- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
ph A tajvani vállalat smart portfóliójában azért akad olyan modell is, ami játszani sem utolsó választás.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz tigerk #22441 üzenetére
több mindentől függ, ezeket az adatokat (topik összefoglaló) írd le hogy pontosan lehessen válaszolni
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
• Vásárlásának helye, időpontja
• Eladási ára
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
• Hiba jellege
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
• Használtan vetted-e
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs