- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz Vandit. #2129 üzenetére
Háromnapon belüli jogszabályban meghatározott pénzvisszafizetési kötelezettsége sose volt a forgalmazóknak. A 151/2003 (XII.22.) Korm. rendelet 7.§-a szerint ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A rendelet melléklete tartalmazza a kötelező jótállás alá tartozó termékeket(amire a 3 munkanapos dolog vonatkozik), köztük az 1 éves és egy évnél hosszabb kihordási idejű gyógyászati segédeszközet és készülékeket 10e Ft bruttó vételár felett. Tehát, ha a szemüveg, amit vásárolt besorolható - szerintem a dioptriás napszemüveg igen(Ariadne majd kijavít,ha nem), az ára kérdés még - az említett meghatározásba, akkor is csak annyi van, amit a rendelet meghatároz. Tehát nem javíthatják, ha te cserét kérsz.Persze ehhez még az is hozzátartozik, hogy a szemüvegnek hibásnak kell lennie. Hibátlan termék esetében semmilyen kötelezettsége nincs a forgalmazónak. Egyébként pedig tessék felelősségteljesen szemüveget választani és nem az alapján, hogy "épp tetszik".
[ Szerkesztve ]