Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cimbi186

    aktív tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni, elég járatlan vagyok a témában.
    November 23.-án leadtam a Cordon Electronicsban a Klipsch hangfalamat garanciális javításra.
    Sajnos a vásárlás után 4-5 nappal vettük észre hogy az egyik hangfal magas hangsugárzója nem szól.
    Ma bent jártam személyesen a leadás helyszínén és érdeklődtem a javítás állásáról annak várható befejezéséről,amire azt a választ kaptam,hogy az alkatrész beszerzés alatt van Amerikából kellett megrendelni nem tudják mikor jön meg nem tudják mikor lesz kész,semmit nem tudnak mondani.
    No de most jön a csavar!!!

    Én erre közöltem,hogy semmi probléma ez a javítás számomra tovább nem tolerálható,elállok a garanciális javítási igényemtől ,kérem vissza a hangfalamat,nem kell megjavítani nem is kell becsomagolni és nincs is semmilyen más igényem,csak menjek már dolgomra.
    És kedves barátaim, NEM ADTÁK VISSZA a hangfalamat,péntek délben kapacitás hiányára hivatkozva.Hiába mondtam,hogy én ráérek és szívesen el is megyek a műhelybe érte meg sem kell fogják,csak mutassák meg hol van.
    Szó szót követett és most már ott tartunk hogy azzal fenyegetett az ügyintéző,hogy két hétig még nem is fogja visszaadni. Legközelebb kedden tudok érte menni és mondtam hogy hétfőre szerezzenek kapacitást és biztosítsák számomra a keddi átvételt.

    Találkozott már valaki ilyennel,hogy a jogos tulajdonát nem adják vissza?
    Ha kedden falakba ütközöm hívhatok-e rendőrt a jogos tulajdonomhoz való hozzáférés korlátozása miatt?(vagy vágjam állba és akkor úgyis kijönnek hivatalból :K )
    Vagy mit tudok tenni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák