- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- DIGI Mobil
- uleFone Power
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz Lackooo84 #20846 üzenetére
Köszi!
"- Akciós termék esetén kell különbözetet fizessek a csere termékre? (már drágult 10%al a termék)
- Nem."
Gondolom ők is elállhatnak arra hivatkozva, hogy az az akciós készlet elfogyott?!Plusz arra hivatkozva elállhatok, hogy hibás a termék és nem bizok meg benne? (~20 pixel hiba azért nem kevés) Úgy a bolt fizetné a szállitást
[ Szerkesztve ]