- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Mobil flották
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #20844 üzenetére
Nos ebben van a kétely. Szerintem a levél tartalmának van jelentősége. Idézet egy fogyasztóvédelmi állásfoglalásból:
"Amennyiben az eladótól egy részletes, a szerződés lényeges elemeit tartalmazó e-mail érkezik meg a fogyasztóhoz, úgy azt tekinthetjük a szerződés létrejöttét jelentő nyilatkozatnak, tehát egyéb megerősítésre (pl.: további telefonhívás vagy e- mail) nincs szükség."Plusz az Ektv. 6. § (2) bekezdése, valamint a Ptk. 6:84. § (2) bekezdése értelmében a szolgáltató köteles a rendelést elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Vagyis nem az automata levelet kell csupán haladéktalanul hanem magát a visszaigazolsát.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.