- MG4 menetpróba
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi 9T - ha nem akarsz a töltőhöz ragadni
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#77646080
törölt tag
válasz Cuclii #20018 üzenetére
Szia!
Úgy gondolom, hogy rád a hivatkozott linken található "második eset" e része vonatkozik:
"A kereskedőnek tehát akkor kötelező foglalkoznia a vásárló minőségi kifogásával, ha az valamilyen dokumentummal (eredeti blokk, számla, elektronikus nyugta ill. számla) tudja igazolni azt, hogy a szóban forgó terméket a kereskedőtől vette."
De ott a negyedik eset e része is:
"Főszabály, hogy a kereskedő a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása hiányában nem köteles foglalkozni a minőségi kifogás kezelésével."