Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz hódmaci #19992 üzenetére

    Azzal, hogy jelzed, hogy eddig mikor mik tortentek, es tekintve a dolgok jelen allapotat, valamint egeszsegugyi allapotodat, amennyiben ezt a 30 napot tullepi a szerviz, jelzed, hogy milyen igennyel fogsz fellepni ellenuk, mint jotallasra kotelezett ellen. Igy legalabb tudnak a dologrol, meg eselyt kaptak, hogy valamit tegyenek a dolog kapcsan. (felreertes ne essek, a jog szerint a szerviz kvazi az elado neveben jar el a szervizeles soran, tehat az elado szerv felelos a szerviz tevekenysegeert, annak nem teljesiteseert is, ugyanakkor a nagy semmibol eloallni egy visszateriteses igennyel, ugy, hogy az elozmenyrol az elado semmit nem tud, az igeny erdekeben alkalma sem volt tenni semmit, nekem inkorrekt (masik kerdes, hogy pont nem az edigital lesz az, amely barmit is tenni fog a dolog erdekeben, nem arrol hiresek, hogy tartanak a hataridoket, meg betartanak a jogszabalyokat)).

    Valamint celszeru lenne mindezek elott a jotallasi jegy alapos atolvasasa, ugyanis az arleszallitas, lassu/nem szerviz eseten penz vissza doglot a jogszabaly kotelezokent a vasarlast koveto elso evben ir elo, az ezen tul vallalt plusz egy evnek lehetnek egyedi feltetelei, melyet a Candy a jotallasi jegyben kozol, melyek ezen elobb felsorolt jogokat -leven jogszabalyilag mar nem kotelezo- nem is biztositjak.

Új hozzászólás Aktív témák