Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsoltip

    őstag

    Sziasztok Fórumtársak,

    Tanácsot kérnék a következőben.

    Samsung Galaxy S7 és Telenor topicban korábban már írtam, most a fórum topic gazda ide irányított.

    Telenor szolgáltatói kártyám és az S7 készülékem nem hajlandó a tökéletes együttműködésre. Időnként rövid időre (!), de hálózatszakadás történik.

    Telenor SIM immár 6. alkalommal cserélve. :DDD
    Telemax szerviz, mint központi szerviz, immár 2. alkalommal küldte vissza az Oktogon szervizbe a készülékem. Hibátlan(!) jegyzőkönyvvel.

    Egy hete, amikor az 1. Telema bevizsgálásból visszakaptam, még az Oktogon szervizben behelyezve a SIM kártyát, egyből bekapcsolást követő percben ledobott a hálózatról.
    Ezt egy gyors fotóval igazolom, már ami látszik rajta, valamint egy bejegyzést tett erről az ügyintéző kollegina.
    Így ott hagytam, és tegnap jött értesítés, hogy visszaérkezett, és ismét minden ok. :F

    Na, jelenleg nem tudom mitévő' legyek.

    Békéltető testület, vagy Fogyasztóvédelem?
    Ha igen, melyikkel kezdjek?

    Köszönettel,
    zsoltip

Új hozzászólás Aktív témák