Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Knoxy

    csendes tag

    Tisztelt Fórumozók!

    Egy kis jogi segítséget szeretnék kérni garanciális ügyintézéssel kapcsolatban.
    A probléma az, hogy adott egy garanciális vga, ami meghibásodott. Hibásodás után visszakerült az eladó céghez. Ők először megpróbálták ilyen, olyan egyéb típusra cserélni, mert amit bevittem, nem javítható és nem tudják ugyanazt a típust szolgáltatni részemre készlethiány miatt. Na most a kártya 1 éven belül romlott el és került a szervízhez, ilyenkor mit tehetek? Lassan két hete adtam be a kártyát, és ma közölték hogy kb jó egy hónapot kellene várnom még legalább a javításra, vagy cserére. Mondtam, hogy ez túl sok idő, kérem vissza a pénzt, de ettől a lehetőségtől teljesen elzárkóztak. Mondtam akkor szeretném levásárolni a vételárat, ez sem lehetséges. Amiket ajánlottak nem akarom elfogadni, ilyenkor most mi van? Visszakérhetem a pénzt vagy sem? Remélem nem vagyok köteles 6 hetet várni a cserekártyára, főleg úgy, hogy egy éven belül van még a gari.

    Köszönet midnenkinek aki válaszol :R

    [ Szerkesztve ]

    Ártatlan vagyok... by Foxy Knoxy

Új hozzászólás Aktív témák