- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- BYD Atto 3 menetpróba
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Yettel topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
Na hát ez igazán szépre sikerült tényleg. Még mindig a legradikálisabb a Ferrari! Marco erre mondta, hogy szebb az ő megoldásuk? Jól van nem esett messze a fájától . . . . Amúgy a tesztek után aki a legtöbb változást fogja produkálni ő van a legjobban lemaradva. Most megmondom, hogy az összes tesztet. NEM MÉRVADÓ. De a Ferrari fogja nyerni. Egyrészről, hogy mutassuk a dominanciát ami vagy van vagy nincs.
[ Szerkesztve ]