- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Egy kis korrekció azért nem ártana: az galaxistérképen (amiről ugye beszéltem korábban) beállítható, hogy mennyi rakományt cipelsz és úgy tervezi az útvonalat, gond csak akkor van ha az útvonaltervező maximumánál (ez 100 fényév állítólag) hosszabb utat tervezel ráadásul a példád csak akkor használható ha a szomszéd rendszerbe mész különben már a kiinduló és célrendszer közötti távolságot mutatja ami semmit nem ér a tervezés szempontjából mivel a köztes rendszerek közötti távolságot már nem mutatja.
Továbbá az érthetőség kedvéért: az outfitting panelen a következő jump range-eket mutatja: üres azaz 0 rakomány (unladen), aktuális (current) és maximális tömeggel az adott konfigurációban (laden).
A jump range-et igazából csak 2 dolog befolyásol közvetlenül: az FSD minősége és a hajód össztömege a power plantnak és power distributornak egyáltalán nem befolyásolja a hatásfokát a hajó tömege (legfeljebb csak ők befolyásolják a hajó össztömegét). A power couplingnak meg konkrétan 0 köze van hozzá mivel az csak azt befolyásolja, hogy mennyi energia áll rendelkezésre a 3 alrendszerben és, hogy azok milyen gyorsan töltenek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Asztrofotózás
- Xbox Series X|S
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- További aktív témák...