- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Android szakmai topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Gondoltam bejelentkezem én is. Azt hiszem én egy darabig még gyakorlok, 3x kellett nekifutnom a gyakorló dokkolásnak mire sikerült
-
aktív tag
válasz #48613632 #4728 üzenetére
Igen, az unidentified signal source-okat kell ellenőrizni, sőt néhány után akár leszűkítheti 1 rendszerre. Mondjuk csak óvatosan mert én így az elején elvállaltam egy 150-180k credites küldetést és az adott kalóz egy anacondában csücsült ami 1 lövéssel kivégezte a sidewinderem
@frankdelgado: Spec nekem nem nagyon van gondom vele, rendesen fut max beállításokkal. Az egyetlen probléma a teljesképernyős móddal volt a 2. indításnál ami azóta nem jött elő.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
schawo alig néhány hozzászólással korábban írt egy jó tippet: [link]
A lényeg: amikor a supercruise-t használod az nem jelenti azt, hogy mindent megcsinál helyetted, a sebességet neked kell kontrollálni, azaz ha túl gyorsan mész akkor elszállsz a célpontot mellett mint a győzelmi lobogó. Amikor a közelébe érsz (értsd érkezési idő <20-30mp) akkor a tolóerő mindenféleképp legyen a kék zónában (lehetőleg annak is a közepén különben túl gyorsan fog pörögni az idő és nem lesz időd reagálni) és kezdj el úgy lassítani, hogy az érkezési idő 7mp-en álljon. Ha leesik 6-ra akkor lassíts ha fölé megy akkor gyorsíts picit (5mp és alatta mindenféleképp túlszaladsz) és amennyiben 1000km-re (azaz 1Mm vagy kisebb a távolság) megközelítetted az állomást akkor meg fog jelenni a "safe disengage ready" felirat a HUD-on és ha megnyomod a J-t megint akkor kilép a supercruise-ból és ott leszel pár km-re az állomástól/egyéb objektumtól.Ezt meg nem ártana ha pontosítanád: "a kijelölt célra állva néha csak repülök, és nem számol a cél mellett," csak mert ha nem tölt az FSD (supercruise-nál vagy ugrásnál) akkor annak oka van és kiírja a jobb felső sarokban (mass locked (ezt ráadásul külön indikátor is jelzi a jobb oldalon)/nincs célpont/hardpointok vagy egyéb alkatrészek kint)
-
aktív tag
Szerintem te akkor valamit baromira félreértettél
Senkinek nem kötelező hotas-t vagy akár csak egy szimpla joyt használnia (leginkább mert abszolút nem garantálja, hogy jobban fogsz tőle játszani, cserébe kidobsz 1x-2xxxx Ft-ot egy alap példányra) az tisztán egyéni preferencia, én is egér+bill kombóval repülök -hiába van itt egy logi 3d pro-m- és az összes amit be kellett állítanom az az volt, hogy a pitch az fordított legyen, egér érzékenység meg space-re egy pitch (BF-ben is így repülök és eszméletlen sokat segít). A dokkolást is segíti a későbbiekben, hogy vehetsz dokkoló computert ami beáll helyetted (de én pl. már a 3. dokkolásom óta nem vertem oda a gépet a leszállóhelyhez).
-
aktív tag
válasz #48613632 #4770 üzenetére
Ha Ngaliba-ból akarsz LP 751-1-re eljutni akkor alarai sector mc-v b2-5 felé menj majd ugorj át LHS 3437-re (ez így ~7 fényév ha jól emlékszem szóval teli raktérrel is sikerülhet akár) onnan már működik a route planner megint.
Miután én is megjártam ezt az útvonalat már adott a route planner "rendeset" csak az saccra 15-20 ugrás lehet -
aktív tag
válasz #48613632 #5013 üzenetére
Meg tudom e állapítani azt valahogy, hogy a két pont közötti ugrás(ok)hoz elegendő e a FSD kapacitása? (Elkerülvén a lehetőségét, hogy még egyszer úgy járjak, hogy rakománnyal nem tudok ugrani!)
A galaxistérképen belehet állítani, hogy hány tonna rakománnyal számoljon az útvonaltervezéshez így ha ezt jól beállítod akkor úgy vezeti az útvonalat, hogy mindig áttudj ugrani.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Egy kis korrekció azért nem ártana: az galaxistérképen (amiről ugye beszéltem korábban) beállítható, hogy mennyi rakományt cipelsz és úgy tervezi az útvonalat, gond csak akkor van ha az útvonaltervező maximumánál (ez 100 fényév állítólag) hosszabb utat tervezel ráadásul a példád csak akkor használható ha a szomszéd rendszerbe mész különben már a kiinduló és célrendszer közötti távolságot mutatja ami semmit nem ér a tervezés szempontjából mivel a köztes rendszerek közötti távolságot már nem mutatja.
Továbbá az érthetőség kedvéért: az outfitting panelen a következő jump range-eket mutatja: üres azaz 0 rakomány (unladen), aktuális (current) és maximális tömeggel az adott konfigurációban (laden).
A jump range-et igazából csak 2 dolog befolyásol közvetlenül: az FSD minősége és a hajód össztömege a power plantnak és power distributornak egyáltalán nem befolyásolja a hatásfokát a hajó tömege (legfeljebb csak ők befolyásolják a hajó össztömegét). A power couplingnak meg konkrétan 0 köze van hozzá mivel az csak azt befolyásolja, hogy mennyi energia áll rendelkezésre a 3 alrendszerben és, hogy azok milyen gyorsan töltenek. -
aktív tag
Azért írtam a kiegészítést mert a megfogalmazásod félreérthető mivel írtál üres meg maximális hatótávot de a maximális hatótávod az azzal egyenértékű amikor üres a hajód. Ezért írtam az angol kifejezést is mivel az unladen azt jelenti, hogy üres míg a laden pedig azt, hogy megrakodva
Az útvonaltervezés meg egyszerű mint ahogy írtam is: beállítod a galaxistérképen a rakomány mennyiségét és megmondod neki, hogy hova vigyen és ennyi (esetleg még lehet állítani, hogy a leggyorsabb útvonalon vigyen vagy a leggazdaságosabban). 100 fényéven felül meg lehet próbálkozni a külső útvonaltervezőkkel (pl. [link1] vagy [link2] az utóbbit használja talán a voiceattack is).
A nagyobb ugrótáv elérése érdekében nem csak azt a 3 modult kell fejleszteni hanem az összeset könnyebbre kell cserélni, nincs kivétel. Csak a tömeg számít, tökmindegy, hogy a fegyverzeten, az erőművön vagy a raktér elhagyásán spórolod meg legfeljebb egyes moduloknál jelentősebb lesz a különbség mert eleve nagyobb tömegű volt az alap modell.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz #48613632 #5131 üzenetére
A gond az, hogy te vagy aki orbitális marhaságokat beszél. Az érveid meg igen csak ingatag lábakon állnak.
Lássuk az érveimet:
1. Irány: Nem tűnt még fel, hogy ezek a vonalak mindig párhuzamosak a hajóddal bármilyen irányban repülsz, tudod az a kis pont a képernyőd közepén mutatja, hogy merre áll a hajód orra?
2. Sebesség érzet: Ha nem tűnt volna még fel 2 szett általad hibának tartott függőleges vonal, az egyik mutatja a síkot (a vastagabb) míg a másik segít érzékeltetni a sebességet. Nem tűnt még fel, hogy a vékonyabbik féle függőleges vonal egyre gyorsabban mozog feléd amint egyre gyorsabban repülsz? Indíts el egy super cruiset, vedd vissza a tolóerőt 0-ra majd kezdd el növelni lassan.
+1 Nézz meg egy videót egy modern harci repülőről (nem szimulátor) ahol látszik a HUD. Ott is vannak hasonló vonalak amelyek segítségével meghatározható a gép vízszinteshez viszonyított helyzete.De tényleg posztold be ezt a FD fórumára és garantálom, hogy egyöntetűn fog mindenki kiröhögni, de képzeld továbbra is azt magadról, hogy te vagy az ügyeletes sasszem és egyedül csak te vetted észre ezt a hibát (nem, csak mindenki más azonnal felismerte a funkcióját)
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Hauptmann #5243 üzenetére
Az a rács csak afféle terelő funkciót lát el. Az egyedüli gravitációforrás az állomások forgásából fakad és a hajód meg azért forog együtt az állomással mert a rotational assist alapból be van kapcsolva, hogy megkönnyítse a dolgod a dokkolás során de ez kikapcsolható.
-
aktív tag
Látom, de ez ettől függetlenül nem változtat a tényen, hogy így is-úgyis baromi drága, semelyiket nem éri meg megvenni. 120 fontot (a kedvezményt beleszámolva) dobjak ki úgy, hogy eddig 1 kiegészítő ismert csak és ahogy hallom az is igen csak vérszegény lesz (redditen mintha azt írta volna valaki, hogy csak bizonyos levegőtlen holdakon lehet majd landolni az első időkben )?
Meg mi az, hogy csak az alábbiakból választhatok:
1. Megveszem a "DLC"-ket egyesével de mivel benne van az alapjáték így rohadt drága
2. Kifizetek egy halom lóvét előre úgy, hogy igazából még csak nagyon távoli ígéretek vannak arra, hogy a jövőben lesz több content.Eddig az EA volt az egyik legkapzsibb cég amit ismertem (holtversenyben a Cryptic/PWE párossal) de most a FDEV-es srácok mindent übereltek.
-
aktív tag
válasz warcat #13704 üzenetére
Olvasgattam és utána csak még dühösebb lettem és ez az árazás még nyugaton is drága és nem egy tengerentúli játékost láttam aki szintén felháborítónak tartotta az árazást.
Csak a Horizons egy nyílt inzultus a régi játékosoknak míg a 10 fontos kedvezménnyel is 120 fontos "expansion pass" meg olyan mintha szemen köpnének és mire fel sem ocsúdsz még pofán is vágnak.Hogy a viharba szavazzak bizalmat egy ilyen bagázsnak amikor egy valag lóvét kérnek és az egyetlen konkrétum a jövőről az a Horizons? Láttál valamiféle konkrétumot a jövőről azon kívül, hogy ígérték, hogy lesz több tartalom? Mikor kapod meg a 120 fontért az azzal egyenértékű tartalmat ha feltételezzük, hogy a Horizons kiegészítő ára 10 font (Horizons mínusz az alapjáték) és ez az ami nekem nagyon piszkálja a csőröm.
@Pirxx: De a Blizzard nem kér el tőled előre 4 alapjátéknyi pénzt azzal, hogy itt egy kieg a többit majd szállítjuk valamikor.
A félreértések elkerülése végett: nem vágna földhöz ez a 120 font se, sőt költöttem ennél sokkal többet is játékra, de egyszerűen itt a puszta ígéreten kívül nincs semmi.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Diopapa #13708 üzenetére
Ezekről már én is hallottam és azt hiszem ezzel a mondatommal korábban elég jól össze is foglaltam:
"Láttál valamiféle konkrétumot a jövőről azon kívül, hogy ígérték, hogy lesz több tartalom?"
Láttál már ezekből már akár csak olyan szintű prezentációt is mint az SC-nél mondjuk az FPS modulból? Csak mert amíg ilyen nem létezik addig az nem több mint üres ígéret márpedig -egyelőre- üres ígéretekre nem kis pofátlanság elkérni egy rakat pénzt.Az meg, hogy a béta vagy éppen a támogatási fázisban 0-40€ volt meg még jobban növeli az inzultust. Lehet bennem van a hiba de szerintem rohadtul nem normális, hogy amit a bétában 40 euróért vesztegettek azért most több mint a négyszeresét kellene elkérni. És, hogy árnyaltabb legyen a kép: ez akkor is felháborítana, ha támogatóként ingyen vagy a bétában jutottam volna hozzá 40 euróért.
-
aktív tag
válasz #14955008 #13712 üzenetére
Öööö extrém elvárás azért cserébe, hogy ha kifizetek egy valag pénzt akkor valamivel kézzelfoghatóbbat kapjak annál, hogy "hát lesz még FPS meg többszemélyes hajók meg még több stuff" mert ennél még a Star Citizenes concept sale-ek is kézzel foghatóbbak.
@Dio: Hol jártak volna rosszabbul az eredeti backerek akik ingyen kapták a bétások meg 40 euróért ha mondjuk 175 euró helyett mondjuk 55-60 euróért adnák az expansion pass-t?
-
aktív tag
válasz gigafun #13721 üzenetére
Ideje lenne végre befejezni ezt a "ha sokallod az árát ne vedd meg mantrát" mert baromira nem erről van szó és ezt már többször is kifejtettem de egyeseknek nehezére esik megérteni. Másrészt az EVE-es hasonlatod elég gyenge mivel először is egy havidíjas MMO-ról beszélsz ahol nem kell megvenni a klienst (leszámítva, hogy 5 eurót számol fel a CCP az első hónapodnál mint aktiválási díj) továbbá a havidíjban benne van évi 2 kieg. Ráadásul ott is tévedsz, hogy a Horizons 2 évig tart miközben leginkább csak egyig idézek: Buying Horizons will unlock the full season of content, extending into 2016. és ugye karácsonykor jelenik meg (ez legfeljebb egy politikusnak 2 év mert, hogy játszhatsz vele 2015-ben pár napot meg majd 2016-ban).
@Dio: Egyáltalán nem tekintek rá kompenzációként. Abban a fázisban nem csak a kész produktumért fizettél sőt leginkább nem is azért hanem a fejlesztőket támogattad (még ha az is egy "picit" túl volt árazva szvsz) ugyan így szinte mérget merek venni arra, hogy SC-ben az Aegis Vanguardom (ami 200€+27% áfa volt a concept sale-en) a végleges játékban sokkal kevesebb valódi pénzbe fog kerülni ha átkonvertálom az UEC-t valódi pénzre, az egyetlen előnyöm csupán a lifetime insurance lesz, de tisztában vagyok azzal, hogy az a pénz leginkább a játék fejlesztését/megjelenését segíti csak bónuszként kapok egy vadállat hajót ami nem mellesleg nagyon dögös is .
Erről az egészről nekem árad a balf@sz management szag, hogy elfogyott a pénz (kiadták, hogy a backerek és a bétások ne elégedetlenkedjenek az esetlegesen elhúzódó fejlesztés miatt, hogy elég tartalom kerüljön a játékba a megjelenéskor) és kvázi újraindították a támogatási fázist de mivel balfékek olyan árakat/csomagokat találtak ki amivel csak elijesztik/maguk ellen hangolják a játékosokat. Ezt kéne itt felfogni egyeseknek mielőtt elkezdik mantrázni a "ha sokallod az árát ne vedd meg" szöveget.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari