Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • grHawk

    aktív tag

    válasz Vesa #26916 üzenetére

    Egy ismerősöm fejlesztő a Blizzardnál. Ő mondta nekem azt, amiért szerintem pont ezzel tartják meg a játékosokat. Elmondta, hogy a Blizzardnál (WoW) arra törekednek, hogy hosszútávon foglalják le a játékost, hogy megvegye a kiegészítős marketing rendszerük termékeit. Mivel a Frontier is ezt a marketing tervet használja (helyel-közel), ezért neki is célszerű minél jobban lassítani a kontent végigtolhatóságát, ami a játék sandbox természete révén a hajók, modulok, engineer fejlesztések elérését jelenti. Nyilván bedőlne a rendszer ha
    - Nem lennének kisebb lépcsőfokok (nagyobb választékban hajók, modulok pl.)
    - Nem lenne változatosság benne
    Na most a változatosságot ilyen téren csak két lehetőségük van kiaknázni. Az egyik a folytonos új kontent, ami nem mindig célozza meg a pénzkeresés változatossá tételét (2.1), de van amikor igen (2.2). Valamint ott a kézzelfoghatóbb, a könnyű pénzkeresős távcsempészet ki-be rakása/vétele. Ezzel féken tartják a játékosokat is "kontent fogyasztás" terén. Jó... tudom, hogy fura sandbox szimulátorban tartalomról beszélni, de itt jól érezhetően meghatározó szerepe van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák