Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • sensor060

    aktív tag

    Szia!

    Én is szoktam Community Goal-ozni, sőőt, most már egymás után a harmadikat csinálom. Változatos, mert van hogy lövöldözni kell a rossz fiúkat, van hogy szállítani kell sok-sok tonnát amiből éppen kérnek.
    Én ezeket tranzitos feladatokat egy T9-cel csinálgatom, ha nagyon kipakolok mindent a hajóból akkor elfér 520 tonna is egy körben, az azért már nem rossz. Viszont így "csalni" kell, azaz ha valaki támad akkor quit, majd visszalép. Ez annyira nem jó, ezért inkább tettem fel Shock Mine Launcher-eket, egy Point Defence-t, Chaff-ot, és persze pajzsot a T9-re. 480 tonnát tudok így egy körben vinni, azért még ez sem rossz.
    Közben megtanultam dokkolni a bálnával, így már nem kell a Docking Comp., megtanultam menekülni (egyszerre 5 aknát lövök ki, mindig beleszaladnak).
    Egy hétig mennek ezek a Goal-ok, én minden nap 1 órát szánok erre, de így is benne vagyok a 10%-ban, de volt már hogy a top 10-ben is benne voltam (akkor azért napi 2-3 óra volt az átlag). Ilyen jó helyezésnél már sokmilliót lehet keresni, plusz még maga az üzlet, hogy olcsón megveszem valahol és ugye ahova nagyon kellenek ezek a cuccok ott mindig magas árat fizetnek érte. Ez körönként 500e és 1millió között szokott lenni átlagosan.
    Csak arra kell figyelni, hogy OpenPlay-ben a célállomásnál lehetnek ott nem túl sportszerű játékostársak, akik Cloaking DeviceSilent Running-gal csendben várakoznak, majd ha a bejárat felé megyek akkor egyszerűen rámlőnek. De hogy jó példát is mondjak, vannak olyanok akik meg az ilyen játékosokat keresik, és ha találnak egyet akkor rögtön ki is lövik. Rendes srácok. De ez ritka, általában csak az NPC-k támadnak, azok is inkább csak az ugrások között.

  • grHawk

    aktív tag

    A törléses dolgot csak viccelődtem, nyilván lehet, hogy eljut valaki arra a szintre, de nem jellemző, a játék hajlamos az utolsó pillanatban visszarántani valamivel. Vagy épp a közösség miatt, nálam így is volt.
    Nem tudom pontosan mi az oka a dupla accnak, de véleményem szerint egy is elég feladattal lát el. Én alapvetően a több hajós dolgot sem szeretem, szóval lehet ezért ennyire idegen nekem.
    Szerintem az lehet a gond, hogy nem szisztematikusan estél neki a dolognak. Mint a játék sok más pontján, úgy itt is igényel némi előtervezést a könnyű út. Például nem kezdenék bele párhuzamosan a hajók tuningolásába, ez mind az energiádat, mind pedig a kedvedet meg tudja felezni. Gondolkoztam, hogy összeírok egy ilyen sorrend listát, hogy én hogyan csináltam, ha van rá igény.

  • pcnet

    őstag

    Listára lenne igény szerintem. Legalább is szívesen venném. :R
    Dupla acc mellett azért döntöttem, mert Cutter és Corvette megszerzése után nem volt szívem clear saveet nyomni. Akkor még haverokkal tradeeltünk wingben, másik accon felfedeztem. Plusz kíváncsi voltam, hogy 1 év tapasztalattal a hátam mögött milyen gyorsan tudok fejlődni. Izgalmas volt újra egy SW üléséből kezdeni a játékot.

  • brd

    nagyúr

    Igen, most is ilyesmit csinálok, ahol lehet, de az nem mindennel működik, vannak megkötések, pl. PP/Thurster/Shield nem lehet tetszőlegesen kicsi, vagy a cargo méretével is vannak problémák, ill. Anacondám sincs (nem nagyon szeretem a repülő téglákat, már a Python is kicsit tankos érzést nyújt), de lehet, hogy csak ezért veszek egyet, mert azon sok minden elfér.
    A melegedéssel hosszútávon (rövidtávon heat sink, de az elfogy és UM helyet is foglal) egyébként lehet valamit kezdeni, azon kívül, hogy olyat próbálunk pörgettetni a mérnökkel, ami kevésbé fűt? A próba ASP-m nagyon baba lett (főleg a kezdeti állapothoz képest), csak a melegedés miatt nem lehet 8-10 másodpercnél tovább lőni egyfolytában az összes MC-vel, a 2 nagyot pihentetni kell időnként.

    The only real valuable thing is intuition.

  • baphomet

    senior tag

    Az OC MC miatti melegedésre az egyetlen megoldás, ha 4-5-ös szintűt használsz belőlük (1-3 szinten van csak extra thermal load), azok már nem melegítenek jobban, mint az alap változat. Túl sok tapasztalatom nincs e téren, mert csak anno a 2.1 bétában próbáltam azokat, de akkor nekem nem fűtötték föl sem az FAS-t sem az FDL-t.

  • duvi

    Topikgazda

    3A Enhanced Performance Thruster, (amit Palin is árul) + dirty drive tuning + modulkönnyítés tuning.

    Samsung Galaxy S8

  • Vesa

    addikt

    Én felfedezés párti vagyok, csak ne lenne olyan egyforma minden. Idővel rájössz, hogy a nézelődés sem hoz már újat, ugyanazok a textúrák, ugyanazok az égitestek. Van egy minimális randomitás, de olyan elenyésző, hogy 98%-ban ismétlődést látsz egy idő után. Eleinte persze varázslatos, mert a grafika tényleg csodás. Kicsivel több fantáziát vihettek volna bele.

  • brd

    nagyúr

    Alapból valóban nincs, de ha kuncsorog rá az ember inc. effektet, az sajnos rádob min. 66%-ot.

    The only real valuable thing is intuition.

  • grHawk

    aktív tag

    Na itt a lista, a teljesség igénye nélkül:

    Előszó: Amikor még elkezdtem, a korábbi "nehezebb" rendszer volt, de mint mondtam, még így is lehetett boldogulni. Az inara.cz-n egy elég korrekt Engineer táblázat van, ahol nem csak a tervrajzok és a szükséges materiálok vannak felsorolva, de minden követelmény mellett az unlock sorrend is. Mikor kezdtem az Engineerekkel foglalkozni, a béta időszak előtt egy héttel már létezett ez és sokat segített a fejben tervezésben. Szintén a béta időszakban még hallal lehetett próbálgatni a fejlesztéseket, és habár azon később sokat változtattak, mégis be lehetett lőni egy irányt, egy stílust, amit utána a release után az éles játékban is összerakhatok, csak nyilván sokkal lassabban.

    Számomra a Corvette jelentette a megálmodott hajót, így megtettem azokat az előkészületeket, amik anyagilag később sokkal könnyebbé tették a dolgokat, ez volt a 0. lépés:

    0. lépés: Egy "kínai" rendszerben újravásárolni a Corvettet, és minden hozzá szükséges modult, saját játékstílusom szerint. Ezzel közel 200 millió kreditet szabadítottam fel, és mivel akkor még csak 600-700 milliós volt a vagyonom, ez nem kis összeget jelentett.

    1. lépés: Nekem az első, és legfontosabb szempont, főleg a Corvette tekintetében a tűzerő volt. Szimplán azon logika mentén, hogy minél kevesebbet él az ellenség, annál kevesebbet tud ártani nekem, míg egy fejlesztés alatt lévő védelmi rendszer (pajzsok, bankok, vagy akármi, ami engineerezhető védelemre szolgál), az csak elhosszítja a harc menetét. Így hát először Tod "The Blaster" McQuinn-re esett a választás. 7 multicannon révén egyértelmű volt, hogy az overcharged széria számomra a nyerő. Fogtam és elkezdtem összegyűjteni az alapanyagokat. Először csak a 3. szintig sikerült elhúzni a fegyvereket, majd később az 5. szintig, amit az egyik speciális effekt kilottózásával koronáztam meg. Nyilván nem volt egyszerű csak közepes hajókra vadászni (a nagyok túl erősek voltak, a kicsiket meg nem lehetett elkapni Corvetteel), de közel egy hét munkája alatt mind a 7 fegyver 5-ös overcharged volt. Mostanra már minden alapanyag beszerzésére megvan a módszer, mindegy milyen ritka darabról beszélünk. Tod bácsi 4. szinten megadta Selene Jeant ismerősnek, de róla majd később.

    2. lépés: Hamar realizálódott bennem, hogy az Engineerek egymástól való távolsága, főőőőőleg egy Corvetteben, a maga 12 fényéves ugrótávjával jelentheti a legnagyobb kihívást. Ezért következő célszemély a barátkozási listámon Elvira Martuuk volt. Nála meglepően könnyű dolgom volt. Azon felül, hogy Todnak szükséges alapanyagok egy hetes gyűjtögetése alatt rengeteg plusz mikromateriál gyűlt össze, az alap alapanyagigények sem voltak húzósak. Látszott, hogy a fejlesztők számítottak rá, hogy sokan vele kezdik. Nála szintén a "fejlesztek és ezzel húzom a reputációt" módszert választottam, mert így csak az adott materiálokra kellett koncentrálnom. Az első szintűhöz elég materiált szereztem, ebből fejlesztettem, akkor is ha már nem tudtam jobbat kihozni, majd mikor a 3. szint is unlockolódott, akkor azt, ha éppen volt materiálom a 4. szinthez, akkor azt, ha meg nem akkor a 3.-at csináltam újra és újra. Ezt a módszert a többi Engineernél is megtartottam. Így, emlékeim szerint kevesebb mint 3 nap, pontosabban kb. 6 óra játékidővel meg volt az 5. szint a megnövelt FSD ugrótávból. 17 fényév 2000 tonna önsúllyal. Azért az nem rossz. Martuuk megadta Marco Qwentet, akivel még sokáig nem foglalkoztam.

    3. lépés: Harmadikként szintén az egyik "alap" Engineerrel folytattam, ő volt The Dweller. Nála a power distributor volt a menő, és tudván, hogy sokak nem is gondolják, de rengeteg mindent határoz meg ez a modul, egyértelmű volt, hogy 5. szintű charge enhanced nélkül nem vághatok neki a többi modul fejlesztésének, hiszen nem lenne elég, amit azok számára a jelenlegi PD lekezel. Először megpróbáltam a kapacitás növesztést, de az óriási bukta volt, még 5-ös szinten is a 3-as charge enhancedhez képest. Gyakorlatilag megbénított harc közben. Így itt több időt töltöttem, mint a többi Engineernél nagy átlagban, mivel az egyik fejlesztési típus gyakorlatilag vakvágányvolt, a másikra meg teljesen más alapanyag igénye volt az engineernek. Elértem az 5-ös szintet, álltam is tovább. Dweller perszer megadta Lei Cheungot, Ő viszont kiemelten fontos volt számomra.

    4. lépés: Mint a 3. lépésben írom is, Lei Cheung nagyon fontossá vált a Corvette létfenntartása szempontjából. Amit az előző három enginnernél lehúzott idő alatt megtanultam, az az, hogy az NPCk durván zabálják a pajzsot. Ekkortájt nagy vita volt arról, hogy a Thermal Resistant vagy a Heavy Duty a hasznosabb nagy testű hajóknál. Mivel a pontos értékek mindig helyzetfüggőek, játékstílusfüggőek és a változók száma is sok volt a környezeti elemeket számításba véve, lehetetlen volt megmondani, melyik a jobb. Úgy áltam neki, hogy a heavy dutyt húztam el hármas szintig. Ekkor már elérhető volt a 6 darab shield boosterem fejlesztése is, amit a Resistant Augmenteddel láttam a leghasznosabbnak felszerelni, mivel ezeknél a heavy duty sokkal kisebb értéket képviselt a pajzzsal szemben. A százalékos boost jobbnak tűnt, és mint utólag sok forrásból beigazolódott, jobb is. Miután kifejlesztettem mindegyiknél a 3. szintű booster boostert, úgy gondoltam jobban utánanézek a thermal resistant pajzsoknak és végül a videók győztek meg. Mostanra már tudom, hogy az 5-ös szintű thermal resistant, valamin 6 darab resistant augmented elképesztően jól dolgozik össze, hiszen a boosterek ellenállás növekedése nem csak a pajzs alap ellenállás növekedését veszi alapul, hanem a fejlesztett értékére hat százalékosan. Ergo egy fejlesztett pajzsra adott fejlesztést a boosterek személyében. Lei Cheung nem unlockolt további kontaktot.

    5. lépés: Mivel tűzerő már nem volt rossz (bár még a speciális effektek hiányoztak a fegyverekről, és ez még a jelenben is igaz), az ugrótáv is több volt, mint baráti, az energiagazdálkodás tökéletes alapot adott a további fejlesztéseknek, és végre elkezdhettem a védelemre koncentrálni a pajzsokat fejlesztve, a következő lépés számomra Selen Jean volt, a bányászcsaj. Normál esetben sosem bányászkodtam volna, de most így utólag örülök, hogy belevitt a játék és megtudtam erről is néhány dolgot. Nem volt egy leányálom és éééééééédeeees isteneeeem milyen unalmas volt, de hasznos. Az armorok szerepét gyakran alul értékelik. Az emberek azt hiszik, ha leesik a pajzs és szikrázik a műszerfal, akkor vége a világnak. Kis hajóknál ez talán igaz is, de egy Corvette csak ekkor esik túl a bemelegítésen. E mellett a menekülésben is hatalmas szerepe van. Így neki estem a heavy Duty armor és HRP tuningolásnak. Az alapvetően military grade armornak ez durván odatett, mostanra egy capital shipet sem félek lerammolni pajzsok nélkül :D Az ugrótávomon alig rontott 7 tizednyi fényévet, a gyakorlatilag megtriplázott biztonságérzet miatt ez simán bevállalható volt. A követelményben fogalt bányászatot egyébként egy DBX-ben bonyolítottam le, nem volt húzós időt tekintve. Csak monoton. A csaj unlockolta Didi Vatermannt, akihez még el se lestem, és valószínű még így is lesz egy darabig.

    6. lépés: Marco Qwent. Hát emberek... ez a pali magasan van az elérhetetlenek listáján. Ha nem lennék gyakorlott ki-be loggoló, akkor tuti vörösre festette volna billentyűzetemet a sötét éjszakákban dühöngve forrongó vérem. De szerencsére 4-5 nap alatt kirepuztam a Sirius permitet, majd odabent normálisabb küldetésekkel a Sirius Corp.-ot is, így végül hozzáfértem Marcohoz. Elég sok alapanyagom volt már így is, ezért a mikromateriálok nem jelentettek kihívást, a Modular terminalok sem foglaltak le sokáig, mivel Solban állomásonként két küldetés is ezzel szúrta ki a szemem, szóval Marconál pár nap alatt meg is lett a grade 4 powerplant armor növelés. Számomra az energia nem volt problémás, és előzetes számítások arra engednek következtetni, hogy a jövőbeli engineer fejlesztések (amik még rám várnak) sem fogják az igényt kiterjeszteni. Fontosabb volt az, hogy unlockolja a következő kontaktot, akit már régóta meg akartam ismerni, Palin professzort.

    7. lépés: Már a legelején is rajta tartottam a szemem, de csak több kontakt után tudtam kapcsolatba lépni a még így is sok követelményt felállító Professor Palinhoz. Jelenleg itt tartok, bevásároltam kedvenc felfedező hajómat, az iCouriert, leszedtem róla minden felesleges sújt (beleértve a számomra felesleges felfedező scannereket, srv helyet, rakteret, mindent), és felnyomtam Elviránál az FSD-t ötösre, hogy 42 fényéveket ugrálva minél hamarabb letudjam a felfedezést. Mint azt pár hozzászólással fentebb már írtam, ez számomra új távlatokat nyitott meg. De ettől függetlenül minél hamarabb le akarom tudni az 5000 fényévet, hogy utána Maiara visszatérve (korábban dokkoltam az Obsidian Orbitalon, hogy 5000 fényévről egy önmegsemmisítéssel visszakerülhessek majd Maiaba) Unknown Artifacteket rammoljak, hogy összeszedjem Palinnak a további 25 fragmentet. Ha ez megvan, akkor a szokott módszerrel ráállok a Dirty Drive thrusterek alapanyagaira, előre összeszedem az 5-ös szinthez kellő holmikat és szépen kifejlesztem azt is.

    8, 9, 10. lépés: Igazából a nagy tervezgetés kb. eddig ért nekem, ezek után már csak a Shield Boosterek 5-ös szintre húzása a jelenlegi 3-asról, a multicannonok megfelelő speciális effektjeinek további fejlesztése, valamint, ha nagyon elvetemülök, akkor az FSDI-re is ráállok, de ez azt jelentené, hogy hasztalanul kéne kihúzzak további 2 enginnert, amihez nem biztos, hogy lesz türelmem.

    Utószó: Az összes fejlesztésemet egy képen dokumentálom magam számára, hogy tudjam, hányadán állok, mi hiányzik és mi van már készen. Ezt a képet ide is feltöltöm.

    Nem tudom, mennyire segít ez és kinek, de számomra elképzelhetetlen volt egy ilyen prioritási lista nélkül nekiállni a dolgoknak. Hátha valakinek is hasznára lesz. :)

    [ Szerkesztve ]

  • -ZeeZee-

    senior tag

    Van valami módszer arra, hogy az inara-ra feltöltsem a nálam lévő materialokat, data mennyiségeket? Nem arra gondolok, hogy egyesével kiírom egy papírra, majd a honlapon meg begépelem... Ha tiltott ez itt, akkor kérem töröljétek.

  • -ZeeZee-

    senior tag

    Tehát az irogatós módszer van csak... Akkor neki kell állnom, mert majdnem tele a tároló... :O

  • GU-81M

    tag

    Miután meglett az Anaconda hirtelen megtorpant a lelkesedésem, nem volt sok kedvem további Sothis köröket menni, a T9 lassúsága nagyon idegtépő volt. Tegnap viszont úgy voltam vele, hogy próbáljuk már meg még egyszer, mert kell a pénz más hajókra is, illetve még ez sincs kész... A kisebb raktér gyorsabban megtelt, illetve most már nem csak az extrán jó díjazásúakat vettem fel, hanem egy kicsit lazítottam a követelményeken, gyakorlatilag 20 perc alatt megvolt 50 milliónyi küldi és mivel maradt szabad rakterem még, nem akartam üresen hagyni, így átraktam üzemanyag tartályra, és ezzel a felállással indultam el a 400 fényéves útra. Nos, meg kell hogy mondjam, elképesztően pozitívan csalódtam a Condában... Agilis (az eddigi hajóimhoz képest) és nagy az ugrótávja még töltöttem is... A 400Ly-es utat egy megállással sikerült abszolválnom, 25 ugrás megtételével. Odautazással, küldetés felvétellel, visszaúttal és kipakolással összesen 2,5 óra kellett, ezalatt pedig kerestem 50 milliót, ami így összességében nem rossz szerintem. Hallottam olyan pletykákat, hogy a 2.2-es frissítéssel lehet, hogy nerfelni fogják a long range trade küldetéseket is, még érdemes menni pár kört.

    Egy kicsit más.... ti tartotok egyszerre több hajót? Feltételezem, hogy igen... Hogyan érdemes megválasztani a rendszert, ahol a hajók tárolva lennének (közel legyen a csillaghoz, lehessen a közelben harcolni, bányászni, legyenek akciósak a modulok/hajók, stb)? Van valami sokak által favorizált hely?

  • duvi

    Topikgazda

    "Hallottam olyan pletykákat, hogy a 2.2-es frissítéssel lehet, hogy nerfelni fogják a long range trade küldetéseket is, még érdemes menni pár kört."
    - Így van. Már a mostani bétában sem műxik Sothis.
    - Idővel mindenkinek több hajója lesz. A tárolás viszont egyénfüggő. Attól függ, hogy kinek mi a prioritása. Pl. aki sokat jár RES vadászatra, az olyan rendszert választ, ahol több HazRES van a közelben. Aki gyakran váltogatja a játékmódokat (vadászat, szállítás, felfedezés..), az inkább egy Kínai HiTech rendszerben parkol. Aki játékosfrakció tagja, az általában a frakció bázisán parkol. Ezek alapján azt mondanám, hogy nincs általános válasz erre a kérdésedre.

    Samsung Galaxy S8

  • grHawk

    aktív tag

    "A tárolás viszont egyénfüggő. Attól függ, hogy kinek mi a prioritása. Pl. aki sokat jár RES vadászatra, az olyan rendszert választ, ahol több HazRES van a közelben. Aki gyakran váltogatja a játékmódokat (vadászat, szállítás, felfedezés..), az inkább egy Kínai HiTech rendszerben parkol. Aki játékosfrakció tagja, az általában a frakció bázisán parkol. Ezek alapján azt mondanám, hogy nincs általános válasz erre a kérdésedre."

    Dehogynem. Pont most mondtad el :D

  • Cooper911

    senior tag

    Akartam is már kérdezni ki hol lakik :)

    Nekem a "bázisom" Alpha Fornacis Banks Vision-ön van.
    Nagyjából a bubi közepén van. Mindhárom nagy frakció területe közel van.
    Minden CG kb egyforma messze van innen.
    A coriolis mellett leszállható bolygó övvel (bányászat), low és haz RES-el.
    A csillag mellett metal rich bánya
    Kinai piac 20ly -on belül.
    Anarchia rendszer a szomszédban.
    Szóval van itt minden :)

    Hajók tekintetében:
    Clipper: mindenes/harci
    Cobra MkIV: felfedező volt régen
    ASP exp: felfedező most
    T9: kamionozáshoz.
    De a guardians kijövésekor kipróbálom a T9el a kis tacskókat, aztán el lesz adva minden és kipróbálom a Belugát. Aztán ha megunom akkor veszek egy Pythont és elkezdem kimaxolni.

    [ Szerkesztve ]

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • csizi90

    aktív tag

    Hát akkor még fordulok vagy 2-t addig a T6-tal. Bár tegnap csúnyán megjártam, mert kifogytam az üzemanyagból, (egymás után nyolc barna törpét rakott az útvonalra). :(

    Szóltam is a FuelRat-nek akik elképsztő jó fejek voltak és siettek ahogy tudtak, :R de sajnos nem tudtak megmenteni :( A jó hír hogy Ceos-ba dobott vissza, de legközelebb óvatósabb leszek, illetve tippeket is kaptam hogyan tudok jobban odafigyelni az útvonalra.

    (A rendes és szagatott vonal közötti különbség megvan, az economic route nem volt tiszta nekem. Illetve ahogy olvastam 2.2-ben fogja mutatni az ugrás túlvégén látható csillag típusát, így egyből lehet látni, hogy ott lehet-e majd tankolni)

    iPhone 6S, Cube i7 Stylus, XONE

  • anatron

    aktív tag

    Hál istennek még nem tudom mihez kell ez a "mod embedded fw" , de nem félek holmi átoktól.

    :D

  • brd

    nagyúr

    Ne is akard tudni, ezekhez. MC-ken alkalmazva egy ASP-vel így lehet vele gyepálni egy Anaconda-t. Csak amíg összeszeded ezeket... :(. Fegyverenként 1 db ilyen kell (meg 3 másik ritkaság, szintén 1-1 db), de a véletlen faktor miatt elsőre ritkán pörget ki tényleg jót a tisztelt mérnök, úgyhogy nyugodtan lehet 3-4 db-bal minimum számolni.

    Orientcx: Ehun' egy csivava-fosó Gunship. Leteszteltem a pajzsot, mint látható, 3 db SB még kevés a jósághoz, épphogy kibírja a pajzs, ha végig osztja a Gunship (+ a véröleb).

    The only real valuable thing is intuition.

  • orientcx

    őstag

    "Hál istennek még nem tudom mihez kell ez a mod embedded fw"
    -
    Áááá! Ezek szerint egy igazi pacifistával állunk szemben! :D
    Akkor a m.e.fw. helyett ajánlom figyelmedbe inkább az Anomalous tulip petal Scan Data nevű cuccot. Very rare! Sőt, very-very-very rare!
    Egy bizonyos Bálint "a gazda" gardener nevű mérnöknél lehet belőle 4-es szintű strudy fragrance of flowers-t fejleszteni. Birodalmi pilótáknak különösen ajánlott. Nagyobb tűzerő ugyan nem lesz tőle, de jelentősen csökkenti azokat a kellemetlen illatokat, amik a Fed hajók észlelésekor törnek elő a császári hajózószemélyzet fehérneműiből(amelyek persze olyankor már nem is annyira fehérek...bár egyesek szerint ezeket pont ilyen megfontolásból eleve barna színben gyártják :D :DD :D )
    Komolyra kevésbé komolytalanra fordítva a szót, hidd el, a modified embedded firewire-re szükséged lesz, és nincs ennél ritkább kincs az univerzumban, Úgyhogy még ha csak viccből is mondtam, babonából inkább ezennel visszaszívom az átkot, mert lesz elég bajod az összegyűjtésükkel enélkül is. :K

    -
    brd - "Ehun' egy csivava-fosó Gunship"
    -
    Tulajdonképp meglehet, hogy némelyik Gunship nekem is fel-felböffent egyet-egyet, csak az alatt a 6-8 mp alatt, amíg kipontozom a versenyből, észre sem veszem, hogy az a kis gyökér ott ugrabugrál valahol a tömegben :)

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • orientcx

    őstag

    Elsőre szépnek tűnik...
    -

    -
    de jobban megnézve már nem is annyira
    -

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • VitoSagi

    tag

    Ha elmondanám a bázisomat meg kellene öljelek... :D
    (Sokan vagyunk így ezzel, csak finoman jelzem a kollégáknak akiket érint. ;) )

    ED:H - CMDR Vito Stark - Dangerous / Entrepreneur / Pathfinder

  • Vesa

    addikt

    "- Így van. Már a mostani bétában sem műxik Sothis."

    Azért ez jó nagy kicseszés a kezdőkkel. Legalább volt egy lehetőség arra, hogy aki szereti a játékot de nem akarja a fél életét a monitor előtt grindeléssel tölteni, az kicsit gyorsabban haladhasson, erre ezt is kiszedik.
    Jó fejek ezek a Frontieres gyerekek.

  • cintula187

    addikt

    Én még csak egy hete fedeztem fel (hallottam róla, csak eddig messzínek tünt) de nekem is hiányozna. Gondolom már nem hegesztenek, majd a ceos sothis állomásokon és nem kell többet a szart (biowaste) -et elszállítani messzi messzi csillagokhoz. :)

    [ Szerkesztve ]

    Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.

  • GU-81M

    tag

    Szerintem is az, de már ez is egy nerfelt Sothis. Előtte még komolyabban lehetett keresni a Sothis-Ceos közötti csempészéssel.... Gondolom csak lesz valami helyette, de addig is lehet csinálni még pár kört, mert az éles szervereken csak valamikor október közepén lesz élesítve a 2.2 (pontos dátum még nincs).

  • baphomet

    senior tag

    Másodikra is szépek. Még nem próbáltam, de azt olvastam az ilyen küldetésekről, hogy menet közben folyamatosan nő a jutalom összege az utasok extra igényeinek kielégítéséért, meg talán ugrásonként is. Olyan szinten kúszott fel az összeg százmilliós magasságokba, hogy többen ijedtükben rögvest nerfért kiáltottak. :)
    Lehet ki is próbálok egyet este, hogy a beta 5-ben mi a helyzet ezekkel.

    [ Szerkesztve ]

  • GU-81M

    tag

    Na jó, de túl nagy a kockázat, ha valami nem tetszik nekik, vagy odavered a hajód valami szerencsétlen oknál fogva, akkor annyi a küldetésnek.

  • duvi

    Topikgazda

    Úgy látszik, hogy mostanában ez egy állandó visszatérő téma. Mindig is voltak Sothisok és Robigók. Csak idő kérdése, hogy megtalálják a játékosok az új helyszíneket. Ha nem szüntetnék meg rendszeresen ezeket az "aranybányákat" akkor felborulna a játék egyensúlya. Ideig-óráig engedik használni, de szerinted mi történne, ha állandóra bent hagynák a játékban? Jön egy új player nulla játékismerettel. Elolvassa neten a "receptet" és pár nap (max. egy-két hét) alatt ott csücsül egy fullos Anacondában, mellette megveszi a - szintén neten olvasott és ajánlott - hajókat. Mindezt saját tapasztalat és tudás nélkül. Csupán azért mert mások lépésről lépésre leírták, hogy mit kell csinálni. Saját tapasztalások és sikerélmények nélkül ott ül egy szuper flotta élén. Igaz, hogy nem tudja mit kell csinálni az adott szituációkban, de hurrá, van egy csomó kifittelt hajója! Az, hogy mit kell/lehet csinálni ID estén (nem, tényleg nem a combat log a tuti megoldás), vagy mit jelent a harci manőverezés, melyik hajónál melyik (és miért) az ajánlott fitt az adott feladatra, hogy működik a küldetésrendszer, hogyan kell wingben játszani és még sokáig sorolhatnám... Cserébe sokan beleunnak a játékba a folyamatos kamionozás és a valódi játékélmény hiánya miatt :( Szerintem valahol a kettő között van a helyes út. Kapjon segítséget az új játékos (ahogy ezt meg is tesszük a fórumokon, fb csoportokban, Discordon...), de ne csak egy gondolkodás nélküli betanított útvonalat járjon végig.

    Samsung Galaxy S8

  • Cooper911

    senior tag

    Szóval sokmilliót lehet keresni vele, de kockázat is van benne? Bakker ez már durva! Mit képzelnek ezek, a végén még nem sikerül egy küldi, hát mi lesz akkor? :))

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • grHawk

    aktív tag

    Teljesen egyetértek. Nem egy ember hagyta abba a játékot, amiért anno felbukkant a távcsempész lehetőség. Az ötlet jó, de a ki-be lépegetéssel felhalmozni már exploit. Megkerülve egy játékmenetet előre jutni sótlan érzést hagy maga után, aztán már az ember értékelni sem tudja, amit elért. Ezek nem az én szavaim, hanem egy srácé, akivel nem dumáltam már hónapok óta, mivel abbahagyta. Az utolsó alkalommal, mikor beszéltünk, mondta el a véleményét a dologról és mi tagadás... sosem éltem a gyors (exploitos) pénzkereséssel, tradeltem (rohadtul untam, lehúztam 10 kört aztán pihiztem mindig), bountyhunterkedtem (2 naponta 2-3 órát egyhuzamban, míg újra meg nem kívántam a lődözést) és nyomtam a felszíni mentő küldetéseket (escape pod mentéses küldetést 3-4et is adott megfelelő bolygón exploit nélkül (!)). Rangot és pénzt is így gyüjtöttem. 1200 játékóra után azt kell mondjam, hogy megérte, pedig már az "én időmben" is volt távcsempészet és exploit, mint bevett módszer...

  • GU-81M

    tag

    Ezzel teljesen egyetértek, remélem titkon azért céloztál rám egy picit. :D Pontosan ezt az utat jártam be, egy hét alatt conda, plusz 250m credit.... Ahogy írtad, leírások alapján ezt tényleg össze lehet hozni, minimális időráfordítással. A téma azért jön elő mindig, mert nem egy kimondott dolog, hogy "mindig voltak és mindig lesznek Sothisok és Robigók", hanem csak egyfajta tapasztalat, de közel sem egy kőbevésett szabály. A probléma amúgy az első ilyen kvázi exploitnál kezdődött el.... Akkor sok játékos megszedte magát, és az utána következő játékosoknak is kellett valami megoldás arra, hogy behozzák őket. A buborékban lévő küldetések közel sem fizetnek úgy, hogy összejöjjön egy nagyobb hajó viszonylag belátható időn belül, hacsak az ember nem akar heteket, hónapokat grindolni.... Persze valahol az lett volna az eredeti cél, hogy a játékos szépen sorba járja végig a szamárlétrát, próbálja ki a hajókat sorban, az egyre nagyobbak felé haladva.....

    (#26883) Cooper911: oké, indulj el egy 8000 fényéves útra, aztán 6000-nél nézd meg magad, ha valami közbejön és ment a levesbe az egész addig beleölt időd. Én részemről nem szeretem az ilyen kihívásokat. Ráadásul egy hét van egy ilyen küldi teljesítésére, oda-vissza úttal (feltételezem vissza is kell őket hozni), ami számomra kevés.

    [ Szerkesztve ]

  • Cooper911

    senior tag

    Azért mert valaki talált egy 8000Ly-es utat még nem valószinü, hogy mindegyik olyan hosszú lesz.
    Csak fárasztó, hogy ha már van valami negativum akkor mindjárt megy a sápitozás. Nem feltétlen nálad, hanem úgy álltalánosságban.

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • GU-81M

    tag

    Nos, akkor maradjunk annyiban, hogyha majd kijön, meglátjuk, hogy milyenek lesznek.

  • baphomet

    senior tag

    Linkeltem már itt a cookie clicker-t, újfent ajánlanám pénznyomda stílusú játékmenet kedvelőinek. ;)

    Mióta nincs fail-on-scan, dögunalom az egész long range történet is. Nem tovább nerfelni kellene ezeket, hanem növelni a kockázat/jutalom arányt, mert ez a filléres büntetés egy többmilliós küldetésnél, lószar. Megcsináltam egy New Yembo-i fordulót Anacondával, nehogy berozsdásodjak, de szerintem soha többet. Asszem nem is ID-ztek, vagy tán egyszer összesen, "hát Virág elvtárs már szart ér?" :)

    [ Szerkesztve ]

  • Cooper911

    senior tag

    Na jah, még változhat sokminden a béta alatt. Úgyis első dolgom ennek a passenger témának a kipróbálása lesz.

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • grHawk

    aktív tag

    Csak a dolog - számomra - furcsasága miatt jegyzem meg:

    Örülök annak, hogy lesznek ilyen taxis meg üdülős küldetések, de biztos, hogy sosem fogom kipróbálni. :D Tök fura, hogy mégis örülök nekik.

    [ Szerkesztve ]

  • brd

    nagyúr

    Hűha, abbahagyta, mert megjelent egy új lehetőség? Előremutató, konstruktív gondolkodás. Mitől lesz attól neki rosszabb, hogy más kipróbálja, vagy pénzt keres vele? Tőle veszi el talán...?

    Megkerülve egy játékmenetet előre jutni sótlan érzést hagy maga után, aztán már az ember értékelni sem tudja, amit elért.

    Az Isten áldja már meg az ilyen szerencsétleneket, hát akkor ne csinálja! Ez egy lehetőség, ha akarja a player, él vele, ha nem, nem. Sokan félreértik ezt a játékot, azt keresik benne, amit a többi agyatlan játékmenetűben, hogy vezessék a kezét, nehogy gondolkodni kelljen. Ebben kell(ene). Ha sok pénzed van, talán nincsen lehetőséged elmerülni a kereskedés repetitív unalmában? Vagy nem tudsz felszíni mentő küldetést csinálni? Miért nem? Eddig a pénzért csináltad? Az baj, akkor rosszul tartod, arra van jobb megoldás. ;)

    The only real valuable thing is intuition.

  • grHawk

    aktív tag

    Akkor félre érthető voltam, ezért most megpróbálom tisztázni: A srác végigment ezen a távcsempészés dolgon mert hűdejó-húdejó, aztán utána koppant, hogy nincs már cél benne. És ez nem egy eset volt, 6-7 emberre emlékszem, akik amiatt rinyákoltak, mert már nem volt dolguk a játékban.

    Konklúzió: mivel meg van az esélye, hogy egy teljesítmény orientáltabb felfogás hamar meguntatja az emberrel a játékot, ajánlatos kipróbálni, de egy perzisztens feature szerepében veszélyes lehet.

    [ Szerkesztve ]

  • D4M13N

    aktív tag

    Fura ez a megunom dolog.valszeg azért van mert az ember hónapokra magával rántja az ember.Én minden célom elérése után egy két hét pihit tartottam.pl python fittelés,megérkezni zsákhoz érintve bubble nebulát. Stb.most elkeztem a Conda fittelést de abbahagytam, mert bár indulnék az új 40k-nyi odafele vezető túrának ami most a galaxy map jobb oldalát érinti de megvárom a vadászszúnyogokat még.

  • Cooper911

    senior tag

    Végülis örülhetünk minden új lehetőségnek, még ami minket kevésbé érdekel annak is, mert azzal is csak színesebb lesz a játék. Aztán lehet hogy egyszer majd megjön az ihlet kipróbálni azt a lehetőséget is.

    Az abbahyagyás témához: Az álltalad emlitett emberkének ott a lehetőség hogy nyomjon egy account resetet (vagy hogy hivják itt). Rossz érzés kidobni az addigi munkát, de egy új kezdés új lehetőséget ad arra, hogy exploitok nélkül nyomja és megbecsülhesse amit elért. Az exploitokkal tényleg ez a baj. Ha már van miért ne próbálnám ki? Ha már kipróbáltam miért ne használnám midig?

    Más:

    Ezzel a Belugával kapcsolatban két dolog jutott eszembe. Azt irják, hogy a Beluga és az Orca tud csak luxus kabint szállitani. Akkor sima fapados kabint bármelyik nagyobb hajóba be lehet rakni?

    A másik meg hogy Ebből a concept art-ból hogy lett olyan a Beluga amilyen. Értem én hogy hasonlitania kell az Orca-hoz nade akkoris :D Persze a mostani sem csúnya de...

    [Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

  • Rick3D

    senior tag

    Akkor most hozzáadhatsz a listádhoz 8 helyet foglalva , vagy mégsem ?

    Van igazság abban amit írtok. 2015 Október elején vettem meg a játékot. 2 hétre rá még mindig folyamatosan bújtam az összes létező fórumot , kisebb leírásokat amikor kérdésem akadt , mondanom sem kell egy kezdőnek mindig van ;] Pontosan aznap valamikor Október közepe felé realizáltam ha kondát akarok az rengeteg játékidőbe fog kerülni , épp raktam el a számológépet mikor " Steam Community " guideok között megpillantottam " ROBIGO -t " Elkezdtem olvasgatni és adtam neki 1 esélyt , aztán még 2 hét múlva valamikor November eleje körül 600 milla ott a számlámon , közben tökéletesítettem az ID counter technikámat és sokkal gyorsabban haladtam viszont csak egy ASP X ... ( vissza gondolva pitonnal sokkal jobban jártam volna) Megvettem az Kondát kifitteltem combatra , mentem pár kört és HOPP jött a döbbenet , Hova tovább ? Mit érjek még el ? Akkoriban az Elite rangok nem vonzottak egyáltalán. PvPzni kivételesen itt nem akartam peer to peer és az ezzel járó combat logolás miatt. . . Pár nap elteltével otthagytam a játékot.

    Idén Augusztus 29. jöttem vissza hogy benézzek mi is történt míg nem voltam. Elmentem bounty huntingolni pár körre aztán nekiálltam annak amiért visszajöttem . . . PowerPlay megakartam érteni hogyan működik stb.. (elég ritkán fordul elő velem hogy üres lyukakat hagyok egy-egy játékban és b*szta az agyamat.)
    Csatlakoztam ALD kisasszony birodalmához tesztelés gyanánt. Elmentem Crime Sweepbe egy fullfittes FDL-el mirelit csirkéket farmolni. Mondanom sem kell hogy szétkaptak első 3 alkalomra mint a sz*rt egyszerre 2-4 engizett hajó darált nonstop ... 4 alkalomra visszamentem és igaz vért izzadva de sikerült kihoznom naponta 500-800 mirelitet. Nem sokra rá mondták nekem hogy olvassam csak el hogy mi az un. "engineers" avagy a mérnökök és akkor esett le az állam , instant buy DLC( Az elején lehúzásnak tartottam vártam vele 1-2 hetet mire körvonalazódott bennem hogy én ezt AKAROM ;] ) ... Azóta is játszok folyamatosan túl vagyok egy Extrém exploration úton , haladok a mérnökökkel stb... Ma érkezett meg a Hotas X

    Ha nem lennének mérnökök vissza jöttem volna hosszabb távra ? Valószínűleg nem !

    Az első bolygón való landolás , srv, mérnökök, Corvett :O nekem ez mind mind újdonság volt és azt látom hogy törik magukat hogy jobb legyen a játék , természetesen Braben határai között. Azt tudom mondani hogy nekem megérte visszajönnöm ha a jövőben nem fogok játszani az maximum meló miatt lesz.

    (#26885) GU-81M :

    1.8000 Ly-t a jelenlegi állapotban (2.1) meglehet tenni 5 óra alatt mondjuk +1/2 óra ha óránként tartasz egy szünetet.
    2. 8000 Ly távolság az nem távolság !! 24.000 Ly na az már távolság viszont van egy szűk réteg akinek még az sem ;]
    3. 2.2 az FSD-t megtudod úgy tölteni megfelelő technikával hogy 100% biztonsággal nem fog megsérülni a hajód a W.Dwarf(fehér törpe) illetve a Neutronok csóváitól. = Nincs semmiféle veszély. 200-300 LY 1 db ugrással WUT :F
    4. Egy neutront vagy blackhole-t lescannelni annyi mint 1x1 kiszámolni a végeredményét.

    Ha lehet esetleg stackelni őket pl : 8k ly távolságra kell menned de végcéltól számítva 1k LY sugarú körben még van 1-2 ilyen akkor baromi nagy profitot lehet összehozni még a smuggling és trade kockázatánál is kevesebbet vállalva.
    Mielött azt hinné bárki is hogy a habokba beszélek és semmi alapja. Utolsó 4 db kép amit felraktam ED-ben.
    Akik nem tudnak angolul : 2 hét nonstop neutron blackhole farming. Teljesen kezdőként indulva egészen Elite-fokozatig, Úgy hogy még soha nem voltam felfedező úton ;]

    Ha van olyan kiégett ED-s emberke(esetleg a megemlített példákban hasonlóan járt) 1 dolgot tudok csak tanácsolni : Ki kell emelni a játéknak azt a területét amelyiket soha nem próbáltad vagy nem érdekelt igazán Let's GO !
    Nekem ez módszer mindig segített ha már kiégtem vagy teljesen meguntam egy játékot.

  • grHawk

    aktív tag

    Ha megnézed az alapjáték élesítése után kijött hajókat és azok concept artját, látható, hogy ég és föld a különbség. Lehet, hogy lecserélték a vezető 3d artist aztán szegény újnak nem megy a 2d megvalósítása 3d-ben :D Nem értek hozzá, de pl. nézzétek meg a Vulture conceptartját (abszolút nem volt ilyen kis tömzsi), vagy a Cuttert, a FDLt, stb... :D Lemerem fogadni egy szárazkiflibe, hogy a Panther Clipper nem hoy a régi, de még az új (digital art bookos) concept artjára sem fog hasonlítani. Sőt még van egy horizonsos kép is róla, de szerintem még arra sem fog hasonlítani :D

  • orientcx

    őstag

    Szerintem egy játékossal úgy tud a legjobban kicseszni az ED, ha lehetővé teszi neki a "két hét alatt konda" kódnevű projektet(továbbiakban KHAK projekt). Sokadjára írom le, hogy anno 2014 decemberében, mikor indult az éles játék, még más viszonyok voltak. Akkoriban nem repkedtek a milliók, sőt, a milliárdok. :N Mindenért jobban meg kellett küzdeni, de ami a lényeg, a több befektetett munkával arányosan nőtt az ezzel elért eredmény szerezte öröm is. Nemhogy egy új hajó, de még egy-egy combosabb modul beszerzése is nagyon komoly játékórákba került. Emlékszem, mekkora királynak éreztem magam(hát persze kinek is érezné magát egy Fed szájvitéz :B ), mikor meglett az A6-os SG az Asp-ra. Ugyanis nagyon sokáig azzal vadászgattam, mert egy Python szinte elérhetetlennek tűnt, ráadásul akkor még híre hamva sem volt a közbeeső Couriernek, FDL-nek, de még csak Vulture-nek sem(az én pályám a sidi --> Adder --> Cobra --> Asp --> Python, és aztán már minden, ami fincsi :) .). Viszont ha mindezt pár laza hét alatt tudtam volna abszolválni, akkor most valószínűleg még a Prince of Persia-t is szórakoztatóbbnak találnám az ED-nél(na ezzel egy picit asszem elvetettem a sulykot, mondjuk helyette inkább a tetrist :U :) .), és már rég a lomtárban porosodna az ED(igaz, akkor most nem írogatnám folyton tele a fórumot, tehát mégiscsak van egy ütős érv a "KHAK" projekt mellett) :U :B
    Az uninstall-al kapcsolatos megjegyzésekre meg csak annyit, hogy bár tényleg vannak, akik kiszálltak az ED-ből, de a legtöbbje azért előbb-utóbb, időről időre újratelepíti, hogy visszanézzen az újdonságokra. Persze biztosan vannak olyanok is, akik végleg kiszálltak, de ők is messze több játékórával a hátuk mögött, mint amit más programokba öltek bele, tehát azt sem lehet kudarcnak értékelni.
    Viszont az is tény, hogy nem sokan maradtunk, akik a kezdetek óta folyamatosan jelen vagyunk, de azért akkor is vagyunk. Mindazonáltal azt is látni kell, hogy a fluktuáció erősen felgyorsult, mostanában ugyan több az új játékos, de nagyobb a lemorzsolódás is, amit én jórészt pont a "KHAK" projektnek tudok be. Igaz, azt is be kell látni, hogy az ED rengeteg új lehetőséget kínál a 2014-es induláshoz képest, így az eredeti sebességgel valóban irreálisan hosszúra nyúlna a játékmenet, és ez sok user kedvét elvenné, ráadásul az is frusztráló lenne, hogy körülötte hemzsegnének a már jól felszerelt rutinos versenyzők(mert ugye azt se felejtsük el, hogy amikor az első nemzedéknek nem volt semmije, akkor még gyak senkinek nem volt semmije).
    Összefoglalva vannak érvek ide, vannak érvek oda, de ha valamiért nem kell megküzdeni, az kb annyit is ér. :K Viszont az is igaz, hogy az sem árt, ha az a "megküzdés" is tud szórakoztató lenni. Na ez a művészet, megtalálni ezt a kényes egyensúlyt. Hát, néha sikerül, néha meg nem(pl 200t lavian brandy kettesével), és néha még a "nemsikerülteket" is sikerül korrigálni(pl 200t lavian brandy kettesével) :K

    [ Szerkesztve ]

    u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

  • Vesa

    addikt

    Én ezt értem, de ez egy sandbox game aminél ez is egy választási lehetőség! Nincs kötelezve arra senki, hogy így játszon, csak a lehetőség adott a számára. És ha egy kezdőnek csak ennyihez van türelme, akkor ő így érzi jól magát, ez másokat semmilyen szinten nem érint tehát nincs értelme "tiltani". Ugyanakkor senki másnak nem kényszer, hogy ezeket a helyeket előzetes leírások alapján felkeresse és ezzel gyorsítson a játékán.
    Éppen ez a lényeg, mindenki úgy játszik, ahogy akar. Neked -és nekem is-, élvezetet jelent a több hónap grind és a lehetőségek felfedezése, másnak viszont nem annyira. Ez utóbbiakat sem kéne kizárni a sikerélményből, már csak azért sem, mert ők is potenciális vásárlók, akik az érveid hatására sem fognak hónapokig grindelni ha egyszer nem akarnak, helyette törlik a játékot és nem vesznek több kiegészítőt, mondván nagyon lassú nekik a game. Ennek mi értelme? Miért kell állandóan kényszert alkalmazni? Miért nem lehet hagyni mindenkit úgy játszani, ahogyan ő akar?

  • duvi

    Topikgazda

    "Miért kell állandóan kényszert alkalmazni? Miért nem lehet hagyni mindenkit úgy játszani, ahogyan ő akar?"
    Ki és mire kényszerít az ED-ben :F Pont, hogy teljes szabadságot kapnak a játékosok. Mindenki azt csinálja amihez kedve van.

    Samsung Galaxy S8

  • Döglött Róka

    addikt

    Fura hogy az sehol nem merül fel akárhol olvastam a játékról, hogy mennyire fapados az UX. Xboxon játszom igy a moddolas nem játszik hudot illetően (bar azok az atszinezesek, hagyjuk), valami hihetetlen mertekben unalmas a felület amit a játék elenkrak. A hajok belülről nem ternek el, sehol egy ötlet hogy mas a radar formája, máshol van a status, egyebek. Ötlettelen az egész és en pl ennek a nézésébe untam bele most egy kicsit. Legalabb gyártói egyediség lehetne, markaarculat. Nem minden ugyanolyan...

    Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő

Hozzászólok Aktív témák