- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
válasz HollyBoni #63800 üzenetére
Azt a tesztet csak azért tettem be, hogy kb mit néznek egy bringa lámpánál, biztosan vannak jobbak is, vagy jobb ár-érték aranyúak.
Tök sötétben az egyenletes terítés fontos, mert ahhoz alkalmazkodik a szem a legjobban, a spottos fény nem túl előnyös. Az autó lámpája sem úgy vetít, mint egy kereső lámpa. Illetve a hűtést is jobban tudják talán optimalizálni a menetszelhez.
De kínai beszerzés esetén is érdemes a bringa lámpákat előnyben részesíteni gyakori használathoz, mert azok arra lettek kitalálva.
Nekem már öreg és gyenge a lámpám mai szemmel, de azért tök sötétben 25 km/h-ig tudok vele biztonsággal menni, nem esik le, egy mozdulat le-fel venni, nem küldenek el szemből a picsába, elfér a kormányon. Offroadra mondjuk kell hozzá egy fejlámpa is.
Száz szónak is egy a vége, a zseblámpa jó bringán is hellyel közzel, viszont a bringa lámpa alkalmatlan zseblámpának, ezért aki nem akar külön pénzt áldozni, az vesz zseblámpát, aki még komolyan gondolja, az vesz kerékpáros lámpát.[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
HollyBoni
veterán
válasz stellaz #63801 üzenetére
Itt van pl. a 3. helyezett a tesztből, 30 ezer forintos Garmin.
Ez minden, csak nem egyenletes. Nem ez az egyetlen a tesztben ami ilyen. Van jó pár zseblámpa ami ennél egyenletesebben terít. Nyilván nem úgy terít az autó lámpája mint egy keresőlámpa, de én nem is mondtam hogy keresőlámpát rakj a bringára (attól független hogy én szoktam néha felrakni másodiknak). Vannak throwerek, meg flood lámpák. Az M1 amit én ajánlottam nem is nagyon thrower, de nem is flood. A melegedés nem probléma, ha csak nem több ezer lumenről van szó. Az M1 (meg C8) maxon hajtva, nyári éjszakán hosszú emelkedő után is csak langyos, normálisabb tempónál szinte alig meleg. Ha jól emlékszem 800-900 lument tud mindkettő.
Én meg továbbra is azt mondom ha valaki nem akar sokat költeni és csak bringára kell, akkor jobban megérheti a zseblámpa, de még "komoly" felhasználás esetén is elgondolkodnék rajta a már fentebb felsorolt okok miatt (és igen, van tapasztalatom bicós lámpákkal). Az hogy nem esik le, egy mozdulattal fel és le lehet venni, nem küldenek el vakítás miatt, elfér a kormányon, 25km/h-ig tudsz vele menni (ami aszfalton kb. semmi), nagyjából minden valamire való zseblámpa (és filléres tartó) tudja manapság, de még többet is.
Én ajánlom hogy majd egyszer próbálj ki egy normálisabb zseblámpát bringán, Trustfire meg zoomos sz*rokra alapozva nem csodálom hogy ez a véleményed. Nekem is voltak olyanok, semmi közük nincs azokhoz a zseblámpákhoz amiket ebben a topikban szoktak ajánlani.[ Szerkesztve ]
-
FBLLMAG
senior tag
Nekem Nitecore BR35 bicajlámpám is van. Mellette megvan a Convoy S2+, M1, és Astrolux C8 lámpám is. Szerelékem a gumistól a profi 15€ -ós Fenix szerelékig terjed. Fókuszálható lámpáim is vannak. Bár a BR35 -ösöm XM-L2 ledekkel szerelt, így is elég használható. Már 1 ideje megvan. Többen is láttátok. Így talán lehet 1 kis összevetési lehetőségem. Látom, láthatom a különbséget, különbségeket.
És vannak különbségek. A fénye is más a bicajlámpámnak, és a vezérlése, kezelése is más. A biztonságérzetet is nagyban növeli. Nem kell mozgatnom, hogy ne vakítson. A kormányt el sem kell engednem, úgy is pár dolgot meg lehet csinálni.
A Fenix BC30 V2.0 már cserélhető 2 db 18650 akkuval rendelkezik, vezeték nélküli vezérléssel, SST40 ledekkel, 2200 lm fényárammal. 90 € alatti árral. Ha meg sikerül egyeznetek az árussal, 75 € alatt is vihető.
-
FBLLMAG
senior tag
Tudjátok, látni kéne élőben, biciklin, hogyan világít 1 bicajlámpa. Tekerni a bicajjal legalább 1 szakaszt, hogy élőben ki lehessen próbálni. Mink, G@ben segítségével, élőben össze tudtuk vetni a S2+ -szal (tuningolt). És volt látható különbség. Az S2+ esetében van vakfolt, míg a bicajlámpánál nincs. A Fenix BC30 V2.0 esetében sincs gond. TIR lencséket használ, amikkel szinte 180° -ban világítja meg a környezetét. A felső részén meg prizma csíkok találhatók. Ezzel ugyan felfelé is világít kicsit, de nem vakít. Terepen is segít ez a kialakítás. Nem kell több 100 m -re a bicaj elé látni, viszont az utat, a feltörő gyökereket, gödröket, szikladarabokat, ágakat, jobb előre látni. Kerékpárúton a Convoy S2+ is jó, sőt nagyon jó, de ahol csatornafedelek is lehetnek rosszul lerakva, kátyúk is lehetnek, az aszfalt feldudorodása is elképezhető, na ott a normál elemlámpa nem kell hogy elég legyen. Ilyenkor úgy is el lehet vágódni, hogy akár az egész csuklóját tovább nem tudja használni az ember. Megérte a spórolást? Felénk ez megtörtént.
-
HollyBoni
veterán
válasz FBLLMAG #63804 üzenetére
Ez itt a fő baj. Nekem van tapasztalatom bringalámpákkal. Volt nekem is pár, illetve dolgoztam bringaboltban, kipróbáltam jó pár "márkásabb", drágább bringalámpát. Ezzel szemben feljebb a Trustfire és gagyi zoomos sz*rokra alapozva lettek eltemetve a zseblámpák, mert hogy azok nem oda világítottak ahova kellett volna, rossz volt a tartó, szétesett a lámpa a rázkódástól... A régi, gyertyafény erejű bringalámpához meg olyan "pozitív" érvek lettek felhozva hogy elfér a kormányon ( ) meg lehet vele 25km/h-val biztonságosan haladni (de terepre már fejlámpa kell mellé ).
Továbbra is azt mondom hogy jó dolog a bringalámpa, de csak akkor ha megfizeted.De ez hogy csak bringa lámpával lehet normálisan bringázni, nonszensz. Ahogy írtam, múltkor 1db M1 volt fent, rámsötétedett teljesen idegen terepen. Lejöttem egy szűk, sziklás, ösvényen, ami olyan meredek volt hogy gyalog is nehéz lett volna rajta lejönni. Semmi probléma nem volt. Most megnéztem Strava-n, és utána egy földúton lejtőztem ~13 percig, ami ki volt mosva, tele volt lyukakkal, nagyobb kövekkel. Végig 20-25km/h felett tartottam (ami nem sok, nem menőzni akarok). Utána jött aszfalt ahol volt egy lejtő, 40km/h körül volt a max. Egyszer nem éreztem úgy hogy ide más lámpa kéne. Ez csak egy példa, sokat használtam már mindenféle terepen és körülmények között.
Ha valaki orrabukik aszfalton egy S2-vel, ott nem a lámpa a gond.
A vakításról meg annyit hogy lazán be tudom állítani az M1-et hogy aszfalton ugyanolyan tempóval tudjak haladni mint nappal, és ahogy írtam évek óta egyszer nem villogott, dudált, vagy szólt senki hogy vakítana a lámpám. Sőt, mindig azt veszem észre hogy soha nem előznek olyan türelmesen és szépen az autók mint mikor éjszaka megyek világítással.
(Amúgy ha megnézed a combosabb off road bicólámpákat, sokszor eldobják ezt az egész TIR, szögletes vetítés, tükrözés stb. dolgot, példának ott van a fentebb linkelt Exposure Six Pack.)[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz HollyBoni #63807 üzenetére
Akkor idéznék magamtól, mert gondolom itt rám céloztál pár dologgal:
"Azt a tesztet csak azért tettem be, hogy kb mit néznek egy bringa lámpánál, biztosan vannak jobbak is, vagy jobb ár-érték aranyúak."
"Nekem már öreg és gyenge a lámpám mai szemmel, de azért tök sötétben 25 km/h-ig tudok vele biztonsággal menni, nem esik le, egy mozdulat le-fel venni, nem küldenek el szemből a picsába, elfér a kormányon."
"...a zseblámpa jó bringán is hellyel közzel, viszont a bringa lámpa alkalmatlan zseblámpának, ezért aki nem akar külön pénzt áldozni, az vesz zseblámpát, aki még komolyan gondolja, az vesz kerékpáros lámpát."
Neked lehet,. hogy sok minden nem szempont, de nekem pl fontos, hogy elférjen és könnyű legyen le-fel tenni. Tudod, ha egyszer-egyszer használnám, akkor nekem is mindegy lenne, de amikor az 365 napjából 320-ar kerékpáron ülsz, akkor már ezek a dolgok kissé felértékelődnek.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
HollyBoni
veterán
válasz stellaz #63806 üzenetére
Ez mind szép és jó, de kérj kölcsön vagy vegyél egy normális zseblámpát, tekerj vele sokat este, télen-nyáron, terepen, országúton és városban is, aztán pedig írd le mit gondolsz róla.
Nekem is vannak gondolataim olyan cuccokról amit még soha nem próbáltam, de szerintem nem sok jelentőségük van ezeknek a gondolatoknak egy ilyen fórumon.
A méretről és elférésről pedig annyit, hogy ehhez a Trelock LS750-hez képest egy nagyobb fényerejű zseblámpa akkuval, tartóval nagyjából ugyanolyan súlyú, és lehet hogy még kisebb... Az 1000ft-os kínai tartómat is könnnyű levenni. Ezért nem értettem hogy minek hoztad ezeket fel. Megint csak látszik hogy igazából tapasztalatod nincs zseblámpákkal. Azt lehet szajkózni hogy te mennyit tekersz, de semmi jelentősége nincs mikor olyan dolgot szidsz amivel nincs is tapasztalatod.[ Szerkesztve ]
-
G@ben
addikt
válasz FBLLMAG #63811 üzenetére
Biciklis felhasználás szempontjából nem nevezném vakfoltnak, mert az igaz, hogy nem közvetlen a kerék elé világított, de annak akkor van jelentősége, ha tényleg lépésben megyek. Ahhoz meg szerintem elég szórt fényt adott, soha nem éreztem problémának, hogy nem vetít oda. A felturbózás a használt fokozaton 500 lument jelentett, míg a sima 400-at tud ugyanott.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
FBLLMAG
senior tag
válasz HollyBoni #63809 üzenetére
Nekem viszont van tapasztalatom az általad említett lámpákkal is. Mégsem váltanám le a BR35 -ösömet. A Viking -et szoktam mellé pakolni. Próbáld ki Wizard -dal párosítani a S2+ lámpádat, meg a M1 -gyel. Kb így látod azt amit én. A kezelése megint más világ a BR35 -nek és a BC30V2.0 -nak. A BC35 -nek van szögletes vetítése, de nekem nem jött be. Azok a bicikliüzletes bicajlámpák nem az én világom. Próbáltad már a Nitecore BR35 -öt, Fenix BC30R, BC35R, BC30V2.0 bicajlámpákat? Nekem már szakadt el olyan 1000 Ft -os szerelék. Pedig én nem tekerek olyan vadul. 40 km -nél sem tekertem még többet 1x -re.
-
FBLLMAG
senior tag
A Tiéd meg van úgy csinálva, hogy nem vakít. Nem azt írtam, hogy használhatatlan. Más. Nemrég mentem kanális partján, és oda azért jól jött, hogy a kerék elé is látok. A Viking be sem volt kapcsolva. Valamelyik középső fokozaton használtam a lámpámat, terepre állítva. Az is jó, hogy világítanak a kapcsolók, a fényáramot tudom emelni, csökkenteni, látom a fennmaradó üzemidőt, ha kell azonnal a legmagasabb, vagy legalacsonyabb fokozatot is tudom kapcsolni. Lakott területen, időzítetten tudom kapcsolni a +fényt, úgy, hogy el sem engedem a kormányt. Közúton, bicikli úton, lakott területen kívül, a reflektor váltás is egyszerű, ez esetben sem kell elengedni a kormányt. Emlékszel, beszéltünk róla, hogy jobb lenne még távolabb látni. Próbáltad az EC01 -el? Bevált? A magam részéről, napi használatban, nem éreztem szükségét a +fénynek. Pedig ott volt mellette (a mai napig ott a szerelék a kormányon, a BR35 mellett). Mindig az adott feladatnak megfelelően kell beállítani a lámpát, és nincs gond. Viszont, volt már, hogy rá kellett pillantanom az első fogaskerekekre, hogy mi a helyzet. Ezt is még megvilágítja a lámpám.
-
HollyBoni
veterán
válasz FBLLMAG #63813 üzenetére
Megpróbálom leírni utoljára. Nincs semmi problémám a bringás lámpákkal (csak olyanokkal van bajom amiért elkérnek egy vagyont és egy kalap sz*r, de ez persze előfordul a zseblámpás világban is). Tök jó ez a Fenix is amit mondtál, főleg ha €75-ért meg lehet szerezni.
Nekem azzal van bajom, hogy olyan kijelentések voltak (nem tőled) hogy a zseblámpa csak hellyel közzel jó, aki meg komolyan gondolja az vesz bringás lámpát (és nem ez volt az első alkalom). Mindez úgy lett kijelentve, hogy 0 tapasztalat van normális zseblámpával. Ez szvsz nagyon nem oké. Ennyi.Ez olyan, mint a volt főnököm a bringaboltban. Nem nagyon értett semmihez, de imádott okoskodni és szidni mindent. Például állandóan mondta hogy a hidraulikus fék milyen sz*r, meg mennyi baj van vele. Volt akár egy olyan bringája amin hidraulikus fék volt? Nem.
[ Szerkesztve ]
-
G@ben
addikt
válasz FBLLMAG #63814 üzenetére
Én sem arra kérdeztem rá, hanem a vakfoltra. Igaz, közvetlen a kerék elé nem világít, de annak soha nem éreztem hiányát, mert nem úgy tekerek, hogy a kerék elé bámulok.
Az EC01-et csak egy rövid próbára vittem, eddig tetszik.
Mit néztél tekerés közben a fogaskerekeken? Hogy melyik fokozatban vagy?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
FBLLMAG
senior tag
Valahogy nem úgy váltott ahogy szokott. Mintha átdobta volna a láncot a 2 fogaskerék közé. Még sosem hallottam, éreztem, olyat. Szerencsémre nem. És pont sáros, nedvesebb környezetben. Nem szerettem volna megállni.
Dimbes - dombos, itt - ott fűcsomóval volt az a szakasz, és eső után mentünk. Inkább a kerék elé is lestem, meg ne csússzon.
-
BB9000
senior tag
Bringalámpa témához: Convoy S2 előre nekem teljesen ok. Normálisan az útra kell irányítani a fényét és a látási viszonyoknak megfelelő erősséget kell használni. Ennyi a titok. A fentiek betartásával soha senkit nem fog zavarni a szembejövők közül.
Hátra nekem ez a lámpa vált be: SAHOO
Bitang jó fénye van, Ladda AAA akkukkal kb 4-5 órát kibír. Villogva többet. Víz nem árt neki, bár nagy esőben még nem volt tesztelve.[ Szerkesztve ]
-
FBLLMAG
senior tag
válasz HollyBoni #63815 üzenetére
Bocs, ha megsértettelek. Nem mindenki gyárt olyan árnyékolót magának mint G@ben, vagy Zozz. Ez az egyik. A másik meg a rosszabb minőségű utak. És az ilyen helyzetben a legegyszerűbb a rendes bicajlámpa.
Nekem is volt életem a bicajlámpa előtt (bár régebben xenon bicajlámpám volt, még megvan ). Én is használtam zseblámpákat. De hamar váltottam a 2 lámpás megoldásra. Először a LL TT lámpámat kombináltam a LL T2 -vel (a TT természetesen szórt fényre volt állítva). Később, a Nitecore MT20A -val cserélgettem a LL T2 -est, és a LL TT helyét a Fenix FD20 váltotta az Amytek Tiara A1 PRO -val egyetemben. Mikor melyik tetszett, hova mentem. Nagyobb távolságra előkerült a Nitecore MH23, vagy az Armytek Viking PRO is. És ekkor jött a Nitecore BR35. Olcsóbb volt mint a Viking + Tiara + szerelékek. Nem világított messzebbre, mégis más volt. Látom a fennmaradó üzemidőt, a kapcsolókat, és tuti, hogy nem vakítok a bicajlámpával. Meg ott volt a biztonságérzet is.
Persze a S2+, BLF A6, M1, C8 is ki volt próbálva (meg az összes lámpám). A C8 számomra túl szűk, és a többi esetében is találtam kifogást. De nem azt írom, hogy használhatatlanok. De azt le merem írni, hogy pl a Fenix FD20 + Nitecore MT20A vagy LL T2 kombó jobban tetszett mint a Convoy S2+ magában. Miért? A FD20 kb 2 m -re világított a bicaj elé, szórt fényre állítva, nagyon szélesen. Így kb az első kerék tengelyétől már meg volt világítva az út, 2 - 2 m -re oldalra, vagyis 4 m szélesen. A LL T2 vagy a Nitecore MT20A pedig távolsági fénynek volt használva. A MT20A -t finomabban tudom állítani, oda vissza, míg a T2 távolabb világít (majdnem M1 szint). Szélesen. Bicajon, a BR35 lett nálam az elsődleges lámpa.
-
HollyBoni
veterán
válasz FBLLMAG #63825 üzenetére
Persze, megint mondom nincs bajom a bringás lámpákkal. Egyszerűbb és jobb, HA van rá keret. De sokan nem akarnak ~10 ezernél sokkal többet költeni bicóra szánt lámpára. (Ez csak saját dolog, de én bringás dolgokkal kapcsolatban nem spórolok (sajnos), és állandóan kattog az agyam hogy mit kéne venni. De bringán az M1, C8 stb. szinttel annyira meg vagyok elégedve, hogy még komolyan nem gondolkoztam el a váltáson, pedig próbáltam jobb lámpákat.)
És igen, az is számít hogy kinek milyen vetítés tetszik. Nekem például egyáltalán nem hiányzik az hogy a lámpa közvetlen a kerekem elé világítson. Sokan néznek közvetlen a kerék elé nappal is. Ha megkérdezel bárkit aki komolyabban nyomja terepen, mindenki azt fogja mondani hogy előrébb nézni sokkal jobb. Ez szerintem sötétben is igaz, de mindenki más.De mondom, nekem csak 1-2 elhangzott kijelentéssel volt itt problémám, nem akarok ebből a topikból bringás topikot csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz HollyBoni #63826 üzenetére
"Ha megkérdezel bárkit aki komolyabban nyomja terepen, mindenki azt fogja mondani hogy előrébb nézni sokkal jobb. Ez szerintem sötétben is igaz, de mindenki más."
Lassú, technikás vagy csiki-csuki terepen nézhetsz előre...Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
HollyBoni
veterán
válasz stellaz #63827 üzenetére
Fú, ez a hsz nagyon kellett. De örülhetsz, ráharapok, hurrá! Mikor technikás terepen félsz, húzod a féket 6 ujjal, olyan lassan mész ahogy csak tudsz, és azt nézed mi van a kereked előtt 1 centivel, abból jönnek a szép kis előreesések.
Ha még van bármi amiről szeretnél vitatkozni akkor nyugodtan szólj.Kicsit már unalmas ez szerintem mindenki számára...
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz HollyBoni #63828 üzenetére
Te sivatagosítod a témát Szerintem kerékpár világítás témában releváns a használat módja, de te rugozól azon, hogy te milyen fasza csávó vagy a zseblampáddal és mindenki más hülye. Mentem pár monti versenyen, meg tekertem pár 10 ezer km-t, de szívesen fogadok minden lenéző kioktatast
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
WestBam
Topikgazda
válasz papucsiga #63829 üzenetére
Egyetértek.
Szerintem többet én sem fogok rendelni tőlük. Nem rossz alapvetően a termék, de én nem vagyok annyira oda érte, mint más lámpáimért. Ráadásul hétvégén FBLLMAG fórumtárs ismét rámmelegített legalább egy Ledlensert , pedig még a többiről sem írtam meg a cikkeket, de már bent vannak a megvásárolandó listában⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
WestBam
Topikgazda
válasz FBLLMAG #63833 üzenetére
Ebben a méretben a 18650 akkussal sem lennék előrébb. Az SC5w fénye is OK, de nekem a felhasználói felület nem fekszik bárhogy állítgatom. Ma is magammal vittem pont ezt a lámpát, használtam is, a fénye jó is volt de ez a kattogás
Osztódással szaporodnak a kinézett LL-ek
⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
papucsiga
csendes tag
válasz WestBam #63831 üzenetére
Sajnos valószínűleg egyetértek. Pedig nagyon tetszik az SC64C LE is. Azt azért hozzá kell tennem, hogy jóval a normál ár felett tudtam csak hozzájuk jutni.
Lényegében majd csak ugyanazt tudom mondani mint te. Kialakítása, minősége, kezelése jó. Nagyon ötletes a menü és szinte Olight ui-vá lehet alakítani. Az egyetlen dolog, ami szúrja a szemem ( az árán kívül, de azt már lenyeltem) az a számomra szűk vetítési szög. Egy Olight után mindenképpen szembetűnő, de egy Wuben E05 után is észrevenni. Tool AA-val még nem néztem össze. Egy kicsit többet vártam. Ez tántorít el leginkább a többi Zebrától.
Egy LL MT6 majdnem becsúszott nekem is a napokban, alig bírtam magam lebeszélni róla. -
papucsiga
csendes tag
válasz FBLLMAG #63832 üzenetére
Jó kérdés. Az SC5W erősebb az SC53W sokkal jobban tetszik és még kisebb is. Nem igazán tudtam dönteni, és a pláne, hogy nem is akartam. Elborult az agyam
Ugyanez a helyzet a 18650-es méretben is. De a vetítési kép miatt lemondok róluk. Nekem kevés a 80°. Egy throwertől ok, de egy edctől többet várok. -
papucsiga
csendes tag
válasz WestBam #63834 üzenetére
Én úgy állítottam be a G6-ot, hogy hosszúra moon, egy kattra az a fényerő, amit leggyakrabban használok, duplára a max-ot. Plusz minden alfokozathoz a max-ot rendeltem. Így van turbó kikapcsolt és bekapcsolt állapotban is. Igaz bukik egy csomó fokozat de egy ilyen kis lámpától nem várok többet. Ha nagyon akarom ott a többi csoport.
-
maglew
aktív tag
Sziasztok. Vettem egy ilyen gagyi ütés és vízállónak írt fémházas lámpát. Elég jó a fénye, viszont írtátok hogy nincs benne hővédelem. Namost ez mit takar, okoz károsodást ha sokáig teljes fényen használom? Vagy mire kell ez?
-
WestBam
Topikgazda
válasz maglew #63838 üzenetére
Ha gagyi lámpát vettél nem lesz gond, mert nincs meghajtva a LED benne rendesen. Amúgy hamar észre lehet venni, mert ha maxon járatva 5 perc után foghatatlan a lámpád akkor mégiscsak meg van hajtva, akkor majd a kezed lesz a hővédelem és visszáb fogsz venni alacsonyabb fokozatra
⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
-
FBLLMAG
senior tag
válasz papucsiga #63835 üzenetére
A MT10 a legvékonyabb, legszélesebben világít, 1000 lm fényárammal. A hatótávja ennek a legrövidebb. A MT14 világít a legtávolabb, közepes méret mellett, szűkebben mint a MT10, 1000 lm fényáramon. A MT6 a legvastavabb, 600 lm fényáramot használ, ugyanolyan szélesen világít mint a MT14 de gyengébben. Az MT6 3x AA akkut használ, a többi Li-Ion akkut, belső töltéssel.
-
stellaz
addikt
válasz FBLLMAG #63842 üzenetére
Az LL MT6 túrázáshoz megfelelhet? Nézem, hogy oldalt van a bekapcsolója, ami elég szimpatikus, illetve az üzemideje is barátinak tűnik, bár a közepes fényről semmilyen paramétert nem találtam (fényerő, idő). Az egyik webshopban 18 ezer a másikban 29. Van ezekből régebbi kiadás, vagy ilyesmi?
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
FBLLMAG
senior tag
válasz papucsiga #63829 üzenetére
Nekem az új fekete klipsz ami nem jött be. Ki is cseréltem a régebbi SC5 OP klipszével. Így, nekem már tökéletes a SC5W MKII. Úgy állítom ahogy akarom, úgy kapcsol ahogy akarom. Fénye is van. Az Olight -hoz képest tényleg szűkebb a hot spot -ja, viszont a spill -je erősebb. Zárba betalálni, elejtett dolgokat megkeresni az autó körül, de akár esti sétára is, szerintem jobb mint az Olight Batonja. Sőt éjjel is jobban teljesít, számomra, mint pl az Olight. A kezelést szokni kell, nekem is legalább 1 év eltelt, mikorra azt mondtam, hogy ez nekem O.K.. Ma már könnyedén állítom be az adott feladathoz a lámpámat. És nem kell állandóan állítgatni, ezért jó, hogy 3 állítható csomag is van rajta.
-
WestBam
Topikgazda
Ledlenser újdonságokat találtok ITT.
Egyelőre sehol nem találtam bővebb infót a termékekről, szóval lehet, hogy a hazai importőr szivárogtat a leghamarabb az újdonságokról információkat⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
FBLLMAG
senior tag
válasz stellaz #63843 üzenetére
A MT6 is megfelelhet, bár a MT14 vékonyabb valamivel, erősebb is, messzebbre is világít valamivel. Ragaszkodsz az AA elemes / akkus felhasználáshoz? Mert csak akkor van értelme. A 10 lm fokozaton is már használható mind a 3 modell. Egyébként, az összes LL használható a legalacsonyabb fokozatán is, miközben, éjjel nem vakítják el az embert. A 200 lm fokozatuk is megegyezik. A MT6 és a MT14 ugyanúgy világított ezen a fokozaton. A MT14 huzamosabban bírja ezt a fokozatot. A legmagasabb fokozaton a MT14 az erősebb, távolabbra világító. Ez tény. Hogy mennyire tűnt erősebbnek, az már más kérdés. Nekem a Zebralight is tetszik, kis átalakítással, míg másnak nem annyira. Ne én döntsek helyetted. Kérlek.
A 18000 Ft reális, a másik már magas ár.[ Szerkesztve ]
-
FBLLMAG
senior tag
válasz WestBam #63845 üzenetére
A LL P7 Core is és a LL P4R Core is tetszik nekem. A P7 megkapta a kényelmesebb kapcsolót. Végre. Így már egészen használható.
-
stellaz
addikt
válasz FBLLMAG #63846 üzenetére
Köszönöm.
AA elem csak annyiból érdekes, hogy ahhoz van itthon rendes töltő, meg az vész esetén akáli elemmel pótolható. Persze aminek az üzemideje az egy estét meghaladja, ott már ez nem akkora szempont.
Az egykezes kapcsolás (de nem hátsó) lenne még szempont, hogy nemrég végig gondoltam.Már én is soknak érzem a nyűglődésemet, nem hittem volna, hogy ilyen nehéz lesz egy lámpát kiválasztani.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
WestBam
Topikgazda
-
FBLLMAG
senior tag
válasz WestBam #63845 üzenetére
És végre be merik vállalni a IPX8 vízállóságot. A LL P7R Core esetében viszont őrült árat határoztak meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz