Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz trialboj #52652 üzenetére

    Szerintem te fókuszálsz félre. Amúgy mehet ez ON-ban is, elvégre valós "probléma" ami drónokkal foglalkozik.

    "Nem az volt a célom hogy leszóljam azokat akiknek ilyen gépük van, szóval ne errefelé menjen el ez a beszélgetés ha lehet."
    -Mégis azt írod - még ebben a kommentben is.. :)

    "Tehát ezen márkákon kívül nincs semmi?" :U

    "Az említett márkák negyed annyiba sem kerülnek mint mondjuk egy mavic, ami szinte mindenre jó, tehát továbbra sem érzem hogy konkurencia lenne, sem repülési időben, sem sebességben, képminőségben meg pláne, okos funkciók stb."

    Nekem is Dji van. Tényleg jó. De ott is szerintem nem az alapkategóriás Spark és tsa. A konkurencia is tud 300m-re repülni, sőt. Sajnos a Spark nálunk nem tud nagyon többet..Air detto. Hackelni lehet, de ugye nem szabályos. A Sparknak és Air-nek szerintem alternatíva lehet a Walkera Peri, ami most fog megjelenni. A Sparknál többet tud sok mindenben, az Airnak lehet alternatíva, Spark méretben, Spark repidővel. Xiaomi repideje minden, csak nem kevés. A Mavic Pro repidejének egy része is csak reklám, hoveringeben, zaza lebegésben az elvi maximum is csak 21 perc, ami kint nem lesz annyi. És nem nulla akkuval fogsz leszállni.

    Én azt gondolom, hogy te magad írtad le a választ a kérdésedre részben:

    "Az említett márkák negyed annyiba sem kerülnek mint mondjuk egy mavic"

    Ha valami negyed annyiba sem kerül, akkor nem biztos, hogy egymás mellé rakható egy ki-mit-tud-ban.
    Az említett Walkera Peri 400 dodó lesz full verzióban. Fly More mondjuk, több akkuval. Az Air 325 ezer ft RTF-ben itthon. A Xiaomi drónja 350 euróért akár itt is lehet.

    Ha azt nézzük, hogy mennyibe kerólnek, szerintem reális minimum a dolog. Be fognak itt indulni a dolgok. Egyébként ha megnézed, a felső kategóriában azért vannak olyan drónok, amik pariban vannak a Dji-al. A Dji-nak ez a Spark, Air, Mavic, P sorozat csak a kommersz része a portfóliójának.

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz trialboj #52647 üzenetére

    Egy kicsit hasonló a helyzet, mint akciókameráknál a gopro-val volt korábban: ott már lassan utolérték a piacindítót-piacvezetőt, aki a technológiai újításokat hozta, de nagyon sokáig egyszerűen közelébe se értek.

    Drónoknál úgy látom, hogy egyes területeken kaszál még a DJI: hordozhatóság+képminőség kombóban a Mavic, illetve cinema képminőségben a Zenmuse x5/7+Inspire. Ezeknek nem látok értelmes alternatíváját, drónok vannak ezrével, de egyetlen értelmes nagyszenzoros kamerát nem látok, ami az x5-x7 közelébe érhet. Persze, cipeltethetsz háromkilós GH5+gimbal cuccost a géppel, csak az 3x akkora lesz, mint egy inspire+x5.

    Alsókategóriában, őrültködni kb tucatnyi madárral lehet, pl a gyereknek eszem ágában nem lenne DJI drónt venni.

    Mobiltelós hasonlat: ott sántít, hogy az apple korántsem volt első, én már akkor használtan vett HTC okostelóval navigáltam, amikor Nagyokos Jobs lelkesen magyarázta a tömegnek, hogy miért nem kell egy telefonba GPS. Az ilyen céget nem kell "utolérni". Azokat kell utolérni, akik technológiát tettek le az asztalra, amit reprodukálni kell. A DJI ilyen, pl spéci kamerákat gyárt (nem csak megveszik, mint a Yuneec a CGO4-et), amit a többiek vagy nem tudnak, vagy nem vállalnak be (mert sokba kerül, és másod-harmadszereplőként már nem tudják "DJI áron" adni a terméket).

    [ Szerkesztve ]

    30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

  • Allien

    veterán

    válasz trialboj #52652 üzenetére

    Akkor mi is a kérdés? Fordítsuk meg. Mé is szar a dji? Azé, mer az. ;] Vannak jó gépei, majd elbakja faszságokkal, isten tudja mé. Lásd, szénkefés motorral kihoz egy semmire se való koptert, kihoz egy erősen butított drónt, de bele pakol szuper cuccot, ami így használhatatlan. Ja, és persze szintén egy olyan szoftverrel hozza ki, amiről tudja, hogy szar, hiszen a nagy tesónál ugyan ezeket a problémákat tapasztalta (pl memkártya kezelési gondok). Ugye, a Mavic remek cucc. Kivéve, a friss DJI Mavic Air, ami valszeg zsákutca. Már, ha hihetünk egy Magyar példának:
    MAVIC AIR 4K: majdnem LELÉPETT!!
    (Magyarósi Csaba videója)
    A lényeg, hogy ahol a régi, bejáratott Mavic gond nélkül megy, az új kb 200 méter után kampó, mert wifis a vezérlése. (WTF :W )Ami ugye már régen megtanultunk, hogy bukta. ;]

    Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |

  • Allien

    veterán

    válasz trialboj #52661 üzenetére

    Mint mindenben, amíg megy a szekér, addig miért adnának mérföldkőnek számító technikát/technológiát ki... ;] Sőt! A markettying ugyan úgy dübörög, és próbálják ugye eladni a duplakakit, mint másutt. ;) Akkuknál is, annyi a fejlődés, hogy jobban ki tudják préselni a határ értékeket már a kínaiak is. :K

    Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz trialboj #52661 üzenetére

    Egész pontosan 2évvel ezelőtt merült fel, hogy szeretnék egy komolyabb videós drónt, gyakorlatilag semmi előrelépést nem látok ár/teljesítmény viszonylatban:(.

    A képességek fejlődtek, pl ott az akadályfelismerés, egyes példányoknak nőtt az üzemideje, vannak jobb kamerák, de minden apróságnak kőkeményen megkérik az árát - ahelyett, hogy konstans ár mellett fejlődnének a kütyük. Lásd pl Inspire 1: 2k$, Inspire 2: 3k$.

    #52662: ott a pont: az akkutechnika (mWh/kg) gyakorlatilag nem fejlődött az elmúlt pár évben, márpedig ez az egész alapja. Minőségi drónos kamerát se nagyon fejleszt senki a DJI-n kívül.

    [ Szerkesztve ]

    30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

  • Geller72

    veterán

    válasz trialboj #52661 üzenetére

    Dehogynem. Sokat változtak a dolgok 2-3 év alatt, csak ezek NEKED nem fontosak. Egy racernél az üzemidő lehet hogy nem lesz több, viszont azt eszement tempóban tudja. Azaz 3s-ről szépen átmegy a dolog 5-6s-re. Nyilván hiába lett azóta jobb az az akku, nagyobb teljesítményű, ha a gép is sokkal erősebb lett, többet kíván az akkutól. Azaz üzemidőben nem veszed észre, de baromira nem is ez számít. Nem jó oldaláról közelítitek meg a dolgokat szerintem. A Mavic Air is valamilyen szinten előrelépés. Az, hog yitt nálunk 3mm-t tud, az a mi EU-s szabványaink miatt is van. FCC-re áthackelve sík terepen, zavarástól mentes helyen tudja a 2km-t, és a technológia, ami benne van, jó. A wifi-t én sem tartom jó ötletnek, de lehet, hogy a helyszűke/anyagi megfontolások miatt lett ez benne. Jobbak lettek a kamerák racereknél, fontos szempont lesz lassan, hogy az FPV kam mellett akciókamot is vigyen az a gép. Egyre többen állnak át 4 in 1 boardra, ez sok esetben igen nagy előrelépés, korábban (és aki akar, az most is) ezt részegységenként kellett összelegózni, tesztelni. Millió fejlesztés zajlott, csak ti nem akarjátok meglátni, hanem megragadtok egy-két olyan dolgot, ami nektek szempont és esetleg a rendelkezésetekre álló infó (vagy lustaság alapján) hiányában nem tudok róla, hogy mi és hol fejlődött.

    Egy Air-t, Sparkot nem arra használnak, mint egy Phantomot, egyszerűen nem ugyanaz a célközönség. Szerintem ha megkérdeznénk egy Spark tulajt, hogy szempont e neki, hogy a gépe 15 vagy 40 percet legyen a levegőbe, azt fogja mondani, hogy a villám akar 40 percig erre koncentrálni. A vevők többsége alacsony magasságon, 100m-en belül használja, többnyire ön és családi szelfizésre, események, összejövetelek rövid film formájában való megörökítésére, és nem arra, hogy elrepüljön vele láthatósági zóna főlé akármelyik irányba és ott fél órát filmezzen, akár statikusan. A Phantom 4 tudja azt, amit ebben a kategóriában pontosan elvár tőle az ember. Nem sokan vagyunk itt olyanok, akik mindig ki szokták repülni EGY felszállás alkalmával a teljes, rendelkezésre álló kapacitást, mert igazából ez elég ritka dolog. A filmezéssel komolyan foglalkozók majd véleményezik, amit írok, de szerintem többnyire ott is relatíve rövid snittekkel dolgoznak és nem fél órás blokkokkal. Sokkal nehezebb ezt kezelni, meg tök felesleges is. Úgy is vágva lenne, többször is.

    A Dji gépei közül a legtöbb, főleg magasabb szolgáltatásszintű/árfekvésűek optimális esetben (amikor a user optimálisan is használja!) pontosan tudja azt, amit elvárnak tőle és beleírnak a user manualba, és jelvesztés esetén simán hazajönnek és leszállnak. Pont.

    Ezért kell tudnod, hogy mit akarsz, mert ahhoz kell gépet venni. Mert itt lehet falba rúgni és utána hiába reklamálsz, hogy ez a gép szar. Mert nem szar, csak nem arra vettél gépet, amit elvársz tőle.

    Ha hosszú repidőt akarsz, nagy hatótávval, jó kamerával, stabil géppel, akkor Phantomot kell venni, azt is megkapod 1000 euróért, nem csak az Air-t/Pro-t.

    Szóval tényleg nem értem ezt a kollektív problémának feltüntetett nem is olyan nagy problémát.

    Mivel 2-3 év alatt nem történt csoda és nem találták fel azt az akkutípust, ami 30mp alatt feltöltődik és két napig repülsz vele, és mindez 5 dollárba kerül, ezért csodák valóban nem történtek az említett időszakban. :D.

    Ha azt nézzük, ahol jártam vasúton, ott azt a 110km-t majd száz éve rövidebb idő alatt tették meg, mint most, pedig azóta nem kicsit fejlődött a technika. ;] Ha a menetidőt nézem, tényleg szörnyű. De mégis volt nem kis fejlődés. Csak rossz oldaláról közelítjük meg. ;)

  • twine

    addikt

    válasz trialboj #52676 üzenetére

    [link_01]

    [link_02]

    Nyilván youtube-on nem fogunk minőséget látni...ahhoz nyersanyagra lenne szükség....
    De talán az a 120frame-es minőség meggyőző... :U
    Meg az hogy ha "elfogy" a gimbal fordulás közben, utána fordul a géptest magától, úgy hogy tartja a tengelyt(inspire2)
    ezek az "apróságok" teszik borzasztóan naggyá, és használhatóvá munka!!! közben ezeket a gépeket, és ezt a céget!

    KOmolyan olyan dolgokról beszélgetünk amit csak ez a cég tud....

    MInt a gyémánt...Ha van pénze valakinek,(vagy nincs), de tervei vannak a készülékkel megveszi,,,ha nincs nem veszi....
    (MIelőtt nagyarcúnak tartanátok,,nekem nem volt(pénzem) mégis megvettem, mert terveim voltak vele....)

    Voltam szervízben, mesélték vannak olyan csókák, akik egyszerre vittek ki 2!!!db insipre-t zero,,,értsd 0!!! tudással...
    Másnap visszavitték törötten mindkettőt,hogy javítsák meg, de vesznek addig egy harmadikat....
    Van akinek van ilyesmire is pénze...

    Szóval van ez a cég, ami ezt nyújtja....légi videózásban...beszéltünk róla, hogy fejlesztenek is,,,,ezt valahonnan finanszírozni kell....és az üzletpolitika eddig is az volt hogy minden szegmenst fedjenek le....

    nem folytatom.....mert nem fizetnek érte.... :P :D
    Ennyi a véleményem a témáról röviden:

    :P :DDD

    Szerk:
    Annyit tennék hozzá a dologhoz, hogy szerintem felesleges az "épített" DSLR-eket cipelő monstrumokat ebbe a dologba keverni...az már a "speciális" kategória szerintem :U
    itt az ""Out of box Piac"-ról beszélünk...vagy nem? nem tudom! :D

    [ Szerkesztve ]

  • Teréz Atya

    senior tag

    válasz trialboj #52671 üzenetére

    Nyugi, ha tisztességesen fogja tolni, lesz ott még fűzöld és sárbarna. :D
    A gyakran használt gépeimből mindig hullik a föld. :)

    A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza

  • Peaceliker

    őstag

    válasz trialboj #52661 üzenetére

    250 et már ritkábban építenek. Vagyis újra divat a "long range" az meg most 6" plusz :)
    Most 200-210es méret a racer és tán még kevesebbet repülnek de azt ordenáré módon :D
    Ezekkel 2-300m re szokás elmenni, addig szép a kép, vezérlés is jó. Meg van lrs marha drágán ha nagyon messze akarna menni az ember jó drágán.

    "Oh my Goa'uld!"

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz trialboj #52676 üzenetére

    Garantáltan NEM! Hogy miért? Nagyon 1xerű, az x7 szenzora nem túl sokkal nagyobb és ha az x5s-re egy fényerősebb pl f/1.8-as m4/3 obit pattintunk, kapásból több mint kiegyenlítettük a szenzorméretből adódó hátrányt. Az x7-re meg ugye csak az a pár f/2.8-as lencse van.

    #52678: Igen, ezek az 1/2.3"-os szenzorú vackok aprópénzbe kerülnek a gyártónak, elég ha az akciókam-gyártókat megnézzük (akiknek ugye megvan a saját hasznuk az általunk látott árakon). A nagyobb madárral a szállítás a probléma: az ember hátsó kertje egy idő után nagyon unalmas téma, szivesen vinné a kütyüt nyaralásra pl. - na ez még a viszonylag kompaktnak tűnő inspire-nél is macerás. Gyakorlatilag komplett birtokba venné a kézipoggyászt.

    #52680: Most látom, az x7 fHD-ben nem tudja a 120Hz-et:R Képileg persze ez már a csúcs, van szerencsém civilben egy GX80 kamerához, ezek még annál is jobbak. annyi különbség a "gyémánthoz" képest, hogy lehet 2éven belül jön egy cég és jobbat dob piacra feleáron. Kicsit hasonló a szitu a CPU piachoz, amin az intel évekig terpeszkedett aztán hirtelen lett említésre méltó konkurrencia.

    [ Szerkesztve ]

    30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)

  • wender

    csendes tag

    válasz trialboj #52671 üzenetére

    Egyedül vágtam bele először, aztán testvérem is beszállt. Van emellett egy racer 250-es, amit sikeresen meg is vámoltak. Ezért építettem, mert kis részekben nem nagy tétel "annyira" és nem vámolják meg.
    Ez kicsivel több mint 50k magyar forint volt.

    Aksik: 4db Turnigy Nano-Tech 1800mah 3S 65~130C, 1 4S-es amit a racer250-hez adtak és egy plusz 3S Bangiról
    Vevő: Kezdetben OTG-s vevő Samsung Gear VR-ba sufnizva, aztán vettem egy Eachine EV800D-t.
    Töltő: ISDT Q6 plus
    Nagy kamera: Runcam 3
    Táv: Eachine fs i6

    Nem számoltam össze, de jobb is szerintem :D

  • Jackal2

    senior tag

    válasz trialboj #52661 üzenetére

    Trialboj: teljesen más lett minden, mint 3 éve (én kb. akkor kezdtem el vagy kicsit utána). Nincs egyetlen alkatrész sem, ami akkor használtunk és ma is használnánk. A teljesség igénye nélkül:
    - motorok sokkal erősebbek és szépen elváltak két irányba, van ez a szuper light build, meg ez az über erős (2000 gramm körüli húzás, 35 grammos motor), illetve vannak ezek a cruiser gépek 6-7 colon alacsony KV-ra
    - ESC: digitális protokoll, nincs már állítgatás
    - méret: mikrok nagyon mennek, nagy kedvenc a 3 colos, 125-140-es méret, nagyobb gépek 200-220 max. Mindenféle vázforma van már, nemcsak H
    - vezérlő: gyakorlatilag megszűnt a teljesítmény korlát, mindenre van elég, nincs ilyen, mint a CC3D-nél
    - vevők: telemetria, LUA scriptes csatornavezérlés, PID állítás távról, mind diversitys kb.
    - váz: százezer féle, vannak új anyagok, titán csavarok, rengetegen készítenek itthon jó minőségű vázakat is már
    - kamera: a gagyi kamerák kikoptak, vannak kombi analóg digitális kamerák, amim 1080p 60 FPS-ben vesznek fel miközben repülsz, black boxot nézhetsz stb. OSD+buzzer már alap
    - szoftver: Betaflight 3.2.0 óta megváltozott, mindent lehet állítani, pl. buzzer egy külön oldal, szenzorok (áram, feszkó) külön oldal, LED külön oldal lett
    - vtx: mindegyik állítható erejű már, van PIT mód, amikor érintős wanddal tudják állítani a versenybírák a csatornáidat
    - akku: ez kb. ugyanaz az erősebb motorok miatt, de vannak olcsó és jó márkák nagyon magas C-vel pl. Ganoneng
    - távirányító: Taranis uralja a LUA script miatt, PID állítás, csatorna állítás, beszél, triggerelt események, teljes telemetria, 16 csatorna, mindent mindenhova kirakhatsz kb. csomó multiprotokollos táv is van vagy multiprotokollos modul, nem számítanak már a vevők gyakorlatilag

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

  • Jackal2

    senior tag

    válasz trialboj #52715 üzenetére

    Ez így nem igaz. A hatótáv függ a környezettől, a VTX-től, a vevőtől, az antennától. El lehet menni 1000 métert is, de minek mennél egy mikroval? Én is 200 m körben repülök vagy még annyi sem, itt a sebesség meg a kerülgetés a lényeg, a mezőn meg mindegyiknek bőven sok a hatótávja. Vegyél diversitys vevőt és kész.

    A nem számít-ot arra értettem, hogy van már 3 multiprotokollos táv meg a Taranis is tud fogadni multiprotokollos modult, szóval tök mindegy hogy AFHDS2, ACCST, DSMX vagy milyen protokoll ezeket már sok minden kezeli.

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

  • Pulsar

    veterán

    válasz trialboj #72913 üzenetére

    Szerintem nyugodtan fel teheted, nem áldoz fel esténként itt senki rituálisan Phantomokat :D

  • F.E.K..

    senior tag

    válasz trialboj #72913 üzenetére

    Kérdezni bármit lehet, ami témába illik. Legfeljebb nem tudunk válaszolni, de szerencsére akad itt jópár jó értelemben vett elvetemült gép építő :)

    (legfeljebb nem mindig néznek be minden nap)

    Én ugyan nem rendelkezem személyes tapasztalattal az avata-ról, de olvasni nem olvastam rosszakat a géppel kapcsolatban.

    Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!

  • F.E.K..

    senior tag

    válasz trialboj #72913 üzenetére

    Avata ügyben friss bemutató: [link]

    Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!

  • Celtis

    veterán

    válasz trialboj #72948 üzenetére

    Elméletben létező? :F Pont ugyanolyan szabályok, mint a drónvezető vizsga, regisztráció, biztosítás és hasonlók.
    Itt a térképen látod a természetvédelmi területeket (is) [link]

    Hogy ki mennyire tartja be az más kérdés. Csak gondoltam jelezem, hogy hiába csinálsz szépen végig mindent, ha utána a Bükkben túrázva döbbensz rá, hogy a mydronespace appban bejelölve az aktuális helyet a képedbe kapod, hogy korlátozott légtér és nem repkedhetsz kedvedre.
    Ha meg mégis tilosba mész, akkor minek a többi.

    Ezek a szabályok gyakorlatilag ellehetetlenítik a szabályszerű hobbi használatot és elveszik az ember kedvét a drónozástól. Én is már csak hébe-hóba veszem elő a gépet.

    [ Szerkesztve ]

  • Celtis

    veterán

    válasz trialboj #72967 üzenetére

    Ha szabályszerűen jársz el, akkor a mydronespace appban be kell jelentened a repülés helyét. Márpedig az app jelzi, hogy korlátozott a légtér az adott helyen.
    Persze megteheted, hogy nem jelentkezel be az appban (meg nem regisztrálsz, vizsgázol stb.)

  • Schaf

    tag

    válasz trialboj #72967 üzenetére

    Melyik "profi" pilóta írta, hogy "szinte lehetetlen"?

    Az amelyiknek most lett drónja, vagy az amelyik arra se veszi a fáradtságot, hogy egy pár perces vizsgát megcsináljon??

    2021.01.01.-ig MINDENHOVA kellett eseti légtér a repüéshez. Most lakott területen kívül a nyílt kategória alapszabályait betartva az MDS-sel gyakorlatilag akkor repülsz amikor akarsz.

    Mi ebben a "szinte lehetetlen"?

    Az, hogy a "menőnek" derogál megérteni a szabályokat? Na az más kérdés... :)


    Azt pedig jó ha tudod, hogy a magyar ellenőrző rendeszer(is) kb onnantól látja a DJI drónodat, hogy bekapcsoltad.

    [ Szerkesztve ]

    "...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."

  • twine

    addikt

    válasz trialboj #73199 üzenetére

    Szia!

    Ez a hiba akkor szokott előfordulni, ha nem megfelelő sebességű sd kártya van a gépbe dugva.
    Viszont akkor konstans , és nem ennyire random, mint ahogy leírtad. Én ezt kártya hibának vélném így látatlanul.(Próbáld ki egy másik zsugával szvsz, még akkor is ha papíron megfelel a specifikációknak. Lehet hogy kezd elpusztulni vagy ilyesmi)

    Szégyen vagy sem, én most hallom először, hogy proxy fileokat is létre lehet hozni. Nekem ez újdonság volt. Eddig a Phantomokhoz GO4-et használtam, most a mini3pro-hoz meg a "sima" kijelzős DJI RC-t vettem. Nem találkoztam ezzel a mnüvel benne, pedig mániákusan át szoktam túrni töviről hegyire a beállításokat.(Persze ettől a tévedés és tanulás jogát mindig fenntartom)
    Én eddig abban a hitben éltem, hogy a GO4-ben és most az DJI RC-ben csak a "streamelt" képet lehet rögzíteni, amit látok repülés közben, illetve a "full videót", amit a madárba helyezett sd kártyára rögzít. A proxy filokkal most nagyon megleptél :B :B
    Neked az RC PRO-hoz ennyit találtam.

  • twine

    addikt

    válasz trialboj #73201 üzenetére

    Úgy néz ki, ugyanarról beszélünk, csak én ezt eddig nem proxynak hívtam. Vágó programoknál egy picit mást jelent a "proxy file".
    Ott is kisebb felbontású és bitrátájú anyagokról beszélünk de konstans értékekkel, míg a DJI "proxy file"-jai változó bitrátával jelennek meg a képernyőn, éppen attól függően milyen az átvitt élő videó jel minősége.
    Ezért én a fejemben ezt soha nem proxyként kezeltem, de ez az én hibám ,mivel most jobban beleásva magam az internet ezzel foglalkozó szegletébe látom, hogy sokan sok helyen ezt is proxynak hívják. :R
    Elnézést.. :R
    Ami viszont a lényeg, hogy
    nem "androidos screen record"-ról beszélek OSD-vel együtt, hanem a DJI GO4, illetve a DJI fly alkalmazáson belül tudod ezt, és ennek részleteit beállítani.
    Ilyenkor nincs a képen OSD, csak a "tiszta" videó.

    Valóban arra jó amit írtál, én kollégáknak ezt szoktam átdobálni ha épp akarok valamit gyorsan mutatni..stb...aztán a végén úgyis a full minőséggel dolgozunk....illetve nekem még az audio is be van pipálva, így néha jól jön amikor innen ki tudom "lopni" az atmoszférát némely anyagokhoz. ;)
    Audiot az épp aktuális kontroller(Kijelzős RC, telefon, stb) rögzíti, nem a drón.
    Ezzel érdemes tisztában lenni, tehát ha egy géphez repülsz magadtól mondjuk 800m-re, de körülötted emberek vannak egy fesztiválon, akkor a rögzített hang a fesztivál lesz, nem a 800m-re lévő gép motorzaja.

    Üdv
    T

  • twine

    addikt

    válasz trialboj #73203 üzenetére

    Ez nyilván attól függ, hogy milyen körülmények között használod a gépet.
    Ha "Crane"-ként használod a drónt, egy mondjuk cca R=50m sugarú körben szabad rálátással, egészen vállalható még videós szemmel is(nyilván a számokhoz képest)... :U vagy repülsz be bokrok fák mögé, ahol besik alig pár Mbps-re az átvitel, és olyan kockás lesz a kép mint az asztalterítő. :D

  • Sirandrish

    legenda

    válasz trialboj #73394 üzenetére

    Az 1000es semmire se jó...effektíve használhatatlan, de legalább egyel több darab van a készletben :)

    Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

  • Peaceliker

    őstag

    válasz trialboj #73401 üzenetére

    Ha most kezdesz akkor biztos nem mocskos nehéz, méreg drága (hangos, drága akkuzni és lehetne még sorolni) , skillt igénylő cinewhoopot néznek, hanem egy tinywhoopot.
    Utóbbi könnyebb, olcsóbb, ügyesebb, strapabíróbb. Hátrány csupán annyi, hogy felvételt nem vagy szar minőségben készít, de nem sok kezdő van akinek azok értékelhető felvételek. Én pl sokat repültem de sosem jutottam el arra a szintre hogy értelme legyen felvenni, amit repülök :DDD

    Amúgy marketplacen láttam tinyhawk rtf szettet, 50-60 körül asszem, simán jó belekóstolni a dologba. Már ha nem értem félre és fpv élmény a terv nem pedig a videózás.

    Cinewhoop amúgy ahogy láttam utóbbi időkben maga a gép 60-100e a gép, táv az 30-50e szemüveg 20-150e, töltő 10-40e meg az apróságok.

    "Oh my Goa'uld!"

Új hozzászólás Aktív témák