Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.lajos

    tag

    Na még egyszer utoljára.
    Idézet a digitől érkezett e-mailből, válaszként az sms-ek miatt küldött reklamációra. És ismételten azt mondom, le a kalappal a digi előtt!!

    ".... Társaságunk számára rendkívül fontos ügyfeleink elégedettsége, valamint elsődleges céljaink közt szerepel az ügyfélkiszolgálás minőségének folyamatos fejlesztése, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy hasonló eset ne forduljon elő a továbbiakban és továbbra is elégedett ügyfeleink között tudhassuk.

    Tájékoztatjuk, hogy a +447786205094 telefonszám vonatkozásában, előzetes tájékoztatás mellet kerültek számlázásra az sms-díjak a számlagenerálás során, azonban a DIGI Kft. üzletpolitikai döntése alapján ezen kiszámlázott összegek jóváírásra kerültek, valamint a továbbiakban már nem kerülnek számlázásra.

    A szükséges korrekciót elvégeztük rendszerünkben, ezzel egyidejűleg kiállítottuk és e-számlaként feltöltöttük az ügyfélkapu felületre....."

    b.lajos

Új hozzászólás Aktív témák