Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skeleton01

    aktív tag

    Sziasztok! Csatlakoznék a topikhoz egy E90 318i friss tulajdonosaként. 2005-ös éjvárat, szinte végig vezetett szervizkönyvvel (Knauss), osztrák import autó, ~ 125.000 km-rel az órájában. Külsőre, illetve belsőre is nagyon rendben van, rozsdafoltokat egyedül a csavarokon, illetve a féknyergeken látni, gondolom ez természetes a kinti erős sózás miatt. Olajak (MOBIL Super, 3000 X1 5W-40), szűrők, folyadékok frissen cserélve itthon. N46B20B motorkód, vezérműlánc feszes, nem csörög, leállításkor a kettős tömegű lendkerék nem csörömpöl, viszont indításkor némileg kékesen füstöl és pár km megtételéig "érdekes", nem tudom eldönteni, hogy "juharszirup", vagy égett olaj szaga érezhető-e az utastérben + enyhe koromlerakódás is van a kipufogó belsejét áttörölve, leállítás után. Menetteljesítménye korrekt, kiválóan húz. Milyen aggodalomra van okom esetlegesen a fentiek tükrében? Köszönöm előre is!

    Szerk.: A kiegyenlítő tartályban sem olaj, sem buborékozás nem látható, olajszivárgás sem észlelhető sehol a gép alatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák