- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz KAMELOT #53748 üzenetére
Igen, ha nem siet az ember és nem akar idegeskedni, akkor tempomat olyan sebességre, h senkit se kelljen megelőzni, mögöttem lehet kocsisor, de előttem "tiszta" a terep és jó a kilátás a tájra, nem egy másik autó fenekét bámulom. Sokan csinálják, én csak évente 2-3szor, mikor túl hamar érnék oda vhova, vagy szimplán élvezni akarom a kabriózást.
(#53750) CharlieDrop: hát simán benne van, hogy egy E92-93-nak másabb a megjelenése, mint egy E90-91-esnek, az e46 pedig idősebb és nem coupe/cabriód volt belőle, úgyhogy nálam teljesen mások a tapasztalatok (eddig).
(#53752) Drago1: igazad van, de a magam részéről két sebből is vérzik az a kocsi. BMW-t nem vásárolnék 4hengerrel (max 28i-30i meg plug-in-hibridek esetén talán nem problémáznék rajta), főleg nem dieselként, mert ocsmány a hangja (bocsi), és az xdrive-ot is kerülném, mert nehezebb kocsi, extra hibaforrás (ami el is romlik és nem 2fillér) és +0,5liter fogyasztás, az meg hogy elinduláskor tutira kilőjön a kocsi, hát pár alkalmat leszámítva nem izgatna (főleg nem 20d-vel, ahol ez télen/esőben jöhet elő, mert nem egy rakéta h száraz aszfalton probléma legyen a tapadással még chipelve sem), ugyanakkor azt a pár alkalmat, amikor szépen megrajzolok egy-egy kanyarívet, azt a bulit megölné az összkerék. Hegyekben jártam már télen is, nem volt (még) problémám eddig, h csak hátul hajt a kocsi.
(#53755) NoZoli: én csak autópályán nyomom neki, ott nagyon-nagyon ritkán megy el mellettem bárki is. Akik egyáltalán el szoktak menni, azok kocsisoros pályázás közben a jobbról előzgetők (de olyankor én sem nyomom neki, mert látom h nincs hova nyomulni mert egybefüggő sorok vannak). Az a pár kivétel, aki mégis "normálisan" megelőz, azok kevesen voltak és legtöbbször 35d-M50D típusjelzés volt rajtuk, de úgy rámásztak minden autós fenekére még akkor is, amikor nem volt hova lehúzódniuk, hogy az gusztustalan. Viszont van, amikor 1-2 320d/520d tulaj áll bele a fenekembe, mikor látja h nem lehet haladni, mikor meg végre letisztul a sáv, akkor meg sehol sincs (nem bírja kakaóval a tempót vagy csak szimplán 160 körüli az utazója), majd ha a forgalom miatt netán utólér, akkor meg megint belemászik. Legutóbb egy jeep-es csinálta ezt velem, aztán miután vmi oknál fogva 0-ára fékeződött a semmiből a kocsisor (én kb. 1,5-2 autónyi távot tutira szoktam hagyni), és az előttem haladó bmw-s úgy tudott "megállni" h átrántotta a kormányt a másik sávba (belemászott a másik seggébe persze ezért kellett a manőver), addig én tudtam olyan finoman adagolva állóra fékezni a kocsit, h az idióta suv-os ne tőrje szét a kocsim hátulját, mert egyébként ha én is belemászok az előttem haladó seggébe, akkor én ugyan megálltam volna, de h a jeepes belémdurran, az is fix. Érdekes módon utána ő is 1,5-2 autónyi távolságban haladt utánam, gondolom átértékelte nem kicsit a dolgokat...
Én a magam részéről úgy gondolom, hogy a sor6 benzin is "vérszegény", az M4-es sem tud meghatni, viszont az utolsó strapabíró V8-as motorja a bmw-nek a 367 lóerős 550i-ben volt, ami csak szívó, ezért tisztábban szól a külvilágba is a hangja, de kétlem h 15liter alatt enne pl. városban, talán inkább a 20hoz állna közelebb , közben pedig kicsit is chipelt 35d is elkenné a száját, aminek a dieselek között teljesen jó orgánuma van.
Erről jut eszembe, lehet az újabb fajta 35d-M50d-ket hátsókerekesíteni? Csak mert műszakin ugye ellenőrzik az összkerékhajtást, ezért ha meg is oldható, gondolom papírozni is kell a dolgot, vagy hogyan működik ez? Autópályatempóhoz nem kellene nekem az összkerék, és az extra 80kg-os súlyát sem akarom nap mint nap cipelni, na meg kell egy kis bugi néha a kanyarokba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- alza 404 akciók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen