- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
majnkopf
tag
Sziasztok kétféle jelenséget szeretnék veletek megosztani, némi segítségre vagy tanácsra várva. alany: 2004es e46 (m54b22)
1:
tegnapi napon egy meredek lejtőn álltam meg, autó sebességben hagyva. majd érzem hogy az autó ha lassan is, de folyamatosan pulzáló tempóban megy lefelé. (pulzáló alatt azt értem, hogy ugyanolyan tempóval megy előre kis szünet majd megint elindul, mintha mikor a következő fogaskerékre ugrana a váltó. eddig ilyen lejtőn nem igazán álltam így számomra ez a jelenség új volt (eddig csak minimális lejtésű út egyes-hármas fokozattal, de nem volt ilyen probléma hogy mozog az autó) ezen a nagy lejtőn egyes és hármas fokozatban is csinálta ezt, bevallom őszintén a többit nem néztem, mert sietnem kellett úgyhogy kézifék behúz és mentem a dolgomra. azóta inkább R fokozatban hagyom a váltót és hagyom ott a kocsit bárhol legyek, úgy nem jelentkezik semmilyen mozgás.
a kérdésem az lenne, hogy érdemes jobban odafigyelni a váltóra, mert ez valami komolyabb bajnak is lehet a jele vagy szimplán csak nem tudta megfogni az autót kézifék nélkül ebben a sebességben és azon kívül hogy rásegítek kézifékkel nem igazán kell erre az esetre odafigyelni?2:
az elmúlt egy évben többnyire úgy használom az autót, hogy hétköznap 2x kb. 10-15km oda-vissza út munkába. hidegen kb. 1-1,5 percet járatom indulás előtt majd utána indulok 2000-3000 közötti fordulatos tartományban 4.-5. sebességben használva az autót. az útszakasz olyan 90%ban autóút minimális részen néha lámpázás és tötymörgés. ezen felül hetente 1-2 alkalommal közepes távokat megyek ami 30-60km. olaj jelenleg motul 10w40 (tudom 5w30 kell bele, majd a mostani olajcserénél olyat kap). olajcsere 9-12ezer kilométerenként mindig amióta az autó nálam van. ezalatt a periódus alatt még rátöltök annyit, hogy kb. 1.5-2dl/1000km arányban elcsipeget olajból. ez mennyire számít soknak szerintetek illetve ilyen használat mellett ez jelenthet-e valamire utaló hibát, esetleg valami tanács ha valami abnormális akkor mit kellene csinálni, milyen irányban érdemes ránézni az autóra van-e valami ami nem teljesen százas vele
köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...