- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #49658 üzenetére
Na és miért teszik hátra a vezérlést? Erre milyen épeszű magyarázat van?
Azert mert ha hatrarakod a vezerlest, akkor a fotengely sokkal kisebb terhelest kap torzios lengesek szempontjabol, mintha elol lenne.
A fotengely mukodes kozben a sajat hossztengelye korul csavarodik es leng ide-oda. Ugy kepzeld el a dolgot, mintha a fotengely egyik veget lefognad, a masik veget pedig elkezdened egy bazi nagy fogoval a hossztengely korul tekergetni. Pontosan ez tortenik vele a motorban is. A motor jarasa nem egyenletes, a hajtaslanc iranyabol is erik mindenfele gerjesztesek. Ha a fotengely elejen van meg a vezerles is, akkor maga a vezermulanc is beszall a tekergetesbe, ha viszont a masik vegere teszed akkor ezt a negativ hatas kikuszobolod. Ezaltal kisebb lesz a fotengely terhelese, masreszt ezek a torzios lengesek nem mennek at a vezerlesbe, hogy ott is zavarokat okozzanak. Emiatt tudsz vekonyabb vezermulancot is alkalmazni.
Mivel a torzios lengesek kisebbek lesznek, ezert a motor elejen levo lengescsillapito tarcsa is egyszerubb-konnyebb lehet, a fotengely is konyebb lehet.A gyalogosvedelem szempontjabol is valoban elonyosebb, hiszen akkor nem a motor elejen vannak a vezermutengely-allitok, laposabb tud lenni a szelepfedel, "puhabb" az auto eleje. De ez csak masodlagos szempont, a fo szempont a torzios lengesek csokkentese.
Tervezett avultatas pedig nem letezik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- EA Sports WRC '23
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...