- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Kínai androidos okosórák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #47546 üzenetére
Nem tudom, nem oda tervezték 1,8 t vs 1,5 t, csak poénból belerakták a trackmódot. A teslán mondjuk 20-as abroncs van és gondolom eszi is rendesen. Van több összehasonlítás M2-M3 és az "autóbuzik"-nak az a végszó, hogy nekik a BMW kéne.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz snorbi82 #47550 üzenetére
Egy profi hangolta a Track módot, nem régóta van benne a Tesla szoftverben, előtte a kanyarban sem volt a 3-as nem hiszem, hogy a BMW tudna jobbat, van máshonnan is eredmény, gyorsabb a tesla, de ugye egy autó nem csak arról szól...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #47554 üzenetére
Nekem kívül nincs vele bajom, de a tabletes műszerfallal biztos nem tudnék együttélni, beszerelnék még egyet a kormány mögé. Az új BMW-k lassan kezdenek vállalhatóak lenni, de az F (10-est leszámítva) nagyon rondák voltak.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
H.Ezredes
őstag
F10 2010 530D N57 235E Km
Vezérléscserére / csapágy cserére érkezett egy frissen vásárolt autó. Autómentőn mivel hajtáslánc hibát kiírta... Mondtuk,hogy így egy métert se.... Igazából az autó az EGR hűtő lekerülő szelepre panaszkodott és az EGR rendszerre. 1. a vákuumcső elszakadt. 2. A vízhűtő teljesen elkoszolódott... 3. Az EGR hűtő ezek miatt el is repedt és szivárgott. A hűtővíz minimum környékén volt így látható is a hiányzó mennyiség..... Ez egy régebbi N57 más EGR hűtő van rajta nem az a fajta amire visszahívás van. Itt más a hengerfej más az EGR hűtő más a szívósor stb. De ettől függetlenül az összesre figyelni kell... Mindig ellenőrizni kell az autót és rendszeresen szervizelni... Ha rendszeresen van takarítva/ellenőrizve a szívósor / hűtőkazetta / turbó minimálisra lehet csökkenteni az ilyen eseteknek és a kigyulladás valószínűségét . Ha nincsenek kitakarítva a hűtők akkor melegedési problémát fog okozni aminek a következménye az EGR hűtő elrepedése lehet a vége illetve ha a vákuumrendszer is sérült az hatványozottan problémát okoz. És ha ez mellett még a szívósorba masszívan áll a koksz akkor meglehet a baj....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BUZZLGHTYR
senior tag
lekerdezni sajnos nem tudom, mivel nincs ügyfélkapum
viszont ilyen árban érdemes nézegetni ezt a fajta 5-ös bmw-t?
e60 -
veterán
válasz szabi325 #47562 üzenetére
Semennyire nem szabad lemenni a víz szintjének, több ezer km alatt sem. Mondjuk egy rendes, 10-15 ezres olajcsere periódus alatt sem, szerintem. De majd Ezredes kijavít, ha nem jól mondom. Ha fogy a vized, akkor baj van.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz H.Ezredes #47560 üzenetére
Nem lehet egy szűrőt vagy rácsot betenni a hűtők elé, hogy ne menjen be ennyi kosz? Bogarak, fűszálak, stb. Nem hajlanának össze a lamellák sem. Ezen már a Lexusnál is gondolkodtam, amikor lefeküdt a váltó túlmelegedés miatt, mert az olajhűtője teljesen el volt dugulva. Vagy nyugodjunk bele, hogy időnként ki kell takarítani (amit persze a tulajok 90%-a nem tesz meg addig, amíg nincs hiba).
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz BUZZLGHTYR #47561 üzenetére
Ha van rá még ennyid legalább, akkor nézheted
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #47564 üzenetére
A huto elotti szuro erosen csokkentene a hutesi teljesitmenyt...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #47545 üzenetére
Hogy 0-100ban jobb a Tesla az nem meglepetes, eleve 2wd-4wd, nyilvan az utobbi jobban gyorsul. 0-100-0-at nem tudom miert a Tesla nyerte, amikor az M3 tobb autonyival hamarabb allt meg.
A koridoben meg egy kozepes sofornel megint nagyon szamit hogy egy semlegesre hangolt 4wd vagy sportos 2wd. Raadasul az M3nal MDM modban ment, ami nyilvan lefogja a koridot. Ettol fuggetlenul lehet hogy egy profinal is a Tesla a gyorsabb, foleg egy ilyen rovid palyan.
Nürburgringen szerinten siman elverne a BMW.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
Nálam eddig az új mustang gt a befutó. Csak 14 misi. Csak 😁
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #47568 üzenetére
Ahol csinálták a trackmodot-Laguna Seca, ott is gyorsabb az M4 majdnem 2 másodperccel, (ami nagyon sok,) a GTS is 2-t ver a simára. Nyilván ez a közúton már csak annyira érződik, hogy nagyon megy és jó vele közlekedni. A 0-100 nem annyira fontos, az állandó nyomatékot mondjuk szerintem nem rossz érezni, én pl azért nem szerettem a 2,5-es mocit, mert délutáni volt-négytől hétig ment.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Anubris
őstag
válasz Silent77 #47573 üzenetére
Igazából mint kiderült semmi.
Parkolóból kilépve iszonyat hangokat hallatott az autó eleje. Nyikorgás a kerekeknél, mintha köszörülnél valamit.
Mondom mi van valamibe beleakadt az autó, de nem.
Felhívtam a BMW-t, kiküldtek egy srácot, hát nem tudja, be kéne menni a szervízbe vele, szerinte nem fog leesni a kerék, de lehet jobb lenne autómentővel bevinni.
Ok, aszisztenciát hív, 15 perc múlva kb már jöttek is, bevitték a szervízbe az autót, kb 2 órával később hívtak, hogy jöhetünk érte, egy kavics szorult be és az adta a hangot.
Szóval ingyen megoldódott, csak elment vele a fél nap. -
Chris0321
addikt
Mondjuk én nem igazán értem, hogy miért szeretne valaki elektromos autóval taxizni. Még a hibrid ok, mert ha elkezd merülni az akksi bekapcsol a motor és probléma megoldva de az elektromos autónál kereshet az ember egy töltő helyet és az még nincs túl sok tudtommal pesten sem. Plusz ugye nyáron a klíma, télen a fűtés csökkenti a hatótávot és elég ciki ha az ember beül egy teslába és van benne 40 fok mert a sofőrnek spórolnia kell az árammal és nem járatja.
-
negro
őstag
válasz Anubris #47574 üzenetére
nekem 3-4x is volt mar ilyen, hogy a fektarcsa es a porvedo femlemez koze bepattant valahogy es vmi eszement csikorgas ment 1-2km ig... ilyenkor rafekezesek meg kormany rangatas segithet es kiesik elobb utobb. legutobb igy nekem 100m-en belul ki is esett.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #47578 üzenetére
Én 17es hagyományost használok télre, ég és föld a defektűrő és az RFT. Szétrázza a beled, a kocsit stb.
A téli hagyományossal tavaly kaptam defektet, beleállt valami vas darab, a gumi szervizig eltudtam jutni, aztán leeresztett. De pár ezer ft-ből megjavították és rendben van.
Defektűrővel volt barátnőm kapott egyszer defektet. 200 km-et ment vele ha jól emlékszem mielőtt leeresztett volna. Viszont azokat már nem javítják, ha defektet kap kuka. Aztán ő is hagyományost vett helyette. -
chess001
aktív tag
válasz Anubris #47581 üzenetére
Megerősíteni tudom csak. 16-os RFT-fel kaptam defektet, 100 km után vettem észre, hogy az irányváltásnál jobban mozog a feneke... Komfortra a 16 RFT kb., mint a 17-es sima, a 18-as sima meg simán szívás.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szabi325 #47562 üzenetére
Nem igazán szabad a szintnek lejjebb mennie....
(#47564) SeniorTilla
Nem kell semmit se felrakni... Egyszerűen el kell vinni egy hűtőkazetta tisztításra..... Egy ilyen autónál 100E Km után alap karbantartás ahogy a szívósor tisztítás is... Egy kis odafigyelés kellene meg pár alap karbantartás....
235E Km után így néznek ki a csapágyak a hihetetlen jó gyári olajcsere periódus után Hajrá 30 ezres olajcsere
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #47583 üzenetére
Külföldre pótkerék, belföldön teloszám...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
-
NoZoli
tag
Szerintem, a töltéssel kiesett idő alatt, többet lehet keresni, mint az üzemanyag-költség. Mindamellett, hogy lépten-nyomon lehet találni kutat. Legtöbbször, a nyilvános töltők zsúfoltak, az otthoni töltés pedig, nincs ingyen. Főleg, ha otthonra kiépít az ember egy gyorstöltőt, a minél kisebb időveszteség miatt.
Húszonmilliós Tesla taxizásra? Ott már tényleg deficit-szagú a dolog. Nehezen képzelhető el, hogy 10 év alatt kitermelje azt a pénzt. Főleg, hogy mindig lehet Bécsbe hordani, szervizelni. -
Ck.
addikt
válasz Anubris #47581 üzenetére
F10-en sima Michelin téli volt, most Bridgestone és Continental nyári deffekttűrő.
Semmi különbség, ugyanolyan menet komfort, nem üt, nem ráz jobban, ugyanúgy 18-as méret.Viszont az E92-nél tényleg kirázta a vesémet is a deffekttűrő. Valószínű a futóművön finomíthattak a sok negatív visszajelzés hatására, mert mostanában már nem jelent komolyabb kompromisszumot vagy diszkomfortot egy runflat egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Volt egy videó a Taxify Tesla egyik sofőrjével. Ott is vastagon megéri még a fizetős töltő is, csak legyen ember, aki hajtja az autót Tartós bérletet esetleg nézd meg, akkor nem kell akkora pénzmag, és az áfa leírható cégben (kevesebb tőkét kell mozgósítani blink blink).
-
veterán
válasz CharlieDrop #47591 üzenetére
Az övében még van
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #47591 üzenetére
Csomagtartó, szépen becsomagolva...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
[link] Az a fancsali vigyor
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
d3lete
aktív tag
Sziasztok!
Hátha tud rá valaki valamit mondani.
Senki nem tudja megmondani a baját. Ez egy 530d m57 régi vasblok. Leirom nagyjából amit tapasztalok. Se kat se dpf se egr.
Poccre indul nagyon erős, de kéken ködöl. Üzem melegen kitisztul magas fordulaton 3500 4000 nem kékel. Csak alapjaraton. A szaga csípi a szemem budos régi kamion IFA liaz szag ruhámba egész nap érzem.
Injektorok felujitva. Hengerfej felujitva.
Turbó új de gagyi.
Henger fal tiszta látszik a honolas erősen. Kompresszió 23bar minden hengerben. Korrekció minden hengerben +-0.9 Max. Az olaj teljesen tiszta marad benne mint egy benzinesben 10ekent olajcsere. Nem tudom olajat eszik vagy sok a gázolaj. Minden fele szoftvert próbáltam már. Szelessavu lambda van benne lambda error ír hogy az oxigén koncentráció nagyon alacsony. Fekete füst nincs. Annyi van hogy az egr miatt az elvart levegő 350mg/hub az aktual 500mg/hub. De másnál ez nem okoz ilyen problémát. Ha visszairom a gyári szoftvert nem működik az egr ingadozik az alapjarat rá dóm nyitogatja. Lehet pl a dpf miatt? Vagy ezt csak a maf vezérli? Elektromos turbós eu4. De inkább a füstölés aggaszt.
Köszönöm a válaszokat. -
H.Ezredes
őstag
válasz d3lete #47598 üzenetére
Ki van szedve a DPF meg a többi fizikálisan és szoftveresen is ki van írva??? ( Ha ki van írva az tuti vagy csak elvileg ?!?!?! ) Mióta van ez a füstölés ? Turbó új de gagyi... Az mit takar pontosan ? Te írod a szoftvert ?!?! Lehet ott a baj... Ezt azért látni kellene.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
F15 X5 30D 135E Km most vették és hozták egyből átnézetni. Mondom itt baj lesz fogy a víz az EGR hűtő kívülről is el van repedve a kipufogó gáz a blokkra áramlik és van egy gyanúm,hogy belülről el van repedve a víztér.... Mondtam,hogy egy métert nem kellene menni az autóval de azért csak hazamentek vele jövőhéten meg visszahozzák...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄