Hirdetés
-
Kisebb lett a Kioxia új, UFS 4.0-s memóriája
ph A friss dizájn persze gyorsabb is az elődhöz viszonyítva.
-
Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
it Kínában a túlkészletek miatt számítanak fokozódó árháborúra az EV-piacon. Nem minden régióban száguldanak az EV-k eladásai.
-
Premier előzetesen a Phantom Fury
gp A minap végre elérhető lett a PC-s teljes kiadás, május végén konzolokra is megkapjuk a játékot.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #47150 üzenetére
jó, értem mit akarsz írni, de azért ha a vákuumcső menne szét, azt elég hamar észre lehetne venni
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
Lehet itt mindenki okos, magamat is beleértve. De hülyék azért nem vagyunk, ezzel óvatosabban illene bánni!
Volt pár új autóm itthoni kereskedésből is, azoknál is olyan hülyének nézték az embert, mint az állat. Volt, ahol egyszerre kettőt is vettünk ,és nem a legolcsóbbat; tökmindegy, aki paraszt az paraszt is marad, értem itt a szerelőket és munkafelvevőket. Ott legalább egyértelmű, ki a hülye vagy ki nézi annak a másikat.
A BMW-nél ez máig nem egyértelmű, és bármennyire is szeretjük a márkát és az autóikat (én is), de ez a taktika, ami itt is jelen van (eltussolunk minden hibát, minden utólagos tuning vagy átalakítás következménye, még a pár ezek km-es autó motorjának belsejében is, ugye, Ezredes?) önmagáért beszél. Ne mondja itt senki nekem, hogy hülyeséget írok, inkább elevenítse fel a tavalyi eseményeket, amiket már sehogy nem tudott a gyártó kimagyarázni Dél-Koreában:
Mintegy ezerkétszáz dél-koreai autótulajdonos csatlakozott a BMW autógyár ellen a motorok kigyulladása miatt induló gyűjtőperben a Korea Consumer Association fogyasztóvédelmi szervezet csütörtöki jelentése szerint.
A szöuli központi kerületi bíróságon pénteken nyújtanak be keresetet a BMW ellen 1226 alperes képviseletében egyenként 15 millió von (11,5 ezer euró) kártérítési igénnyel a visszahívási akció miatt elszenvedett anyagi veszteségek és "lelki megterhelés" kompenzálására.
Az idén Dél-Koreában közel negyven BMW típusú autó motorházában keletkezett tűz, személyi sérülés azonban nem történt. A BMW ezt követően 106 ezer autót hívott vissza ellenőrzésre az országban.
A dél-koreai hatóságok vizsgálatot indítottak a tűzesetek okának megállapítására.
A BMW szerint a tűzesetek legvalószínűbb oka a kipufogógáz nitrogén-oxid tartalmának a csökkentését végző kipufogógáz-visszavezető (exhaust gas recirculation, EGR) berendezés meghibásodásában keresendő.
A dél-koreai rendőrség csütörtökön házkutatást tartott a BMW helyi leányvállalata, a BMW Korea hivatali központjában Szöulban annak megállapítására, hogy az autógyár tudatában volt-e a meghibásodásnak és igyekezett-e eltussolni azt.
Tehát mindenki hülye Dél-Koreában is, ami - ha jól tévedek - a világ legnagyobb mértékben fejlődő országa. Hozzájuk képest mi itt Európában kismiskák vagyunk, de nagyon sokan a világ más részein is.
A fejhajtós videó megvan ugye? Ez volt a legszebb beismerés a BMW-től, plusz egy nagy bocsánatkérés, amivel ténnyé vált az a fikció, miszerint a BMW-k gyári hiba miatt gyulladnak ki.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #47153 üzenetére
Más kultúra, ott ez a megszokott.
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #47153 üzenetére
eltussolunk minden hibát
Ezt azert nem artana valahogy bizonyitani, mert igy ebben a formaban csak üres vádaskodás.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Bimmeralex
újonc
Üdv. Urak!
Olyan kérdésem lenne, hogy miért lehet az, amikor ráadom a gyújtást az autóra, akkor hallani(, de nem mindig) egy ilyen elég halk riasztó szerű hangot?! A motortér jobb elejéből jön,hallatszik. Ebben az esetben vam amikor el sem indul elsőre az autó, sőt néha 4.-5. Indulásra, ha beröffenik. Mindegy, hogy hideg e a motor vagy meleg.
Viszont, ha elindul akkor onnantól megy, nincs probléma, de egyszerűen nincs ötletünk erre a jelenségre.
Volt, hogy a vízhőfokmérő is kiugrott, de egy 10-20mp elteltével visszaállt a normál állásba,ahol előtte volt. Ha gyári programmal ki van belőle törölve minden, akkor utána egy hétig kb. probléma mentesen indul. Az Ews-t egyszer írta hibának,azóta hibakódmentes volt.
E38 1998 vfl.
Immobiliser vagy motorvezérlő talán?
Szívesen meghallgatnám hozzáértők válaszát!Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz Shadowbull #47155 üzenetére
Szabad tudni,hogy ki vagy mi vagy te a BMW-nél?Gondolom a többi fórumtag is kíváncsi,hogy mitől van ilyen nagy rálátásod a dolgokra.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #47159 üzenetére
Két kávét lesszíves, Mária
@(#47158) chess001:
+1Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
^Boss
őstag
Szoasztok!
E90 35d-re cserelnek nyari gumikat, az ajanlott es kinezett pilot sport 4bol nincs a hatso meretu 255/35 r18-bol sehol (ha tudtok, szoljatok!), ezenkivul milyen gumi lehet ajanlott?
Elol egyebkent 225/40 r18asok lesznek.
Gondolom 4 ugyanolyan kene, ezert nem is rendeltem meg kulon a 2 ps4et elolre.Nem szeretnek rft-st, ez meg egy mellekinfo
Koszi elore is![ Szerkesztve ]
https://vivid.money/r/istvanBCN - vivid 5 euro bónusz + óriási visszatéritések!
-
Chris0321
addikt
Hello.
Nemrég vettem egy e46 320i-t, szintén kétszéles felnivel amin még az idei szezont kibírják a gumik de jövőre cserélnem kell ezért már kicsit utána néztem milyen lehetőségeim vannak. Nekem szerencsém van mert a hátsó gumi méretében van bőven választási lehetőségem.
Jelenleg több lehetőséged van:
1. Nem egyforma márkájú gumit veszel az első és a hátsó tengelyre.
2. Más márkájú de egyforma négy gumit veszel.
3. Mivel a hátsó guminál nincs sok választási lehetőséged más méretű gumit keresel rá ami váltómérete de nem csak pár márka gyárt rá gumit. Pl. a 245/40 r18-as méretnél jóval több választási lehetőség van.
4. Ellátogatsz a Michelin oldalára amit akkor tettem meg miután leírtam mindent és ott keresed ki méret szerint a gumit és ott kereskedőt is tudsz találni ahol elvileg árulnak ilyet. -
^Boss
őstag
válasz CharlieDrop #47162 üzenetére
A tobbi kerdes meg el elolre tudok ket ps4et, hatra kellene meg valami (255)
Chris: koszi, kozben latom irtal, nezelodok, eagle f1 asymmetric 5 es premiumcontact 6 merult meg fel..
[ Szerkesztve ]
https://vivid.money/r/istvanBCN - vivid 5 euro bónusz + óriási visszatéritések!
-
Chris0321
addikt
Én Continentál téli/nyári szettel vettem az autót, a nyári valamilyen ContiSportContact és lehet jövőre én is arra cserélem le. Tapasztalatom még nincs ezzel a gumival mert még csak kb. 150 km-t vezettem az autót cserés első/hátsó szilentekkel így nagyon nem mertem tesztelni kanyarban.
-
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Egy fontos kérdés!
Hogy lehetett egy autónak az idő múlásával 3 különböző rendszáma?
És miért 3 teljesen különböző a beltér is?Vagy a JSZP fosta el magát, vagy ez hihető, hogy 3x lett totálkárosra törve?
JSZP alatt 1db rendszámra rákeresve jöttek ki a pdf-ben az alábbi eredmény!
[kép]
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
undefined
-
Chris0321
addikt
válasz ludsimon #47172 üzenetére
Hello.
Ha jól látom az első két kép között annyi a különbség a képen, hogy lecserélték a ronda fabetétet és kapott a kormány egy szines emblémát. A harmadik képen kapott egy navit és lecserélték a belsőt lehet mert ideje volt, lehet mert a tulajnak így jobban tetszett. A három rendszám nem tudom milyen, ha van közte egyedi az is lehet magyarázat a cserére. -
ludsimon
veterán
válasz Chris0321 #47176 üzenetére
15 db tulaja volt! Valami egészen elképesztő! Ez egyáltalán hogy lehetséges?
2002-ben állt MO-on forgalomba, viszont km óra állás nem is értem, de csak 285k tól indul 2016-ban, majd 2018 as utolsó állás szerint 315K.
Mi van most ezzel?
Nem igazán tetszik nekem ez a kamu ködösítés.
Amúgy ritka autó.
Szeretnék egy lekövethető múltú V8-ast.
E39 540i, automata, vagy manuál, amit találok jól dokumentált előélettel.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Chris0321
addikt
válasz ludsimon #47178 üzenetére
Ha vényólc akkor érthető lehet a sok tulaj. Megvették, rájöttek nekik túl drága vagy valami és eladták.A facebookon is hirdettek egyet aminek sok tulaja volt, a kommentelők meg is jegyezték, hogy nemrég volt hirdetve más által. Ami kocsit én vettem nemrég azt 2015-ben hozták be az országba (e46) és az égvilágon semmi nem volt a szüf-ön, sem műszaki vizsga sem eredet vizsga. Amit nekem csináltak eredet vizsga azt másnap megnéztem és felkerült és a km óra állást is rögzítették. Gondolom ez a rendszer hibája. A régi autóm ami megvan 11 éva annak rendesen vezetve volt a km állás és a vizsgák képei is elérhetőek voltak.
-
ludsimon
veterán
válasz Chris0321 #47179 üzenetére
Más gondok is vannak, de inkább anyagilag gondolkodtató.
Na nem azért, mintha nem lennék tisztában mennyibe kerül fenntartani egy ilyen autót, de még ezen felül X2, mert M packetes.. Na nem sietem el, várok még, hátha találok normálisat.
Ja + még VANOS-os, mert 2000-es évjárat.
Szóval 1998 előttit szeretnék, amiben nincs VANOS, mert ebben a korban már bármi előjöhet, vanos vezérlánc, feszítő csak + problémaforrás.Szóval nagyon nagyon nehéz lesz olyat találni amit szeretnék.
De egy halom alkatrészt sem akarok, M-eset sem, meg ha lehet VANOS nélkülit.
De ha még azt is hozzátesszük, hogy manuál, akkor szinte egyenlő a nullával az esély, hogy valaha is találok.Az lesz szerintem, hogy nyáron keresek valakit, aki hajlandó lenne kijönni Németországba és van trailere is.
Ott rengeteg kínálat van és csak találok olyat amit nem vmi boyracer használta 100 ezer ft -os fizetéssel és minden kötelezőt halogatott.[ Szerkesztve ]
undefined
-
whitezo88
nagyúr
Ugyan itt meg a neha elojovo bajaimra nemigen kaptam valaszt de hatha: kettesben olyan hangja van a valtonak mintha rukvercben mennek, de egyesben harmasban stb jo? Ma jott elo, mi lehet? Nem volt semmi zaj, reccsenes, koppanas, csak megjelent. 318i.
-
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz SeniorTilla #47182 üzenetére
Egyre ritkább így 2. évtizeden túl értelmes előéletű autót találni. Németországban azért még mindig találok nem racsingre használt, gyárinak tűnőt.
Viszont nem tudom olvasta-e itt a fórumot az illető, de hirtelen törlésre került.
Vagy lehet már eladta/nem aktuális.[ Szerkesztve ]
undefined
-
veterán
válasz ludsimon #47183 üzenetére
Ne bánd, egy ilyen különösen gyanús előéletű autót semmiképp nem szabad megvenni. Kintről sokkal jobb állapotút tudsz hozni, inkább tényleg nézz ott egyet. És ilyenkor már nem számít, mit mutat a km óra ne ez alapján dönts.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
ludsimon
veterán
válasz SeniorTilla #47184 üzenetére
Nyálcsorgatás megy már egy fél órája erre.
Valami egészen elképesztő egy 20 éves autónál ilyen patika állapot. Kár, hogy csak júli környékén tudok kimenni.
undefined
-
whitezo88
nagyúr
válasz molnarpeter #47185 üzenetére
Olajat nem szoktam talalni, viszont most ket ora pihi utan mentem vele es eltunt a jelenseg...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #47137 üzenetére
Nem mondták,hogy 230-al száguldva nem illik telefonozni? Elég jól megy a kétezres.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #47191 üzenetére
vényócat sem illik csak azéé venni, hogy néha teleröfögd vele a légkört CO2-vel, de bezzeg rá nem szól senki!
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
ludsimon
veterán
Igazából azt kellett volna válaszolnom, hogy begurulni benzinkútra egy ilyennel, telitankolni és mosolyogni a benzinkúton a 318i tulajokra akik '3000ért tankolj bele bá$tya" jeligével szólítják fel a kutast.
Csak épp utaztam és nem jutott eszembe.
Igazából nem tudom miért nem lehet elfogadni, hogy nem a fillérbaszás miatt kell egy autó, hanem mert élményautózni szeretnék. Mi vagyunk az utolsó generáció, hogy ilyen nagymotoros gépeket hajthatunk, ezek még 40-50 év és a múlté lesz, illetve az enyészeté.
Mik lesznek akkor? Villanyautók, meg 50-100 milliós verseny/sportautók amik kitudja belsőégésű lesz-e vagy az is villany, a kibocsátási norma buzulás miatt.Aki Ford Mustangot akar venni attól miért nem kérdezik meg random emberek minek veszel ilyet?
Vagy tőlük is megkérdezik vajon?undefined
-
chess001
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz ludsimon #47194 üzenetére
A mustangnak szép a hangja, azt nem kell magyarázni... A 540i nem lesz egy ikon sose (az M szériák igen), de költeni meg lehet rá bőven, arra tényleg jó.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ludsimon
veterán
válasz chess001 #47195 üzenetére
Ha kell az M5 erzes akkor az 540i t szokták ajánlani, viszont nem X2 a szervizkoltseg.
M5 nel mar en is el gondolkodok kell-e, ezert kötöttem kompromisszumot, egy M packet nélküli 540i, lehetőleg vanos nélküli motorral. Kisebb szoporoller.
Autómata vagy manuális az mar reszletkerdes, mindkettőnek megvan a feelingje, felváltva vezetek automatát es manuális autot is es mindegyiknek megvan az elonye es mas erzes. Oszinten az automata kényelmesebb szamomra, a manual viszont jobban illik ehhez az autóhoz es ferfiasabb is váltogatni. De elfogadnam ha automataban találnánk csak jo allapotut.Megis mitol nem lenne ikon vagy mitol ikon egy kocsi?
Kinek mi.
Ez nem "csak" egy 6 hengeres auto, V8 es talan az egyik legmegbízhatóbb apróbb tipushibakat leszámítva, műanyag vizpumpahaz, abs panel elolvadas, vanos lancfeszito es lánc problémák, stb.
Jol korbe kell jarni a temat es ha olyat vesz az ember, talan az egyik legfenntarthatobb V8 ami nem viszi talicskaszamra a tizeseket.[ Szerkesztve ]
undefined
-
chess001
aktív tag
válasz ludsimon #47197 üzenetére
Dehogynem viszi, 20 éves kocsiban az összes gumi, műanyag már csereérett. A 4,4-est szokták ajánlani-nem vagyok nagy V8 guru, de nem egy amcsi V8, nincs hangulata. Annyit még tudok, hogy a V8 sokkal jobban fűt, mint a sor6 cserébe alig megy jobban. A facelift előtti E39 plusz még elég csúnya is.
Egy M5-re azért szívesebben költ az ember, sokkal többet adhat.
Nekem mondjuk az 5-ös pont a nem értem kategória. A 3-as sportosabb, a 7-es meg kényelmesebb. Az 5 pont egyik sem...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ludsimon
veterán
válasz chess001 #47198 üzenetére
A 3 mar elavult belul elegge, persze vannak jol felszereltek, de az meg majdnem ott van mintha vennék egy 5ost.
En is gondolkodtam sokaig 330d n.
De ott meg tobb szopó van. Turbo, befecskendezorendszer is ott van.
330i n gondolkodok meg ha talalok nem tul puritán belsejut. Az 5 os a felszereltsége miatt jon be leginkább.Csunya a facelift elotti, mert nincs benne angel eyes?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
whitezo88
nagyúr
válasz ludsimon #47199 üzenetére
Meg sokkal opálosabbak a lámpák, legalábbis amiket utcán nézek.
Nálam az E60 angel wings lámpája etalon. Majd olyan szeretnék 1-2 év távlatában. A mostani hiába fapad, de annyi pénz ráment, kicsit meg is bántam (nem -csak- baja volt, kasznizás-fényezés.)
Azért is kérdeztem korábban a német honosítást. Anyagilag annyival nem jön ki jobban, de itthon benzinesben alig van választék LCI-ből, fehér meg egyáltalán, amit szeretnék. Dízellel biztos nem fogok szopni. Bár sok víz lefolyik még a Dunán...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!