Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lali81

    tag

    válasz Czimby #46067 üzenetére

    majd hátul fog kormolni, bár nekem chip utáni optimalizáláskor csökkent a mennyisége. ;]
    Fékből gyári előre, esetleg ATE ,gyári betéttel, Zimmermannt nem tudom, egy időbe azokkal is gond volt. Hátra TRW is jó nekem Ezredes azt rakott és még kopp-kopp hibátlan az elején nyikorogott egy darabig de aztán jól bekopott, még most se vállas pedig nem ma lett cserélve.
    Gátlóból TRW, előtte Sachs volt a beszállító, izzításra BERU. Fontos a plusz kábelt is cserélni mert elég a vége a csatinál. Nekem kézi van kuplung+ZMS csere megvolt 255-t bírt, már rázott a kuplung full benyomására, most majd munkahenger csere jön mert mozog radiálisan, vezérlésből csak gyárit vannak az u.gy, azt nem vennék. Termosztátokat is kell cserélni kül nem regenerál ha még van benne DPF, el kell érni egy hőfokot és sz*r termo.-nál nem fog. Persze lehet kényszerregenerálni is. DPF-ből csak újat vennék, volt mosogatva, de- nekem- sokat nem bírt.

    ps. fontos a gátlóknál a csapágyakat is cserélni nem elég a gátlót magát mert szépen összefekszik a régi, meg hát lengőkarok ott Lemförder elég jó, a fékkopásjelzőből se kell gyári, ott az u.gy. is jó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák