- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #46498 üzenetére
A BMW konkrétan a beszállítókat kötelezi arra,hogy adott áron adják az alkatrészt... Mondok egy egyszerű példát veszi a BMW a csövet 10Ft-ért 2mm-es falvastagsággal de 2 év múlva kötelezően 10Ft-ért kell adni a BMW-nek az alkatrészt miközben már 12Ft lenne a valós ára erre a gyártó leveszi a vastagságot és ad 1,5mm falvastagságú csövet.... Sok sok ilyen dolog van amiről nem tudnak az emberek.... De nem is akarok ebbe belemenni teljesen felesleges mindenki tegyen úgy ahogy neki jó Ha valaki úgy érzi jó a gyári 30 ezres olajcsere meg 60 ezres levegőszűrő menjen úgy... Ha úgy érzi a váltóba meg diffibe a lifetime olaj jó és soha nem cseréli tőlem ne cserélje....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
Én egy dolgot nem értek évek óta. Tudjuk, hogy ha huzamosabb ideje autópályán mész nagy sebességgel, és lekanyarodva egy benzinkútra megállítod a motort visszahűtés nélkül, az nagyon nem tesz jót a turbónak, és még sok alkatrésznek. A több száz fokos forró alkatrészekre egyszerűen ráég az olaj. Javítsatok ki, ha nem így van.
A start-stopos kocsik azonnal megállítják a tűzforró motort, még nyáron is, ha megállok velük.
Tisztelettel kérdezem a Mérnök Urakat (amúgy én is az vagyok, de más szakterületen):
Hogy a fenében van ez? A sok meetingen senkinek nem jutott eszébe ez az alapvető hibaforrás? Esetleg direkt van így csinálva, hogy vegyen a paraszt új autót 2 évente, mert a gari ideje alatt (talán) még kibírja, de utána már nem érdekel senkit? Egy agyonautomatizált világban/kocsiban miért nekem kell 2 percet ülnöm a kúton kikapcsolt start-stoppal, mielőtt leállítom a motort, hogy lehűtsem a turbót?
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Anubris
őstag
válasz SeniorTilla #46502 üzenetére
Mint a témához nem értő, gondolom jó szlogen, hogy kevésbé káros a környezetre ha pirosnál nem püfög a kocsi, plusz lehet valamennyivel kevesebbet is fogyaszt?
Az, hogy a motornak hosszú távon rosszat tesz nem hiszem, hogy szempont. A garancia idejéig menjen el problémamentesen azt utána a vásárlók úgyis lecserélik a kocsit. Gondolom ha számítana az élettartam akkor olajcserét is gyakrabban szorgalmazná a szerviz.
Más:
Kipufogódob cserén gondolkozom. Egyes oldalakon azt írják, hogy ez teljesítményben is hoz pár %-ot.
Ez marhaság, vagy tényleg van ilyen előnyük is? Vagy max csak annyi, hogy a gyárinál könnyebb dobot rak az ember a kocsiba az hozhat valamit? -
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #46502 üzenetére
Van egy kis tehetetlensége a rendszernek, nem fog azonnal kihűlni-van 0 fordulat 1000- 5000 ott is megoldájk a tűrését. Az üzemmeleg motornál nem olyan, nagy az igénybevétel, mint hidegindításnák.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #46504 üzenetére
Elvileg könnyebben távozik az égéstermék, ha kevesebb a fojtás rajta. Ugyanannyi üzemanyag+levegő megy be, nem lesz nagyobb a teljesítményed... Több oxigén+üzemanyagnál van értelme a leömlővel együtt utánamenni, de addig csak a hang változik.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #46505 üzenetére
Tényleg elég volt beszéljünk értelmes dolgokról... Idén mi a terv ???
Nálam alakul ~ 20E Km-t mentem amióta feltettem a féket de szegény elsők kaptak olyat,hogy lett bennük egy kis ütés levettem kapott egy szabályzást. Most szépen teszi a dolgát ahogy kell.
Elküldtem 4 gátlót megcsinálni. Katona Bilsten féle egyedi gátlóim lesznek. M-esnél keményebbet kértem az utcai / sport közé + kap egy tartást mikor kanyarba megy az autó előbb rátart feszesen utána enged rá. Mondtam olyasmi elképzelésem van mint egy Bilsten B12 szettnél de mondom az túl nagy elképzelés Mondja áhh nem akkora nagy szám simán megcsinálja olyanra / jobbra... Kíváncsi leszek Eibach PRO kit-et meg tavaly vettem alá. ( nagybátyámnak is ő csinálta az E32 740i alá a gátlókat meg az E39 30D touirng alá is. Annál kértem még egy kicsit keményebbet + a drift autónak is ő csinálta a gátlóit na azok beton kemények... ) A másik rendeltem motorsportos toronymerevítőt nem ilyen gagyi alumínium csavaros szart... Aki ilyet használ az mind elégedett volt vele.
Illetve gyárilag M Sports suspension van a kocsi alatt így a stabilizátor rudak 24mm / 14mm az M Sports suspension II pedig 25mm / 15mm így kicserélem azokat is és a futóművet befejezettnek tekintem többet nem kívánok foglalkozni vele... Utána jöhet az üzemanyag rendszer upgrade... CP1-es pumpát CP3-ra cserélni 1340bar nyomás helyett 1600bar-on dolgozik a CP3-as rendszer. Ha felraktam akkor megjönnek a lovak meg a jelenleg elveszett lovak a beesett rail nyomás miatt.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46508 üzenetére
Nekem a hengerfej most jött vissza a gépműhelyből, talán meglesznek az elveszett pacijaim, meg az alapjárat, 4 szelep nem zárt rendesen.
Lendkerékből most egytömegű lett felrakva.
A kipufogórendszerből visszarakom a 6leömlős 2*50-est sportkatalizátorokkal.
Féknél lehet bepróbálom a 335i-ért a 330i helyett. Kap fémfékcsöveket a rendszer előre is, meg a munkahengeren is kell még gondolkoznom, nem vagyok elégedett a fékhatással.
Meg berakom a tőcsavarjaimat.
Futóműnél a mostani gewinde cseréje KW Clubsport 2re, vagy egy Intrax szett.
Ja, meg alsó merevítőn gondolkozom, a cabrio X-ese, vagy az Ultraracing H-ja...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tomtom9
tag
Sziasztok!
Adott egy bmw e90 2005
Navit szeretnek frissiteni viszont a business navi dvd t nem ismeri fel...😕
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
tomtom9
tag
válasz CharlieDrop #46511 üzenetére
BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.BUSINESS.2018.DVD9.MULTiLANGUAGE-NAViGON
Navigation.DVD.Road.Map.Europe.BUSINESS.2017.DVD9.MULTiLANGUAGE-NAViGON
Ezt a kettot probaltam maxell dvd+r imgburn segitsegevel a legkisebb 1x sebesseggel irni...
-
szimi57
őstag
Keréknyomás ellenőrző rendszer. Ismeri valaki?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
tomtom9
tag
válasz CharlieDrop #46516 üzenetére
-r? Ez biztos? Mert szinte mindenhol +-t írtak... :/
-
szimi57
őstag
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #46509 üzenetére
4 szelep miatt csinálhat butulást. Egytömegű az jó bírni fogja. Milyen rendszer van most alatta? 30i fék így se ment fel 1:1 be mert a 2 tárcsa magassága között van 7 mm. 35i meg teljesen más Kell konzolt gyártani. Én meg az E53 X5 alól akartam felrakni a tárcsát mert az 332-es a mostani 324 X5 X3 E39 nyereg ugyan a 2 tárcsa magassága full nem egyezik meg belső átmérő sem az X miatt. Nagybátyám nem szarozott neki felraktuk az M5 féket.... De neki volt polcon M5 kerékagycsapágya M5 nyerge meg M5 tárcsája így csak egy betétet kellett venni... Futóműbe meg az már az a kategória amennyiért komplett autót veszel... Ez elég szimpatikus
(#46512) SeniorTilla
Egy de az háromfelé hajtva....
(#46513) molnarpeter
Mi csináltattuk nem gyári. Most,hogy mondod... Nem is figyeltem Valóban 1 év és ~20E Km alatt úgy különösebb baja nincs annak ellenére,hogy nyüstölve van.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #46519 üzenetére
Az E46 330i-je elöl p&p, hátul a gyári van a kézifék meg a 15-os felnilehetőség miatt. Az E90 335i féket nem tudom hogyan lehetne, de lehet értelme sincs.
A KW 1507 fontért van, az intrax nagyon drága-ott második tulaj lennék, igazából mindegyik sokkal többet tud, mint én.
Az egyik ügyes pilóta B14-est használ keményítve-14-16 állítható, de a 16 már annyi mint a KW, 14-es meg nincs nekem.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz chess001 #46520 üzenetére
Kipufogóból 6leömlős, de egyutas, katalizátoros 60-as, tákolt. A gyárija kilyukadt már. A másik 2*50-es meg üres, egy próba erejéig volt fent, de az nem embernek való...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #46495 üzenetére
Tevedni meltoztatol, egyaltalan nem nezek le senkit. Egyszeruen tudom hogy a dolgok nem igy mukodnek ahogy te elmeseled.
Meg azt is tudom hogy egy kulsos muszaki szakertonek minimalis eselye van arra hogy megallapitsa azt hogy a meghibasodas miert tortent. Ennek pedig az a konkret oka, hogy a muszaki szakertonek nem allnak rendelkezesre a gyari dokumentaciok, rajzok, stb.
Olvastam mar nehany iromanyt muszaki szakertoktol, hat orbitalis marhasagok voltak benne.Minden tiszteletem az edesapade, de a vilag maskepp mukodik.
"ott vagy a tervezéssel van a probléma vagy a nem megfelelő szervizekkel.... "
Vagy a gyartassal. Vagy az osszeszerelessel. Vagy a vezerloszoftverrel (lasd: csiptuning). Vagy massal. Valojaban a meghibasodasok ~10%aert felelos a rossz tervezes.
" igen is úgy csinálják meg ezeket az autókat,hogy amíg van rá garancia addig menjen el szépen utána pedig senkit nem érdekel.."
Ez konkretan hulyeseg.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #46501 üzenetére
"A BMW konkrétan a beszállítókat kötelezi arra,hogy adott áron adják az alkatrészt... Mondok egy egyszerű példát veszi a BMW a csövet 10Ft-ért 2mm-es falvastagsággal de 2 év múlva kötelezően 10Ft-ért kell adni a BMW-nek az alkatrészt miközben már 12Ft lenne a valós ára erre a gyártó leveszi a vastagságot és ad 1,5mm falvastagságú csövet...."
Ez is konkretan hulyeseg, koze sincs a valosaghoz, meg csak nyomokban sem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #46502 üzenetére
Megmondom neked, nagyon egyszeru a megfejtes: a benzines turbokban mar vagy husz eve keringeti egy kis elektromos vizpumpa a turboban a hutovizet leallitas utan.
A dizelek meg eleve nem olyan melegek hogy ez tema legyen, kiveve nehany nagy teljesitmenyut, nade ott is van egy kis elektromos vizpumpa.
Ja es te ket perc alatt marhara nem hutod le a turbot, de meg 15 perc alatt sem.
Nagyon szivesen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz Shadowbull #46524 üzenetére
Ezek szerint nem olvastad még a VW konszern, vagy a BMW autóinak a felhasználói kézikönyvét.
Biciklid van?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #46525 üzenetére
Ő írja őket, meg tervezni-a BMW-t, kár, hogy nem ismered...
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #46527 üzenetére
Komolyan.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
válasz chess001 #46528 üzenetére
Oké vágom, olvastam már. De amiket írtál, abból valamelyik nem igaz az tuti, ezért röhögtem egy jót az előbb. A leírásokban benne van, hogy autópálya tempó után ne állítsd le az autót, hanem hagyd visszahűlni. Ahogy egy normális ember is csinálja, aki ért valamit a motorokhoz. A rendszer meg pont ennek az ellenkezőjét csinálja.
Na mindegy, én örülnék, ha nem így lenne. Mutassátok meg, melyik motor keringeti a vizet a BMW-ben és a Sharanban leállítás után a turbóban, ez lenne a legegyszerűbb, ami eldönti a vitát.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
10-15 perc a visszahűlése a turbónak - hogy lenne már.
https://www.youtube.com/watch?v=6S_Ys6vR_zM
tisztán látszik, hogy komolyat hűlt a rendszer 10-15 mp alatt is, pedig nem vették végig a videót
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #46522 üzenetére
Én is tudom,hogy nem úgy működnek ahogy te állítod.... Te állítasz valamit és mások is állítanak valamit akik ugyan ott dolgoznak / dolgoztak ahol te sőt több helyen is... Más aki dolgozott az Audinál / Mercinél / BMW-nél évekig a fejlesztésen és állít valamit talán ő se hülye Teljesen mások a tapasztalatok mint amit te mondasz... Sőt mások meg a BMW beszállítóinál dolgoznak... Pl: Bosch vagy akik az üzemanyag csöveket gyártják a BMW-nek vagy akik az ülés vázat készítik stb.... De a hazai Schaffler egyik gyártási igazgatójával is sokat beszéltünk személyesen és ő is érdekes dolgokat mesélt... Minden ismerős aki valahol bennfentes elmondja,hogy van tervezett avulás és vannak problémák.... Egyedül te vagy aki full mást állítasz.... Ne vívjuk arról ki mihez ért mert felesleges... BOSCH-nál is ment a vívás mikor a 6WB órák sorban durrantak el melegedési problémákra be akartak rakni ventit a BMW megtiltotta vagy megakarta tiltani mert,hogy az hangos....( a pontos részletre már nem emlékszem,hogy volt mert nem az életem,hogy ezeket jegyezzem meg ) Vannak azért sztorik... Maradjunk annyiban mikor sorban dőlnek ki a nagy motorok V8-ak garanciaidőn belül az gáz az is gáz amikor az ~5000E Km-es 750i tesztautóba folyamatosan öntözgetni kell a hugy olajat mert felzabálja / elmelegíti... stb stb... De biztos ott is a chip miatt van... Ezek az autók amiket én leírtam mind gyári autó egyik se volt tuningolva és mindegyik gyári előírás szerint ment szervizbe jah és márkaszervizbe... De mikor letérdelnek az 50D motor 100E Km alatt vagy azon belül meg lecsapágyasodnak a motorok garanciaidőn belül ott azért van valami ami nem oké... Neked kellene a legjobban tudnod,hogy a V8 motorokkal is mennyi probléma van / volt és,hogy az F10 M5 motorok is hullanak el sorban..... És aki a fejlesztésen ül és ezeket kapja,hogy meg kell oldani / rájönni,hogy miért hullanak szét a motorok sorozatban talán annak is van rálátása,hogy mi a helyzet.... Pl itt is [link] A másik meg már alapból is necces az autó hűtése..... Mikor ezeket 3-4-5-6 évesek lesznek egyszerűen alkalmatlan a hűtési rendszer arra,hogy megfelelő hőmérsékletet biztosítson.. Tovább megyek a hugy retek alumínium hűtők egy 4-5 éves autóban is porladnak szét !!!!!!!! Nem egy F-es autóba kellett hűtőt cserélni mert szétporladnak a hűtők még dízel autók is elmelegednek.. Rengeteg melegedési probléma van a használt dízeleknél hát még egy használt benzinesnél..... Az a baj senki nem törődik ezzel mert ha foglalkozna valaki akkor tudnátok,hogy a gyakorlatban állandóan melegedési problémákkal szenvednek a dízelek / benzines autók a benzinesek felzabálják a gyárilag előírt olajakat a dízelek a kitolt olajcserékkel csapágyasak lesznek... És nagyon-nagyon sok autót márkaszervizben szervizeltek a gyári előírás szerint.... Hagyjuk a mesét Egyszerűen a lifetime olaj meg bazári még a ZF aki a váltót gyártja is leírja 80-120E Km között cserélni kell vagy maximum 8 év !!! De a BMW szerint lifetime... Mennyi a lifetime ??? Differenciálműből is megszüntetik a leeresztő csavart,hogy ne lehessen kicserélni az olajat csak feltölteni ?!?! Meg amikor megdőlnek,hogy nem megfelelő szoftver van az autókon akkor jön az a hihetetlenül szuper magyarázat,hogy VÉLETLENÜL VALAKI rossz szoftver rakott az autókba a gyárba.... Vicc az egész....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz SeniorTilla #46527 üzenetére
M Gmbh -nal mernok ugy emlekszem, regen Totalcar-os cikkeknel sokat kommentelt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #46523 üzenetére
En monduk ha neha utangyarott x alkatreszt vettem, talalkoztam ilyesmivel de mi a helyzet a gyari BMW-vel mi a valosag? Ugyertem ha 10+ eves tipushoz veszel gyarit?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Newlachka
őstag
válasz H.Ezredes #46531 üzenetére
pontosan az emlegetett beszállítónál dolgozom, láttam vízhűtéses motorvezérlőket, radar szenzorokat stb.stb..
A gyártónak(autógyár) csak az a fontos,hogy minél olcsóbb legyen az alkatrész,tök mindegy,hogy milyen áron éri el a neki megfelelő árat.(reklamáció,retour,vagy olcsóbb beszállító)
Azt is fogadjátok el,hogy a beszállító is úgy éri el az árat,hogy anyagköltségen spórol.És neki is teljesen mindegy hogy éri el.
2-3 éve volt a fórum témájához kapcsolódó autógyártótól egy elég nagy reklamáció,aminek a végeredménye az lett,hogy a 'szar' vezérlő is kellett az autógyárnak, meg a jó is csak 2/3-ad áron....és nem 5-10 db-ról van szó..
És hogy számosítsam is a dolgokat. egy átlag "nyers" motorvezérlő 30-60 euró között van.
És ugyanez megy az MRR,LRR,aksikapocs,műszerfal,sziréna stb stb termékeknél...
És az összes gyártó ilyen. Ami nem felel meg Audiba az jó VW-ba, ami meg abba sem az egy flash után jó Skodába.
Aki látott motorvezérlőt az tudja,hogy nem csak egy márkajelölés van a multi vezérlőkön... -
CharlieDrop
veterán
Ezredes, SB
Az a baj, mindkettőtöknek igaza van
SB-nek azért, mert biztos nem arra megy a mérnök, hogy szar legyen egy konstrukció. Ezredesnek meg azért, mert elég sok típust látott már mindenféle használat közben.
Ha tényleg mindegyik megdöglene 100-150-200 ezernél nem lenne autó az utcákon. És nem azért mert van pár lelkes szerelő aki rendesen elvégzi a karbantartásokat, inkább azért mert sokan nem így csinálják...
Akkor örülne a vevő, ha egy ilyennél nem széttenné a kezét a BMW, hanem ha kompenzálná a kárt...
De ez a kapitalizmus, pénzből élünk és itt van amit a mérnök kiszámol, azt a pénzügy még felülbírálja...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #46531 üzenetére
"van tervezett avulás "
Nem, nincs. Legalabbis ha a kifejezest a programozott tonkremenetel ertelmeben hasznaljuk. Nem is lehet megcsinalni. Ez egyebkent viszonylag egyszeruen belathato, nem kell hozza mernoknek lenni.
"vannak problémák"
Persze hogy vannak, nem is allitja senki hogy ne lennenek. A tomeggyartas mar csak ilyen mufaj.
" aki a fejlesztésen ül és ezeket kapja,hogy meg kell oldani / rájönni,hogy miért hullanak szét a motorok sorozatban talán annak is van rálátása,hogy mi a helyzet..."
Hehe, ez is aranyos Meg csak megkozelitoen sincs fogalmad arrol hogy mukodik ez a valosagban. Amugy az F10 M5 egy kifejezetten jol sikerult motor, teljesen jo megbizhatosagi statisztikakat produkal.
"Meg amikor megdőlnek,hogy nem megfelelő szoftver van az autókon "
Ugye azt tudod, hogy a BMW nem megdolt, hanem sajat magat jelentette fel? Ugyanis a cegen belul fedeztek fel a hibat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #46537 üzenetére
Am,úgy ha itt vagy megkérdezhetlek arról mi a véleményed az N13B16 170 lovas verziójáról?
Ezredesét ismeremNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #46538 üzenetére
Hasznalt autok meg autoszereles temaban biztos ezerszer jobban otthon van mint en
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
A kipufogócsonk mitől repedhet el? Nem volt hidegen hajtva, melegen meg vissza van hűtve, ahogy korábban is írtam. Sőt, melegen sem kell hajtani, semmi értelme, lent erősebb a motor, mint fent. A 8-as váltóban is nagyon hosszúak a fokozatok, nincs pörgetve a motor, mégis ezt produkálta:
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #46540 üzenetére
Ezer es egy oka lehet, attol meg hogy nem hajtod baromi nagy terheles eri.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #46539 üzenetére
Én csak a véleményedre vagyok kíváncsi, nem mint szent grál.
Inkább azért mert csak kb. 3 évig volt gyártásban. Vagy az volt a baj, hogy a 20i túl közel volt teljesítményben, vagy csak mert jöttek a B motorok?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #46542 üzenetére
Nem ismerem ezeket a motorokat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
-
veterán
Ismét egy remek eredmény kedvenc márkánktól:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2019/02/24/gazol_a_bmw_de_a_mitsubishi_is/
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz SeniorTilla #46545 üzenetére
Ez a rendszer ennyit tud. Na itt kell elolvasni a hasznalati utasitast
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz Shadowbull #46546 üzenetére
Akkor nem tud semmit legalábbis a többiekéhez képest. erről szól a teszt.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #46534 üzenetére
Na most a baráti társaságom 80%-a autóiparban dolgozik mérnökként és onnan fölfelé 10 éve lassan, szóval hallottam már ezt-azt.
Ott indul a dolog, hogy brutál szabályozások vannak ha valaki tier 1-es beszállító akar lenni. Viszont ha közvetett beszállító, akkor is nagyítóval néznek a seggébe. Pl a webasto.
Olyan nincsen, hogy nem teljesítik a normákat, vagy a szerelő sorról sok autó szar alkatrésszel jön le, mert elbúcsúzhatnak attól a megrendelőtől.
-
Newlachka
őstag
és most jön az,hogy kivétel akkor amikor egy beszállító, olyan infrastrukrúrával rendelkezik amit más nem tud azonnal biztosítani.
Ne azt vedd le az írásomból,hogy a szar is jó,mert a legfontosabb a minőség,és szart nem áll nekem sem módomban eladni,csak amikor esetlegesen valami vevői panasz van, akkor megy az alkudozás.
Nincs ezzel semmi baj.
Ha most az én munkáltatómmal szerződést bontana a topik márkája 6-8 évig nem tudna senki szállítani neki vezérlőt.Ugye ezt nem kell ecsetelni hogy mit jelent....
Senkinek nem áll érdekében rossz terméket gyártani,csak ne legyen annyira tartós,hogy legyen folyamatos felvásárló erő.
mert ha valami hibátlan,és elmegy 50 évet akkor csökken az új terméket vásárlók köre.Tervezett elavulás. -
veterán
A vészfékező rendszert ki szállítja a BMW-nek? Szoftver szinten lehet gond, én laikusként így gondolom. Nem hiszem, hogy a szenzorok között ekkora különbség lenne, mármint hogy az egyik látja mi van az úton, a másik meg nem, és full sebességgel elüti a gyalogost.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.