- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
ph A szokatlan külsejű CineBeam Q képes a 4K felbontás megjelenítésére.
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
válasz szőröscica #45610 üzenetére
na jó, de hol marad élvezet ?
(#45628) BMW001 az E32 felett is eljárt az idő, én még is azt venném...
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #45643 üzenetére
Az E90 szedán, ott nincs az ablaknak hangja, cserébe ott a keret, bénábban néz ki... Nekem azért light packet van benne-kanyaros xenon, kilincslámpa. Azért már van változás, mert M-packet is utólag kapott, 17+18as felniket, sportülést, sportkormányt, futóművet, volt 335i fék is alatta, nem egy nagy kaland személyre szabni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45647 üzenetére
Semmi problemam nincs. Johetne egy 35D -vel, es boldogan kocsikaznek a hetvegeken. De a belso anyagfelhasznalas, es minden egyeb pont ugyan olyan rossz lenne, mint egy 2006 -os peldanyban. Rossz es rossz, de megegyszer mondom, leirtam mar akkor, amikor azt hasznaltam, mert idegesitett az allando nyoszorges.
chess001: Nekem is volt benne minden, vettem ra gyari 19" M felniket is. Es alapbol ezzel a merettel is jott... Tetoablak, aktiv kormany, es radaros tempomat nem volt benne.
Soul: Te is erzed, hogy az mas teszta...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #45649 üzenetére
Céges bimmer kéne neked, valami hosszabb hatótávú hibrid, amit tudsz munkában tölteni
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #45655 üzenetére
Aki csinalta a sajatomban, megmutatta a kinai nem gyarit. Az a gond ezekkel, hogy az autoval nem igen kommunikalnak.
Don't Tread On Me
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Písz az itt tanyázó népeknek.
Kicsit idegennek érzem magam itt a sok E90, E60, F10 meg mittudoménmégmi között a bennem mocorgó kérdőjellel, de sebaj.
Tehát: mostanában tervezem, hogy veszek egy autót, mert eléggé időszerű már, meg amúgy is szeretném gyakorlatilag permanensen száműzni az életemből a tömegközlekedést, és emellett nyitni egy kicsit a világ felé. Meg különben is jó, ha van a háznál.
Az első saját tulajdonú jármű lesz (plusz már több, mint 10 éve nem ültem a kormány mögött - egyszerűen nem úgy alakult az élet, szóval most a jogosítvány meghosszabításának inicializálása van első napirendi ponton), az anyagi keretek szűkösek (ezért sem a 930 Turbo vagy Testarossa topikba megyek ), viszont a BMW-t mindig is szerettem. Persze a józan ész azt mondaná, vegyél fiam 300 ezeré valami normálisabb, 1.3-as, háromajtós Szuszkát, oszt gyalázd azt, míg nem leszel rutinos, hiszen össze van rakva, egyszerű, mint egy faék, igénytelen, jól fogyaszt, kivisz a világból, és az alkatrész is zsák szotyi árban van hozzá - meg úgy en bloc annyira talán "nem kár érte". Viszont tudom azt, hogy miután kiszállnék belőle és elindulnék a fotocellás ajtó irányába megvenni azt a parizert meg tejet, nem néznék vissza rá (az első pár nap után, addig az újdonság varázsa úgyis überel mindent) - és ha már végre volán mögé ülnék, akkor legalább egy kis léleksimogatás is legyen a túlburjánzó pragmatizmuson túl. Meg legalább egy picike biztonságérzet.
Szóval BMW, ócón, nem egy címeres hulladékot. Nehez ügy. Van jópár típus ami nagyon tetszik (pl. E34 B10 Touring, E31, M535i, E30 M3 vagy a...khöhh, vesét valaki?), de a financiális helyzet erősen leszűkíti az opciókat; ~550 ezer egységnyi beáldozható pénzmagról van szó. Nem sok, de leginkább kevés. Viszont első autónak szerintem nem is lenne értelme drágábbat venni, érthető okokból.
Sokáig szántottam-vetettem, és oda jutottam, hogy E36, E34, E39. Namost az abszolút ideál egy benzines, manuális váltós E34 Touring lenne (mondjuk 525i, esetleg 520i), de ezekből a nem rommá alázottak bizony nem fél miska tájékán vannak (és kishazánkban nem is igazán tobzódnak - még a szakadtak sem). Kár. Nagy kár. Nagyon nagy kár. Már E39-ekből is nagyságrendekkel többet találni a célba vett árszegmensben (most függetlenül attól, hogy ilyet talán nem ennyiért kéne, ugye).
Találtam is egyet, ami már-már mese habbal: 523i Touring, manuális váltóval, 630 ezerért, 200 000 km + kilométer garancia (hiszi a piszi, de mindegy). Képeken kívül-belül nagyon szép, 2 év vizsga, magyar papírok, sok extra, szóval patika. Látszatra. Persze A-tól Z-ig körbe kéne járni élőben, de már előzetesben kissé túl szépnek hangzik, hogy igaz legyen. De még ha igaz is, az E39-ben már van elektronika bőven. Sok helyről hallom, hogy ezeknek szinte mindig van valami kis nyűgjük, és bevallom, tartok attól, hogy idővel, ha kijön valami, ezt computeres dolgokkal nem lehet ismerőshöz vinni, és a szervízköltségek miatt vagy sírni fogok, vagy gyalog járni. Szóval ilyen szempontból kicsit soknak érzem egyelőre, főleg, hogy ezer más dologra is kell költeni.
Így jutottam oda, hogy akkor a jóval analógabb E36. A touring csoda lenne, de a coupe is régi szerelem, ami még a '90-es években gyökerezik. A nagyobb motorral szerelt, szebb darabok már kiesnek a pikszisből, nagyon leharcoltat pedig nem akarok, mert nem csak vezetés terén van nagyon karcsú gyakorlatom, hanem autószerelés terén is. Mondjuk úgy, hogy utóbbiban még zéró. A négyhengeresek viszont jóval olcsóbbak.
Találtam egyet, ami valamiért nagyon hívogat (na jó, ez láma lesz, de ez a kárpitszín eléggé aszongya, hogy vegyémeg - csak úgy küldi és küldi a tudatalatti bizsergetést ); [link]
316i, manuális váltó. '96-os, szóval (tudtommal) már láncos. Nem is vészesen olcsó, nem is túlságosan drága. Képek alapján pozitív a benyomás - a női tulaj meg sokmindent jelenthet; jót is, rosszat is. (Amúgy valaki nem tudja, hogy a linken látható kárpit színnek mi a színkódja/pontos elnevezése? Guglival nem sokra jutottam - igaz, még nem is szántam rá álmatlan éjszakákat.)
Tudom-tudom, nem sorhatos, alig eszik kevesebbet, mint a jóval nagyobb motorok, cserébe jóval lomhább is. Ellenben a fenntartása olcsóbb (átírás, adók, biztosítás), az alkatrészek is azok - meg aztán egyelőre csak elég az a 102 ló, a verseny pedigré jöhet később, ha már van alapja. Aztán ha már nagyon hozzászoktam, hogy négy keréken közlekedek, mehet bele egy 325i blokk, hogy menjen is.
Mi a véleményetek? Egyrészt a gondolatmenetről, másrészt a konkrét linkelt autóról (általánosságokban)?
/rant off
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Gézengúz #45659 üzenetére
Igen, annyit tudok, hogy 325/328i-vel már nem csak a blokk lenne cserés. Azt viszont nem, hogy 320i erőforrással is utána kell-e (ennyire) építeni?
Egyelőre ez nem létkérdés (mert a mostani pénztárcámhoz és vezetési tapasztalatomhoz reálisan nézve inkább a 16i való), de jó előre tájékozódni a lehetőségekről. Későbbiekben amúgy szeretnék legalább szolid hobbi-szinten érteni az autótákoláshoz, hogy a kisebb karbantartási munkákat/alkatrész cseréket/megelőző kezeléseket magabiztosan és korrektül meg tudjam csinálni külső segítség nélkül.
"Érdemes olyat venni amire igény van."
Ahhoz első lépésben rá kéne költeni 5 milliót a házra, majd utána eladni. Aztán jöhetnek a valós 50 000 km körüli, full dokumentált oldtimer Alpinák. : >
Komolyra fordítva a szót: szerinted érdemes lehet 220 km-t utaznunk, hogy megnézzük?
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Gézengúz
addikt
válasz Synthwave #45660 üzenetére
Kérd le a rendszámát ügyfélkapun, én megnéztem, már pár évvel ezelőtt is rügyeztek a sárvédők.
16 alatt gyárilag dobfékek vannak hátul, a difi és féltengely ugyanaz mint a 18 és 20-as motornál.
Az igényt nem úgy értettem, hanem ha 20-as kell 20ast vegyél, ha 28 akkor azt.
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Gézengúz #45661 üzenetére
Tudom én, hogy hogy értetted, de ennyi pénzből 25/28i-ből max. roncsot vagy félautót sajna, de a 20-asok sem tobzódnak. Többet nem akarok (meg egyelőre nem is tudok) az első autó projektbe fektetni.
Ha az E36 mezsgyéjén maradnánk, akkor a legnagyobb csoda egy '95-'96-os, kevés kilométeres, full M-packetes 325i Touring lenne, manuális váltóval, türkíz belsővel, napfénytetővel, hímestojás állapotban, vezetett szervízkönyvvel + minden egyéb dokumentációval. A nagypapa vasárnaponként papucsban ment vele templomba, amúgy fűtött, száraz levegőjű garázsban állt végig, ponyvával letakarva. Csak ez amellett, hogy tű a szénakazalban, többszöröse a ráfordítandó összegnek, szóval sajna kell kompromisszum, amit leginkább a lökettérfogatban és a vonatkozó költségeken lehet foganatosítani.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Newlachka
őstag
válasz Gézengúz #45620 üzenetére
igen már szembe is béreljük, a terültet az államtól INPARK néven.
4 napig amikor dolgozunk 2x10km megy az autóba, ha tetszik ha nem.
Tömegközlekedés.Céges busz.
Kocsival hazaérek 6:18-ra télen melegítve,busszal meg 6:50-re....nem mindegy.
vennék elektromost,de nem fér bele bármennyire is akarnám.
Nem tudok megvenni akármilyen márkát, mert a barátnőm nagyon alacsony,és van olyan típus amiben nem lehet az ülést annyira előre+fel emelni,hogy kényelmes legyen neki.
Pont ezért lett BMW-nk. mert nem akartam 4-es Golfot, vagy fapados octáviát...[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
Newlachka
őstag
mondom, 90%ban az összes márkába beleült a barátnőm,és ami maradt:
vw,és konszernek,BMW(ugye most e46)mazda,honda,Ezekből amit nem akar az a Honda.
VW belsők fosok,mazda rohad már 8 évesen,
fapad octávia nem kell.
A4 érdekelne,de abból halom diesel van azt meg nem használnánk ki.
2,0TFSi nek próbálok utánajárni,hogy milyen lehet.Én most sem szidom a márkát,pedig 2017 szeptembere óta, belement egy "kisebb" összeg,és most úgy kaptam vissza,hogy hűtő csere kell majd.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Synthwave #45657 üzenetére
Ha autószerelő lennék és volna szabadidőm más szutykát javítani,esetleg akkor vennék 5-600k értékben bömöst vagy egyéb anno prémiumnak nevezhető járművet. De ha van még 1 misi a zsebben,nyugodtan mehet javításra.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
válasz Synthwave #45657 üzenetére
Vedd meg, de a kötelezőkön kivül nem szabad bele pénzt önteni. Menj vele addig, amig ki nem esik alólad, utána mehet a roncstelepre. És innentől kezdve már okosabb leszel. Persze előtte alaposan rá kell nézni a fő egységekre: motor, kuplung, váltó, difi.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
kenguru99
aktív tag
válasz Synthwave #45657 üzenetére
"Találtam is egyet, ami már-már mese habbal: 523i Touring,"
Link? Nem félnék tőle, nem lesz több elektromos/elektronikai baja mint egy e36-nak. Azzal számolj, hogy E36-ból csak alapmotoros, fapados változatok fognak beleférni a keretedbe. A legnagyobb baj velük a rozsda és ez az E39-re is igaz. Ezek már több mint 20 éves autók, ha télen is szeretnéd használni akkor számíts rá, hogy állandó harcban leszel a rozsdával.
A másik az, hogy egy ilyen öreg autóval mindig van valami probléma (nem feltétlenül nagy dolgok). Tehát nem árt ha van garázs, autóhoz értő haver/barát. Mert ha minden apró problémával autószerelőhöz kell menned az nagyon sokba fog kerülni. Ha ilyenekkel nem rendelkezel, tényleg vegyél inkább egy swiftet. Bár az emberek lenézik de zseniális kis autó, mondom ezt E36 tulajként.
Nem beszéltél róla, hogy mire szeretnéd használni, azt is fontos lenne tudni ahhoz, hogy jó döntést hozz. -
chess001
aktív tag
válasz Synthwave #45662 üzenetére
Most komolyra fordítva a szót. Tényleg vegyél suzukit, vagy hondát, meg mellé egy szimulátort, vagy modellt. Ha szerelgetni akarod, akkor ahhoz kell hely, felszerelés. A veszel 600-ért az tényleg olyat kapsz, ami igazi hobbi, többet kell szerelni, mint amennyit használod.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #45669 üzenetére
Ha egy hozzáértő átnézi az meg fogja állapitani, hogy kuka-e 1000 után vagy nem. Előjöhetnek hibák, de nem kell egyből a kukára gondolni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #45671 üzenetére
Suzukit? No mifene!
Szimulatort? 1900 juro volt csak a szimulator szettem, es ez max. kozepkategorias. Szoval ilyet ne mondj neki.
Gézengúz: Nem szidom... Teljesen mas az, hogy en tapasztalatbol kritikat fogalmazok meg egy olyan autoval kapcsolatban, amivel van tapasztalatom, es e miatt sokszor napokat forumoztam, olvastam a cikkeket az adott modellrol. F10 -et mikor szidtam? A konkret modellt soha, de leirtam, mivel talalkozhat az ember, ha ilyen autoval jarkal. Par napot osszesen mar eltoltottem a tipushibak felderitesevel, annak javitasanak a ktg -ivel. Es igen, nem normalis, hogy ennyi nyugje van, es foleg az nem, amennyibe kerul ezt helyrehozni olyan keves km utan.
E90 -et konkretan mikor szidtam? Vazz, E92 maig a kedvencem, de akkor is leirom, hogy egy puritan szar az egesz belseje az ocska nyikorgo, zorgo muanyagokkal, illesztesekkel egyutt. Rossz, hogy nem lehet az autoban beszelgetni, mert olyan zaj van benne, es rossz, hogy annyira nem kenyelmes. Ettol meg imadom magat az autot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #45671 üzenetére
Csatlakozom..... Ennyiért nem fogsz olyat találni amit hosszútávon fent tudsz tartani.... Egy régi öreg E34 525i simán megeszik 15L-is... Nem fog fájni ha más átlagautóhoz képest dupla annyit fogyaszt dupla akkor a motorja és úgy minden drágább ?? E36 E34 meg ~5-600K -ért E39 olyan lesz amire költeni kell amivel mindig lesz valami.........
(#45665) BMW001
Visszatérve egy kicsit az előzőekhez a CIC miért használhatatlan ???? HDD-n van a térkép nem kell lemezekkel bajlódnod folyamatosan jön hozzá a frissítés USB bemenet van benne bluetooth-t tudja a kezelni a kontroller-el mindenhová azonnal odatalálsz a menüben. Mi a probléma ???? Jelenleg !!!( ami folyamatosan megy le ) ~400K az NBT beépítése egy E90-E60-ba. Ha CIC-ed van és arról fejlesztesz felfelé akkor a CIC-rendszered el tudod adni.... Annyiba kerül egy Androidos fos beépítve amiből megvan a CIC helyén beépítve az NBT ( természetesen úgy,hogy eladod a CIC-et ) Egyébként CCC-ről CIC-re fejleszteni még olcsóbb és az is előrelépés. Ráadásul minden TELJESEN GYÁRI nem utólagos lófaszok vannak benne.... Nincs programhiba kompatibilis minden mindennel.
Van már ezer éve emulátor amivel megy Apple Airplay, Android mirroring CCC, CIC és NBT rendszeren. És még annyi fajta verzió van,hogy bármit meg lehet csinálni amit csak szeretnél... Szóval ilyen alapján azt mondani,hogy adott széria szar elavult.... Teljesen GYÁRI alkatrészekkel azt fogja tudni egy NBT / NBT EVO-val mint a ma futó autók.... A lámpánál is ha nem tetszik meg lehet csinálni a lámpát olyanra amilyenre szeretnéd..... Ez sem kifogás....
E92 lámpa 700 LUX vs 2600LUX a hotspot-ban
De mikor egy 5-10 éves lámpa helyére berakunk simán egy újat az is borzasztóan brutál sokat számít... Képzeld el van valakinek egy E60 LCI-je amit mondjuk szeret és nem akarja eladni mert amúgy tökéletes az autó de szeretné azt,hogy naprakész legyen minden. A legjobb,hogy ezek megoldhatóak. Lehet a lámpát brutális módon felhozni a fedélzeti rendszert teljesen naprakészre. Egyébként a BMW nagyon jól extrázható bármit be lehet rakni amit elképzel a tulaj... Ott egy LCI E60 amiben NBT-van vagy esetleg NBT EVO lámpája megcsinálva futóműve mindene jó nem nyöszörög nem zörög vezérlés si le van cserélve és élvezi a tulaj akkor épp miért lesz az autó szar fos ????? Ha nem tetszik a hangszórók azokat is lehet cserélni... Motor váltót szeretnéd szoftveresen erősíteni / javítani azt is lehet...És kár azzal jönni esetleg,hogy jaj ezekre költeni kell rengeteg tulaj szeret és akar költeni az autójára.... És a rengeteg példa is mutatja,hogy költenek rá és ezeket megveszik/ megcsináltatják az autóikba.... Szóval bármelyik autót olyanná lehet varázsolni amilyet szeretnéd...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz kenguru99 #45670 üzenetére
Nekem ez eléggé olyannak tűnik, hogy túl szép, hogy igaz legyen; [link]
Csakúgy, mint ez az E46 318i Touring: [link]
Hát, van egy ismerős (aki amúgy jönne velem, ha esedékes a vásár), aki tizenéve BMW-vel kel-fekszik, számtalan volt és van is neki, és szerel is. A múltkor pl. egyedül épített át otthon egy jobbkormányos X3-at bal kormányossá, egy időben meg kintről vett forgalomból kivont, beteg/törött Bömösöket, amiket itthon újított fel és adott tovább, szóval a magam részéről adnék a szavára, mikor felmér egy autót. Nyilván nem mindentudó ő sem, de azért jelentősen javítaná az esélyeimet, hogy ne egy totál hulladék valamit vegyek.
Ill. az utcánk sarkán is van család, aki csak garázsnak vett meg egy telket a házukkal szemben, és ott is tombol a BMW-mánia (az egyik srác főgépe egy E39 B10, ajvé - ez az egy autó konstans ott, már sok év óta), azt hiszem, hobbiversenyeznek meg ilyesmi. Szinte mindig látni ott valamilyen BMW-t megemelve, mikor benézel a nyitott garázskapun. Lehet, hogy velük is meg kéne ismerkedni egy picit közelebbről..
Amúgy az autóval szemben nem lennének túlságosan irreális igényeim: a motor-váltó-futómű triumvirátus legyen még azért normális állapotban, de a pl. a külső annyira nem izgat. Mármint egy-két horpadás itt vagy ott, kis karc, hopp, ott kezdődik egy kis rozsda stb. -jellegű dolgokon nem lennék kiakadva. Mármint, nyilvánvaló, hogy ennyiért közelítőleg sem lesz makulátlan a leendő jármű, szóval például esztétikát tekintve nem vagyok fixált.
Használni? Hát, egyelőre hetente egyszer-kétszer munkába menni (oda-vissza ~50 km, nagyrésze országút), helyi ügyeket intézni, néha beruccanni a fővárosba régi ismerősökhöz - meg hát, amikor kedvem van, beülni, aztán random a Magyarország térképre bökve menni valamerre. Anno imádtam vezetni.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
chess001
aktív tag
válasz Synthwave #45677 üzenetére
A hátsó küszöb a futómű egyik bekötési pontja, az pont kirohad úgy, hogy nem veszed észre. Nagyon jó móka az E36, de nálam is 3. autó, ha az mond valamit...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
majnkopf
tag
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz chess001 #45678 üzenetére
És ezt nem lehet kiszűrni, mikor a (hozzáértő) ember alánéz?
Nem akarom nagyon kötni az ebet a karóhoz, de egy egyben lévő kis fapados 316i (coupe) azért feldobná a befásult mindennapjaimat. : <
A Compactokkal mi a helyzet? A farától ugyan nem vagyok elragadtatva, egy Coupe százszor különbül néz ki, ellenben még ez is sokkal jobban átjönne, mint egy Szuszka. Ehhez pl. elvileg szervízköny is van, és az átíratás után még maradna is pártízezer gyorsba néhány kopó alkatrész friss cseréjére (mittudomén, tömítések, egy-két cső, ilyesmi).
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
H.Ezredes
őstag
Kib@szott jó az M550D.... A motor / váltó / hajtáslánc egyszerűen verhetetlen már az X5 M50D-nél is ezt éreztem de itt még inkább dominál.... A fedélzeti rendszer nagyon jó a vezetéstámogató rendszerek is nagyon jól teszik a dolgaikat. Kényelmes tágas csendes. Példás vezethetőség és a hajtáslánc is példás.... xdrive az X5 alatt is azt mondtam,hogy brutálisan jó és itt is brutálisan jól teszi a dolgát el lehet felejteni mindent amit xdrive-nak hittél eddig mert tényleg nagyon odatették magukat minden téren. Aki mást mond az hazudik vagy merő rosszindulat... Brutálisan jók ezek az autók minden téren. Ahogy gyorsul ahogy megy az úton a kanyarokban a rugózás minden... Ahová tekered a kormányt oda és úgy megy ahogy akarod és csak tapad és tapad a fék is ugyan ennyire jó. És megint itt jön ki az,hogy ezeket az autókat az első vásárlóknak gyártják nem a 2-3-4-5. vásárlónak... Újonnan brutálisan jó... Amíg megvan 100-150E Km-ig szintén... Hogy utána mennyire lesz szervizigényes az már más kérdés de aki megveszi újonnan az a piac legerősebb dízelét veszi meg és talán a szegmens legjobb autóját minden túlzás nélkül...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz molnarpeter #45683 üzenetére
Hát, az E36-ok átírással együtt alapesetben eléggé az azonnal ráfordítható keret felső peremén vannak (hacsak nem sikerül egy öblöset alkudni, mert akkor kb. 40-50 ezret, tehát valószínűleg egy hónapot várni kéne velük, és aztán pártízezret/hó, mindaddig, amíg minden vásárlás után ajánlottan cserélendő mütyűrt kipipáltunk). Szóval nem sokat, illetve inkább úgy mondom, hogy sanszosan időben egy kicsit csúsztatva, de pl. arra a Compactra az átírás után rögtön még mondjuk egy 100-ast, ha szükséges.
A havi dolog meg...amennyit muszáj. Meg gyilkolni sem akarom direktbe. Értelemszerűen minél kevesebbet, annál jobb, de nem igazán tudom specifikálni. Ha félmilliót keresnék havonta, akkor most nem lenne dilemma.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
válasz H.Ezredes #45676 üzenetére
Hehe, ez itt van szegeden. Érdekes , hogy valakinek bejön a lámpa javílás van akinek nem. Én nagyon félek belevágni pedig valamit kellene kezdeni a helyzettel hogy vizes úton nem látok rendesen a szenonnal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
chess001
aktív tag
válasz Gézengúz #45687 üzenetére
Az árát simán bukhatja... Novoth Tibinek egy nagyon megkímélt 323ti-je van, ami a legnagyobb motoros-és még ő épít egy kicsit rajta- volt és rakott bele sperr-t. Szóval az nem teljesen ez a történet.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
-
MPowerPH
félisten
-
veterán
válasz MPowerPH #45691 üzenetére
Már mindegy, látom túlment rajta a topic, csak most olvastam vissza tegnap reggeltől. Szomorú volt látni, hogy egy skodában ülve osztod itt az észt a bömösök ellen. Nem is tudom, hogy lehet BMW001 a nicked... vagy miért nem beszélsz úgy, hogy méltó legyél rá, ha már ezt használod. A többi meg humor volt
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
chess001
aktív tag
válasz Gézengúz #45694 üzenetére
Az alap állapota is nagyon megkímélt volt, azért vette meg. Most kapott új elemeket a sérült helyett, telifényt, makulátlan lett a kaszni csak nincs még visszapakolva, mert azon is lesz finomítás.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz SeniorTilla #45692 üzenetére
12 evig BMW -ben ultem. Nem 20D -ben...Es nem is olcsojanos, fapad szarban. Csak humor volt.
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz Gsx-rr #45697 üzenetére
És nem is feltétlenül előny az, hogy érintős. A 2013-as Sharanban lévő gyári navi egy kalap ..., olyan lassú, hogy sokszor 2x kell megnyomni a kijelzőt, mire továbbmegy (pl keresésnél, telefonfelvétel-lerakás, stb.). A Lexusban is érintős volt, jól működött, de navigálásra csak korlátozottan volt alkalmas, és most a legújabb RX-ben sem sokkal jobb a helyzet. Az F11-ben lévő navi az, amit alapból be kellene tenni minden autóba, ettől rosszabbat és kisebbet ne gyártsanak Használhatóságban viszont a Waze a legjobb, adaptálni kellene a gyári navikba. Hányszor, de hányszor megmentett már
Viszont ahogy próbálgattam a barátom 7-esét, nekem nem jött be a 2014 utáni iDrive JOG-ja, ami kicsit más formájú és szélesebb, mint nekem az F11-ben. Valahogy a 2014 előttit kényelmesebb használni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.