- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 90 - modellalkat
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Belgiumban már ajánlgatja a szolgáltató a Galaxy A55-öt
- iPhone topik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Newlachka #46183 üzenetére
Jo eszrevetel. Nem minden esetben. Legutobbi automon 3 fele volt (itt mindegy), elso dolgom volt 4 egyformara cserelni. Ha fiatal a gumi, ertsd >2 eves, akkor veszek ra egy ugyanolyat. Ha 4, akkor mar nem biztos. A tengelyre ujak mennenk, az biztos, de lehet az elso ketto is jonne vele.
Automatas temahoz: en meg nem lattam olyan automatat ami csak egyet tudna visszavaltani. Az maximum egy 3 sebesseges lenne. Mar a 80-as evekben is visszatettek 4-bol 2-be.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz chess001 #46197 üzenetére
Egy modernebb igen, de egy GM 5-ös nem biztosan. Ettől függetlenül szerintem teljesen rendben van. Ha kell puhán pakolgat, S-ben pedig egészen szépen reagál kickdownnál főleg.
Viszont ez volt az a korszak ahol még simán gyorsabb volt a kézi ez nem kérdés. Mondjuk lehet én öregedtem meg, de többet ér a kényelem, mint az a fél mp.
-
veterán
-
veterán
válasz chess001 #46192 üzenetére
kettőt is visszaugrik simán
Ha manuálban váltasz, biztosan gyorsabb, mint a kézi váltó. Alig-alig veszi el a hajtástól az erőt. Szerintem jobb, mint a DSG, a másik kocsimban az van.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
negro
őstag
Meg mindig a valto a tema? en meg alig varom h ujra vezessem a manual 39et. 2 hete nincs nalam... talan holnap
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Dyingsoul
veterán
válasz Dyingsoul #45768 üzenetére
Átgondoltam...
Kezdem úgy érezni, hogy inkább egy E46-ot kellene vennem... 325-328-330 Ci-ben gondolkodom, M Pakettel, napfénytető nélkül. Szerintetek milyen árban lehet kapni értelmeset? Én 2m körül gondoltam a vételárat ahogy elnéztem a piacot, de lehet tévedek és ezekért a nagyobb motorokért többet kell csengetni. A 330 Ci-hez húzna leginkább a szívem. Pár ismerősöm akivel beszéltem róla kérdezgette, hogy minek a nagy motor... Erre az a válaszom, hogy mert M-esre nincs pénzem... 3-5 évre tervezek vele. A fogyasztás nem érdekel, mivel ezeknek a sor6-oknak kb hasonló. Nem sürgős a vétel, akár fél-egy évig is elnézelődök.
Megnéztem számtalan videót és népítélet cikkeket olvastam, egyik barátomnak dízeles 2.0-ja van tőle is kértem pár tanácsot. Azért a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok, szerintetek mire kell odafigyelni vásárláskor ezeknél a típusoknál?[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #46203 üzenetére
Tavasszal mehetünk, addigra meglesznek az elveszett pacijaim is...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Dyingsoul
veterán
válasz lali81 #46210 üzenetére
Köszi a tippet!
Nem, nem csak itthoni viszont azt még nem tudom hogy hoznám haza az autót. Ezt a részét még nem találtam ki, hogy kivel mennék ki megnézni egy külföldi autót mivel én nem is értek annyira az autókhoz, hogy biztosan megállapítsam jó-e vagy egy pénztemető.Ja és egyébként csak manuális. (bocsi ezt kifelejtettem)
Az autó keresgélés amúgy itt off topik vagy ti miért teszitek abba? Bocsi, keveset jártam még itt de azért olvasgattam a topikot viszont nem akarom teleszemetelni sem.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
veterán
Igazából még az is beleférne, ha egy igazán jó darabot sikerülne találni. De ahhoz tényleg az kellene, hogy minden szempontból megfeleljen a gép.
Láttam néhány LPG-set is. Azoktól mennyire kell félni? Őszintén szólva én tartok tőle, plusz hibaforrásnak gondolom és veszélyesnek is mivel ki tudja ki hogyan alakította át. Vagy van gyárilag LPG-s is?Ezt nézegettem még, ilyesmire gondoltam na de ezt mire behoznám lenne vagy 3m... Ez már túl sok ennyit nem adnék érte.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Ck.
addikt
Mit lehet csinálni a nyikorgó gázpedállal? Hallatszik tisztán ahogy "ropog" a rúgó ahogy benyomom és felengedem a pedált.
Röhej, hogy egy 2 -3 éves autónál ilyen dolgok előjönnek, kevesebb mint 60 ezer km-nél. -
-
veterán
-
Anubris
őstag
válasz SeniorTilla #46218 üzenetére
F10
-
Ck.
addikt
válasz Hikvision #46217 üzenetére
Eddig 2 különböző márkaszervizben volt, mindkét helyen "megcsinálták" mind a kesztyűtartó ajtó zörgését, mind pedig a gázpedál ropogását. Gyakorlatilag ahogy elhoztam, egyből jelentkezett a probléma, ugyanolyan mint volt, amit ők már nem hallottak miután "megcsinálták".
SeniorTilla:
Igen, F10.aero.:
WD40-et még nem próbáltam, igazából azt se tudom hova fújjam pontosan, kell-e bontani vmit.[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
Én a helyedben kicsit rászineznék akkor a sztorira, felháborodva vinném vissza, hogy még mindig recseg ropog, és van amikor hiába nyomod a gázpedált nem csinál semmit, ez egy előzésnél ugye eléggé balesetveszélyes, és hogy cseréljék ki a komplett egységet stb stb.
20 éve a PH-n.
-
veterán
Hmm, nekem az F11-ben 365e km van, és nincs ilyen jelenség. Tuti rossz a pedálod, én kicseréltetném az egészet, vagy vennék egy bontottat. Még mindig jobb, mint egy csomó időt elcseszni a szervizzel a hadakozással.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Hikvision
senior tag
válasz SeniorTilla #46222 üzenetére
Egy garanciális autót, megtákolni bontott pedállal? neeee
20 éve a PH-n.
-
veterán
válasz Hikvision #46223 üzenetére
Miért lenne tákolás? Ugyanaz a gyári alkatrész mint eredetileg, csak ez nem fog nyikorogni. Az ötlet azért volt, mert ha a márkaszerviz így áll hozzá, az hosszú és fárasztó menet lesz. Eredmény nélkül, valószínűleg. De javítsatok ki, ha van valaki, aki egy pár tízezres tétel miatt inkább órákat, napokat töltene a problémával a Wallisban. Ja, és a nyugtatókat se felejtsd ki, amit meg kell venned a gyógyszertárban, mert hülyének néznek ott, ahol a segged is ki kellene nyalják, merugye prémium márka. De jellemző, hogy már a valódi problémát sem érzékelik, én ezt vettem le az eredeti hsz-ból.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #46224 üzenetére
Egy új pedál ~45K Egy ilyen autóban még megérheti az újat berakni. Egyébként nem fogják garanciába kicserélni mivel funkcionálisan tökéletes. Ha a működésében hiba lenne érvényesíthető lenne ha hibátlanul működik akkor nem fogják cserélni.... Ráadásul ha bekamuzza,hogy rossz az is kiderül mivel géppel eltárolja a hibát illetve élő adatban is lehet nézni a gázpedál állások kickdown kapcsolót stb...
(#46226) CharlieDrop
Másik dolog az E90-ben is ugyan ez a pedál van.... E90 E60 F01 F07 F10 G30 E65 F01 G11 stb stb stb stb..... alap esetben nem szokott probléma lenni a pedálokkal rengeteg 15 éves autó futkos az eredeti pedáljával és semmi baja vele itt meg szar....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
-
veterán
válasz CharlieDrop #46226 üzenetére
hmmm, ezt kérdezd már meg a wallistól is, kíváncsi lennék mit mondanak
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #46228 üzenetére
Viszonylag ritkán járok arra, de ja
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Wentz
csendes tag
Sziasztok!
Bmw szervizt keresek korrekt aron Budapesten E87-hez! A Hantos Ricsi fele vonal meg letezik? Sok helyen olvastam ajanlast, de a legfrisebb is 2-3 eves. Tudnatok megbizhato helyet ajanlani? Lenne par dolog, amit meg kellene javitani, hogy ujra teljes pompajaban mukodjon a paripa.
Koszi elore is!
-
-
negro
őstag
válasz Dyingsoul #46214 üzenetére
Gyarilag nincs. LPG Ladaba valo szerintem... az nem megy cserebe sokat eszik. Ott van ertelme. Dolgoztam anno kuton ami mogott volt egy autoszerelo muhely aminek fo tevekenysege LPG-re valo atalakitas volt. Tudnek rola meselni de en eleve az elvet nem szeretem, hogy ha vki vesz egy nagymotoros 6 hengeres elmeny autot akkor ne legyen mar gond tankolni. Ha gond akkor dieselt kell venni.
Ahogy kollegamnak szoktam mondani: - jonak tunik. Marpedig ami olyan, hogy elhozod es hasznalod mert max az olajat, szuroket csereled az ennyi. Nem egy 8-10e euros peldany van. Megkimelt E39 M-esek detto ilyen arban mennek. Mennek fel... szerencsere. Itt jon a kepbe mindig, h ennyiert van mar E90 meg E60 is. En ugyan youngtimeres vagyok, regi BMW-ket szeretem ,szoval 3 millaert biztos egy megkimelt E46/39-et vennek ma is inkabb mint egy atlag E60/E90-et.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Hikvision
senior tag
válasz SeniorTilla #46224 üzenetére
Ne haragudjatok de ez tiszta vicc! Ameddig így állnak a garanciális dolgokhoz az emberek addig ne is várjátok, hogy komolyan vegyék a panaszokat.
Most voltam kötelező szervizen, és a munkafelvevő srác szólt, hogy hátramenetbe amikor billen a jobb tükör, kattan egy kicsit a motor, és ez így nincs rendben, úgyhogy automatikusan intézte a cserét, egy teljesen új komplett tükörre, természetesen lemosva kitakarítva kaptam vissza az autót a "kellemetlenségek" miatt, és még azt is hozzátette, hogy ha esetleg előjönne, hogy hidegen sípolna a fékbetét, akkor szóljak nyugodtan mert ilyenkor gariban cserélik mind a négy tárcsát és betétet, tehát érdemes lesz majd szólni. Ennyit erről, hogy melyik márka, hogy áll az ügyfelekhez.[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
veterán
válasz Hikvision #46237 üzenetére
Neked szerencséd van, hidd el. Gondolod, hogy azért állunk így hozzá, mert ez nekünk kényelmes? Nem. Azért, mert nekünk nem volt szerencsénk a munkafelvevővel. Ebből indult ki az egész történet, olvass vissza.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Hikvision
senior tag
válasz SeniorTilla #46239 üzenetére
Ezt nem kimondottan szerencsének hívnám, más embléma van az autón.
Ráadásul a márkaszerviznek is érdeke a garis csere, hiszen szépen számlázza tovább az anyacégnek, mint elvégzett munkát.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
veterán
válasz Hikvision #46240 üzenetére
Én a Skoda Superbbel is jártam pórul, pedig ismerős volt a kereskedés ügyvezetője. A Citroenről nem is beszélve, az volt a legnagyobb katasztrófa. Akkor fogadtam meg, hogy soha többet nem veszek új autót Magyarországon, a szervizek miatt.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #46241 üzenetére
Pedig egy Thinkpad garija mennyivel jobb
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #46238 üzenetére
Ezt pont nem ertem mert hosszutavon meg palya tempoval (140 oraszerinti) is tok jol fogyasztanak ezek. 7.5-8 literrel el van. 30d lenne 6.5-7L
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anubris
őstag
válasz Hikvision #46240 üzenetére
Nálunk a G01 automata váltóján a P gomb csak többszöri vagy erősebb nyomkodás után volt hajlandó működni, szó nélkül cserélték a komplett váltót.
Ez nem embléma függő, itt Szombathelyen pl a BMW márkaszerviz/szalon és a Toyota/Lexus szerviz/szalon is egy tulaj kezében van. Ugyanúgy állnak mindegyik márkához...
Lehet, hogy CK-nak mivel nem új autót vett más típusú garanciája van az autóhoz, aminél az ilyen jellegű hibákat nem cserélik. De az is lehet, hogy vagy ő nem lépett fel túl erőteljesen, vagy a szerviz ahova vitte szarrágó. Én volt már, hogy kocsit elvittem oda ahol vettem és mondták, hogy a garancia erre nem vonatkozik, x Ft a csere, majd elvittem egy másik márkaszervizbe a garis autót és ott meg szó nélkül cserélték az alkatrészt.
-
KAMELOT
titán
Én munkával együtt néztem ennyiért + papirozás 100eu max.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Időközben találtam egy jobbat 328i
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Billentyűzet gondom van
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LEGO klub
- Escape from Tarkov
- Stellar Blade
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...