Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz d@minator #45524 üzenetére

    Nincs ebben semmi erdekes... Garancialis idon belul hasznaljak ugy, mint ceges auto, tehat alt. 3, vagy 4 ev. Utana eladjak kb. 80k -tol, maximum 150k km -el. Angolok szeretik a BMW -t, es igazabol a bajok ez utan kezdodnek. Ezek a leharcolt ceges verdak tartogatjak a legnagyobb meglepetest, foleg egy angol sofor kezebol, akik koztudottan gyorsitanak, ha fekvorendort latnak, es nem tudjak mit okoz az, hogy az auto meg hideg, az olaj nem ert rendesen korbe, de mar padlogazon allnak. :)

    Errol jut eszembe... Volt cegemnel a tobbsegi tulajdonos egy GT-R Nismo -val jart hetkoznap. Na most egy £160.000 -es autoba ugy beulni, hogy az kint allt. 5 orat a 0 fokban, majd slusszkulcs elforgat, es utana uveghangon vegig. Meg miutan a palyara felert, az elso lehajto utan is hallani lehetett az auto hangjat a parkolobol. ;] Gondold el, ott mit kap a technika. Es az osszes ilyen, csak ez erosen kirivo volt, es rossz volt latni, hallani, tudni. :)

    Probauton a srac is akarta tolni az automnak hidegen. Ra kellett szoljak, hogy meg hideg az olaj, uj a turbo, es nem fizette meg ki, szoval varja meg, mig az olajhofok mutato beall kozepre. Es komolyan rakerdezett, hogy miert nem szabad hidegen nyomni. :U Elmagyaraztam neki, es azt mondta, megfogadja a tanacsomat. :)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák