Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz chess001 #44437 üzenetére

    Más az,hogy felrakok egy dízelre egy coolert a turbót megcsinálom nagyobb kerekesre és kap mellé egy programot az kimegy a világból. a 35i alap motorja nem fogja bírni a 800Le-t de 600-at se....... Nagyon nagy összegekről beszélünk és a motort darabokra szeded és sok sok pénz és idő mire 800LE feletti teljesítmény lesz és nagyon nem gyári..... Míg egy szotyi 35D-t egy régi 286Le-s mondjuk E90-ből kap egy coolert megcsinálod a 2 turbót üres rendszer alatta és simán 4-450Le 8-900Nm-el.... Sokkal kevesebbe jön ki egy dízelt megcsinálni. Egy szotyi D3 30D-re ( 231Le ) szintén kap egy coolert nagykereket a turbóba üres rendszer és 350Le / 700Nm Ezek egy hétköznapi embernek is elérhető áron van egy 800Le-s 35i nem emberi áron van.... Egy viszont igaz ha a 35i-re is felrakok egy coolert kap egy remapot és egyből 350-400Le Mindkét motort lehet emberi áron 350-400Le re húzni de a 800Le feletti az nagyon erősen nem gyári motor..... Szóval ilyet kár felhozni példának.... Egyébként mindkettőnek megvan a maga szépsége de egy biztos a dízel sokkal stabilabban lehet húzni és arányaiban sokkal többet és jobban is bírja... Hajtókarcsapágynál teljesen mind1 nincs olyan,hogy örök élet egy M-es autóba.....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák