Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Leonardo91 #42706 üzenetére

    Nem viccből raktam fel képet :D Amelyik nincs megcsinálva egy ipari fos sajnos.... Ez van... Nem 1 ilyen motort csináltam. Egy ügyféllel nemrég beszélgettünk kb 5 éve csináltunk teljes motorgenerált az N62B44-én. elment több mint 100E Km-t és mondja,hogy mióta megcsináltuk és 10 ezrenként cseréli az olajat hibátlan az autó. Nem folyik sehol semmi + nem eszi az olajat. Szóval ha rendsen megvan csinálva jó lesz egy ideig de sajnos el fog kopni egy idő után. Itt sokat segít,hogy mindig időben le van cserélve az olaj nem 20-30E Km-et mennek egy olajcserével... Az öli meg a legjobban ezeket a motorokat... Igazából a V motor nagyon melegszik nyáron 10W60 simán mehetne bele ha tolod is neki.... Alapból egyébként Motul 8100 X-Clean C3 5w-40-et javasolnék

    Ilyen időben nem számít,hogy 0W 5W 10W az majd akkor számít ha hideg van.... Télen ha -20C-ba kell indítani a 10W olaj nem feltételen a legjobb válaszztás de nyáron egy benzines autóban sokkal jobb a 10W60 mint egy sima 5W30. Benzinesbe nyáron nem 1 autóba melegedett el az olaj... 10W60-al nem volt probléma V8 V12 nem kis motorokról beszélek. Másérszt nem az 5W-s olaj nyírja ki a motort.... 2 dolog nyírja ki 1 ha hidegen nincs megfelelő kenés 2 ha üzemmeleg állapotban elmelegszik az olaj....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák