Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anubris

    őstag

    válasz majestic #42183 üzenetére

    A G30-ban nem az a motor van ami az elődökben. Ami kiszokott gyulladni, meg elszakad a vezérműlánc, az az N47D20, de már az F10 széria közepe fele azt is cserélték B47D20-ra, a tied, B47B20 egy még újabb változat, 2017-től van a kocsikban azt hiszem.
    Kétlem, hogy sok tapasztalat lenne arról, hogy ez a motor mennyire megbízható, milyen problémái vannak stb. De szerintem egy 150.000-ig sok problémád nem lehet vele, utána meg úgyis eladod gondolom.
    Mi sima 5 év/100.000km service inclusive-val vettük, bár hozzáteszem nekem az adásvételiből az jött le, hogy a rejtett hibákat nem állja a BMW.
    Amire sokan még itt panaszkodni szoktak a fórumon, hogy a négyhengeres dízel szar a hathengereshez képest.
    Én mikor az X3 20D-t próbáltam amiben ugyanez a motor volt, a 30D-hez képest csak a teljesítményben vettem észre különbséget. Meglepően kulturáltan és csöndesen járt az a motor is. Lehet a régiek rosszabbak voltak, nem tudom.

Új hozzászólás Aktív témák