- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Yettel topik
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anubris
őstag
válasz majestic #42183 üzenetére
A G30-ban nem az a motor van ami az elődökben. Ami kiszokott gyulladni, meg elszakad a vezérműlánc, az az N47D20, de már az F10 széria közepe fele azt is cserélték B47D20-ra, a tied, B47B20 egy még újabb változat, 2017-től van a kocsikban azt hiszem.
Kétlem, hogy sok tapasztalat lenne arról, hogy ez a motor mennyire megbízható, milyen problémái vannak stb. De szerintem egy 150.000-ig sok problémád nem lehet vele, utána meg úgyis eladod gondolom.
Mi sima 5 év/100.000km service inclusive-val vettük, bár hozzáteszem nekem az adásvételiből az jött le, hogy a rejtett hibákat nem állja a BMW.
Amire sokan még itt panaszkodni szoktak a fórumon, hogy a négyhengeres dízel szar a hathengereshez képest.
Én mikor az X3 20D-t próbáltam amiben ugyanez a motor volt, a 30D-hez képest csak a teljesítményben vettem észre különbséget. Meglepően kulturáltan és csöndesen járt az a motor is. Lehet a régiek rosszabbak voltak, nem tudom.