Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    M54-nél a motorolajszint ellenőrzéshez teljesen tövig vissza kell nyomni a nívópálcát, ugye?

    Szívat a motorolajszint jeladóm, szerintem kontaktos, de azért jobb óvatosnak lenni. Akkor kezdte el csinálni, mikor egyszer végigzötykölődtem a Nagy Lajos király útján (azoknak a szerencséseknek, akik nem Pesten élnek: hihetetlen fos az út), megjelent a kis felkiáltójel, aztán néztem az iDrive-ban, hogy olajszint a minimumon.

    Félreálltam, beprogramoztam gyorsan egy Bárdit a naviba, hogy szerezzek egy liter olajat a biztonság kedvéért, de mikor újraindítottam a motort, eltűnt a jelzés. Azért megvettem az olajat, de a hazaút maradék 20km-ében megint nem villant fel. Itthon ellenőriztem a szintet (vízszintes talajon, legalább 10 percet várva a leállítás után, tövig nyomva a pálcát, amennyire csak lehet), pontosan középen állt.

    Így nem töltöttem utána, elmentem már 1000km-t vele, van, hogy 150km-en sem jelez be, de ha rázós úton megyek, vagy átkelek egy vasúti átkelőn, akkor egyből rinyál, hogy kéne neki olaj.

    A fent írt módszerrel, jelenleg, 6 ezer km-el olajcsere után is középen mérem a szintet. Én cseszem el, és tényleg kevés van benne, vagy (kontakt)hibás a jeladóm? Feleslegesen rátölteni sem akarok, de már megfordult a fejemben, hogy fél litert beleöntök, hogy akkor csendben maradna-e.

Új hozzászólás Aktív témák