Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • urban racer

    senior tag

    válasz Ck. #26458 üzenetére

    Nem vagyok a legjobb jós, de arra tudok gondolni, hogy jobban terelted neki, majd nem hűtötted le kellőképpen, leállítottad. vagy akár csak a szimpla hőterheléstől eltört a tengely, ott szépen elfolyt a motorolaj, ami meg remekül elporladt az áramló levegőben.
    A helyedben letéptem volna a szívócsövet, egy instant sztriptíz keretén belül benyomtam volna a pólómat, és olyan gyorsan áll le, hogy azt sincs ideje mondani, hogy tak-tak. Ha meg nem tudod hol a szívócső/nudista strandon vagy, akkor kitámasztani deréknál, és belelépni a fékbe úgy tisztességesen, majd váltó 3ba, és lefullad. El nem indul az autó, a fék mindig erősebb lesz.
    Előjel? Semmi. Esetleg ha menet közben történik, akkor kékes füst, de mikor azt látod, már késő is. Ellene tudsz tenni viszont, kartergáz-szűrőcsere, tisztességes hajtás után akár 10-15 perc járatás, minden leállítás előtt 5 mp várakozás. [moderálva]

    [ Módosította: radi8tor ]

    "Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."

Új hozzászólás Aktív témák