Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    Mai totalcar-os Volvo S60-as cikkből idéznék:

    "Mondjuk én a helyükben kiraknám a kirakatba. Ugyanis jelenleg nem ismerek jobbat ebben a kétliteres, négyhengeres kategóriában. 181 lóerő, 400 newtonméteres nyomaték, és olyan kulturált, csendes és vibrációmentes járás, amilyet talán csak a Mazda Skyactiv dízele tud. A BMW szintén remek 20d motorja egy krahácsoló traktor. Ráadásul ez egy kicsit jobban is megy.

    Ami azt jelenti, hogy nagyon plusz egy."

    Ez így leírva eddig rendben is van, tényleg ronda hangja van a BMW motornak, igaz már ha jól tudom van, ahol nem is 184 hanem talán 193 pacival árulják azonos nyomatékkal, tehát igazat adok a cikk írójának, hogy jó a volvo motor, DE!

    "Teljesen új, Aisin-Warner nyolcsebességes automatát illesztettek hozzá, ami legalább olyan jó, mint amilyet az Audi vagy BMW-autóiban is imádtunk, ráadásul kitűnően hangolták össze a duplaturbós motor karakterével."

    Na itt szakadt el a cérna. Hogy lehet egy duplaturbós motort isteníteni, ha a bmw 1 turbóval hozza ezt a szintet :F Na meg később írja "Egyedül alul gondolkodik el egy kis időre, de amint rákezd a kisebbik turbó (3000-es fordulatig ez tölt) már villan is a kipörgésgátló lámpája, felkapja az orrát, és ordenáré túrásba kezd."

    Ismételten gratulálok ennek a Vályi Istvánnak, ez már a második totál fos cikkje.

Új hozzászólás Aktív témák