Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz negro #20033 üzenetére

    Ez a mennyi diesel áll a szerelőnél is erősen becsapós, mivel kétszer annyi diesel autó szaladgál, mint benzines. A 35D pedig egy kivételesen megbízható motor, főleg a javított verzio. Van fent egy 260.000 mérfölddel, és mikor felhívtam, és rákérdeztem az állapotára, közölte: a motor bontatlan, eredeti gyári összeszerelés, turbok szintúgy. Egyedül a szívósor lett cserélve 130k km-enként, mert esélyes, hogy fölötte bekapja a pillangót. Elvileg ezt a hibát már a javított motorban megoldották végre. E39 klubbról Lepke tudna mesélni, neki se volt még soha problémája, pedig ő nem emberi módon használja az autóját. 30D sokkal kényesebb, változó geos turbo is drága, és könnyen lehal. Pluszban arra fokozottan igaz a szívósor probléma.

    35i betegség, szerelőm otthon tavaly több mint 10db-ot cserélt. Nem garis, pedig a BMW beismerte a hibát. 20D láncszakadása egyébként szintén beismert hiba, amiért Ők maguk nem vállalnak felelősséget. BMW is nagy disznó ilyen téren, sajnos. :(((

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák