- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 11 - népalma
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Ez a mennyi diesel áll a szerelőnél is erősen becsapós, mivel kétszer annyi diesel autó szaladgál, mint benzines. A 35D pedig egy kivételesen megbízható motor, főleg a javított verzio. Van fent egy 260.000 mérfölddel, és mikor felhívtam, és rákérdeztem az állapotára, közölte: a motor bontatlan, eredeti gyári összeszerelés, turbok szintúgy. Egyedül a szívósor lett cserélve 130k km-enként, mert esélyes, hogy fölötte bekapja a pillangót. Elvileg ezt a hibát már a javított motorban megoldották végre. E39 klubbról Lepke tudna mesélni, neki se volt még soha problémája, pedig ő nem emberi módon használja az autóját. 30D sokkal kényesebb, változó geos turbo is drága, és könnyen lehal. Pluszban arra fokozottan igaz a szívósor probléma.
35i betegség, szerelőm otthon tavaly több mint 10db-ot cserélt. Nem garis, pedig a BMW beismerte a hibát. 20D láncszakadása egyébként szintén beismert hiba, amiért Ők maguk nem vállalnak felelősséget. BMW is nagy disznó ilyen téren, sajnos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me