- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ESP
senior tag
válasz whitezo88 #19052 üzenetére
Váltózár és egy rejtett kapcsolós indítágátló.
Mivel már nincs meg a verda így leírom mi volt benne, amikor ellopták csak egy Defend lock váltózár volt benne.
Utána került bele egy GSM-es riasztó ami azt jelenti hogy fel lehetett hívni az autót telefonon, zárni/nyitni, motort leállítani, behallgatni az utastérbe, bebeszélni az utastérbe stb. Illetve egy indítás/rablásgátló 2 kapcsolóra rákötve amin kódot kellett bepötyögni.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Zewa
senior tag
E36-on?
Nem rég E46 sportkormányát upgradltük, cimborámmal. Kábelkötel: 6k, bontott gombpanel: 10k, csak összedugdostad, oszt' csókolom, tempomat is működött mindenféle flanc nélkül.
ps.: Amit el akarnak el is visznek. Annyit lehet tenni hogy minimális csökkenteni az autó értékét rabló szemszögből és megnehezíteni a dolgukat. Pl. UV gravírozással, rejtett kapcsolóval stb..
Egy E46-al nem fog szívni hacsak nem valami különlegesség, mert talál helyette másikat.
Érdekes hogy pont a tiédet akarták elvinni, mert inkább a dízeleket lopják. (valszeg 18i kellett pont)[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Z0mbi
senior tag
Szia
Nem E87 en de megneztem videokat, leirasokat es meglepodve tapasztalom hogy sokan panaszkodnak arra hogy a mutatvany utan a lufi visszajelzo piktogram vilagit a muszerfalon. De azt senki nem irja hogy ok lehuztak e a mutatvany elott az aksirol a kocsit...
Letezik hogy nekik ezert van bajuk? Az a tuti nem ha lehuzom a testet az aksirol es azutan huzom le a lufit.
Es gyanitom ezutan nem fogja eszrevenni hogy az babralva lett...koszi
-
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a 116 LE-s 1,8-as motorral (316i E46, 2003 vége) mik az általános tapasztalatok (mire kényes, mi a típushibája, eszi-e az olajat, ilyenek)?
Továbbá, ami valószínűleg nagyobb probléma forrása lehet: mi a helyzet a hozzá társított 5 sebességes tiptronic automata váltóval (mennyi pl. a benne lévő olaj csere periódusa, meddig bírják normális karbantartás mellett, mennyiért javíthatók/cserélhetők)?
Ez a kombináció milyen fogyasztást produkálhat egy 35% 70-80 km/h, 65% 50-60 km/h utak sorozatával (ingázás a peremkerületek között) teljesen normál, nyugodt használattal (de nem agyonspórolva, csészeleveleket nézegetve)? 8-8,5 liter?
Egyik jóakaróm (bár jelenleg még inkább a rosszakaró státuszban van a levele miatt) terrorizál az alábbi kiemelt hirdetéssel
Tipikus E46 betegségek? Gondolom, a futóműben lévő szilentek, lengőkarok, miegymás kapnak rendesen ezeken a Svájchoz nagyon hasonló minőségű utakon.
-
ESP
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #19058 üzenetére
Automatával lesz az inkább 10lityó
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
dragonfx
veterán
válasz Alvin_ti4200 #19058 üzenetére
ne egy 16ost vegyél.20i.t. nem anynival több.átlag 10 kell annak.de manualáson.ez az 16i automatával 10et elszik szerintem.
a váltóba jol tudom 120e.ként kell oljata cserélni.vagy talán már ez is a soha nem cserélős kategria?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Ferdzsoo
addikt
Sziasztok!
Autó cserém lesz május körül. Tudom még odébb van, de szeretnék képbe kerülni a jelenlegi magyar használt BMW piac sajátosságaival, fogalmazzunk így.
A kiszemelt áldozat 525d 2008 és afölött. Persze nemsok választási lehetőség van 5m-ig bezárólag.
De azért több mint egy tucatot össze tudott gyűjteni a használtautó is, pedig az autómata az elvárásként került a "extrák" közé.
A km. állások igazából egyáltalán nem izgatnak felőlem lehet 200k is a gépben, (persze lehet az is 300-ról lett visszatekerve,) nem az a mérvadó mennyit mutat a kijelző, sokkalinkább milyen állapotban van az egység.Mik azok az esetleges típushibák, vagy elhanyagolások, amik a vásárlás után is sokba kerülhetnek még ennél a szériánál? Nem azt mondom hogy egy fillért nem vagyok hajlandó rá költeni, (mondjuk 200-300k-ig bezárólag,) de azért egy 600k-s szervíz vásárlás után nem esne jól.
Esetleg miért nem ajánlanátok?! Milyen átlagfogyasztással lehet kalkulálni kb.? 10l-nél többeket azért nemigen hallottam. (Értem én hogy használattól függ)
Érdemes bevizsgáltatni vásárlás előtt? Én sajnos már olyan összeesküvés elméleteket látok magam előtt hogy a helyi BMW-s arcal jóban van az eladó és az meg term. adja majd a szépet átvizsgáláskor, stb. stb. stb.Nézegettem még a 320-asokat is 2009-től felfele, de alig olcsóbbak mint az 5-ös, ezt nem is értem hogy miért... Így kikerültek a fókuszomból.
Egyenlőre ennyi, és előre is köszönmö a segítséget!
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
C.Brigante
veterán
válasz Ferdzsoo #19062 üzenetére
bocs, h beleszólok, de 5M én biztos nem adnék azért a kasztniért amit az 5-ös szériában kapsz ebből az árból. Viszont a 3-as szériában klasszisokkal szebbet (újabb hatásút úgymond) kapsz érte! de persze izlésekről nem akarok vitázni... pl ez is kivisz a világból
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
dragonfx
veterán
válasz Ferdzsoo #19064 üzenetére
ha 2008 vagy fiatalabbit akarsz akkor 5 millio kevés lesz szerintem.pláne automatával és dízelell.
a 320i.vel jobban járnál pedig.ezek szerint a modellfrisis ledes lámpásokat nézted.
a 20i se eszik 10nél többet már.és megbízhatóbb egy benzines szerintem.
egy ilyen autonál simán beleszaladhatsz egy 500k.s szervízvbe.beleveszeme gy olajcsere komplettba szerintem 100k....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Ferdzsoo
addikt
válasz C.Brigante #19065 üzenetére
Nem beleszólás, ezért írtam, hogy reagáljatok.
Ezeket nézegettem még, csak nemigazán értettem miért nem olcsóbbak.
320i pl ez?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz C.Brigante #19065 üzenetére
Pl egy 2010-es 320-ból amit linkeltél is sikerülhet olyat kifognom szerintetek amire rövid időn belül akár 600k szervizet is rá kell költeni? Mert akkor újra kell értékelnem a BMW szervízköltségek fogalmát.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ESP
senior tag
válasz Ferdzsoo #19068 üzenetére
Senki sem tudja.
Ha ezt tudná mindenki, hogy megvétel után mennyit kell rákölteni akkor kicsit nyugodttabban venne mindenki autót.
Pl az automatába ha bele kell nyúlni nem olcsó. Esetleg ha az előző tulaj hidegen hengerfejesre hajtotta az sem.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
C.Brigante
veterán
válasz Ferdzsoo #19067 üzenetére
megmondom neked őszintén én konkrétan nem vennék dízelt + automatát. Azért linkeltem neked azt mert dízelt írtál, h azt szeretnél... A szerviz igénye evidens, h klasszisokkal kisebb a benzinesé. Nekem egy e46 van amióta megvettem 10ft nem kellett ráköltenem, jó nem az 5 millás kategória de itt is lehetne mit költeni ha úgy van. Elötte Audi a4-em volt, szerettem de valahogy engem is elkapott az érzés, h ha tehetem csak bmw mostmár!! Én a legpuritánabbat választottam, 316. Sokan mondják, h huuuuhaaaa az marha gyenge lehet.... nekem nem az, elég ami benne van, nem szoktam gyorsulgatni a lámpánál. Biztos szép érzés a nagy ló majd egyszer kipróbálok egy nagyobbat is, egyelőre elégedett vagyok ezzel. Jó érzéssel tölt el, h bmw-ben ülök szarok rá, h nem megy!! ja egy fontos dolog, nyáron 7.2 átlag most télen 8.5 -ben vagyok fogyasztásban! az összes autóm többet evett ennél eddig... audi, volvo, fiat, mazda mind 1.6-os!! (ez nálam ilyen fétis)
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
dragonfx
veterán
válasz Ferdzsoo #19067 üzenetére
ha nem modellfrissiset akarsz ne ragaszkodj az utolso érához egyből olcsobb lesz az ára.de ezek azért már modern autok nem lesznek olcsoak soha.
a km.t dízelnél kár nézni nagyrést visszatekert max családon belül találnom olyat ami valos kb.
dízelnek szervízköltsége nagyobb.a legtöbb dízel automatával van a nyomaték kényelmes hosszu utak miatt, deee....ha a mocin vagy a válton valami lefossa magát amire azért 150-200k..pláne nem kímélő üzem után számítani lehet akkor a 600k könnyen akár megduplázodhat. .és ugye ki hogy hajtotta nem tudhatod.
szerintem a 320i jobb választás.ott azért ha csak nem töröd meg vagy a motor nem fossa le magát és manual váltós akkor nehéz 600k.s szervízt összeszedni.jo persze ne a wallishoz vidd.van jopár szaki aki az ujjakhoz is ért mégis fele olyna árba dolgoznak.de egy bmw pláne ami fiatal sose lesz olcso.azzal számolj ha hozzá kell nyulni akkor ritkán lesz 5 számjegyes a számla összege.
a 25d szerintme kb annyit ehet mint a 20i.
a 20d kevesebbet de ott meg ugye moci+váltó necces.
ezt te tudod mennyid van rá mit vállalsz be és milyen távokon fogod használni mennyi dieig akarod megtartani.szerintem amelyikbe 100e km alatt van 5+ évesen az gyanus.kb 10x át kéne nézni hogy igaz e.
ja és akár benyást akár dízelt választasz ha ragaszkodsz az automatához akkor +1 liter + 1 elég nagy rizikofaktort vállalsz be.[link]
pl ez??..a legolcsobb mégis irto kevés a km benne.és még bmw szakszervíz is árulja.csak 3 sebből vérzik...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
Ha a hengerfejnek/vezerlésnél lenne baja, azt azért egy szaki észreveszi. 5 milliónál alap egy szakszervizes bevizsgálás.
Ami gond szokott lenni az a turbo, abba nem látnak bele, egyik percről a másikra meghalhat.
Ha sokat mész nagyon jó az autómata/tempomat.
Bmwnél azért 5 milláig elég nagy a választék, érdemes a külföldi premier selectiont is nézegetni, kulcsra készen átadják neked azt is.
A 320i nagyon gyöszös, pláne automatával...
Ezekbe az automataváltókba nem kell belenyúlni, nem költségtényező.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Z0mbi
senior tag
válasz Ferdzsoo #19068 üzenetére
Nalam a szent haromsag: szivo, benya, manualis
(es ezek ellentete a gonosz! turbo, dizel, automata) najo ez nagyon le van sarkitva. De szerintem aki ezeket bevalallja azt tudja mire szamithat egy csiga cserenel, egy magasnyomasu pumpa vagy valto mokolas... Persze a benzin se hibatlan konstrukcio... egy biztos en konkretan nem vennek automatat se turbot. CSAK uj autokent.
Nem tudod a paraszt elotted olvasta e a hasznalatit, hagyta lehulni a csigat vagy narancssarga szineben lekapcsolta a motort. Vagy hogy az automatanak hany kilometere van hatra...
Igen a benyanal se tudod hidegen mennyire nyomtak ki a szemet... szoval sok a lutri itt. Ezert probalnam en csokkenteni a hibalehetosegek szamat.
Persze van akinek indokolt az automata. ott nincs mese... ki kell kohogni a szervizt ha kell. Ennyi.
Dehat ez mind mind szubjektiv velemeny -
Ferdzsoo
addikt
válasz C.Brigante #19070 üzenetére
Értem amit írsz. Többen mondták hogy a benzines szervize sokkal olcsóbb.
Lehet annál kéne maradnom. Csak nagyon kevés a választék benzines bmw ből.
Akkor inkább kérdezek egy olyat hogy milyen bmw-t érdemes venni jelenleg 5m-ból? Valószínűleg egy benzines nem autómatánál akkor jóval kisebb az esélye egy félmillás szervíznek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Én nagyon sok helyen megfigyeltem már. Mindig a benzineset részesíti mindenki előnybe..
Külföldel az baj hogy komplikált nekem...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ESP
senior tag
válasz Ferdzsoo #19077 üzenetére
És dízelnél tipikusan ezeket írják, turbó, nagynyomású szivattyú, befecskendezők.
Turbó ha kukába való lenne könnyen meg lehet nézni. Ha lóg a tengely alkudni kell. De azért hogy meghaljon eléggé szarrá kell hajtani és egyből leállítani pár százszor utána. Nem kell paráznod.
Ha meg tönkrement akkor nem 1 cég foglalkozik turbó felújítással. Nagynyomású szivattyú meg nem megy tönkre egy 4éves autóban.
Én még ha fizetnének se vennék szívóbenzinest. Elavult technika.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
C.Brigante
veterán
-
KINKY_007
aktív tag
Milyen autód is van?
Olyan autó kell, amire használják. Aki a BMW feeling miatt veszi az benzin párti, mert forgatja, hallgatja. A dizel szállító eszközbe való, nem örömautóba...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ESP
senior tag
válasz KINKY_007 #19080 üzenetére
Aha... Ezt tipikusan az szokta hangoztatni akinek még nem volt normális turbódízel autója ami megy is.
Én élvezem, hogyha odalépek neki 3.-ban 2000 furdulattól amikor betölt 2.2-t a turbó még fütyül a gumi
Nem vagyok benzin ellen, de szívó benzint nem vennék ma már főleg nem ekkora autóban. Akkor turbós legyen.
Egyébként meg nem hiszem hogy az a korosztály aki azért veszi a bmw-t hogy tiporja, ha az lenne akkor nem 5M-ért keresne autót hanem 500e ft-ért.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
KINKY_007
aktív tag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz KINKY_007 #19080 üzenetére
Azért barátom 330xd coupéja 6 hengerrel dízel és öröm hallani amikor kicsit odalép neki. A dízelnek szerintem szép hangja van... Itt most nem a 2000-es pdtdi re gondolok hanem a bmw-kre.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Ferdzsoo #19084 üzenetére
Hidegen, meg kintről azért nincs olyan szép hangja, de a bmw (is) tényleg ügyes a vezető köré épített dolgokban, tényleg nehéz onnan megállapítani, hogy mi hajtja. A 330 már 6 hengeres, nem úgy, mint a 320...
330XD helyett már vehetett volna audit is, nem nagy a különbség...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ferdzsoo
addikt
Hát ismét tanácstalan lettem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ESP
senior tag
válasz dragonfx #19092 üzenetére
Vagy inkább te
Inkább nem mennék bele... Amit látok magam körül új autókat senki nem költ semmit.
bömniből van 320D, X3 2.0D, 335i, 730D ismerősi körben 2-6éves korig bezárólag újonnan vásároltak. Így első tulaj. 0ft-t ment rá nekik. 335i-n beszart a turbó, garis csere.
Családban is van jó pár csak és kizárólag dízel VW, Audi. Szintén nulla költség.
Akkor fog rá költeni ha kifog egy olyat amit pályázásra használtak, beleugrott évi 80-100e km majd 4évesen 400-ról 160-ra visszacsavarják és eladják.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
-
negro
őstag
Olyan irdatlan nagy km allasokkal dobaloztok, hogy meg de egy kibaszott magan ember hol megy ennyit? Meg ceges autok se mennek evi 100ezret! Ezek nem teherautok amiken 3 sofor is dolgozik felvaltva. A nagy atlag evi 15-20ezer km-ert megy az atlag feletti meg 25-ot a ceges autok tobbsege meg 40-50-et! BMW-bol meg nagyon nem sok ceges van meg kint se az meg a masik...
Uj auto temara meg tennyleg csak annyit, hogy nekem E39 28i -re 3 ev hasznalat 13 eves kora utan es 260 ezeres valos km allas utan kellett koltenem lenyegesen az autora (elotte max fekbetet) mert akkor koptak el a lengokarok, osszekotok, csapagyak, lengescsillapitok (persze nem egyszerre) es cserekor az eredeti gyartasi evben bekerult alkatreszeket vettuk ki az auto alol minden esetben! Ahogyan a motort is 300 ezernel kellett generaloztatnom. Sose hagyott ott ut szelen lassan 6 ev hasznalat alatt amugy. Hogy ujabb modelek mint birnak nem tudom de egy szo mint szaz ha egy bmw valos ~150 ezer kilometerrel kerul uj gazdahoz es nem alaztak szet akkor jo eselyel tudhat le vele meg ugyanennyit nagyobb osszeg raforditsa nelkul.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Így építsd a billentyűzeted!
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Assetto Corsa Competizione
- Projektor topic
- Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gyúrósok ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000