- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
Itt van egy cikk a turbós fogyasztásról. És a legcsúnyább 3as.
Ami tulajdonképp köztudott: turbómotorral csak úgy lehet alacsony fogyasztást elérni, ha a teljesítményt nem használjuk ki. Ha viszont meglovagoljuk a teljesítmény-többletet, az óhatatlanul a fogyasztás drasztikus növekedésével jár.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz KINKY_007 #19152 üzenetére
Az orr resz a minimalis valtoztatassal jobban mutat a sima 3-nal viszont a tobbi resze nem gyere be! Az 5GT-vel mar felmerhettek mennyire piackepes ez (nagyon nem), igy aztan nem ertem hova eroltetik ezt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz Magnum_ #19143 üzenetére
No, akkor leírom, amit mindenképpen nézz meg, vagy ellenőriztess le.
1. kormánymű - nehéz leírni, mit is kellene érezned, ha valami gond van, de... Ha darabos, nehézkes(ez a szervo szivattyútól is függ, így azt ki kell zárni úgy, nézz rá, hogy kb. 3000RPM-re emelve a fordulatszámot elkezded állva tekergetni a kormányt), ha hangot ad(nem szivattyú búgás), akkor az drága lesz. Ha találsz szerelőt, aki bevállalja a felújítást, az is 100k körül lesz.
2. szervo szivattyú - jó lenne megkérdezni, hogy ki volt e már cserélve. Sok km-es E39-nél biztosan cserélve volt, ha még nem, akkor valszeg csere érett lesz a sz@r fémszilánkok miatt(konstrukciós hiba). Bontottal is lehet próbálkozni, de csak a szívás lesz vele, saját bőrömön tudom. Új ára 160k. Ellenőrizni nem lehet, ha búg, az nem probléma. Teljesen végállásban nagyon erős a hangja, ne ijedj meg, túlnyomás ellen védi magát.
3. ABS-ASC computer - no, szintén gyári hiba... Nem bírja a nagy hőt, egy idő után beadja a kulcsot. Sebességjel kimaradás, ABS hibajelző társaságában jelentkezik. Ált. egy bizonyos km után ez is csere érett lesz kivétel nélkül. Érdemes megnézni, hozzá volt e már nyúlva. Ellenőrzés: motorháztető kinyit, Neked bal oldalt kis doboz, sok fémcső csatlakozik bele. Lecsavarozható műanyag borítás körvonalát nézd végig. Ha látsz ragasztót(átlátszó), akkor javított darab. Kérdés, hogy mennyire kontár az a munka, no meg a javítás se örök, néha elég gyorsan bemondja az unalmast. Ha nem látsz ragasztót, akkor értelemszerűen nem volt cserélve, vagy már új van benne.(ez a ritkább, mivel 180k újonnan) Bontottal megint nem érdemes próbálkozni, mind a végét járja már, ami bontott.
4. Olajfogyás - normális esetben egyik sor 6 motornak sem szabadna az olajat csipegetni. (Az enyém 15k km alatt egy decit nem eszik meg.) Ha fogy az olaj, akkor érdemes egyből motorgenerállal kezdeni, mivel a probléma megjelenését követően elég gyorsan degradálódik.
5. Egyéb - mindenképpen nézzed meg, hogy a hűtővízben nincs e olaj, és hogy a motorolaj nem habzik e. Mindegyik nagyon rossz, szintén motorgenerál. Sajnos kíméletlen használat mellett, sok hideg motoros street race után sajnos ilyen eredménnyel kell számolni.
6. Fűtés - Egy darabig mindenképpen jó lesz. Miután felmelegedett a kabin kezdődhetnek a problémák. Ha elkezd csont hideg levegőt fújni, vagy hirtelen jelentősen megemeli a venti fordulatot, amit Te nem tudsz kontrollálni, akkor vagy a klíma panel a rossz, vagy a süni. Panelt tudsz bontottan szerezni, kérdés itt is, hogy müxik e. Kb. 25k. A süni kicsit bonyolultabb, és jóval költségesebb.
7. futómű - Érzékeny, ha az autó elhúz valamelyik irányba, akkor csak állítás, ellenben ha 110-130 környékén remeg a kormány-ülés, tehát ráz az autó, akkor szintén költeni kell majd rá, kinéz egy felújítás.
8. fék - gyári tárcsák híresen rosszak, gyakran előfordul, hogy szabályoztatni kell őket. Rálépsz a fékre erősen, majd ha ugrál az autó, akkor szabályozás, rosszabb esetben csere. Mázli, hogy E39-re tök olcsó egy minőségi fékszett.
9. rozsda - ha nem sérült, akkor nem jellemző. E39 nem rozsdál. Azért az alját érdemes megnézni küszöb tájékán, nagy tengelytáv miatt megszokott sérülni, így ott előfordulhat rozsda. (Ismi tapasztalata)
10. váltó - automatarol nem tudok mit írni, de ha rám hallgatsz, akkor csak manuallal veszed.(motor gyenge is hozzá, és +2l fogyi többlettel számolhatsz) Manual esetében két dolog van. Üresben a váltórúdnak pont középen kell állnia, váltáskor pedig határozattan tudnia kell, melyik sebességbe rakod. Ha bizonytalan, akkor elhasználódott a kulissza. Felújítása nem drága, csak a művelethez le kell emelni a váltót, ami már költséges. 50k-ból ki lehet jönni.
Most ennyi jutott eszembe...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #19156 üzenetére
Szepen osszefoglaltad csak par pont ami az en tapasztalatom szerint nem stimmel illetve hozzatennek.
1. Nekem is megadta magat ugy 250 ezer km kornyeken akkor meg javitattam 40 ezerert de nem birt csak kb. 30 ezer km-ert es utan mar javithatatlan lett igy csere. Szoval bontott lett belole es ezt hasznalom gond nelkul igy en ezt ajanlom de csak akkor ha biztos 200e km alatti autobol jott ki.
4. Ez eleg fura amit irsz mert bizonyos szintu "gyari olaj fogyasztasa" van ezeknek a motoroknak es hogy nem eszik semmit az nem allja meg a helyet. Elvileg 0,07 litert esznek meg 1000km-kent! Nekem nem reg volt egy motorgeneralom 300e km -nel pont olaj fogyasztas vegett mar es most ezek utan is megevett 10ezer km alatt 1litert! Castrol 5W-30 -as olajjal. Ergo egy csereperiodus alatt minium 1 de 1,5 liter utantoltes az teljesen rendben van.
6. Sun cseren (elotet ellenallas) tul vagyok es mindossze 8 ezeret beszerezheto bontottan mar nem egy nagy osszeg ahogy klima panelt is adnak 15-ert.
8. Nekem semmi ilyen tapasztalatom nem volt ahogyan csere utan se. E39-en gyarilag ATE fektarcsa es betet van. Elore ez a szett durvan 80 ezerbol van meg es semmi gondom nem volt vele! Ilyen problema utangyartott alkatreszeknel lehet az ilyen unixus "gyari beszalitos" termekeknel mikozben semmi kozuk a gyarihoz.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Magnum_
nagyúr
válasz MPowerPH #19156 üzenetére
szia! nagyon köszönöm a korrekt és részletes leírást!
nem vettem meg a mai bimmert. amikor elindultunk a szervízbe, rögötn fel is villágított az általad is jelzett ABS-ASC probléma, persze nem is működtek. az eladó elkezdett sales-elni, hogy tegnap még működött. váltóval nem volt gond, szépen tette a dolgát, kickdown-ra is. beértünk a szervízbe, ott elkezdték nézegetni, 4 égő nem égett a kocsin, az nem gáz, de a hátsó ablakok nem működtek, hátsó futómű cserés kb az egész, első lámpa az egyik belül bucira törve, nem lehet vele mit kezdeni, 30cm-vel lejjebb világít, új lámpa kellene és ekkor, ahogy számolgattam a költségeket, mondtam, hogy a computerre rádugást már engedjük is el. tisztában vagyok azzal, hogy kell költeni az autóra, de nem volt szimpatikus az a hozzáállás, hogy hibátlannak volt feltüntetve az autó, miközben az elektronika meg nem működik, valamint törésmentesnek, miközben ropira tört autó volt ez. amivel nincs baj, csak ne hallgassuk már el. ja és csak két kulcs volt, az egyik valami celluxxal ragasztott tákolmány. hol a másik kettő? engem ez is zavarna...
nézelődöm tovább, holnap egy X-type következik.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19156 üzenetére
hehe gyakorlatilag Ákos egyszerűbb ha azt irod neki ne vegyen e39et és nem kelle nnyit körmölnöd.
hehe majd ha ráérek és el akarok rémiszteni valakit lehe tén is leirom gyári ujjakbol emnnyit kéne enyémre költeni.
ugy inditom komplett kipufogorendszer ..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
negro
őstag
válasz Magnum_ #19158 üzenetére
Egy jo facelift elotti E39 min 1,5 milla! Egy jo gyari(!) M csomagos meg 1,8 legalabb. Nem irtad mennyiert volt kirakva de 1 millaert csak szart kapni! Amik ez alatt vannak pont ezert ennyik. Btw az emlitett Jaguar nekem is bejott mindig is kinezetre de kepzeld el egy Alfa szerviz igenyet es szorzd meg kettovel. Valami eszement megbizhatatlan autok annak a kornak a jagjei.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Nekem felújították, baráti áron 75k volt, ennek már 5 éve. Azóta nincs probléma.
Szerintem egy motor akkor jó, ha nincs olajfogyasztása. Pl. a PD-nek is van, 5k km-enként 1,5l. Azzal magyarázzák meg, hogy normális...dehogy az. Minél jobban eszi az olajat, annál biztosabb, hogy kinéz a generál.(némelyik erőforrás meg egyszerűen sz@r) Szívó benzin nem eheti az olajat. 8 éve van meg az autóm, de még életemben egyszer sem töltöttem rá olajat. Nívó szerinti maxra van belőve, és az olyan is marad a következő cseréig. Mondjuk annyi biztos, hogy 300k km-nél nem is lesz szükség motorgenerálra.
A sün is olyan, hogy bontottat nem éri meg. Ha azzal van a probléma, akkor újat kell venni. Ezért írtam, hogy az költségesebb.
Nekem van. Elsőket be kellett szabályozni 3000km után, szintén ATE. 80k ez a szett? 22k/db(igaz kedvezménnyel)+betét+szerelés. 60k volt.
Igen, ami gyanúsan olcsó, azt nem szabad megvenni. Ellenben én mikor most tavasszal meghirdetem az enyémet, kereken 1.000.000Ft -ot kérek majd érte, amiből 50k-t elengedek.(felnik nélkül pont 100k-val kevesebb) És nem azért mert sz@r, hanem mert miután hazahozom, addig nem veszek másik autót, amíg el nem megy ez. Természetesen előtte kap egy teljes szervizt, futómű felújítással mindennel együtt.
dragonfx: Eddig én is mindig azt mondtam, hogy hó, ez milyen sok. Barátom elvitte a 2004-es S60 D5-öt szervizbe, és otthagyott 1500 fontot.(több mint fél milla) És még a futóműhöz hozzá sem nyúltak. Tehát ez nem olyan vészes. Lehet venni E39-et, de nehéz ót találni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
whitezo88
nagyúr
nah kész a bömbim megjavítva, 130 pénz lett a vége, ebben a motorvezérlő újraírása is bennevan mert az is kampó.... persze ez csak a villamosmunka kis szereléssel, még zárat kell meglakatoskodni meg a betört klímapanel LCD-jét.
-
C.Brigante
veterán
srácok akkor tuti tudjátok mi a baj az én klímámnál..
jelenség: külső légkondi ventillátorom minden hidegindításnál maximum forulaton visít!! kb.2 percig csinálja aztán abbahagyja. De minden hidegindításnál ez van még egyszer sem maradt ki! Tudom, h belső egységnél a süni okozhat hasonló gondot, de nekem a kinti egység csinálja. (E46)[ Szerkesztve ]
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
MPowerPH
félisten
válasz C.Brigante #19165 üzenetére
Jeladó, avagy nyomáskapcsoló probléma így első blikkre. Mivel közvetlen ezek felelnek a hűtőventilátor vezérléséért.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #19161 üzenetére
Hogyne enne minimalisan az oljat? Eleve igy van megtervezve. Az ujabb M54- nek meg nagyobb a gyari olaj fogyasztasa. Nem irtad mennyi van a tiedben de szukseg lessz ra hidd el mert en is vigyaztam ra elozoleg a nemet tulaj is es megis el kezdte enni 270k kornyeken hipp-hopp. 20k -val kesobb megjobban persze es mar fust is volt boven. Ekkor jott a genaral mar. Ennyi km-ert nem lehet meguszni gyuruzes es hengerfej tomites nelkul. Legtobb M52 200-250 -ig birja tomites cserek nelkul. Enyem meg sokaig is huzta! De en hengerfejet is felujitattam, gyuro tomitestol, szelepfedel tomitesig kezdve szoval szepen megcsinaltak ki van nullazva termeszetes mindent gyari alkatresszel es ezek utan hozza kb azt az olaj fogyasztast ami a gyari specifikacioban benne van. Pl kartergaz szurom ezek utan szakad at es az eredetit csereltuk ki 300e km utan pedig erre is atlag 150-et mondanak annyit birnak ki.
Suni 2 eve van meg azota semmi gondom venti szabalyzassal de ha elojonne megint is inkabb veszek ujabb 2-3 evre 8 ezerert bontottat
Az fura, hogy szabalyozni keljen. Nekem tokeletes. Anno 30 volt darabja de ez a dragabb fajta.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz C.Brigante #19167 üzenetére
Sajna én csak E39-nél tudom. Hűtő oldalán van egy hőgomba, és a jobb lámpánál egy kapcsoló, ami a ventit vezérli nyomástól függően.
negro: 250e -hez közelítek.(reális, 155e km-ig leinformálható, plusz 200e km körül szintén, mivel a hátsó bomba után márkaszerviz javította meg) Mielőtt kijöttem, be lett vizsgálva. Kompresszió tökéletes. Szóval én nem félek attól, hogy 20e km múlva elkezdi zabálni az olajat, és rá 20e km-re meg kell bontani a motort.
Ismerősöm 20i-je óra szerinti 200e km-nél zabálta az olajat...nem is volt szervizmúltja, na meg kompresszió sem igen volt már benne, mielőtt megfektette.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #19169 üzenetére
Sok minden tortenhet 20k alatt hid el. 250e nel nekem se volt semmit gond meg vele. Ismerosodnel meg lehet pont 100-at visszatekertek es ott is van az 300e km. Attol, h TU ugyanaz a blokk ilyen szempontbol nincs kulombseg. TU annyival jobb viszont, hogy alacsonyabb fordulaton adja le a max nyomatekat illetve 1 literrel is kevesebbet ehet azonos korulemyek kozt a sima Vanostol.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
cybercide
tag
Egy kis segítségre lenne szükségem! BMW X3 tetősín-t kellene leszerelni, mert az elején elkezdte ledobni a festéket és újra kellene fényezni. Van valakinek tapasztalata, hogy mi ennek a menete? Köszi.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=cybercide
-
MPowerPH
félisten
Ezzel vajon mi lehet a probléma?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Ferdzsoo #19180 üzenetére
2009-esben? Ki van zárva. Szervizkönyves, tehát a km-el nem lehet manipulálni, kötelező éves szervizek itt is megvannak, amikre vinnie kellett, BMW megmondja, leellenőrizhető. Így is évi 51k km-el lehet számolni, ami nem kevés.
whitezo88: Ránc felvarrott, szóval az a csomó minden sem állja meg a helyét. Még ha 1 millát rá is kell költeni, gondolkodjatok már. 2009-es... Piaci használt ára jelenleg 5 milla.
dragonfx: Rendszámot szerintem a fénykép alkalmára levették.
Z0mbi: Igen... És rohadtul nem ismered az E60 535D-t... Milyen váltóval? Pont az az egyik pontja az autónak, ami bírja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19182 üzenetére
Amit linkeltél teljesen más tészta...egyébként pont én szúrtam be egy hete. Lepke úgy használja ezt az autót, mint ahogy senki más. Nem véletlen volt olyan, hogy 10k km alatt elnyírt egy garnitúra gumit. Bőven 200 fölött jár, esetek többségében padlógázon közlekedik. Ő egy más világ, egyedi eset. De se váltót, se csigákat, se porlasztókat nem kellett még cserélnie. Ott is a "HA közlekedni akarnak vele". Ő 3 hónap alatt tesz meg annyi km-et, mint én 1 év alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Z0mbi
senior tag
válasz MPowerPH #19184 üzenetére
igaz egy ismerosnek 320d je volt... 170 nek 400k-t koltott az automata valtora. Az is 2009 es. Azota eladta. Vett egy KIA sorentot amiben 130k nal adta meg magat az automata Sajnos ismeretsegi koromet nem szeretik az automata valtok ezert en maradok a jo oreg manualisnal. (de nem is ezert hanem a vezetesi elmeny sokkal masabb...de az ember nem ezert vesz automatat hanem azert mert neki mas fontos)
-
MPowerPH
félisten
No, ez nem az az automata... De nem is tudom, hogy 535D létezik e manuális váltóval. Szvsz, szerintem nem rakták bele, mivel nem bírná a 600NM-t...
DPF lenne az, ami nagyobb költség, de azt vétel után kiszedetném. Már utánaérdeklődtem, 120k-ért DPF eltávolítás(vagy felújítás), plusz motoroptimalizáció.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ferdzsoo
addikt
válasz MPowerPH #19184 üzenetére
Aki manapság a szervízkönyvnek hisz, az nagyon nem ebben a világban él. Szervízkönyvet 1 óra alatt csinál bárki... Sőt én a mai magyar használtautó piacon szinte senkinek nem hiszek el semmit.
Persze lehet velem van a baj..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
MPowerPH
félisten
válasz Ferdzsoo #19189 üzenetére
"Szervízkönyvet 1 óra alatt csinál bárki..."
Igen, és egyből beregisztrálja a BMW adatbázisába is, napra és eseményre pontosan. A szervizkönyvet nem nézegetni kell, be kell vinni egy márkaszervizbe, és lehívni az autó történetét. Ahhoz ugye nem fér hozzá senki, nem tudnak manipulálni. Ha ott nincs egyezés, akkor felejtős. Ha stimmel, akkor az az autó 1000%-ig az, aminek el akarják adni.
Egyébként ha nem stimmel, akkor feljelentést is lehet tenni okirat hamisításért. Az erősen árfelező tényező tud lenni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ferdzsoo
addikt
A legnagyobb ilyen szintű átb@szás amit valaha olvastam, az amikor megveszi valaki az új autót, kormányra,ülésre váltóra bevonat, huzat, beleteker 30k km-ert, fél év alatt, majd otthon cserél egy olajat esetleg kopó alkatrészt ha kell valamit, majd belteker még 30-at az év második felében, ekkor 60-ról óra vissza 15k km-re majd elviszi szakszervízbe olajcserére stb. Mindenhol 15k km lesz az autóban hivatalosan. Aztán ezt még megcsinálja 3x. És 3 évesen papír szerint minden szervíz szerint az autóban van 45k km-er, a 180k helyett. Aztán a következő tulaj meg csodálkozik hogy miért kell 45k km-nél brutális szervízköltségeket fizetnie. Nah ezt Sehogyan nem véded ki.
Nemmondom hogy minden használtautó ilyen, de ilyet is ki lehet fogni...Bmw01:ettől a szervízkönyves elméleted sem véd meg.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
MPowerPH
félisten
válasz Ferdzsoo #19191 üzenetére
Attól, hogy 60-ról visszatekeri 15-re, még az esetlegesen felmerülő hibákat ugyan úgy kijavítják a szervizben, és bekerül a könyvecskébe. De alapjáraton senki nem fog elmenni egy autóval 45k km-et egy olajjal, add 1. Másik, aki ilyen autót tudott venni, az nem fog ilyennel trükközni.(új ára 17 millió, félig extrázva) A lényeg, hogy első tulajost kell keresni.
Nekem nem lenne bajom egy 300e km-et futott autótól sem, ha előtte rendesen volt szervizelve. Km-eket régóta nem nézem, hidegen hagy.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Plusz természetesen angol autót nézek. Angliában mindenki márkaszervizbe hordja az autóját, mivel annyira lusták és tehetetlenek az emberek, hogy még egy defekt, vagy keréknyomás állítás esetén is a gyári szervizt értesítik. Kint nincs óra visszatekerés, és egyéb trükközés. A 6 éves autók zöme első, maximum második tulajos, full service history-s.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ferdzsoo
addikt
válasz MPowerPH #19192 üzenetére
Totál nem értek egyet. A tulaj pont akkor adja el, amikor a befecskendezőt, részecskeszűrőt, stb. Kell lecserélni.
A fékbetét meg a váltóolajcsere nem összeg ha azt kicserélik mondjuk a szakszervízben. A tulajnak a lényeg hogy a millás szervízt nem akarja megcsinálni 200k- nál.
És nem 45k km es olajcsarét mondtam hanem 30-asat de akkor legyen csak 20 és abba minden belefér, de itt megint nem ez a lényeg. Nem látod a lényeget. És nem hinnéd el hogy mennyi gazdag ember van aki szarik a 17 millás autójára. Sőt inkább ez a jellemző. Akinek meg van egy suzukija az meg mindent megad neki.... ilyen a világ..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #19195 üzenetére
hát azért gondolom azt te se hiszed el mikor úgy hirdetik hogy éppen egy kb fél-1 milliós nagyszerviz után van... és úgy 1,5 egy autó. Ha már rákölt egy valag pénzt fékekre pl amit ilyenkor már sztm felesleges, mégis eladja. szóval inkább fél-1 éves is lehet az a nagy csere
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19197 üzenetére
Ez az autó valószínűleg nincs teljesen kifizetve, azért ennyi az annyi. Egy autót eladás előtt pedig ált. teljes körűen leszervizelnek. Így vettem és adom majd el a sajt autómat is, így vettük az eddigi 4 céges autónkat is, és ismerősök is így vették az autójukat. Ez a normális egyébként.
Én is így fogom az autót eladni, mert így a helyes.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #19198 üzenetére
hogy mi a helyes egy dolog. Hogy magyarhonban mi szokás, meg egy másik
amúgy kész a zár is. a kilincs új (bontott), ezért ezüst, de majd lefestem max feketére.. a klímapanel is intézve van, az egy 6ezer. és kész...
(meg a védelem bele de az nem jav ktg...)
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz MPowerPH #19198 üzenetére
Helyesnek így a helyes, de nagyon kevesen csinálják így. Többek között én sem költök egy fillért se arra amit mindjárt eladok. Egyszerűen pénzügyileg unintelligens...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."