Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
ez mér ilyen ócsó? 3 db E39 525i van hahun, a másik kettő 1,5 milla.
[link]nem touring mondjuk de ez mellékes
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19851 üzenetére
Két dolog hibádzik... Az egyik az évjárat, a másik a név. 25i E39-ben csak 2000 után volt, 192 lóerős formában. Ezzel váltották a 23i-t, amit 1996-2000 -ig gyártottak. Valójában ugyan úgy 2.5-ös volt, csak 170 lóval, és single VANOS-al.(meg egyéb különbségek is vannak mind külső, mind belső terén, ráadásban a 23i nem kapott technical upgrade-et 98 után sem)
Szóval ez egy 23i... És full fapad. Gyönyörű lehet a hátul tekerős ablak. Nem véletlenül keresek E60-ból én is full extra közeli kivitelt. Az eladási árat nagyban fogja befolyásolni az autó felszereltségi szintje ennyi idősen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Shadowbull #19844 üzenetére
Mondjatok akármit én ezt láttam ma köruton arany jánosnál.halltotam 2 éve a tuningshow.n..azt mondom ez üt bax mindent.örökkre megjegyeztema nevét.kb olyna ahngja van mint a mai akadéminánál a rendezvényre felvonulúő wtcc chevi, ferrari, seat,bmw....stb.nek....
borzalmasan faja.Ilyet vgeyél Ákos ne 35d.t
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Shadowbull
addikt
mondjuk az en sajat ertekrendem szerint ha az ember nem keres 4000 eurot nettoban, akkor a 35d is tulzas, meg hasznaltan is.
En tobbet keresek 4e-tol, csaladi jovedelem meg plane felette van, aztan egy 9 eves Mondeoval jarok, pedig lenne 21% kedvezmenyem barmire a cegtol...
Nade mindenki maskepp szervezi az eletet.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #19854 üzenetére
En most meg hasznaltan se talaltam olyan, szamomra elfogadhato allapotu 35d-t (sot, meg 30d-t se), amit nyugodtan kifizetnek (a tiedhez hasonlo szituacioban).
while (!sleep) sheep++;
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19854 üzenetére
Én nem így látom, és a havi könyvelésem sem ezt mutatja. Pénzügyeket tanultam, így nagyjából átlátom mennyi fizuból mi az ami megengedhető, és mi az ami nem. Természetesen én sem egyedül keresek...
emvy: Itt kint elég sok van, összes szervizkönyves, leinformálható. Utálom az angol embereket, mert lusták, trehányok, sz@rnak bele mindenbe, de a drágább autókat nagyon megbecsülik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19857 üzenetére
Tulajdonképpen fél éve kezdtem el a saját életemet, így még nem akarok ilyenben gondolkodni. Élni szeretnék, aztán majd magától jön a többi.
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz Shadowbull #19854 üzenetére
Mit dolgozol, hogy 4e felett keresel, ha nem túl indiszkrét a kérdése?
-
nagyúr
válasz Shadowbull #19854 üzenetére
A fizud 1%-át átutalhatnád havonta
-
-
nagyúr
válasz Shadowbull #19862 üzenetére
Á azt köszi nem Legyen 0,5%
-
Gebriel
veterán
válasz Shadowbull #19862 üzenetére
Köszi.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Shadowbull #19862 üzenetére
múltkor még mutattad is hogy egy M6 van nálad tesztelésre csak fura hogy mégse bömössel hanem Mondeoval jársz
-
dragonfx
veterán
válasz whitezo88 #19865 üzenetére
ha megkapja örömautozni az eféléket akkor nem elég meloba járni egy totál átlag auto?
jo gondolom félig ingyen leszervuóizelnék enki a bmw.t de akkor sem biztos megéri.
meg valaki szimplán nem mozgat meg hogy bmw.vel járjon állandóan.
érthető.
a kocsi a legrosszabb befektetés manapság....hagy ne soroljam miért..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Shadowbull
addikt
válasz whitezo88 #19865 üzenetére
egy evig jartam BMWvel, E90/E91, ceges berauto volt. Aztan megvaltoztak a prioritasok, jott a Mondeo. A jovoben biztos lesz meg BMWm, hogy mikor azt nem tudom, engem valahogy jobban zavarnak az adossagok mint az hogy egy Mondeoval kell jarnom
Meg aztan oszinten: ha az ember neha M5/M6 kategoriaju autoval jarhat, akkor annyira nem motivalt, hogy mondjuk egy 320dt vagy 520d-t birtokoljon. Abbol pont ugyanolyan szar ezekbe visszaulni, mint egy Mondeoba.(#19866) dragonfx
A kocsi nem befektetes, mert az csak viszi a penzt, nem hozza...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #19862 üzenetére
Fiatal vagyok, szóval ebből nem csinálok ügyet. Most akarom kiélni magam, mielőtt még családalapításba kezdek. Barátnőm szintén ezen a véleményem van, az elkövetkező pár évben utazni szeretnénk. De előbb az autó...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ma beköszöntött a meleg, és az autó egyből a pofámba vágta azt, amit a kiérkezéskor már megtett. Városi kocsikázás alkalmával elkezdett emelkedni a vízhőfok. Fűtést ráadtam, úgy hazajöttem vele. Lehűtöttem, megnéztem az olajat: OK, felső határon van. Megnéztem a hűtővizet: OK, szokásos 2dl hiányzott. Olaj nem úszott a felszínén. Ellenben ami most feltűnt, hogy először már üzemmeleg állapotban bekapcsolt a viszko, 1-2 -ben jött a boeing effektus. Ugye ilyenkor már alapjáraton is forog a venti. Aztán feltűnt, hogy lámpától indulva meglepő csönd van. Erre pár pillanat múlva elkezdett emelkedni a vízhőfok. Otthon félreálltam, megnéztem járó motornál, és nem ment a venti. Lehet mégis a termosztát az, ami folyamat szívat?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19871 üzenetére
hát igen leírva szerintme aza gond.nem nyit ki rendesen.
vagy a vízpumpád zárlatos, tört lapátos.
ha a viszko lenne a gond akkor mindig melegedne szerintem...de furcsa nekem ez a vízhőfok....én nekem akkor áll be középre ha turom neki rendesen,akármit csinálok közép fölé nem megy ...be kéne raknom a "vese" mögé valami müanyag lemezt?netán gyárilag is volt ott valami vagy az e36 ugy jött ki hogy a vese mögött egyből a hütő látszott?
néha a kékbe áll mégis dől a meleg nagyon ha felnyitoma géptetőt...jó persze emberi érzékelésnek totál mind1 hogy 70 vagy 88 mert mind2 forrónak érzi az ember nemde?
érdekes a hütővíz nekem is mindig ezt a -2decit játsza,én már lexarom, egy darabig töltögettem aztán meguntam, foglalmam sinc shoiva tünik, de érdekes lejjebb nem megy. sajnos bmw betegség...de én rájöttem mia gond...leállitod és abba a pillanatba ugye megáll a pumpa..ergo ami a csőbe van víz az ott is marad nem tud visszafolyni a kiegyenlitőbe és ezért ott az az elveszettnek hitt 2 deci nem Ákos? bár akkor is tul kéne töltödnie mert elpárolog vagy mia fax ?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Tegnap mentem volna megnézni az autót délután, de mielőtt indultam volna, már hívott a tulaj, hogy sajnos eladta.
Fucking...Találtam megint egy újat, ami talán szóba jöhetne. 1
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19879 üzenetére
e36ba ez hol van emlyik csövet nézzem?
a hütőbe befelé vagy kifelé jövöt?
lehet nekem is ez a baja...ezért nem emgy fel középre mert akkora a rés hogy lehüti a levegő.sanszos valami ilyesmi lehet mert termosztátcsere után is ez maradta szitu."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #19883 üzenetére
Ezt jó tudni. Azt hiszem egyedül fogok nekiesni. Megrendelem ezt, pluszban hozatok otthonról lambdaszondát, gyújtógyertyát, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, légszűrőt, és lecserélem az olajat is egyben. Hűtőt átpucoltatom mással, azt sajna nem tudom magam megcsinálni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #19884 üzenetére
No, megjött a válasz email. Csak hogy lássátok, az E39 sem olcsó fenntarthatóság szempontjából.
Lambdaszonda ( e.-h. egyforma ) - gyári 51 000 / db, NGK 29 000 / db
Gy.gyertya - gyári 5500 / db , NGK 2800 / db
o.sz. - gyári 5200, Mahle 2300
l.sz. - gyári 5900, Mahle 3200
ü.a.sz. - gyári 9900, Mahle 6600
vízcső - gyári 9300
Plusz még hozatok 8L Castrol Edge 5W-40 -es olajat.Mindenki azt ajánlotta, hogy az NGK-t rendeljem a Bosch helyett, így abban maradtam. A Mahle pedig ugyan az, mint a gyári, szintén azt a javaslatot kaptam, hogy inkább ezt rendeljem. Kivétel a vízcső, abból BMW-s kértem. Így is 96.200 Ft +az olaj+a hűtővíz, tehát bőven 120k fölött leszek az alkatrészekkel.(félelmetesen hangzik, pedig csak 350 font...) És még a szerelő hozzá sem nyúlt, de arra is találtam emberkét.
Pluszban az első fékekkel van valami, egyenlőre nem értem a dolgot. Pedált lenyomva és felengedve recsegnek mindkét oldalon, ahogy szabályozom az erőt. Fékhatás pedig OK. Erről készítek majd egy hangfelvételt, nem tudom mi lehet a gond.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19885 üzenetére
8L edge csak maga 20k legalább.ha nem hamisitványt veszel.nekem szerencsére van ismim de igy is az alábbiak.
lamda 20k
vízcső 3k
olaj lényegtelen mindenhol 6e.
levegő +olajszürő. 2e
ü.sz 3e
én ngk gyertyát raktam be asszem 8e/4db volt.
totál mind1 mit raksz bele egy 10-15 éves bmw.be faxság gyárit tenni.értelmetlen.nem ér annyit az auto.
a kuplung az huzos lenne 32k lenne a sachs...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Z0mbi
senior tag
Valaki esetleg tudja hogy E87 hez milyen tetocsomagtartok jok? (hasznalt piacon ugye nem ez a legtobbet arult ezert kivancsi vagyok milyen gepek tetocsomagtartoja lenne nekem jo...) Azt latom hogy E90 es tuti jo...
kocc -
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19886 üzenetére
Mond ezt el egy M5 tulajnak is. Nem mindenki gondolkodik úgy a régi autókról, mint Te, szerencsére.
Az én esetemben már mind1 lenne, mert úgyis eladom.(rendelhetnék bele made in china gyertyákat is 1k/db áron, meg hasonló lambdát 16k/db áron) Ellenben ha valaki használná is a régi autóját, mert pl. szereti, az megveszi rá a minőségit. Én megveszem, mert igazából nem tudom mi lesz az autóval, miután hazakerül. Az is lehet, hogy ottmarad a garázsban, lefedve. Tárolni nem kerül semmibe, és ha véletlenül hazamegyek repülővel, lesz mivel járkálnom otthon. Annyira most nem hiányzik az a pénz, amit kapnék érte, legalább nem költöm el.Edge Nekem is jó forrásból jön, nem lesz az 20k szerintem. Inkább 16-17k, mondjuk nekem mind1.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
whitezo88
nagyúr
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #19888 üzenetére
e34 m5 vagy F1 m5nek?
aki egy e34 m5be gyári cuccot vesz az meg is érdemlia sorsát.ekkora fanatizmus nincs a világon.
az olcsoakkal sincs semmi probléma, már mindne gyártó ugyanazta minőséget gyártja szinte.
legjobb példa>>kijön egy uj vga, nincs rola vélemény...mi alapján döntöd el hogy asus, msi, gainward, vagy sapphire.t veszel??totál az ár alapján.ennyi.
Hát tarthatod ha ninc spénzbe.végülis ha megteheted.
amugy a tiédbe érdemes egyáltalán edge.t rakni?ugyse 25e az olajcsere intervallum..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19890 üzenetére
Mindig Edge volt benne, egyéb szutykot bele nem raknék. Talán ezért történhetett az, hogy még nem eszi az olajat az autó. A jó olaj nem azért kell, mert ritkán cseréled, és az Edge -vel sem lehet 25k-t büntetlenül elautózni. 12k nálam a lélekhatár, ezt szépen átléptem, 14k van most benne, meg majd 2 év. Egyébként 16k a 8L, tehát majdnem ingyen van. Itt kint majd dupla ennyi lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #19892 üzenetére
Persze, hogy tudom. De ez erősen olajfüggő is. És mivel most is rendes anyag van benne, így ennyi belefért. Egyébként nincs még kettő éves, 2012 januárjában volt a csere megejtve, műszaki előtt. Szóval 2k km-el, és 4 hónappal hagytam tovább benne a megszokottnál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
figyu ember ér a kocsim 300at max. egy gyári olajszürő meg levegőszürő kb 7-8e darabja.ha gyári olajat veszek az 3e literje egy olajcsere lenne 30e.be és akkor én otthon csinálom.érzed az arányokat 30-300....és ezb csak egy olaj....4 gyári gátló árát mondjuk hagy ne mondjam....
azért maradjunk meg a racionalitás talaján.egyértelmű egy 2 éves 5ösbe senki enm fogja a legolcsobbat venni...bár ki tudja..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
zenke
aktív tag
válasz dragonfx #19895 üzenetére
Nagyapám a 18éves swiftjébe ami ér olyan 200e ft-t megveszi a gyári cuccokat. Nem véletlen. Megy is az autó. Soha nem hagyta ott sehol. Nem véletlen. Megvehetné ő is az utángyártottat, negyed annyiért de nem veszi.
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
zenke
aktív tag
Akinek minimálbére van ne vegyen BMW-t
Ja, hogy "státusszimbólum"? bocs.Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- DXRacer használt szék eladó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest