Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negro

    őstag

    válasz MPowerPH #20029 üzenetére

    Nem letezik persze de akkor se lehet motorsportban kiegyenlitetten engedni a ket tipusu motort. Mondom onnantol kezdve, hogy jottek a kisebb 1.6 turbos benzinesek mar is nem voltak olyan jok azok a 2 literes dieselek. Meg ennyire nem fekete feher ez mert pl akkor mar minden gyar 6-os seq. valtoval mehetett a BMW-nek meg nem engedtek es tovabbra is csak 5-os H valtoval mehettek. Na mind1 az en szememben, hogy akkor a Diesel Seatok nyertek az egy vicc volt es nem nagyon riszpektaltam de hat ment a marketing szepen... Szoval szepen ala adtak a vbet nekik. De ez mar off tema nagyon :)

    Nem tudom de engem nem zavar ha visszakell valtani. Azert van a valto nem? :) Es az se ha hallom jo oreg szivo sor6ot mikor ercesedik. 20d van csaladban uj 30d ben is szint ugy ultem tenyleg jol mennek de nem all fel a szor a hatamon bennuk es sok gond van veluk. 10 eve egy szerelohoz jarok es valahanyszor meglatogatom, akar komlyabb javitassal vagy csak egy muanyag patent miatt olyan nem volt meg, hogy ne allt volna bent egy vagy ketto(!) 30d, 35d X-bol vagy 5er bol szetkapott motorral, turbo cserevel, javitassal es stb. 20d-ek hajlamosak lancszakdasara akar mindossze 60ezer km utan is ha megtortenik szet kap mindent tobb szazezrek reulnek. En spec meg benyas turbosat nem lattam naluk javitani ahogy legkevesebbet meg a szivo benzinesbol.

    [ Szerkesztve ]

    ''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

Új hozzászólás Aktív témák