- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
Teaser traileren a Delta Force: Hawk Ops
gp A rövid betekintés után a jövő hónapi Summer Game Festen láthatunk további részleteket a játékról.
-
Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
ph A Microsoft saját nagy címe ötközött bele először a DirectX Raytracing masszív limitációjába.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
I_Am
veterán
válasz MPowerPH #1276 üzenetére
Tegnap megnéztem a sajátomban. 50 felett a 2-est csak erőszakkal tudom beváltani. Egyszerűen nem engedi, ahogyan 20 felett az 1-est sem.
dokar: beleköthetsz az összes fogalmazási különbségünkbe. Érted miről beszélek, de úgy próbálsz magadnak igazat kiharcolni, hogy a fogalmazási különbség taglalásába mész bele.
Én az utóbbi fél évben több motort szedtem szét és raktam össze, mint amennyit Te eddig láttál. A saját ódimét is 2-szer kaptuk szét. Tudom a legapróbb részleteket, mi történik egy motorban, ha a nem kívánt dolgokat kapja. Már dupla szelepvezérlésű autón is simán cserélek vezérműszíjat, amit egy autószerelő tanonc is 2 év alatt tanul meg.
A láncfeszítő szakadása miatt alapesetben nem ugrik a vezérlés sehova. Viszont ha nem kívánt nagy nyomatékot is kap utána, tehát erőltetik, akkor ugorhat. Viszont ha ugrik, akkor nem csak a 4-ik, 5-ik henger szelepei mennek szét, hanem az összes, mivel elállítódik a vezérlés. Ez alap. Ha nincs kompresszió egy ilyen terhelés után 2 hengerben, ráadásul a 4-ik és 5-ikben, viszont az 1-esben van, akkor a vezérlés a helyén maradt. Ha a szelepek nem zárnak egy ilyen "ütött" motorban, akkor azoknak annyi. Szelepfészkeket is lehet cserélni.
Én amugy a haver helyében nem vennék "új" motort, mert az zsákbamacska. Inkább erre költenék és akkor tudom, hogy egy frankó felújított motorom van, amit én járatok be, én ismerek és ha vigyázok rá, akkor elmegy 300-400k km-t simán.
dokar #1282: Ha a szelepvezérlés már elment annyira, mint írod, akkor a hengerfej sem ússza meg. Olyat még ember nem látott. Meg amugy is, alap, hogy ilyen esetekben nem lutrizunk a hengerfejjel.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen