Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • I_Am

    veterán

    válasz MPowerPH #1276 üzenetére

    Tegnap megnéztem a sajátomban. 50 felett a 2-est csak erőszakkal tudom beváltani. Egyszerűen nem engedi, ahogyan 20 felett az 1-est sem.

    dokar: beleköthetsz az összes fogalmazási különbségünkbe. Érted miről beszélek, de úgy próbálsz magadnak igazat kiharcolni, hogy a fogalmazási különbség taglalásába mész bele. :(

    Én az utóbbi fél évben több motort szedtem szét és raktam össze, mint amennyit Te eddig láttál. A saját ódimét is 2-szer kaptuk szét. Tudom a legapróbb részleteket, mi történik egy motorban, ha a nem kívánt dolgokat kapja. Már dupla szelepvezérlésű autón is simán cserélek vezérműszíjat, amit egy autószerelő tanonc is 2 év alatt tanul meg. :)

    A láncfeszítő szakadása miatt alapesetben nem ugrik a vezérlés sehova. Viszont ha nem kívánt nagy nyomatékot is kap utána, tehát erőltetik, akkor ugorhat. Viszont ha ugrik, akkor nem csak a 4-ik, 5-ik henger szelepei mennek szét, hanem az összes, mivel elállítódik a vezérlés. Ez alap. Ha nincs kompresszió egy ilyen terhelés után 2 hengerben, ráadásul a 4-ik és 5-ikben, viszont az 1-esben van, akkor a vezérlés a helyén maradt. Ha a szelepek nem zárnak egy ilyen "ütött" motorban, akkor azoknak annyi. Szelepfészkeket is lehet cserélni.

    Én amugy a haver helyében nem vennék "új" motort, mert az zsákbamacska. Inkább erre költenék és akkor tudom, hogy egy frankó felújított motorom van, amit én járatok be, én ismerek és ha vigyázok rá, akkor elmegy 300-400k km-t simán.

    dokar #1282: Ha a szelepvezérlés már elment annyira, mint írod, akkor a hengerfej sem ússza meg. Olyat még ember nem látott. Meg amugy is, alap, hogy ilyen esetekben nem lutrizunk a hengerfejjel.

    [ Szerkesztve ]

    Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.

Új hozzászólás Aktív témák