- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Macrodroid
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- MG4 menetpróba
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
Hirdetés
-
A TikTokon marakodik Trump és Biden
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Kicsit furcsán van E34 -nél, azért írtam el. Az E34 540i az ugye 3982cm3 -is, és 8 hengeres. És kicsit megzavart, mert nekem az jött le, hogy az M5 -nek nagyobbnak kell lennie.
Az azért szép... Akkor nekem nem kell E39 M5, pedig azt terveztem...
A mostanival úgy annyi a fogyi, hogy 130 fölött járkálok, és előzéskor szeretem 3 -ig legalább kipörgetni a motrot. Szal akkor nem panaszkodhatok... Na persze ez nem is 5.9s alatt van százon, de még ez is jobb mint egy 1.3 -as suzuki.
Amúgy én úgy akartam M5 -öt venni, hogy megcsináltatom gázosra. De arra a számítógépes változatra. 400.000 -ért raknák bele, és elég kedvezőek a fogyasztási adatok. De ez csak egy terv...Don't Tread On Me
-
E34M5
csendes tag
válasz MPowerPH #957 üzenetére
Én nem merném belerakni a gázt.
Tök szárazon menne gázzal a hengerfej. Valahogy nem nyugtatna meg a tudat amikor éppen 8000-et forog a moci, hogy gázos.
Én taxisoktól kérdeztem még régen és ők azt mondták, hogy kb 20% -al gyengébb vele az autó és kb 20% -al többet fogyaszt vele.
Persze lehet, hogy a mai modern gáz szettek már tök jók....de a fene tudja nem válalnám be.Pia,nők,száguldás...
-
MPowerPH
félisten
Ez nem az a régi fajta, hanem az új computervezérelt. Itt elvileg már a kenyés is biztosítva van. De 400.000 -ért elvárható is, hogy valami normálisabb legyen.
Hát, sajna motorvezérlő számot nem tudok, a szoftvert meg annál inkább nem.
Ez egy M52 -es blokk, asszem a motorvezérlő számát meg valahol le lehet olvasni...Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #970 üzenetére
Gáztól nem ugrik a "vezetés élménye" ?
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #974 üzenetére
"Még így is 5.-ben előzök"
130-nál?
Viccen kívül, azért én nem halytanám gázzal, nem adok a teljesítményből. Ha a fogyasztás érdekelne, lecserélném. -
God Vazzeg
veterán
Nem eszik sokat, én már gázosan vettem, és kategóriákkal olcsóbb gázzal járni mint benzinnel. Szerintem. A teljesítmény bőven elég utazni gáz mellett is Persze nem vagyunk egyformák, én csak utazok az autóval, de azt szeretem biztonságosan tenni, értem ez alatt a lendületes előzést pl
-
E34M5
csendes tag
válasz dragonfx #972 üzenetére
Videom még nincs az enyémről sajnos. Majd csinálok valamit.
Az E30 327i turbo -m után amikor megvettem az E34M5-öt nagyon búgócsiga filing volt benne egy ideig.
1770kg az nagy súly. Inkább 100-tól érezni, hogy tud ez menni. Autópályán nehéz utolérni.Turbósítás? Marha nagy lóvé. Elég volt az E30-at turbósítani. Annyi pénz ment bele, hogy azért simán tudtam volna venni egy rendes mocit is bele. Túl sok munka, túl sok kinlódás, túl sok lóvé volt. Nagyon sokat kellett szerelnem. Az E34 meg csak megy csak megy csak megy. Mimcs vele semmi szerelgetés.
Az egyik barátom egy M5 3.8-as mocit rakott be az E30-ába. Na az megy....nagyon megy.Pia,nők,száguldás...
-
Immy
őstag
[ Szerkesztve ]
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
MPowerPH
félisten
Elmondom neked itt mit látunk...
Egy agyonchipelt dízel golf, aminek kb.10.000 km -t nem adok, elhagy egy E46 320D -t, amibe még valszeg chiptuning sincs, mert füstöt nem igen látsz.
Ja, és a golfnak a zöldkártyáját is bevonnám egy az egyben, ha egyáltalán van neki.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
egyértelmű elvette a bmw-s szeritnme ezt te is tudod..ha megnézed a gyári oldalt tudod hogy egy 2.0d nem 16.5 alatt lesz 130on hanem jóval előbb
Nézd csak emg első 100 métert szerinted aztaz előnyt be lehet hozni??..nem."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Immy
őstag
Először is nem agyon chipelt, hanem csak a motor van kicserélve (1.9tdi 4-es golf motor), meg az adagoló...
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
MPowerPH
félisten
Figy, már találkoztam ilyennel... Ez úgy agyon van chippelve, mint annak a rendje. Egyik hülyegyereknek itt a környéken van egy Golf IV -ese, 1.9 TDI. Na most 200 lóerő körül van, úgy füstöl mint a gyárkémény... Pont mint ez...
Emléxem egyszer mentem vele egy racet, és 180 -ig nem lehetett otthagyni, aztán meg elfogyott a tudomány...
Ja, és a legfontosabb! Most vár az autója váltócserére, mert elszállt. És havonta hordta a gyerek szerelőhöz, mert mindig eldurrant egy cső.
Ez is csak egy kis felturbózott szúnyog, semmi más.Don't Tread On Me
-
E34M5
csendes tag
válasz MPowerPH #986 üzenetére
A dizelben az a csalóka, hogy nagyon jo a nyomatéka,de általában mind elhal kb 3600 nál.
Ültem már a Hungaroringen valami orrvérzésig felpiszkált diesel Seat Alteába. Mindenkit vittek vele egy kört. Hááááát a fene tudja . Kb 2200-ig semmi aztán tolt egy rendeset kb 3600-4000 ig és kész. Full vége volt 4000 nél. Szánalmasan szar volt ahoz képeset amekkora hirverést csináltak nekem előtte róla.
Amelyik dieselt rendesen felpiszkálják az meg is hal általában. Végül is egy kis "sport táska" méretű mociból 400 körüli Nm -ek rettenet sok.Pia,nők,száguldás...
-
E34M5
csendes tag
Egyébként van egy dieselem is. Normál használat mellett vegyesbe 8.8-9.3 a fogyija.
Ez egy 2 literes ford. (direktkisbetűvel)
Szóval nem esznek ezek se olyan keveset.
Ja papiron 4.5 ha jol emléxem autopályán 100nál. 7 liternél nem tud kevesebbet enni 6. ban 100 nál. (136Le,340Nm)Pia,nők,száguldás...
-
dragonfx
veterán
ez a dízel vs benzin vita mindnehol jelen van....aki nem sokat megy vegyne benzinest hosszútávon egy jó autója van...akinek meg céges avgy üzletember is sokat keress az vegyen dízelt mert ugyis visszakeesi az autó árát mire tönkremegy.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tomics
addikt
-
Gézengúz
addikt
Sziasztok!
Az epromba progit csak egyedire szabva lehet tenni vagy lehet valamivel szerkeszteni???
Modicom nincs...De mondjuk szerkeszthető úgy mint egy videókártya bios???? Megfelelő progival???? Nagy hülyeséget írok???
Mennyit lehet tolni egy 320i E36 hathengeres automatán??? Nagyon érdekelne Vagy csak az, hogy optimalizációval mennyivel enne kevesebbet ugyanazon teljesítmény mellett????
Siemens 5WK9 002 MS 40.1
Az epromba be tudnám égetni a progit munkahelyemen megoldható...Csak nem tudom honnan szerezzek belevaló ( firmwarét??? ).......Egyébként ebben egy Siemenses mocivez. van.....Sajna tavaly beázott csere volt és itt az eredetinek az epromja... amit gondoltam lehetne módosítani....Úgy, hogy a másikhoz nem nyúlok...
Vélemények????
Thanx............
-
E34M5
csendes tag
válasz Gézengúz #993 üzenetére
Elég összetett dolog.PL: a 3-as motronicban is 13 tábla van.
Ezek túlnyomó része 3 változós.
pl. részterhelés gyujtásnak a táblájának a tengelyei.:
az egyik a fordulat a másik a teljesítmény szint (mennyi levegőt sziv a moci a légmennyiségmérőn át) a harmadik az előgyujtás értéke.
Ez általában egy 16*16*16 méretű adathalmaz.
Ugyan ez a benzin tábla is.
De van külön tábla a padlógáz gyujtásnak meg benzinnek is.
Az alapjárat szabályzásnak is legalább 2 táblája van.
De még van a gyujtás energia szabályzására is tábla meg a hirtelen gázadáskor szükséges dúsitás mértékének szabályzására. A túlmelegedésre is van ha pl tulmelegszik a moci egy fügvény szerint elkezdi visszavenni az előgyujtást és dusitani kezd....Pia,nők,száguldás...
-
Gézengúz
addikt
ahhhaaaaaaaaaaa
franc se gondolta, hogy ennyire összetett.......
thxxxxxxxxxx
-
dragonfx
veterán
Na ha lesz rá lehtőség én ilyet szeretnék az autóba nekem nagyon tetszik designos.
kép"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
_Fonzy_
tag
BMW E36 325i gyári kipufogó kéne S.O.S-be Debrecen környékén!