- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #1199 üzenetére
Nem mind1 Bár a 330D kegyetlenül megy. 530 is jó lehet, csak picit nehezebb a kasztni.
-
dragonfx
veterán
igen 530dre könnyne ráfogható hogy M5 a nyomaték miatt persze hangból egyből kiderül nem.
Ma láttam e34 M5öt dupla kályhával..hát bivaly hangja van ..odaver mindne mai böminek"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
ÜDV
valamelyik BMW kereskedésben nincs valakinek ismerős.. jónak mondható.
Irjon már priviben, ha nem gond,
THX@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
God Vazzeg
veterán
válasz dragonfx #1203 üzenetére
Eddig csak messziről láttam, és nekem többen is mondták hogy M5. A felni is stimmelt, szóval azért gondoltam. De a tulaj lenyugtatott, hogy csak M-packet Ha hallom a hangját, akkor már hallom hogy diesel, hülye nem vagyok
Szerk: felraktuk a duplacsöves rendszert, egyszerűen hihetetlen lett a gép, 3200-3500 közt egyszer csak elkezd húzni mintha pics@nvágnák, nagyon kellemes Kicsit nagyobb lett a hangja, és úgy csattog vissza mint az állat Mondjuk a nagyobb hang annyira nem gyerebe, lehet vissza lesz rakva az előző dob, csak alakítani kell rajta, mert ugye ez dupla csöves bemenetet kér
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
Nah, megvan a műszaki is a köv. 2 évre. Annyit mondtak, hogy tökéletes állapotban van. A srácnak e34 518-as a volt, mondta, hogy szívesen elcserélné erre az 520-as ra
Lehet lecserélem egy e36 325-re ha találok egy szép darabot és beszámítják az enyémet. Meglájuk.Minden esetre 950-ért vieti aki szeretné...
-
MPowerPH
félisten
Ma haverral jöttünk haza Szekszárdról, neki E39 520i -je van. Éppen kakaskodott valakivel, mikor 3 tiltásból akarta 4. -be húzni, de elváltott, és 2. fokozatba rakta. Sajnos nem vette észre, és azonnal kiengedte a kuplungot. Ez kb. 1s alatt lejátszódott. Na erre az autó előrebukott, majd szépen lepörgött 4000 rpm alá, akkor még nem is gondoltuk, hogy valami baj van. Aztán betolta 5. -be, és nem akart menni az autó. 4. fokozatban tudott kb. 80 -al haladni, sajnos még hazáig volt vagy 30km. Mikor padlót nyomott 4. -ben, az autó nem akart menni, csak a motor nyöszörgött. Majd később lámpánál lelassított, aztán alig tudtunk elindulni, a motorból meg valami szörnyű hang tört elő. Nem is tudom, talán kattogott és kopogott. Mikor megérkeztünk átnéztük, hogy mi lehet a gond. Alapjáraton is zörög a motor mint egy traktor, egyfolytában le akar fulladni, és a kuplung is puhább lett.
Én azt mondtam neki, hogy motorcsere váltóval együtt. Ti mit mondanátok?
Holnap viszi szerelőhöz elvileg, szóval keddre kiderül a dolog.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1210 üzenetére
Hát sajnálatos ennyit számít egy rossz mozdulat..de 3.ból 2.be hogy sikerült neki??.. csak le kell huzni simán puuhán..én bármilyne gyorsna váltok még közelébe se voltma ilyennek, érezni azt hova ment be.
A mocinak nem kellene ettől tönkremennie, igaz ki tudja lehet xarrápörgött és a tapasztalt szituk alapján szerintem 1 vagy több henger lehalt, lehet dugattyú/szelep vagy főtengely próblem., a váltó szerintem alap hogy kuka..az tény nem lesz olcsó."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
válasz (Kolombusz) #1213 üzenetére
5-ből vissza 3-ba nekem is szokott lenni, de én tudom mit lehet meg mit nem
-
Vangelis
nagyúr
válasz MPowerPH #1210 üzenetére
Elvileg a motornak nem is igazán lehet baja, lehet hogy pár fog leugrott a váltóról, de akár persze a főtengely is kaphatott...
Elektronika is beadhatta a kulcsot, persze az nem okoz csattogó hangot.
MIvel láncos nem hiszem hogy megugrott volna pár fogat.... de hátha, ha esetleg már nagyon laza a lánc.
De lehet még úgy úszná meg legjobban, ha a lánc mászott volna el.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1213 üzenetére
hát nem ez a gond csak tudjon precízen váltani..megazért az 5ösbe a 2.0ás moci se olyna hu de nagyon nagy...ha már utcán "próbálkozgatunk" oda kell egy 530i...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dokar
addikt
Kedves Bömösök!
Gyertek el ti is május 3-án PH!-s Opel és egyéb autók találkozójára Esztergomba.
Előzetes találkozó 10:00-kor lesz az esztergomi Tesco parkolóban, majd onnan megyünk ki a helyszínre, ahol lesz nyársalás, grillezés, akár bográcsozás is; szabadtéri programok & játékok; autók szemrevételezése, gyors szerviz ha szükséges és nagyon sok jó hangulat.dragonfx is jön!
extra - SEXRay
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1211 üzenetére
Az az igazság, hogy ő se tudja, és én se tudom. Talán túl nagyot tépett a váltón, és kicsit maga felé húzta. Szerintem ez váltófüggő is, mert én is próbálkoztam ezzel az eset után, és igencsak más mozdulat kell a 3. -asból 2. -ba, mint 4. -be.
Azt, hogy szarrápörgött azt nem hiszem, mert a limiter az benne van, és fogott is rajta rendesen.
Nem tudom mi lesz, de rossz volt nézni, főleg rossz volt hallgatni...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #1213 üzenetére
Itt most nem is arról van szó, hogy megtanulja -e.. Neki a 3. tiltás az csak 140, szóval még nem olyan vészes.
Néha közúton is rákényszerül az ember, de tudni kell hol a határ, és hol kell nyugton maradni.
És persze csak akkor, ha ezzel másokat nem veszélyeztetek. Modjuk én néha félek a gyerek mellett, mert vannak érdekes húzásai, és az is biztos, hogy Bp. -n nem ülnék be mellé.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #1218 üzenetére
Váltó kulisszája rendben van? Gondolom nincs szétkopva úgy, hogy akárhova lehessen rakni, mert lóg, mint a gatya...
A limiter tehetetlen ilyen esetben - az csak annyit tud csinálni, hogy nem ad több naftát a gépnek, de lassítani fizikailag nem tudja...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Nem, a váltó kulissza elég jó állapotban van. Elvileg nem lehetett csak úgy férreváltani vele. Nem tom, hogy csinálhatta, ő se tudja. Lehet tényleg reflexből 2. -ba akarta húzni, vagy nemtudom... Hát igen, annyit csinált. De 6700 rpm fölé nem ment a fordulat az óra szerint, bár ki tudja... Azért amikor bedobta 2. -ba, lassult az autó, de nem is akármilyet. Mintha satuféket nyomott volna. Majd kiköptem a tüdőmet olyan hirtelen jött....
Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #1221 üzenetére
Pff... Remélhetőleg nem vert szét mindent
Tényleg fura, hogy gyorsítás közben visszalökte 2-be
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #1216 üzenetére
Relatív, hogy nagy-e a 2000-es motor vagy kicsi. Itt az erő nem 90 alatt nyilvánul meg 100%-ban hanem afelett. Persze tudok szép dolgokat művelni 3-4 ezres fordulatról megindulva. A mai autók többsége esélytelen, egy darabig tudják tartani a sebességet de azokból elfogy az erő.
-
-
Vangelis
nagyúr
holnap megyek átnézetni a verdámat kíváncsi vagyok mit találnak szegénykémnél
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1218 üzenetére
3asból 1esbe én már próbáltam de szó szerint bele kellerővel nyomni..valszeg a 4>>2nél is ez van.ennyire elvakultna versenyztet hogy nem érezte...hát szívás.
Én 3.ból 4be szinte csak meglököm lefelé kinyomott kuplungnál...
Jó a 2.0ásmoci persze jöhetne nekem is..de az e39es hány kiló?gondolom nem 1200...
Ha béna hang jött a mociból akkor bezony ott is van gebax ez 100as....szerinme valamelyik hengernél van ratyi..eltört tán valami??..és az zörög és mivel 5 henger megy csak ezért erőtlen annyira...de lehet az egyik ütemből az 1-3-5 vagy 2-4-6 henger kompletba elszálltt...3mal meg enm csoda cska ennyit tudot szegény motor..én ilyesmire tippelek.
Szerintme is jobb ha uj mocit néz váltóval, gazdaságosabb.+ezt eladja alkatrésznek.
Szerintme is ilyenkor alimiter smemit nemér..ilyenre nincs felkészítve az elektronika...A dízelek nagyon mennek nyomatékba de a benyásnak jobb a hangja pörgése járása...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1230 üzenetére
Ez a gép vagy 1500 kg. Az a baj, hogy haver ha versenyez nem gondolkozik, csak erőből vált... Ha kicsit maga felé húzta, akkor könnyen megvan a 2. fokozat, ,mert tényleg izomból csinálta. Holnap kiderül a dolog, a szervizes úgyis megmondja, ha valami gebasz van.
Tényleg jók a dízelek, ma megszorongatott egy Mondeo 2.2 TDCI 170 -ig. Valszeg chiptuningos volt, mert utánna hagytam hogy megelőzzön és füstölt mint a gyárkémény. Valszeg volt benne chip. Szóval egy 3.0 -ás diesel BMW chippelve bőven elég kell, hogy legyen. Ott 200km/h alatt nem sok ellenfél van...Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz dragonfx #1230 üzenetére
150 ló 1.5 tonnára nem oylan rossz arány ám. Főleg ha beindul, ott már nem számít annyira a súly. E36-hoz viszont kevés az 1.6, ez kb. olyan mint e34-hez az 1.8-as motor, közlekedésre jó de nem sport autó. Az 520-as sem sport kocsi max sportosabb. A 325 már sport nak nevezhető szvsz
A gyerek váltása meg szerintem túl van tárgyalva mint már írtam csak a kocsit sajnálom és az ilyennek nem való BMW. Üljön stiftbe. Hogy lehet 3. tiltásnál 2-es be tenni? Egyáltalán miért feszegeti azt a kurva sebváltót? Az enyém régebbi, mégis olyan könnyedén veszi a sebességet, hogy sok mai autó megirigyelhetné. Persze érződik a kor, nagyon picit valahol meg lehet kopva, mert néha nem csúszik be teljesen úgy 200-ból 1x
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #1231 üzenetére
Nem is kell ellenfél, az út nem versenypálya. Én egyszer próbáltam ki, hogy mit bír a gép, debrecenből hazafelé egy gyönyörű citromsára corvette mögött jöttem (rem. jól írtam hirtelen ) 220-ig tudtam menni. 3-an voltunk a kocsiban + mélyláda + erősítő a csomagtartóban, hihetetlen erősek ezek a V6-os motrok és baromira időtállóak.
-
dokar
addikt
velem már történt olyan, hogy kanyar előtt intenzív fékezésnél pakolgattam vissza a sebességeket, de figyelmetlen voltam és túl nagy volt még a fordulat mikor kettesbe tettem. éreztem is, hogy a fékezés kegyetlenül erős lett, de abban a pillanatban már nyomtam is vissza be a kuplungot. kb 1/4-ed másodpercig volt kettesben, semmi baja nem lett a verdának, bár nem is volt olyan magas a sebbeség, mint 3-as tiltásnál. inkább csak úgy 2-es tiltás fölött egy picivel. na de az a lényeg, hogy ilyenkor nem lesni kell, meg sajnálkozni, hanem azonnal a kuplungot vissza benyomni.
extra - SEXRay
-
MPowerPH
félisten
Hát ja. Csak ha az ember gyorsan akar váltani, akkor a kuplung benyomás-kiengedés kb. 1s. Mert arra az ember nem számíthat, hogy olyan balfék, hogy rossz fokozatba teszi. Nekem meg se fordul a fejemben, hogy nem azt a fokozatot kapcsoltam, amit kellett volna.
Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
Jobboldali lengőkat, 12ezer kilométer után fék csere...
Azt hittem több baja van, de legalább átnézték.-.
Jah és azt mondták végülis teljesen hibátlan az autó...
lengőkat meg a magyar utak sajnos.Fékek . hát fék is kopik ha használják
Lehet el sem adom a verdát, most hogy kiderült hogy faxa....
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Bubu79
addikt
válasz Vangelis #1238 üzenetére
A balost úgyis kicserélték Neked, amikor vetted a gépet, most legalább a jobb oldal is rendben van
Komolyan agyaltál azon, hogy eladod azt a szépséget?
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
qdak
addikt
van vkinek 2.5 TD je @ '92, vagy tapasztalta már v ki? hogy birják az intenziv használatot ?
(#1221) BMW001 azt csodálom nem blokkolt be a hátsó kerék és borultatok.
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
MPowerPH
félisten
Még nem tudták az autót befogadni az itteni szervízben. Messzebb meg nem tud vele elmenni. Majd talán ma 4 -re viheti, de már telefonon keresztül értekezett a szerelővel, és azt mondta, hogy ha a motor kopog, akkor annak valszeg harangoztak. Érdekes dolog, hogy a műszerfalon a visszajelző nem jelez motorhibát... Megnéztük a titkos menüjét is, mert ott van egy olyan menüpont, hogy kilistázza a hibákat kódolva. Volt vagy 8db, de nem tudtunk mihez kezdeni azokkal kódokkal, mert nincs semmien lista, hogy mi mit jelent.
dokar: úgy kellett volna fogalmaznom, hogy max. 1s. De az ilyen gyorsváltásoknál az a baj, hogy betolod sebességbe és egyből leugrasz a kuplungról. És abban a pillanatban már megkapta az ütést. Szóval tök mindegy, hogy visszanyomod vagy nem, utánna már csak reménykedni lehet. Ezért jó az automata válto, ott ilyet még véletlen se tudsz csinálni...
Don't Tread On Me
-
qdak
addikt
1. nem tudom autó szerelő haver mondta h sikerült hazavágni igy 1 autót ( bár nem BMW röl volt szó ) de kb olyan hatása volt a visszaváltásnak mint a kéziféknek és burolás lett a vége
2. értem köszi
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Milyen processzort vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000