Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bubu79

    addikt

    válasz dragonfx #10578 üzenetére

    Az 1. verzió szvsz a leginkább életképes - az autót ismered, tisztában vagy a hiányosságaival, állapotával.

    2. Motorcsere - nem egyszerű lepapírozni és azért az túlzás, hogy a légtömegmérőn kívül minden kompatibilis - ezen full elektronikus a gyújtás, nincs gyújtáselosztó, hengerneként külön gyújtótekercs, stb...

    3. Autóhitelt 15 évnél fiatalabb autóra adnak, a hitel lejártakor maximum 15 éves lehet a gép. Rablóbanda, rengeteg sunyi, elrejtett költséggel, irgalmatlan haszonkulccsal - csak rosszul járhatsz.

    4. Irreális - szvsz. Az E46-ra ugyanúgy kell költeni - ugye nem kell elmondanom, hogy ahhoz, hogy egy tényleg jó állapotú, relatíve olcsó, csak beülök és megyek még cirka 2 évig típusú autót kifogni nagyjából annyi esélyed van, mint tetszőleges öt szám megjelölésével elvinni a lottó ötöst...

    A fogyasztást pedig tessék rendesen mérni, nem mutató alapján fantáziálgatni :P

    #10584: Azt a pirosat nem hiszem, hogy sikerül ennyiért elnyomni mostanában - a cabrionál pedig érdekes, hogy egy darab kép nincs a vászontetőről...

    [ Szerkesztve ]

    "In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

Új hozzászólás Aktív témák