Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • monchichi20

    aktív tag

    válasz V/ #10242 üzenetére

    A pp azután vontam be miután írták azt hogy:

    Thank you for your feedback regarding order.We want to express our genuine apology for all inconvenience caused.

    We apologize for the inconvenience caused for item problem as you have received.

    After checking, we find that the order was delivered on 2019-06-18. For this product, because the time is over 1 month, it is no longer under warranty. We are sorry for this situation.

    According to Banggood warranty policy, we are sorry to tell you that we are not able to provide any resend, refund or repair service.

    But our aspiration is to keep you as one of our most valued customers. We would like to send you 1000 BG points (100 points=1 USD) as goodwill. you may use the points for next purchasing. For more details about the BG points, please refer to this link:

    For the defective product, we suggest you to repair the product or buy a replacement in local store. Simultaneously, we will send your feedback to our supplier.

    If you have any other questions about our products please feel free to inquire.

    Have a nice day.

    Júli 20. án jeleztem emailben és 22. én kaptam a fenti szöveget.
    És többszöri levélre is ugyan ezt írták, vagy felajánlottak 10-20$ legutóbbi 10k volt, de ha van valami ötletem akkor írjak nekik hát abból lett a 10k.
    Igazából nem vontam volna be a pp ha gariban cserélik, vagy javítják, de majd kiderül mi lesz.

  • V/

    Topikgazda

    válasz V/ #10242 üzenetére

    Ja a termék lapon a BG nem írt külön garanciát. A kérdések és válaszok részen leírtak azok nem igazán vonatkoznak az eladásra feltételeiként és pontosan ez volt a hozzászólás, ami gyári hiba esetén gyári garanciát emleget:
    blitzwolf@com - 18 month warranty for quality related issues. If you experience any manufacturing fault within 18 months of purchase we will offer you full refund or replacement of the original item you ordered. Occasionally due to the nature of some problems we might ask you to return the product to us. Any return shipping will be reimbursed if the product is covered by our warranty.

Új hozzászólás Aktív témák