- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Mobilarena
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ovisbig
tag
Megnéztem egy youtube videót, abban
ezt most kipróbálom mert érdekes, attól függetlenül, hogy Ethelt már megöltem, szerencsére elmentettem előtte... oké ez mind szép és jó, de honnan kellett volna nekem ezt tudni??egy alkímiai összetevő volt a széfben, amihez kell venni gombát egy alkimistától, és így lehet készíteni egy poitont -
MODERÁTOR
válasz Ovisbig #1500 üzenetére
Ha jól emlékszem, a széfben volt. mod: most hogy írod, ott tényleg csak egy összetevő volt, de én rögtön le tudtam craftolni, mert megvolt a másik összetevő Amikor beszélsz a csajjal, aki adja elirányít a széfhez, ő mondja szerintem, hogy ez arra való, hogy kiszabadíts a gyereket. De nem emlékszem pontosan. Az biztos, hogy valahol olvastam a játékon belül, lehet, hogy a potion leírásában van. [ Szerkesztve ]
***
-
Ovisbig
tag
Igen a poiton leírásában benne van de
ez szerintem kicsit hiányos küldetés, használati leírás ügyileg.azt nem tudtam, nem is tudhattam hogy potiont kell készíteni abból ami a széfben van, a csaj csak annyit mondott, hogy: "nézd meg a széfet, ezúttal alaposan felkészültem", a széfben lévő könyv pedig a banyák megöléséről szól csak -
Gothmog
aktív tag
válasz atainprison #1495 üzenetére
Karlach ending:
Én ettől nagyon féltem előre, mert igazán megkedveltem a karaktert, de azt olvastam előzetesen, hogy nem lehet happy ending zárást elérni a számára: illithid lesz, meghal vagy mehet vissza a balettba táncolniizé, az Avernusra, amit pedig az egész játék alatt igyekezett elkerülni, mindig kihangsúlyozta, hogy oda soha.Előzetesen: a karakterem - aki addig egyébként egy fia mind flayer erőt nem használt/egyetlen ebihalat sem szipkázott be - önfeláldozó módon illithiddé vált, hogy ne Karlának vagy Orpheusnak kelljen ezt megtennie. Így értünk tehát a végére, netherbrain megfeküdt, jöttek a különféle jelenetek, köztük Karlach, aki hirtelen rosszul lett, az engine nem bírja tovább, vagy a pokol vagy a halál. Rábíztam a döntést: Wyll, alias Blade of Avernus azonnal jelezte, hogy ha visszamegy, ő is vele tart. A karakteremmel közöltem, hogy akkor hárman megyünk. És számomra ez lett az egyik legtökösebb jelenet a játékban, és én most ezt tökéletes zárásnak érzem: megérkezünk, Karlach vagyány módon szivarra gyújt, és megkínál, magyaráz nekünk, hogy mire figyeljünk, majd jönnek az ördögök, a három jóbarát pedig - a down by the river rockosított zenéjére, amolyan "rettegj Zariel, mert eljöttünk érted" stílusban - beleveti magát a küzdelembe. Ráadásul így az illithiddé vált karakterem táplálkozása sem jelent erkölcsi dilemmát, mert démon és ördög agyakat nyugodt lélekkel fogyaszthatok . Szóval, részemről ez tökéletes zárása volt e két (velem együtt három) karakternek. Az Emperor dolgot viszont osztom; ott hirtelen és illogikus volt a "mindent megteszek, csak a netherbraint ne" vs. "kiszabadítod Orpheust, oké, megyek vissza a netherbrainhez csicskulni" váltás. Valószínűleg "történetszövési" oka volt, de tény, hogy az amúgy jól kigondolt sztoriban és remek karakterekben az egy érezhető bicsaklás volt. Máskülönben, ha beszélni próbálsz a megölt Gortash-sal, akkor Bane-nel fogsz társalogni, tehát ő is megjelenik valamilyen formában. Csak az a kár, hogy hangja nincs - nálam legalábbis hiányzott a hang a szövegek mellől... Amúgy én jelenleg egy nagyon gonosz Dark Urge szerepében játszom éppen újra a történetet, bár most pár napot pihentettem (mindig túlzottan lefáradva estem be haza). És mit mondjak, egy élmény így is, csak félre kell tenni arra az időre a moralitás faktort, és azt kell képzelni, hogy te vagy dr lecter ultragonosz/démoni verziója (A szövegek, amiket időnként lenyomhatsz, vagy éppen a "komornyikoddal" ledumálhatsz, zseniálisak a maguk módján.
Alább egy példa, az első találkozás idejéről a komornyikkal. (Nem bírtam ki, és kifotóztam a párbeszéd egy részét, mert röhejesen zsneiálisra sikeredett a maga gyomorforgató módján )
[kép][ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
atainprison
senior tag
válasz Gothmog #1505 üzenetére
Karlachnál nálam is az lett végül az ending, hogy hárman visszamentünk és tényleg elég vagány csak a sztorijának semmi értelme. Onnan kezdődik, hogy menekül Avernusból, folytatódik azzal, hogy csináljunk valamit a "szívével", erre az lesz az egészből, hogy nem lehet vele mit kezdeni, szóval mehet vissza Avernusba. Ez nálam nagyon WTF kategória . A mind flayerré válásról annyit, hogy nézz utána kicsit a lorejának, ha érdékel és akkor kiderül, hogy azzal, hogy átváltozol szép lassan teljesen elveszted a személyiséged (lelked), szóval az senki számára sem jó ending . Sajnos engem nagyon zavarnak ezek a sztori/karakter nonszensz dolgok, és mivel a játék 95%-a baromi jó volt, így még dühítőbb számomra az egész. Mindenestre megvárom a definitve edition megjelenését a kövi végigjátszáshoz, hátha azzal az endingen is bővítenek/módosítanak valamit. -
Gothmog
aktív tag
válasz atainprison #1506 üzenetére
Én is írtam, hogy Karlach az egész játékban hangsúlyozta, hogy oda vissza nem, inkább meghal stb., tehát persze, tisztában voltam ezzel. Mégsem érzem életszerűtlennek ezt a zárást. Sőt, emiatt valahogy lett élőbb az egész: van egy véleményed, és adott pillanatban, amikor beköszönt a kritikus helyzet, mégis ellentétes döntést hozol. Van ilyesmire példa a való életből is. Én különben már elterveztem, hogy meghal, ott leszek mellette (megígértem), de megadtam neki a választási lehetőséget, és amikor azt mondta Wyllnek, hogy oké, akkor mégiscsak vissza, először meglepődtem, majd amikor kiderült, hogy én is mehetek velük, valahogy a kellemes meglepetés érzése jött, ami a záró videóval egyenesen badass fokozatba tolt. Illithid dolog: 1993-ban találkoztam először AD&D-vel (játékként, mert az első Dragonlance könyveket kb. egy évvel korábban már olvastam)), és egy darabig toltam is társasággal, plusz elég sok regényt elolvastam/játékot végigvittem azóta, szóval van némi fogalmam a játékuniverzuma szörnyvilágáról. Ez itt részemről áldozatvállalás volt, kvázi önfeláldozás. Viszont ott a remény, hogy ha nincs egy központi agy, ami vezéreljen, meg tudsz talán őrizni pont eleget az eredeti személyiségedből A Larian játékai általában a DE verzióra érnek be teljesen: pl. Divinity II., DoS I., DoS II. Szóval itt is ez várható. Act1-2 szerintem csúcsszuper, Act3-ban itt-ott szét tud hullani kissé a dolog, szóval ott van mit csiszolni. A zárásnál engem az zavart, hogy Shadowheartról, az ő sorsa alakulásáról semmi nem derült ki (csak amit a küldetése zárásánál megtudtál), és Halsinnak pedig konkrétan csak egy fél mondat jutott (amiben pikírt megjegyzést tett arra, hogy mind flayer lett belőlem). Gale-ről legalább kiderült, hogy meg akarja keresni a koronát és - legalábbis az én játékomban - nem magának akarja, hanem Mystrának ajánlja majd fel, Lae'zel ellovagolt sárkányháton Voss-szal, Oprheusszal és a többi gith lázadóval, hogy lerendezzék Vlaakithot, Astarion pedig... nos, ő mehetett vissza az árnyékokba/éjszakába. Withers pedig... róla kb. még az Early Access verzióban történt első találkozás óta úgy sejtettem, hogy Jergal lesz (vagy Jergal valamilyen megtestesülése), és a játékot teljesen befejezve most határozottan ezt gondolom. Egyébként igen, nekem is hiányzik kicsit egy olyasmi dolog, mint amit anno a BG2 Throne of Bhaal befejezése után kaptunk (ahol minden társunk sorsának az alakulását megismerhettük). Ebből a szempontból számomra egyébként a Pathfinder: Kingmaker (a Pathfinder: WotR lehet, hogy még jobb/részletesebb, de az még a "polcomon hever" egyelőre) példaértékű a viszonylagos közlemúlt cRPG-jei közül, ahol bő 20 percben mesélik el diákon keresztül, hogy melyik döntésednek mi lett a hosszútávú eredménye, melyik karakternek mi lett a sorsa (részben persze a cselekedeteid nyomán stb.) [ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
MODERÁTOR
Nem tudom, hogy néztétek-e tegnap a Golden Joystick díjkiosztót (vagy olvastatok róla), a legtöbb díjat a BG3 hozta el, ezeket:
Best Storytelling
Best Visual Design
Best Game Community
Best Supporting Performer - Neil Newborn, Astarion
PC Game of the Year
Ultimate Game of the Year (ez közönségszavazatok alapján, a többit zsűri döntötte el)Érdekességképpen az XBox GOTY a Starfield lett, ami röhejes, mert nagyon szar lett, de gondolom ciki lett volna, ha a (Bethesda) Microsoft nem kap díjat. A Playstation GOTY a Resident Evil 4, azt nem ismerem.
***
-
parandroid
nagyúr
Annyira nem röhejes a Starfield goty díja xboxon, konkrétan semmi nem jelent meg idén, ami ezt a szintet hozta volna. Nem a játek jó, hanem ez az év volt kurva szar.
PC-n meg nem is volt kérdés, ki nyer, ez nem az év, hanem kb az évtized játéka.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Gothmog
aktív tag
Neil Newborn tényleg zseniális Astarionként! (Bár egyetlen "gyenge hangot" sem tudnék mondani a társak közül - gyakorlatilag telitalálat, a karakteréhez tökéletes illeszkedő, ahhoz rengeteg pluszt adó mindegyikük.) Amelia Tyler pedig konkrétan A NARRÁTORHANG! (Megvan benne az authority faktor... )
Nekem a kedvencem talán Raphael volt (Andrew Wincott), mert Wincott olyan körmönfont módon tudott a lenézéstől kezdve a mélyben megbúvó gonoszságon át a maró cinizmusig játszani a hanglejtéseivel, hogy az valami hátborzongató volt.
Bár Orin (Maggie Robertson) sem maradt el tőle, csak ott maga a karakter egysíkúbb (színtiszta őrület végtelen vérszomjjal keverve, amit Robertson máskülönben hibátlanul hozott).Érdekes, hogy olykor egészen kis mellékszerepekben is feltűnt egy-egy olyan hang, hogy simán el tudtam volna képzelni a gazdáját más játékban akár főszereplőként.
Nem tudom, ki/milyen csapat válogatta össze a voice actorokat ehhez a játékhoz, de mesteri munkát végzett, az egyszer biztos![ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
WoodrufF
tag
A
és abagolymedve tojásokat ki tudom keltetni magamnak?githyanki -
donki
aktív tag
válasz atainprison #1508 üzenetére
Én most játszok a Pathfinderrel. Jó játék, de nagyon bonyolult.
1. Van vagy 20 class, mindegyiknek 5 subclassa teljesen más képességekkel, és ezek között multiclassolni is lehet. Guide nélkül lszinte lehetetlen nekikezdeni.
2. Még normalon is (ami az egyik legalacsonyabb nehézségi szint) nagyon nehéz, és a nehézség nem úgy skálázódik, hogy több hp-ja van az ellenfélnek, vagy többet sebez, hanem hogy minden statja magasabb, és ezért még eltalálni sem lehet a bossokat és minden varázslatot resistelnek. Ezt buffolással lehet ellensúlyozni. A játékban elérhető összes buffot rá kell ügyeskedni minden egyes csapattagra illetve animal companionra, méghozzá minden egyes helyszínen, és a játék sajnos kis helyszíneken játszódik, amik között térképen utazunk, és ott elölről kell kezdeni a buffolást. Magas szinten akár száz feletti varázslatról beszélünk minden csata előtt, plusz potionok vagy scrollok.
3. Addonok nélkül értelmetlen nekikezdeni (automata buffolás), de akkor viszont nem ad achievementet. -
-
donki
aktív tag
Igen, második résszel. A buffolások közben értettem meg, mennyire jó döntés volt a BG3-ban, hogy egy buff, nem több.
Én annyira nem ástam be magam az addonokba, csak egy autobuff addont telepítettem. Azt hiszem a toybox addonnal bármit meg lehet csinálni úgy, hogy achievementek is legyenek.[ Szerkesztve ]
-
SpazzMaticus
tag
..."de akkor viszont nem ad achievementet" LOL, most akkor a magad örömére játszol, úgy beállítva a játékot ahogy neked tetszik, vagy E-péniszt méregetsz ?
Ezek a nyominger achievement-ek -úgy egyébként általában is-, de egy ilyen klasszikus szerepjátékkal egyáltalán egy mondatban említve különösen röhejes dolog...
Egy kólofdutit azt lehet hogy "achikért" játtsza valaki, de egy Pathfindert...
Ez nekem új.Jobb ma egy veréb, mint holnap egy nemi betegség...
-
Franklin
addikt
válasz SpazzMaticus #1520 üzenetére
"most akkor a magad örömére játszol, úgy beállítva a játékot ahogy neked tetszik"
Igen, ezt jelenti neki az acsi ne ítéljük el ezért.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Na én is befejeztem, nekem kb. 130 óra volt. Tényleg az év játéka, pár apróság mint a nehézkes térkép miatt "csak" 9/10 nálam.
Mivel nem jutottam el a githyanki creche-hez, így Lae'zel maradt Vlaakith hű követője és nem lehetett ez ügyben meggyőzni. Viszont kiszabadítottam Orpheust és ő bevállalta, hogy mindflayer lesz belőle, de mivel amúgy sem akart úgy tovább élni, hagytam Lae'zel sorsát beteljesülni... Aztán mivel Raphael-t kinyírtam az Orphic Hammer ellopásakor és Karlach is túlélte Wyl-el az Avernusban, így szerintem elég jó befejezést kaptam. Astarion mondjuk többé nem fog napozni, de annyi baj legyen. A végére egy kicsit minden túl gyorsan történt, mire a hőseim megkapták az igazán tápos képességeket, level5-6 spelleket, már úgy nagyon nem volt hol használni őket és ez a végjátékra nagyjából igaz volt, kivéve a boss fight-ot Raphaellel meg az agynál a vörös sárkányt. Most, hogy a játék működését már értem, a játék megérne még egy végigjátszást. Csak nem most.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
MODERÁTOR
válasz CPT.Pirk #1522 üzenetére
A végére egy kicsit minden túl gyorsan történt, mire a hőseim megkapták az igazán tápos képességeket, level5-6 spelleket, már úgy nagyon nem volt hol használni őket
Akkor nagyon későn érted el a max szintet, ami azt jelenti, hogy valszeg sok mindent kihagytál a játék során. Én mikor beléptem Baldur's Gate-be, már alig kellett XP a 12-höz (második végigjátszásánál, elsőnél ha jól emlékszem 10 voltam).
[ Szerkesztve ]
***
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Két dolgot hagytam ki (nem szándékosan), az a creche, meg a bossfight abban a lávás csarnokban az Act2-ben, ez utóbbinál fogalmam sincs hogyan sikerült.
Mikor beértem a lower citybe, akkor ott nemsokára lettem lev.12. Utána meg még annyi XP jött, hogy szerintem a lev 14 is meglett volna.
Igazából amit tapasztaltam, hogy pl. a táposabb ellenségeknek mindenféle sebzésre volt resistje, vagy immunitása, így a dragon-os tüzes sorceremnek nem mindig vettem hasznát, bezzeg a két meele harcosom azok daraboltak.Ilyen apróságok zavartak, mint pl. van a hold person skill, ami humanoidokon működik. De később egy rakás olyan ellenséggel találkoztam, akik valami feltámasztott személyek voltak, de így ők már nem számítottak humanoidnak, szóval a skill nem volt használható...
Az is volt párszor, hogy néhány lépcsőfok egy lépcsősoron már elég volt hozzá, hogy a területre ható skill ne hasson minden érintettre. Meg úgy általában, a skillek leírása egyenlő a nullával, szóval kell nézni guide-okat meg videókat szintlépéskor, hogy mit érdemes betenni egy karinak.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Ellia
addikt
4 Halfling Barbarians - Part 3
Még ACT 1 a spoilerek tekintetében.
-
Bár tetszik a
harc betétdala (na jó, a férffi hangszínész nótája már nem annyira, de egyszeri érdekességnek jó, hogy ő is énekel, az eleje pedig nagyon jó), de már nagyon untam, miután órákig tartott, és csak ez ismétlődött újra és újra. (Szinte minden körnél nyomtam gyorsmentést, mert könnyű volt véletlenül félrekattintani, vagy előidézni olyan AoE-t, ami nem egészen azon az A-n hat, amit körberajzol kijelöléskor, így magunkat kezdem gyalulni.*)Raphael
* Ezen azért csodálkozom, mert bár nem játszottam még más játékukkal, de úgy tudom, hogy a Divinity-kben egész nagy szerepe volt az AoE-knak.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
MODERÁTOR
Kijött a Hotfix #11
***
-
HUN_Sector
senior tag
Dobozosan is megjelenik
[link] -
senior tag
Mi most a játék verziószáma?
GOG-on v4.1.1.3956130 Patch4_Hotfix3 néven van fent, ez most a legutolsó, vagy még eggyel előző?
Путин, иди нахуй!
-
MODERÁTOR
Gondolkodtam az Emperor sztorin, ill. az egyik lehetséges végjátékon.
Amikor kiszabadítjuk Orpheust, akkor az Emperor semmiképpen nem tud a partyval maradni, hiszen Orpheus megölné. Ha meg elmenekül, akkor azonnal kikerül Opheus védelme alól, hiszen eddig is Orpheus védte meg a partyt, mivel az Emperor Orpheus erejét használta az Elder Brain befolyása ellen. Vagyis az Emperornak mindenképpen le kell lépnie, ha életben akar maradni, viszont ha lelép, azonnal az Elder Brain befolyása alá kerül, így tényleg nem volt más választása, mint hogy az Elder Brain oldalára álljon, akármilyen furcsának tűnik is ez. ***
-
Gothmog
aktív tag
Logikus, amit írsz, de szerintem lehetőség lett volna még, hogy:
Emperor bepróbálkozik Orpheusnál, mondván, hogy közös az ellenség, ő maga pedig nem elder brain vezérelt mind flayer, hanem amolyan rogue one. S csak abban az esetben, ha ez nem sikerül, megy az elder brainhez, mondván, hogy az is jobb, mint a halál. Illetve szvsz még lehetőség:
Ha a parti mindenképpen Orpheust akarja kiszabadítani, és megvan ehhez a pöröly, akkor Emperor rátámad a partira abban a reményben, hogy megszerzi tőlük a netherstone-okat, a pöröllyel ő maga szabadítja ki Orpheust, kieszi az agyát, és maga próbálja meg ezt követően lerendezni a netherbraint. Szerintem ez is csábítóbb megoldás, mint a netherbrain oldalára állni, aki valószínűleg totálisan engedelmes thrallt csinál belőle, amit pedig az Emperor is mindenáron elkerülni próbált. Ily módon egyébként csinálhattak volna Emperorból egy kemény minibosst De persze mindez csak játék a lehetőségekkel.
Endure. In enduring, grow strong.
-
atainprison
senior tag
Az Emperor tudja, hogy csak egy mind flayernek van esélye a netherbrain ellen, ugyanúgy, ahogy Orpheus is egyből erre a következtetésre jut, amint kiszabadítjuk, szóval nem ölné meg. Max a netherbrain legyőzése után akarná megölni, szóval előtte lenne esélye az Emperornak esetleg alkut kötni, de az ahogy egyből átáll a netherbrainhez, ha Orpheust választjuk totál nonszensz, az egész játék alatt ez ellen küzdött. Szerintem tisztán látszik, hogy a készítők nem akartak egy teljesen "happy endet" berakni a játékba, ezért erőszakolták bele ezt a totál logikátlan részt. Egyébként nem lenne baj, ha két rossz közül kell választani, ha logikusan lenne megcsinálva, látszik, hogy ezt nem gondolták át. Mind flayerként amúgy sem lesz biztonságban soha a githek miatt, azzal, hogy Orpheust kinyírja, nem old meg semmit. Max annyit ér el, hogy még keményebben üldözzék . [ Szerkesztve ]
-
Franklin
addikt
Na én is a végére értem, ~112 óra lett, Monk+Karlach+Shadowheart+Laezel csapattal nyomtam.
Hogy az év játéka, az nem kérdés, Game Awardson 4-5 díjat minimum el fog hozni. Starfield meg Alan Wake, pff... hagyjuk már, egy napon nem lehet ezeket említeni a BG3-mal.
Nekem a végével sem volt semmi bajom, remélem azért nem zártak le minden szálat és magyaráztak meg mindent, hogy lehessen folytatni DLC vagy BG4 formájában.
Ja és Withers volt a legnagyobb arc a játékban mikor történt valami fordulat és mentem hozzá "tanácsot" kérni, mindig mondta, hogy "Fate spins along, as it should" és tényleg
-
Ovisbig
tag
Lehetséges hogy Shadowhart elbugozódott?
A 3. végig játszásomat kezdtem el és nem volt ott a parton a zuhanás után ahol eddig, vagy lehetséges hogy DLC csomag miatt van, megkavartak valamit? Mert először játszom a csomaggal. -
Gothmog
aktív tag
válasz Ovisbig #1538 üzenetére
Nem. Nálam még az EA változatban is előfordult, hogy a grove-ban futottam bele. (Ez akkor történt, amikor nem mentem oda hozzá, amikor pl a romtemplom ajtaját püföli, hanem másfelé kalandoztam inkább. Ilyenkor egy idő után eltűnt onnan és a grove-ban lehetett legközelebb belefutni. Ha meg ott sem foglalkozol vele, akkor MP felé átlépésnél tűnik fel, amikor az absolute hangja felharsan a fejedben, és látod a három kiválasztott sziluettjét. Ugye az astral prism miatt előbb-utóbb kell SH, így ott váratlanul beéri a csapatodat, ha addig hanyagoltad volna.)
Egyébként van dlc?
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
-
Gothmog
aktív tag
válasz janos666 #1540 üzenetére
Aki még az EA időszakában vette meg a játékot (mint én), az alapból a DD verziót kapta. (Gyakorlatilag a DOS2-re "emlékeztető" néhány tárgy szerepel csak a játékban extraként, de én soha nem használtam egyiket sem. Elvileg a Fane-féle sityak hasznos lehet bizonyos helyzetekben (Disguise self varázslattal egyenértékű hatást tudsz vele generálni), míg a többi tárgy (kés, lant, kalap, köpönyeg) inkább csak hangulati/dekorációs elem.)
Sztorira, küldetésekre stb. semmi hatással nincs a DD verzió.Endure. In enduring, grow strong.
-
senior tag
Azzal mi lehet kezdeni, ha az egyik karakterem átugrott valahová, ahonnan nem tud visszaugrani? Van nálam kötél, az használható, vagy csak "dísz"?
Még csak a játék elején járok, de már volt néhány keményebb csata (hárpiák, mocsárban a fánál), de ez inkább azért van, mert nem használom ki eléggé a játékban lévő lehetőségeket...
Путин, иди нахуй!
-
Ted_Beneky
senior tag
válasz Atti777 #1543 üzenetére
A különböző ellenség csoportok szintezve vannak, egy bizonyos szinten szenvedsz ellenük, a kövi szinten meg köszönhetően a karaktereid upgradjének, simán nyersz. Ha nem megy egy csata, keress más ellenséget a térképen és gyere vissza emezekhez kesőbb.
Csillagkaput a Csillag térre!
-
boost
addikt
sziasztok! 15 órám van a játékban, de a legnagyobb gondom a következővel van:
- mit csináljak a cuccokkal, amiket találok, egyelőre a táborba küldöm, meg próbálom elosztani a kollegák között, kevés sikerrel? Hova hordjam eladni, mit érdemes megtartani?
- hogyan találjak jobb fegyvert? kb az elejétől kezdve azokkal a cuccokkal megyek, amit az elején találtam / beállítottam. Act1-ben vagyok,goblin uralkodókat most nyírtam ki. -
donki
aktív tag
Erre nehéz tanácsot adni. Rengeteg olyan küldetés van, amiket könnyű kihagyni és így a jutalomként kapott tárgyak is elmaradnak. Én minden varázstárgyat megtartok biztos ami biztos.
Ha van egy tolvajod a csapatban, vagy a tágabban értelmezett csapatban, akkor bármelyik boltost kifoszthatod. Van ahol ehhez darkness, vagy hasonló spelleket kell igénybe venned, illetve van 2 hamar megszerezhető varázstárgy, ami a lopás sikerét növeli. Onnan kezdve a pénznek nincs sok értéke, mert úgy is mindent fizetés nélkül veszel el. -
boost
addikt
-
MODERÁTOR
Nem, idővel egyre jobb fegyvereket találsz, egy idő akár legendary-ket is, de abból nincs sok. Bár ez DND-ben nem olyan, mint mondjuk a Diablo-ban.
Ez az erősorrend fegyvereknél (meg amúgy hordható cuccoknál is):
* Common
* Uncommon (általában +1-esek)
* Rare (általában +2-esek)
* Legendary (általában +3-asok)A + utáni szám a sebzésre és a támadásra is pluszt ad. Pl +2 az +2 sebzést, és 10%-kal nagyobb esélyt ad a sikeres támadásra (D20-mál ugye +1 5%-ot jelent).
De a +1-3 mellett általában egyéb pluszt is adnak a fegyverek/tárgyak, ahogy nő a ritkaságuk. Rare fegyvert amúgy ritkán találni, legendary-ből meg talán ha 15 van az egész játékban. Egyéb cuccoknál (páncél, gyűrű, nyaklánc, stb) hasonló a helyzet.***
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kedvenc zene a mai napra
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Diablo IV
- Star Wars rajongók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Melyik tápegységet vegyem?
- PHP programozás
- További aktív témák...