- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
De mi ad ennyire sok XP-t Act1-ben? Nekem ott az a kétszínű nagyi maradt ki, mert elmentek a népek mielőtt a végére értem volna a sztorijának. Ez így azt hiszem 4-es szintre volt elég. 11-es szinten mentem Act3-ba.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz CPT.Pirk #1451 üzenetére
Gondolom kimaradtak neked küldetések, meg valszeg kevesebb NPC-t gyilkoltál le, mint én. Pl. én minden "gonosz" NPC-t megöltem, a felszínen, Underdarkban is, meg a többi kisebb területen is (pl a pókbarlangban, az owlbear barlangban, kuo-toa barlangban, stb).
Act1-ben sokkal több tartalom van, mint Act2-ben.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
janos666
nagyúr
Ha már mindenhová benéztél... Mikor
Underdark-ban odaértem a gombákhoz, akkor egy hang telepatikusan felszólított, hogy keressem meg őt. Ott nekem nem volt egyértelmű, hogy a gombák közt lézengő tudós volt ez (mert más volt a hangja és stílusa), vagy valaki teljesen más, aki egy olyan helyen rejtőzik, ahová nem jutottam el. TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
De lehet vele beszélni bővebben? Kattintgattam gombákra, de nem voltak beszédesek. Csak a vendégeik álltak velem szóba. Vagy ez csak azért van beszúrva, hogy ne félj odamenni, illetve ne nézd őket szörnyeknek és támadj elsőként "védekezésből"? TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Alg
veterán
válasz janos666 #1455 üzenetére
Fel kell menni egy "gombalépcsőn" és ott a tetején lesz a király akivel lehet beszélni - ugyanott ahol a mérgezett gnóm is van, kb. pont a telep közepén, egy halom hulla mellett. [ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
sike!
tag
Én is kb. az utolsó kis side-questet is megcsináltam (amit a journal-ban találtam), de nagyon kevés csata volt, sokszor próbáltam diplomatikus lenni.
A küzdelmek csak nekem tűnnek könnyűnek? Balanced nehézség, és legutóbb pl. Bernard és kompániája az Arcane Tower-ben gyerekjáték volt. A legnehezebb csata eddig Auntie Ethel legyőzése volt, de csak mert figyelni kellett Mayrina-re.
CPT.Pirk: az underdark bejárata nekem is talány volt, én
.a Zentarim Hideout liftjén keresztül értem el -
Szerintem nem nehéz a játék annak, aki ismeri a DND5-öt, ráadásul egy csomó csatát könnyebben is megh lehet nyerni trükközésekkel. Én másodszorra a legnehezebb fokozaton nyomom, és könnyebb így is, mint ahogy elsőre volt a legtöbb csata, mert már annyira megismertem a harcrendszert meg a spelleket.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Capricornus
aktív tag
Per aspera ad astra!
-
válasz Capricornus #1462 üzenetére
Hú, erre el kéne menni.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
donki
senior tag
Szerintem a játék nagyon nehéz abból a szempontból, hogy rengeteg ismeretet meg kell az elinduláshoz szerezni. Egy monk + tawen brawlert (nehéz vérttel, pajzzsal), vagy ehhez hasonló buildet senki nem fog csak úgy a kisujjából előrántani kezdésnek.
Abból a szempontból viszont könnyű, hogy az ellenfeleket nem kalibrálták nehézre, ha van egy elfogadható csapat, akkor onnan kezdve könnyű minden. -
HUN_Sector
őstag
Na én is lezongoráztam végre, 111,7 óra volt.
De ha tudtam volna előre, hogy az agynál
leszakadnak a lemezek, nem egy karakterrel kellett volna csapkodnom Aztán Karlach befejezésnél
Wyll jó előre felkészült, hogy meleg lesz odalent, kb nem visel semmit
[kép] -
WoodrufF
tag
Két
már biztosan felvettem, a leltárban kellene lenniük?lárvát
Most szereztem meg a képességet, hogy fel tudjam használni őket, de nincsenek meg. -
janos666
nagyúr
válasz janos666 #1449 üzenetére
Lehet, hogy az nVidia driver okozta. Ma felraktam az 546.01-et, és ezzel is van egy kis hupli az fps grafikonon, mikor társalgásba vált, de nem fűrészfogas a görbe és nem igazán érzékelhető a dolog, ha nincs kint a statisztika. Előtte az 541.92 volt fent, mikor panaszkodtam, hogy durván beszaggat ilyenkor.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Nagy patch (#4) jött ki az előbb!
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
sumdudum
tag
Sziasztok!
Úgy kb 57 óránál állok a Goblin Camp-et most kezdtem el...
Astarion egy dúrván jó és erős karakter (kár, hogy eddig én próbáltam ellátni a főbeszélő és tolvaj karit, 4szint közepén vettem elő, mert Gale-el nem mentem sokra.. ) (mit mondjak, nemtudom beosztani a varázslatokat meg az, hogy elsüt 1-2 varázslatot és pihenni kell, háát nem túl jó).. túl sokat meg nem akarok Long Rest-elni, bár azt mondják mind1.. de van, hogy nem mind1; ezeket meg még nemtudom)
A kérdésem a következő: Ha jól tudom Dexterityvel a Finesse fegyvereket használhatom duálban is, eddig Astarion két tőrt használt (és mondanom sem kell írtott vele mint gép, főleg az off hand attack miatt, és szinte mindig talál! A találat nem mondható el másokról a csapatban!)
Szóval beraktam egy rapiert ami kicsit sebez jobban mint a tőr, de rögtön kivette a másik tőrt.. Szóval mégis csak 1 finesse fegyvert használhatok?! vagy mi itt a szabály?! Kell a Dual wield?! (ha ez segít 3 rogue szinten a thief-t választottam és negyedik szinten pedig valszeg az +2 stat-ot..) Szóval tiszta Rouge..Más kérdés: szerintetek van értelme átképezni Monk-á? A Tawern Brawler jól hangzik, csak akkor bukja a dex plust a tolvajkodás/csapda és egyéb dolognál..
Amire ugyan megoldás lehet a +18 dex kesztyű a goblin camp-ben.. de később lesz azthiszem egy +23 str szintén kesztyű.. Kowalsky#2903
-
Hintalow
senior tag
válasz sumdudum #1474 üzenetére
A finesse tulajdonságnak ehhez nincsen köze, alapjáraton olyan fegyverekből tudsz kettőt használni egyszerre, amik rendelkeznek a light property-vel.
És a rapír pedig nem számít könnyű fegyvernek, azt csak az említett dual wielder feat-el tudod más egykezes fegyverrel használni.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
válasz sumdudum #1474 üzenetére
Ahogy előttem írták, light fegyverből tudsz egyszerre kettőt is használni.
Van pár ilyen, ezek a következők
* Club
* Daggers
* Handaxe
* Hand Crossbow (az egyetlen ilyen lövő fegyver)
* Light Hammer
* Scimitar
* Shortsword
* SicklePénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
sike!
tag
válasz sumdudum #1474 üzenetére
Kell a Dual Wield feat a 4. szinten ha nem csak 2 tőrt szeretnéd használni.
Van egy tippem mit válassz 4. szinten: Sharpshooter. Igaz, hogy lesz - 5 penalty Attack Roll, de +10 damage is, plusz a környezeti tényezők semmilyen esetben nem fognak hátrálratni. Kb. ugyanazt fogod elérni sebzésben, mint pl. 2 Rapier-rel, de nem leszel olyan sebezhető, lévén távolról osztod az áldást.
-
sumdudum
tag
Köszönöm a válaszokat!
Így már minden tiszta!
Gondolkozok ezen a távolsági dolgon..Kowalsky#2903
-
sumdudum
tag
Ez eszméletlen jó!! Fel is iratkoztam! Köszi!
A lassú játékról: Először én is furcsáltam, hogy az enemy sebességét a combat során nem lehet állítani, (ez már a Fallout 1ben is volt és minden körökre osztott játékban használták/ják Lásd: Heroes of Might and Magic 3 (talán csak a KOTORban nem) ) Szerintem ezt is megoldja majd egy Patch..
Éngem az kezd irritálni, hogy dobókockázásnál (az elején még tök jó volt, meg még így 55 óra játék után is érdekel, hogy mit dobtál! DE, ha teszem azt 5 a megdobandó szám, de neked alapból 8 van, akkor az mondjuk miért nem kritikus?! és miért kell még végig várni a rengeteg áldást amit a clerictől, a bárdtól, a kesztyűtől, a fejvédőtől meg egyébtől kapsz?! Ha már alapvetően átlépted akkor minek.. lehetne egy Skip opció (vagy egy végérvényes skip opció a menüben a Gameplaynél)
Az említett gyorsított enemy mozgások is a korábbi játékokban tudtommal nem volt alap, csak patch hozta.. Aki szerette és többször újrajátszotta, vagy akár csak ismerte a storyt és a működést már 2. alkalommal maxra tekerte. (biztos vagyok benne, hogy ebben is meglesz hamar)[ Szerkesztve ]
Kowalsky#2903
-
De, jól tudod.
#1479 sumdudum: azért kell megvárni a dobást, mert ha egyet dobsz, az mindig critical failure. Vagyis hiába van millió módosítód, lehet, hogy +20-at is kapsz bónuszokra, de még mindig dobhatsz 1-est a kockával, akkor meg automatikusan bukod a check-et (ilyenkor hiába vannak a módosítók). Ezért nincs soha nagyobb esélyed 95%-nál egy kockával (mert 1 az ugye 5%). Más tészta, ha advantage-ed is van, ez jelentősen megnöveli az esélyed, mert itt 2 kockával dobsz, és a nagyobb dobás lesz az alap, vagyis csak akkor bukod, ha mindkét kockával 1-est dobsz.
A disadvantage ennek az ellentettje. Itt is két kockával dobsz, de a kisebbet veszik alapul, vagyis kétszer akkor az esélye, hogy 1-est dobsz, és ilyenkor hiába nagyobb a dobás a másik kockával, az 1-est veszik alapul, vagyis bukta.
A critical success ugyanez, ha 20-ast dobsz, akkor automatikusan sikerült a check, még akkor is, ha látszólag lehetetlen lenne elérni a célt (vagyis mindig van 5% esélyed a check-re, kivéve persze disadvantage esetén, akkor kevesebb, viszont itt is több az esély advantage-nál).[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
janos666
nagyúr
Kezdtem úgy érzni, hogy túl könnyű a játék alap fokozaton (egyre kevesebbet gondoltam és csak alap dolgokat használtam). Aztán
-nak sikerült kinyírnia. Gondoltam "megyek XP-t farmolni", de felpattintottam az I-t, és látom, hogy L12-n vége volt.Gortash
Gondolom az megoldja majd, hogy illúziórombolóan alszok egyet, miután kipucoltam a helyet, de még mielőtt beszélek vele.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
Egyébként a "Wall of Ice"-t miért blokkolják a 2HP-s székek/asztalok?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
janos666
nagyúr
Asztal is volt. De már mindegy, 2. nekifutásra könnyű volt
is.Gortash Ahelyett, hogy próbáltam kiütni a palygenerátorokat, inkább kirángattam a hatótávból (ja, és kint könnyebben el lehetett sütni a *Wall varázslatokat is). Ez mondjuk érdekes volt, mert valami 12%-ot írt a sikeres displacement esélyére, de sorban többször hiba nélkül teleportáltam. TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Na a Patch 4 sokaknál elrontotta a Vulkan módot a játékban, nálam is. Igaz pont úgy fut a játék DX11 módban is, viszont itt gyakran úgy pörög a vga hűtése, mint egy hajszárító. Vulkan alatt ilyet csak a párbeszédek alatt tapasztaltam, és ott sem mindig. DX11-el a trade alatt is ez van.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
janos666
nagyúr
válasz CPT.Pirk #1486 üzenetére
Legeslegújabb nVidia driver-el? Nekem szerint a 454.8x körüli 1-2 driverrel told durva dolgokat, de mindkét API-val, a 461.xx-el már nem.
A hűtésről nem tudok nyilatkozni, mert vizes a kártya, de általában TDP kereten fut, mikor nem CPU limites a játék (de gyakorlatilag minden épkézláb, nem "retro" játékkal). 350W.
Magától ettől a patch-től nem vettem észre semmi érezhetőt/láthatót.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Lassan a végére érek én is.
Cazador
fővámpírt lenyomtam, Astarion jelenléte nélkül. Kicsit dühös volt emiatt, de amekkora pöcs volt a játék alatt, meg is érdemelte, jó érzés volt a képébe tolni a helyzetet. Aztán Raphaelt
is lenyomtam. Elég élvezetes harc volt. Vicces volt, hogy el tudtam nyomni valami dermesztő félelem tekercset és szerencsétlen gonosz körökön át mozdulatlanul rettegett magában, aztán még egy körre át is tudtam állítani mellém azt hiszem a planar binding tekerccsel. Aztán lenyomtam közben a seregét meg az oszlopait, a végén meg egy sérthetetlen búra alá vittem a csapatot így a nagyon tápos tűzgolyó támadásai hatástalanok lettek, majd szépen meg is murdelt hamar. Yurgir és Hope is túlélte. Tényleg ez az év játéka eddig.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
sumdudum
tag
Ezzel a Critical Failure és Critical Success-el nincs is gond, ezt értem(kb. mint a Fallout 1 ben 95% esélyed van mellkason lőni valakit aki épp előtted van (mert, besülhet a fegyver, mert megzavar egy darázs, mert deformált a cső, mert őt épp becsípte egy ideg és elmozdult.. vagy izzadt volt az újjad, lecsúszott a ravaszról, esetleg a ravasz rugója valamiért nem szuperált akkor egyszer..) Ezzel semmi gondom, mindig van egy szerencse faktor.. De a játék már az animáció előtt eldönti, hogy jót dobtál-e vagy nem.. Ha nem akkor csak kiírhatná a karakter felé, hogy Critical Failure nagyobb és Piros betúkkel; Vagy Success esetén is Nagy Ző'd betükkel.. Ha meg tényleg van valami kockadobás akkor 50% gyorsítás nem ártana.. vagy lenne 100% és akkor nem kérem az első kettőt..
Kowalsky#2903
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz atainprison #1492 üzenetére
Valszeg holnap este sikerül majd befejeznem, most a wrym izé sárkányost csináltam meg.
Viszont szörnyen csalódott vagyok!!!!4444 Nem jár achi azért, hogy
dobálom a kutyának.Gortash levágott kezét
Amúgy a szerencsétlent .kivégeztem Áhh nehéz az élet.A csarnoka sarkában lévő szobába sikerült betaszítanom, ott aztán mindent rányomtam. Aztán totál váratlan Karlach összeomlott, meg a végén még szerelmet is vallott... De mit lehet tenni, ha már ott van Shadowheart... Amúgy az ME 3 befejezése még elég lájtos... Bár mondjuk sokkal jobb a happy ending moddal. Viszont ami igazán odaver, az a Life is Strange 1. részének a vége.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz atainprison #1492 üzenetére
Én nem értem mi a rossz a végében.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
atainprison
senior tag
Ez egy elég hosszú hsz lesz, előre is elnézést érte. Erősen spoileres, csak annak javaslom az elolvasását, aki már végigjátszotta.
Imádtam a játékot, ne értsetek félre, de az act 3 és a játék vége, olyan rossz "szájízt" hagyott maga után, hogy azóta se tudtam újra nekiállni. Act 3 bugok persze idővel javításra kerülnek (vagy már ki is javították), de a karakterek és a sztori nagyon logikátlan lett a végére. Ki is fejtem, innen jönnek a spoilerek:Jöjjenek először a társak: Laezel, Astarion és Shadowheart történetét rendben lezárták. A másik háromét, Gale, Wyll és Karlach története közel sem tekinthető lezártnak, olyan, mintha félbehagyták volna őket. Karlachot nem lehet kimenteni Avernusból, Wyll, ha megmenti az apját, nem szabadul meg Mizorától, Gale orb sztorija végére sem kerül pont (kicsit jobb a kép, ha őt választjuk originnek). Számomra már ez egy nagyon kiábrándító pontja a játéknak, mivel az emberhez a több száz óra alatt hozzá tudnak nőni a karakterek. Következő pont: az antagonisták, Ketheric Thorm, Orin, Gortash. A játék tagadhatatlanul a "Dead Three"-ről szól és a hozzájuk kapcsolódó három fent felsorolt követőről. Az egyik problémám velük, hogy keveset szerepelnek a játékban, a másik nagyobb probléma a következő: Ketheric Thorm legyőzése után, meg kell küzdeni Myrkul avatárjával is, tök jó, ez rendben van. A másik kettő gonosznál viszont nem jelenik meg a hozzájuk köthető istenség. Ha Dark Urge origint nyomunk kicsit szerepel Bhaal, de nagyon minimálisat, Bane azonban egyáltalán nem jelenik meg a játékban. Ezzel kapcsolatban is olyan érzésem volt, hogy nem volt elég idejük foglalkozni az act 3-mal. A játék vége és a lezárás: az egyik legnagyobb WTF pillanatom a játékban, mikor a végén az Emperort nem lehet meggyőzni, hogy szabadítsuk ki Orpheus-t, ami nagyon lényeges egy egész faj, a Gith, szempontjából. Ha ki akarjuk szabadítani, azt mondja, hogy kapjátok be, akkor átállok a Netherbrainhez, ami ellen az egész játék alatt küzdött, teljesen érthetetlen ez számomra, innentől fogva három "rossz" döntés közül választhatunk: - nem szabadítjuk ki Orpheus-t, amivel egy egész fajjal kicseszünk, szerintem a legrosszabb döntés - bevállaljuk, hogy átváltozunk Mind Flayer-ré, szintén egyáltalán nem kielégítő döntés - hagyjuk Karlachnak, hogy ő változzon Mind Flayer-ré, szintén gáz. Teljesen olyan érzésem volt ez az egész kapcsán, hogy a fejlesztők azt akarták, hogy mindenképpen rossz döntések közül kelljen választani és ezért írtak egy teljesen logikátlan részt. A lezárással meg az a problémám, mint amit végig éreztem Act 3 közben, hogy elsiették, nem volt idejük vele foglalkozni. A végső csata után, mikor Astariont elkezdi sütni a nap és már nem immunis rá (ami érthető), csak annyit mond, hogy csá pöcsök én most leléptem, és a többi karakterrel sincs egy minimális interakció. Legalább annyit elvártam volna, mint egy Wicher 3 lezárást, ahol kicsit beszélnek a társakról, hogy mi van velük a csata után. Röviden ennyi a gondom az Act 3-mal és a végével . -
válasz atainprison #1495 üzenetére
Nekem ebből csak ezzel volt bajom:
Ha kiszabadítjuk Orpheust, az Emperor átáll az ellenséghez, ill. valakinek mindenképpen illithiddé kell válnia. Viszon az, hogy nem minden companionnak van pozitív befejezése, nálam belefér, mert sokkal életszagúbb, mint hogy mindenkinek happy end van. Amúgy választhatod Wyll megszabadítását Mizorától, mert utána ugyanúgy ki tudod szabadítani az apját. [ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
atainprison
senior tag
Igen, szerintem már ezzel tönkrevágták a végét, de persze, engem a többi leírt dolog is eléggé zavar.
Ez a játék elvileg a választási szabadságról szól, akkor legyen már olyan vég is, ami teljesen pozitív. Szerintem . És nálam nem feltétlenül az a baj, hogy negatív a vége néhány compnak, hanem az, hogy nincs befejezve, ez a nagyobb gond.Amúgy választhatod Wyll megszabadítását Mizorától, mert utána ugyanúgy ki tudod szabadítani az apját Igen, de akkor Karlachnak még rosszabb lesz a vége. [ Szerkesztve ]
-
Ovisbig
tag
Sziasztok!
Hogy kell megmenteni Vanrát?
A kislányt akit Ethel néni elrabolt.
Spoiler alá leírhatnátok mert nem jövök rá mitől okádja ki élve. -
válasz Ovisbig #1498 üzenetére
Kapsz egy potiont, ha Ethel előtt találkozol a Hag áldozatai csapattal, amit ha nekidobsz a Hag-nek, automatikusan kihányja a gyereket (élve). Ill. ha jól tudom ki is lehet belőle vágni, bár nem tudom, hogy megússza-e éve a gyerek azt, ha megölöd a boszit (a kivágásban nem vagyok biztos). [ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest