- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
Alacsony jel és torz...mindent a torz jel nyír ki.
1000subra 1.5kw erőt tettem, nincs ki vezérelve maximális jelalakra,is szép szinushullamon üzemelt kellő hangerővel nincs torzítás nincs túl vezérelve az erősítő.
Ha be van állítva minden nem lehet baja semminek.
Röviden ennyi. -
Lusu
aktív tag
A hangszórók nem szeretnek áram alatt mozdulatlanul állni, mert akkor leégnek. A kis teljesítmény esetén ez azért fordul elő, mert egy bizonyos kitérés után kevés az energia, hogy tovább mozdítsa a membránt és az megáll, holott a bemenő jel szerint még mozdulnia kéne tovább. Emiatt torz is lesz a zene és amíg egy helyben áll a tekercs, forrósodik, amíg végül 10W is bőven leégeti.
Ideális esetben az erősítő mindig nagyobb teljesítményű mint amit a hangszóró elviselni képes. Főleg azért, mert a teljesítmény igénye is frekvenciánként változó és... De nem untatlak
Egy hangszóró mögé kell az energia. Ha ez megvan, kell egy bitang masszív beépítés, Ha ez is megvan, egy autó esetében szükséges a különböző távolságok korrigálása, időkorrekcióval. Valamint ezzel párhuzamosan a vágási frekvenciákat a hangszórók átviteléhez igazítani majd equalizerrel egyformára alakítani a 4 (vagy több) hangszóró frekvenciaátvitelét.
Viola, ezek a tisztes hangreprodukció lépései és az út a nirvánába -
zseko
veterán
Az ilyen nem untat Nem állítom hogy teljesen átlátom már, de kezdem érteni. Nekem elég régről még olyasmi rémlik, hogy a hangszóró legyen a nagyobb nem az erősítő.
Ez az időkorrekció egy érdekes móka, elpoénkodtam vele egy darabig. Hogy lehet helyesen beállítani? Én a 'paraszt módszert' választottam, lemértem a hangszórók távolságát mérőszalaggal, és ahhoz közeli értékeket választottamHR24.hu
-
Lusu
aktív tag
A mérőszalag egy nagyon jó kezdés. Utána fülre párosával tudod állítani a hangszórókat, mint magas pár, mélyközép pár. A magasnál talán azt tudod figyelni, hogy a mérőszalagos állítás után megtaláld azt a pontot ahol a legtisztábban szól és a középső hangok pozíciója valahol az autó középvonalába esik (persze ez is több dolog függvénye de nagyjából stimmel, ja és csak a magasak szóljanak)
A mélyközepeket talán úgy a legkönnyebb mérőszalag után fázisba hozni, hogy választasz egy jó mély szinusz hullámot amit kellő hangerővel képes megszólaltatni. Mondjuk ha 60Hz-en vágod a hangszórók alját akkor legyen a választás 60Hz. Csak a mélyközép pár szóljon és az egyiken fordíts polaritást. Majd kezdd el késleltetni az egyiket, ha hangosodik, akkor állítsd vissza és kezdd késleltetni a másikat. Addig kell késleltetni vagy a jobbat vagy a balt amíg a leghalkabb lesz (meg kell próbálni fókuszálni a 60Hz-es hangra, mert sajnos az ajtó belezavar a maga rezgéseivel) ha ez megvan, polaritás vissza és ha az égiek is úgy akarják jól fog szólni
A mélyet fázisba hozni ugyan úgy lehet csinálni, mint a mélyközép párnál. Csak a mély és a mélyközepek szóljanak (először a mélyközép pár legyen beállítva, mert fordítva bele lehet kavarodni) A keresztezési frekvencián szinusz hullámot játszani és meghallgatni mi történik ha elkezded tekergetni a késleltetést. Itt is azt kell megtalálni ahol a legjobban elhalkul, tehát kioltják egymást a hullámok a hallgatói pozícióban. Ha túl sokat kell késleltetni akkor vissza a kiindulópontra, először fázist fordítani és utána késleltetni. Ahol kevesebbet kell késleltetni az a jobb választás. Ha vagy így vagy úgy megvan a legcsendesebb pont akkor fázis vissza és szintén jók vagyunk.
Viszont a magasat összehozni a mélyközéppel nincs jó receptem, de ha az egyik oldalt hallgatva késlelteted ide oda, akkor talán arra érdemes figyelni, hogy fülmagasságba kerüljenek a hangok, főleg a mélyközép és magas keresztezési frekvenciáján hallottak.
Nem könnyű, de nem lehetetlen. A legjobb segítség, ha találsz a közeledben valakit aki már túl van ezeken és szerzett benne gyakorlatot, ha bedobod merre laksz, szerintem jelentkezik valaki aki segíthet -
K Norbi
addikt
Sziasztok.
10mm2 Tápkábel elég ezeknek?
Kis Alpine erősítőnek
Alpine bbx-t600.
Pioneer TS-C1700R szettet hajtana meg.
70W Rms bír
Szettnek 1.5mm2 gladen hangszóró kábelt vinnék.
RCA-k szintén Gladen.De ha van más erősítő ami ajánlott szetthez pl JBL [link]
Tápelosztás? Kis erősítőről mehet?
50A Fő biztosíték akksinál elég lesz neki?Meg egy pótkerék mélynyomó JBL Basspro
Itt sincs olyan nagy áramfelvételItt egy kép a régi zenebonáról.
De szerettem! meg a 2 utcával odébb lakók is[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
Köszi, ez hasznos lesz
Bár nem értek teljesen mindent, vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy nem vagyok benne biztos, tényleg azt értem-e amit gondolok. Amit írsz, az azt feltételezi - legalábbis azt gondolom - hogy külön tudsz késleltetést állítani a magasnak, a mélyközépnek, és a mélynek, ami egy komolyabb rendszert feltételez. Na most ebben az autórádióban egy egyszerű dsp van, Front - Rear - Sub állítással:
Valamint még egy ilyen állítási lehetőség:
És az EQ:
Most csak a képek kedvéért van így szanaszét állítgatva, főleg az EQ.Annyit tudnék csinálni jelenleg, hogy a Front-on hagyom a mélyközepet, a Rear-ra meg átkötöm a magasat - az most úgysincs használva, kalaptartóba meg nem valószínű hogy teszek hangszórókat, azt írtátok nem annyira érdemes - , és akkor függetleníteni tudnám őket egymástól valamennyire, hangerőben is és késleltetésben is. A Sub meg eleve a sub.
Mondjuk a Phase-t jelenleg nem értem mit csinál pontosan.
Helyileg amúgy Gyöngyös, de addig már nem foglalkozom vele amíg az ajtószigetelést meg nem csinálom. Amúgy tegnap meg majdnem cseréltem autót mert szembejött egy váratlanul de kiderült nincs benne klíma, és anélkülit már nem akarok venni. Azért is nem akarok a mostaniba sem sokat belefektetni, mert jó lenne klímásra váltani.HR24.hu
-
-
zseko
veterán
Oks, köszi, ha úgy lesz, kereslek Egyébként Hatvanban dolgozom, ha az jobb irány.
Ajtószigetelésnél tisztításra mit érdemes használni? Mintha olvastam volna itt, de most nem találom. És a lapokat úgy olvastam érdemes csíkokra vágni, valamint kicsit rámelegíteni hőlégfúvóval, könnyebb felrakni.
Aztán ami még érdekelne: ami van most hangszóró, annál ugye külön van a magas, és a kábele olyan, hogy tartozik hozzá egy szűrő a kábelbe beépítve, és persze egyben van az egész, külön leágazás. Na most nem tudom, ezt el kéne vágni, és úgy bekötni, hogy ott legyen az a szűrő is, mert nem vagyok benne teljesen biztos hogy annyira egészséges ha a teljes sáv rámegy, nem csak a magasak, de amúgy meg ha nem válik be és el kéne adni, akkor meg a vágott kábel mennyire lehet gond majd.
A fejegységen lévő HPF és LPF beállításoknál meg az előbbi 30-800Hz, az utóbbi 630Hz-12.5kHz között állítható.HR24.hu
-
senior tag
Szűrőt elvileg érdemes rajta hagyni hogy ha állítasz akkor nehogy elszóljon a magas. Ugye ha van külön a szetthez hangváltó akkor nincs ilyen gond, mert az elvileg védi, viszont akkor azt állítani sem tudod. Az én esetemben szerintem bent fog maradni a hangváltó, viszont a + - fel lesz cserélve, mert jelenleg is annyira hangosak a magasak, hogy mélysugárzót teljesen elnyomja. Hangváltó kihagyásakor meg gondolom a magasakat a mélyre kell kötni, azért van rajta két pár csatlakozó, legalábbis józan paraszti ésszel gondolkodva gondolom így.
-
zseko
veterán
Ahogy írod, hangváltó itt nincs, így egy kábelen van a méllyel, viszont a magas ágán van egy szűrő beépítve a kábelbe, alakja után talán egy ellenállás, de akkor tudnám meg, ha levágnám róla a zsugorcsövet. Így nekem valószínűleg el kell vágnom a kábelt, valamint nem biztos hogy csak úgy szimplán meg lehet fordítani a polaritást miatta.
HR24.hu
-
K Norbi
addikt
Sziasztok
4VoltPontosan középen lesz?
-
somé
őstag
Helló mindenki, amennyiben egy fejegységnek van külön SUB RCA kimenete, azzal kössem a 4 csatornás erősítőre a mélynyomót, vagy használjam a sima RCA-t, a végén Y elosztókkal? Van, lesz különbség? Úgy vélem igen, de erősítsétek meg, mivel a fejben vannak külön a SUB-ra való beállítások.
A fantáziához intelligencia szükséges.
-
Micsurin
nagyúr
Edit: autósba akart menni csak egymás alá vannak mentve, mea culpa.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
sfknasty
aktív tag
Na beizzítottam én is a rendszert egy próba erejéig.Csináltam egy videót róla,de sajnos a telefonnal felvéve nem az igazi,pedig élőben nagyon is rendben van a cucc.Maximálisan megvagyok vele elégedve. Már csak Rendbe kell rakni a DSP-vel.
-
zseko
veterán
Végre rendelhetővé vált a Tsunami, így megrendeltem a szigetelést az ajtókba. Roppantmód kíváncsi vagyok most már hogy mi fog kisülni belőle, már csak ezért is akarom megcsinálni is már.
Más, azért csak szeretnék kérni ajánlatot autórádióra, max 60e-ig. Viszont olyan kellene ami kb. ugyanazt tudja mint ez a Nakamichi, vagyis: bluetooth, időkorrekció, és HPF - LPF állítási lehetőség legalább. Gondolom ez lenne a keresztváltó. Hogy legyen extra is , a pontmátrix kijelzők szimpatikusabbak mint a pálcikásak. Az hogy ne legyen bazári kinézete szintén jó lenne, de a(z olcsóbb) trendeket elnézve ez elég nehéz lenne...
Nézegettem párat az ajánlóban megadottak közül, de a legtöbb - amire rákerestem - már nem kapható.Azt is megkérdezném akkor már, hogy hangszóróból mi lenne az ajánlott mondjuk max. 50e-ig, a szép reményekkel indult G170C helyett.
HR24.hu
-
sfknasty
aktív tag
Mert a hosszú hétvégén is kell a fájás.
-
senior tag
Nem bírtam ki, hogy én se foglalkozzak magával az autóval, így haladgattam egy kicsikét (de tényleg csak kicsikét! ). Megnéztem a multimédiát, illetve átvezettem az áramkábelt, ami nem volt olyan egyszerű mint ahogy én azt gondoltam.
Tudom tiszta retek minden, majd takarítva is lesz, de addig amig szerelve van felesleges! A lényeg hogy megy a 12V a kábelen.
Ezután javarészt ennek a két kábelnek a meghosszabításával ment el az időm (nem mindegyikből volt ugyan olyan színű kébelem ez ugye még jobban nehezítette a dolgomat, plusz elszólt két biztosíték is, amit már csak végső elkeseredésemben vettem észre ). Viszont a végeredmény jó lett. Felső kijelzőnek a kábelei, ami kell a kormányvezérléshez, hogy működjön. Én úgy döntöttem, hogy ez be megy a rádió helyére, ezért kellett hosszabb kábelt csinálnom neki.
A végeredmény szerintem elég jó lett, úgyan úgy funkcionál, mintha az eredeti helyén lenne!
Végére megnéztem a multimédiát is, ami ugyan úgy ment probléma nélkül. Már most fényévekkel jobban szólnak a JBL hangszórók mint a gyári rádióval, kíváncsi leszek milyen lesz majd erősítővel.
Szép lassan majd összeáll majd nekem is, de a lényeg az, hogy (eddig legalábbis) működni fog a dolog. Holnapi cél az erősítő beépítése lesz, amit nem tekintek nagy feladatnak, egy rögzítési módot kell majd kitalálnom, a többi meg majd adja magát!
-
zseko
veterán
Több YouTube videót és a netet átnézve, szerintem visszaküldöm a fejegységet, mert hibás. Vagy adjanak egy olyat ami nem szoftverhibás és működik ahogy kell, vagy, akár plusz hozzáfizetéssel is, egy másfajtát.
Ezért kérnék némi segítséget újból, hogy milyen fejegységek a jók, persze olyan érdekelne ami szintén bluetooth-os, és tudja az időkorrekciót, és a HPF - LPF állítási lehetőségeket legalább, ezen felül jó ha van benne ~10-12 sávos EQ.HR24.hu
-
senior tag
Végeredmény az ilyen lett. Így nézve jobbra megy a 12V+, Ground (ami közvetlen ülés alatt van), illetve a Remote kábel. Bal oldalt meg mennek az RCA-ak. Leteszteltem az összes hangszóró kimenetet, és van hang mindegyiken, szóval jónak kell majd lennie. 4 ajtószigetelés illetve hátul 13cm-ről 16cm-re való csere van vissza, ezeket majd kövi hétvégen csinálom meg, egyenlőre nekem ennyi elég volt!
-
senior tag
Bal hátsó ajtót ma szétkaptam, megnéztem mennyire nehéz leszedni a gyári szigetelést. Hát van baja. Ez így jó lehet vagy még vakargassam egy kicsit ?
-
senior tag
válasz bokarcsi71 #77885 üzenetére
Na majd hétvégén adok még akkor neki, "bemelegítésnek" most ennyi elég volt. Köszi szépen!
-
f4cg80
tag
Sziasztok!
Honda Civic (2015)-ben szeretnék pár hét múlva egy szép hangzású rendszert.
Fejegység: 2 DIN-es Pioneer SPH lenne (160 vagy 360), esetleg hasonló kaliberű JVC vagy Kenwood, Android Auto-val, mik a tapasztalatok velük?
Hangszórók elől: 16,5-ös komponens szett, mik az ajánlottak? Kértem ajánlatot a helyi autóhifitől, ők Mac Audio-t és Hifonics-et ajánlottak. Megéri a Hertz DSX165 felára a Hetzt UNO K165-höz képest?
Hangszóró hátul: 16,5-ös koax: hátra ha jól tudom nem kell csúcsminőség, esetleg egy Pioneer TS-G, Alpine SXE, vagy legyen Hertz X165?
Ajtók pedig kapnának természetesen Alubutyl szigetelést, erősítőt és mélynyomót nem terveztem. Zenei stílusom nagyon vegyes.Anno a Ford Focusomban egy Pioneer FH-X720BT, Blaupunkt GTX hangszórók és egy kis Alubutyl csodákra voltak képesek.
Előre is köszönöm a tippeket és segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Ha aktív ládán a magas jelbemenetet szeretném használni (gyári H Astra Blau fej, jelenleg nem tudom cserélni megfelelő multikormány kábelek hiányában másképp bukom a boardcomputert. ) akkor a hátsó hangszórópárt kikötve azok kábeleit csak direktben használhatom? Vagy megtarthatóak a hátsó hangszórók ha szimplán megtoldom a kábeleket és hozzá forrasztott szálat viszek hátra az aktív ládának?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dave0825
őstag
válasz Micsurin #77888 üzenetére
Corsa D-ben cseréltem fejegységet feleségemnek, alap Kenwood ment bele, lehetett hozzá venni Kenwood CAW-CANUN2-t (ehhez az autóhoz, ehhez a rádióhoz ezt ajánlotta a gyártó), nem volt nagy ördöngösség bekötni, csak nem olcsó. A multikormány is működött vele, és a BC is megmaradt, óra/system beállítások is elérhetőek utána, szóval minden működik vele.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Micsurin
nagyúr
válasz dave0825 #77890 üzenetére
Csak épp gondolom a titkos / diagnosztikai menütől el kellett búcsúzni tippre mivel az a settings gomb hosszú nyomására lesz elérhető, az egyetlen olyan menüpont ami írja a vizhőfokot az autóban.
Vagyis ott tartunk kábelek ~20-30 mivel kell ISO átalakító ÉS multi kormány kábel valamint kell egy OCM modul ami kijelzi újra a vízhőfokot a trip helyén és akkor most jöhet a fejegység. ~100-120-at elköltöttem és még nincsenek hangszóróim + erősítőm.Jobban járok egy gyári CD40 Opera-val az tud annyit mint egy kommerszebb 2DIN Ken/JVC/Pio fej és megmarad a gyári diag menü.
Lite jogos
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zseko
veterán
Ma beszigeteltem az egyik ajtót, holnap megcsinálom a másikat. Így, hogy különraktam a magasat, és az egyik ajtó már készen van, már jobbnak hangzik, 'sajnos' annyira, hogy ezek után még inkább bele akarom rakni a subot
Ami még inkább 'sajnos', hogy bekúszott a gondolat, hogy akkor már ne csak a subhoz legyen erősítő...
Azt hiszem ezek után ha autót cserélek, ez lesz az első amit megcsinálok rajta...HR24.hu
-
senior tag
Nyugi, nem csak téged lehet ilyen "elvetemültnek" nevezni. Én a mostani rendszerem mellé (a mostani erősítő + ugye az első szett meg a hátsó szett) akarok még egy erősítőt (ami vagy Stage A6002 vagy A3001 lesz) illetve egy subot (ami pedig egy S2-1224SS lenne). Hogy ennek mennyire van értelme az jó kérdés, de így mondhatni fullos lenne az egész!
-
zseko
veterán
Végeztem a másik ajtóval is, hát, durván megérte hogy rászántam az árát és az időt. Fényévekkel jobb hangja lett mint az első, szimpla beszereléskor volt. Most 'Bass -7' állásban van majdnem olyan mély, mint volt elsőnek a 'Bass +2'-n, és érezni az ülésen is már, hogy van mély. Milyen lehet akkor a gyárival, ami alapból jobb mélyet adott...?
A hangerőt 40 fölé még mindig nem nagyon lehet tekerni, bár a mély meg van küldve EQ-ból is... lehet ott visszább veszek majd, de csak azután, hogy beraktam a szubot, mert imádom a mélyet. Inkább mély legyen, mint hangerő Amit most így bír, az már jó.Ha esetleg vennék erősítőt akkor elég lenne csak a mélyközepet meghajtani róla, a magasakat nem szükséges, vagy kellene azokat is?
HR24.hu
-
f4cg80
tag
válasz f4cg80 #77887 üzenetére
Tovább szűkítettem a kört hangszórók terén amire tanácsot javaslatot kérnék.
Audio System Carbon 165, Hifonics vx6.2e esetleg a többek által javasolt Hertz DSK165? Árban ezek azonosak, Gladen és Rockford azért drágábbak.
Hátra koax mennyire kritikus?
Elég egy olcsóbb Alpine SXE1725/Hertz K165 vagy oda is inkább Hifonics/Audio System vonal legyen? -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre.
Adott egy Grande Punto, és az első ajtókat szeretném szigetelni.
Milyen jó árérték arányú szigetelést tudnátok ajánlani, illetve mekkora mennyiségre lenne szükségem szerintetek ?
Nem kell prémium minőségű szigetelés.[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Speeedfire
nagyúr
Sziasztok
Alakul az e92 projekt.
Sajnos a megmaradt rainbow profi első szett nem ment bele sehogy az első ajtóba, így el lesz adva (bár nem tolongnak érte, pedig szépen szól). Így lett a helyére egy focal bmw specifikus első szett. IFBMW-S, viszont az első szetthez nem kaptam meg a váltót. Mivel tudnám pótolni? Elvileg Crossover: 18 dB/oct (4 kHz) van benne, gondolom csak a magas hangot vágja.
Közben rendeltem egy dsp procit is, így idővel egy 4 csatornás Alpine MRV-1005 fogja őket hajtani. Nem tudom milyen lehet első szettre.
Illetve kapott egy linux alapú android autot is. Ezzel a legnagyobb bajom, hogy a gyári ccc navigáció aux bemenetére megy a jel, és a ccc egység tolja ki a hangszórókra. Hát eddig elég hitvány a hangja. Ezen nem tudom, hogy a dsp tud e segíteni valamit.
A láda marad a sliccelt gladen sqx-10, és az Emphaser ea2190 lesz ami hajta.
A közepre marad a mostani 2.5mm2 van damme kábel, viszont a csipogokra szerintem elég lesz az 1.5mm2. Az ülés alá a kábelek miatt nem fog elférni az erősítő, mard a csomagtartóban sajnos.
Bármi tipp, észrevétel jöhet.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Directors
senior tag
Köszi!
Kaphatnék egy kis segítséget ?
Ha jól olvasgattam akkor az ajtók belső felületére kell ragasztani az első réteget ami a Comfortmat Ghost.
Aztán jön második rétegként a Comfortmat Integra. Viszont látom hogy ebből kevesebb kell. Ezt pontosan hová célszerű tenni ?
A Comfortmat Tsunami közvetlenül a hangszóró mögé kell tenni.
A Comfortmat Wave 15 pedig a műanyag ajtópanelre kell tenni.Sokat javult ettől a hangzás ?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fujifilm X
- NBA és kosárlabda topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5