Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KRISSTUS

    aktív tag

    válasz egykettő #78601 üzenetére

    Szia!
    Szerintem egy autónál sem lehet megoldani "roncsolas/vagas/lyukasztas nelkul".
    Ha van a lyobb oldalon is furat a motorháztető nyitó bovdennek akkor esetleg ott (átmérő kérdéses), vagy azon amit írtál lyukasztással.
    De ne "éles" hanem hegyes, esetleg kúpos tárgyal, még megpróbálhatod tűreszelővel kicsit kitágítani és a kábelt + a nyilást bezsírozni majd behúzni.
    Garantálni nem tudom, hogy a gumi esetleg nem szakad el, nekem most egy 10-es van így behúzva, de cserélni akarom 25-ösre.

  • egykettő

    aktív tag

    válasz egykettő #77875 üzenetére

    Végül inkább megrendeltem egy ilyen Sinus Live SH-150-et egy harmadik webshopbol :W .

  • Lite

    őstag

    válasz egykettő #77660 üzenetére

    Hűha, ez jófajta kalandjáték lesz... :U

    Sorban:
    1. az erősítő harmatos lepke..ng, még hidalva is max 160W RMS/4 Ohm, ezzel szemben a sugárzó 300W RMS / 4 Ohm = nagyon nehezen fogja hajtani, könnyen torz jellel le fog égni a nyomó. A híd miatt a damping feleződik, egy ilyen refiládánál a kontroll eléggé alacsony szinten lesz (nem lesznek pontos mélyhangjaid, kicsit szétfolyósnak fog tűnni a zene). Szumma nem ehhez a nyomóhoz való. Ezzel front szettet kellene hajtani.

    2. az erősítő, ha jól néztem, nem tud nagy jelszintet fogadni, amit pedig a fejegységről csapolnál, az már erősített kimenet, tehát kell egy jelszint-csökkentő, ha nem akarod megsütni az erősítőt 2 mp alatt.

    3. a refis szub mindig lutri, azt nehezebb a kocsihoz hangolni, gyári cuccra kötve kicsi az esélye a pontos illeszkedésnek. Szóval készülj arra, hogy nem fog tetszeni a kapott eredmény.

    4. ehhez az erősítőhöz a 10-es kábel / 40A elég. De! szubokhoz azért ennél komolyabb tápellátó rendszereket javasolt beépíteni, itt konkrétan a 25-ös hegesztőkábelt mondom alapnak, 80A biztivel, akkumlátorra visszatestelve (nem kasztnira!). A jövőben azért ez eléggé kibővíti a lehetőségeidet.

    5. az kifejezetten jó ötlet, hogy nem a csomiban van az erő, hanem az ülés alatt! Nyáron, ha a klíma pont oda (is) fúj, megváltás az erősítőnek, télen a meleg hamarabb üzemi hőfokra hozza, jobb a szellőzés, stb. Én kifejezetten pártolom ezt a fajta beépítést! :)

    6. autóhifiben minél rövidebb jelkábeleket használni szintén szerencsés, nagyon sok zavart össze lehet (és össze is fog) szedni az alacsony szintű jelutakon. Szóval ezzel megint csak nyersz, nem beszélve költségvonzatról, hiszen így csak egy vastag hangszórókábelt kell vinned a kocsi felétől hátra, ami a legolcsóbb eleme a rendszernek...

    Üdv a lejtőn! :C

Új hozzászólás Aktív témák