- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Strapáciusz
tag
Nem tudom volt e már. Érdekesség és magyarázat:
Sep 6, 2020 Depart from. Estimated time of arrival at port: 18 Sept./19 Sept.,Reasons for delay:Due to there are many trains in Dostyk, the train was waiting for shipment in Shankou for overtime
(ha volt elnézést)A lélektani hadviselés spécije
-
regos
tag
Üdv
Nem tudok választani a fizetési lehetőségek közül így nem tudok rendelést leadni fizetés nélkül. Másnál is van ilyen probléma? Eltünt a Payments method.Mobilon is.
Ötlet? -
Topikgazda
Nem tűnt el, csak legfeljebb az eladó kivette az egyéb opciókat a bankkártyán kívül, lehet hogy azért mert magyarok felől csak ez jöhet számításba.
Ha német vásárolna nekik meg ezek vannak:Persze rá kell nézni más eladóknál is és ha mindenkinél ez van akkor központilag lett így beállítva.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
válasz Voice24 #42850 üzenetére
A felvetésemnél igazából kérdés akart lenni, hogy indíthatok-e erre disputát, csak mire észrevettem a hibát, már nem tudtam szerkeszteni.
Ha pedig indítok, újabb kérdés lesz, hogy mivel tudom bizonyítani az állításomon kívül, hogy nincs benne bt. Másoljak ki értékeléseket az ugyanilyen mérlegek mellől, amikben szintén ezt reklamálják? -
Voice24
őstag
válasz Voice24 #42856 üzenetére
Közben látom, válaszolt az eladó a problémámra, ennyit bírt írni:
"Sorry, the model you bought cannot be connected to the phone" Hát, ha úgy veszem, meg is van a bizonyítékom Ez teljes mértékben ellentmond a leírásnak, és most már nem fogok megelégedni a vételár felével, kérdés, az Ali mit szól hozzá. -
Voice24
őstag
válasz sambenez #42858 üzenetére
Teljes vételárnál biztosan ez lenne (amúgy jogosan), de én valahogy úgy gondolkodtam, hogy a 4800-ft-os vételárból visszakérek kb. 3 ezret.
Amúgy elég idegesítő, hogy most már lesz két olyan mérlegem (na jó, az elsőt elajándékoztuk), ami nem az volt, mint amit rendeltem, igaz, a visszatérítéssel nem is volt drága. De vajon hányat kell megrendelnem ahhoz, hogy végre azt kapjam, amit szerettem volna? Régebben nem preferáltam az Alit, általában a Banggood-ról, ritkábban más kínai áruházakból rendeltem, de ez nem volt jellemző, hogy nem azt kaptam, mint amit rendeltem, vagy ami a leírásban szerepelt. -
Manus4
tag
Na már a magyar posta nyomkövetőt is ismerik és telefonszámot is adnak ))))))))))) de mi tudjuk már ügye h ez csak valami kamu bejegyzés nem ért ide........
https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal Customer Service Tel: (+361) 333 77 77 Hello, your goods are in your country, please contact the local post office .
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Manus4 #42860 üzenetére
Szerintük igazi, ők megbíznak a kínai logisztikai cégek által átadott adataiban.
te se gondolod hogy magyar posta kamuzik mikor infót tesz fel a netre.
Inkább annyi van, magyar posta nem ismeri el a bejegyzéseket valid infónak, igazából mi nem tudjuk bejegyzés ami azt mutatja itt van mennyire igaz. Ritkán gyanúsan nem, de van mikor akár valid is lehet. -
axlfsi
veterán
Nos, csak érdekességképpen: ha még ma sem kapok visszajelzést, akkor a második, teljes munkanapja, hogy nem születik döntés a vámmentességről... türelmes vagyok, de azért örültem volna, ha a héten már a kezemben a rendelés. Esélytelen, az biztos...
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Topikgazda
válasz Manus4 #42860 üzenetére
Ha ezt egy meg nem érkezett nem könyvelt küldemény dispute-jához írják, tehát nem nemzetközi postai nyomkövetési száma van Lx, Rx. Ex kezdetű és nekem ilyet írnának szó szerint ezt írnám vissza angolul és kínaiul.
Te hülye vagy, ez nem regisztrált, könyvelt nemzetközi postai küldemény, sehol nem kell írni a szállítási információkat és nem is írják, így hiába érdeklődöm nincs róla információ.
Te hol látod hogy ők átvették, amikor ezt nem könyvelik?
A fáradozásodat az ügyben így tudom értékelni: *
Kezd már teli lenni a hócipőm velük, 90 napig várom és nem jön meg és erre telik neki.[ Szerkesztve ]
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok lehet hogy ez a csomagom vámolásra kerül LT183388084NL ? $ 18.47
a postán még csak egység képző szerepel -
veze
őstag
válasz Voice24 #42856 üzenetére
hasonló képen jártam mostanában, nem a leírásnak megfelelő terméket kaptam, sőt az elküldött termék kinézete sem pontosan ugyaz volt a mint a hirdetett áru. Nem is pont ugy működött hiányzott belőle egy állítási lehetőség, ami ugyan benne volt de nem olyan pontossággal lehetett ezt megtenni , csak közelítőleg. Nekem pedig pont erre az opcióra szükségem van.
Nyitottam vitat , azzal hogy nem felel meg a leírásnak és teljes visszatérítést kértem mivel így számomra használhatatlan. (tényleg az) csatoltam képet videót, leírtam nem pont ugy működik, nem felel meg a leírásnak, ( a leírás szerint ezt az opciót is tudnia kellett volna) nem pontosan olyan mint ami a fényképen van, nem egyezik a foto és a megkapott termék. Döntés: felét visszakapom és a termék marad: " mert ez elküldött termék is értéket képvisel" ( kérdem kinek, mert számomra nem) 2. visszaküldöm saját költségemre és full refund. Nem fogadtam el egyiket sem. Visszavontam a dispute és újranyitottam, de más ürüggyel, nevezetesem azzal hogy a termék nem jól működik, hibás és részleges visszatérítést kértem (24,78 dollárbol 24,00et) , ujabb videot csináltam, előkerestem egy korábbi terméket mint mintadarabot, ami úgy működik ahogy kell(ene) , és szereplt az is a videóban , mint minta, és a megkapott is, amin látszott hogy nem lehet ezt az opciót benne kapcsolni ( mert nem is tudja) de a kifogásom az volt immár, hogy nem jól működik, tehát rossz, mert nem állítható benne az a bizonyos dolog ami a leírásban szerepel. és így megkaptam a részleges visszatérítést (0,78cent híjan) Ebből azt szürtem le, hogy nem mindig van igazam akkor se , ha igazam van és másképp kell a dolgot tálalni, ahhoz hogy kármentést érjen el az ember[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Manus4 #42863 üzenetére
na most kaptam én is fura választ.
Ritkán az az érzésem, egész Ali-n csak chat botok vannak, és nincs gondolkozó ember.
Bolt Top Brands, 96% felett meg minden, erre ez van:
"https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=RE124961181CN&spm=a3708.7860688.0.d01
Hello, dear friend. The logistics provider is transporting your package, Do not worry."Mikor írtam ez igenis törölt rendelés, mert 10 napja nem lett átadva
akkor ezt válaszolta:
"friend, We have checked the parcel with the logistics provider for you, The logistics provider is shipping."Bizonyíték
Cainiao oldal írja: "Your parcel is in transit"
-
Korcselmelet
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek.
AliExpress-en kerestem egy kis kütyüt, a termékre azt mutatta 280 sold, az eladó 97,1% pozitív visszajelzés, 8 éve tag, maga a termék is 4,7, nekem szimpatikus volt a dolog.
Spain warehouse, nem kell majd vámolni, egyéb mókákon átesnie, GLS_ES, 2-7 nap várható szállítási idő
Aug 30-án leadtam a rendelést, kártyaadatok megad, sikeres is volt a tranzakció.
Szept. 2-án ír az eladó, hogy amit rendelnék az elfogyott, beleegyezek-e egy másik (olcsóbb) variánsba.
Még aznap válaszoltam, hogy nem, visszafizetést kérek, majd megkérdeztem hogy ezt a másik opciót mégis mennyivel adná olcsóbban, mennyit utalna vissza az összegből ? (elfogadást nem mondtam a dologra, csak kérdeztem)
3-án már csomag adatok a GLS-nál
4-én csomag átadva a GLS-nek, valamint ennyi üzenet: "We will check the Difference."
8-án ismét egy üzenet, ahol ír egy 35$-os refund összeget, számomra elfogadható-e.
válaszoltam, hogy ha megérkezik a csomag, és minden oké vele, abban az esetben elfogadható ez az ajánlat.
9-én, tegnap megnéztem a GLS csomagkövetőbe a számot amit megadott:
2020.09.09.9:40 A csomag kézbesítésre került. Franciaország Messein
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=37662276507&spm=a3708.7860688.0.d01Origin: Spain, Destination: Slovakia, mégis Franciába kézbesült.
(amúgy Magyar cím van megadva a rendelésnél, nem is értem a szlovák célállomást)Nem válaszolt még a kérdésre, hogy ez most micsoda, még nem tudok vitát indítani, még nem telt el a csomagfeladástól a 10 nap.
Nem rendelek sokat külföldről, ~300$-os értékben meg főleg, most egy kicsit csalódott vagyok.
Jól érzem hogy átb.szás a dolog ?
Most napokig - hetekig nem látom a pénzem, ha jól gondolom?[ Szerkesztve ]
-
axlfsi
veterán
válasz Korcselmelet #42872 üzenetére
... azt jol sejtem, hogy nem Franciaorszagban laksz?
Ez modjuk jo nagy szivas, nem lattam meg ehhez hasonlot (remelem nem is fogok).
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Topikgazda
Srácok használjátok már szebben a link gombot. Köszönöm.
Például:
Bolt Top Brands, 96% felett meg minden, erre ez van:A csomag kézbesítésre került. Franciaország Messein
A teljes link sor linkelve nem egészen szép.
[ Szerkesztve ]
-
Aramisz
lelkes újonc
Tudom, még korai.
Itt néhány válasz, néhány jövőbeli kérdésünkre:
"Betör Európába az Aliexpress"
[link]
Kár, hogy nem mi leszünk az egyik európai logisztikai központ. -
veze
őstag
válasz Korcselmelet #42872 üzenetére
Szerintem másnak a csomagszámát adta meg.. mostanában nem egyzser előfordult már velem. a Leirásban szerepel hogy hogyan járjál el ilyen esetben és van ott egy mintaszöveg is, behelyettesíted értelemszerüen
17track követésről printscreen, és link ,meg térképről printscreen ahol látszik a kézbesítés valós helye, meg a cimzett helye ahová kellett volna érkeznie.. megvárod a 10 nap és dispute.. -
Topikgazda
válasz Aramisz #42876 üzenetére
Nem egészen válasz, mert jövő júliustól lényegesen változnak a feltételek, egyedül ez a biztos. De addig nagyon sok minden történhet még.
Teljesen mindegy hogy a magyar NAV-nak fizeted az áfát vagy a magyar áfával növelve veszed meg egy AliExpress lerakatból. Lehet hogy szállítási idő csökkenés előfordulhat.
De itt az eredeti linkje a teljes cikknek.
A ponttalan, kivonatos cikkeknek és egyéb felesleges sallangoknak nem igazán látom értelmét.[ Szerkesztve ]
-
jozsohaver
tag
Sziasztok! Van egy ilyen számom : UB265003749TW a postal ninja szerint Csehország a célország. Akkor ez most mit jelent ? Rossz címre küldték, vagy a cseheken keresztül jön ide ? Köszönöm!
-
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok lehetséges hogy Az AliExpress letiltotta a belépés emet IP cím alapján mert mindenhol be tudok jelentkezni csak Otthonról nem
-
Topikgazda
válasz nünüke1975 #42881 üzenetére
Nincs ilyen tiltás, hiszen többnyire dinamikus ip címek vannak használatban. A böngésző beállítás vagy valami védelmi dolog a lehet a gond. Esetleg a nethez való hozzáférési eszköz is okozhatja.
-
nünüke1975
aktív tag
Na igen csak az a kérdés hogy mi a jó büdös franc mert már elegem van ebből az egészből két ezzel szenvedek. Mobilon ugyanez a böngészőn keresztül lépnék be semmi ötletem sincs Átnéztem a böngészőt Már amennyire értek hozzá szervízben is volt a gépen szolgáltatót is megkérdeztem. Elébe megyek a válaszadás nak azért használom a böngészőt mert ez valamilyen szinten lefordítja amit akarok
-
Topikgazda
válasz nünüke1975 #42883 üzenetére
Mi van ha a fordító okozza? Esetleg másnak a gépe ott használva nálad?
Indítsd újra a hálózati csatlakozó eszközt és új kapcsolat és azzal új ip címed lenne, vagy direkt kapcsolat ha router lenne.
Ha más helyről be tudsz lépni akkor a fiókod nincs blokkolva, ha más ip címet használsz otthon akkor az ip cím sincs blokkolva.
Törlöd a böngésző belső dolgait Ali sütik, gyorsítótár hogy nem maradjon utána semmi, majd a böngészőt is törölni és új telepítés és mindenféle csicsa nélkül belépni. Lehet hogy nem adja fel a belépésnél néha kért biztonsági jóváhagyást.
De nekem is volt már olyan hogy a szolgáltató szerint minden rendben, de miután telefonáltam rövid időn belül megjavult. Aztán olvastam a cég topikjában hogy nem csak én érzékeltem a nem létező problémát.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nünüke1975 #42885 üzenetére
Persze azért én is úgy értem ha máshol ugyanaz működik akkor az rendben van, de egy alaphelyzet legyen és ha akkor be tudsz lépni akkor lehet bővíteni az opciókat lépésenként arra a szintre ahogy szeretnéd használni és közben kiderül hogy mi okozhatta a problémát.
Csak egy példa nem tudtam belépni az új routerem kezelő felületére Firefox-al, már azon agyaltam hogy rosszat vettem, de Internet Explorerrel sikerült. Beállítottam és működött, aztán újból kipróbáltam mert a FF-t szeretem használni és be tudtam lépni, egyszerűen nem tudok rájönni hogy mi volt a probléma. -
nünüke1975
aktív tag
Nálam egyik böngészőn se megy
-
Topikgazda
válasz nünüke1975 #42887 üzenetére
Otthon nem megy csak mert ezt írtad: Jelszó jó mert a munkahelyen sikerül
Próbálj meg egy másik eszközzel az otthoni hálózaton belépni illetve egy másik azonosítóval. Nincs a családban, az ismerősök közt valakinek hordozható számítógépe?
De a fent idézett mondat szerint csak az otthoni Internet kapcsolatoddal vagy a csatlakozásra használt számítógéppel, oprendszerrel és egyéb programmal lehet gond.
Mia z opreciós rendszere amit használsz?
Nem használsz VPN-t, anonim böngészést, reklámblokkolót, csili-vili de semmire sem használható víruskeresőt, tűzfalat és optimalizáló programot?
Ki az Internet szolgáltatód és hogyan kapod az Internetet?
Pontosan mi történik amikor be szeretnél lépni?
Én ezt az oldalt használom a belépésre.
Kattintok fent jobbra a Sign In-re, javaslom hogy ne az eltárolt dolgokat használd és ne a vágólapot hanem írd be az e-mailt majd a jelszót és azután Sign In. Ha nem sikerül a belépés mit ír ki? -
Met
nagyúr
08.25.-én rendeltem valamit
08.29.-én feladásra vár
09.10.-én shippedNézem a trackinget, Shipment cancelled.
Ráírtam az eladóra hogy mit történt.
The customs inspection is strict, I will resend it to you
do you need others,i can sent them together to you
Írtam neki hogy küldje újra
ok,dear
do you need others
Írtam neki hogy az elég lesz
if you buy,i can sent gifts for you ,hahahInnentől kezdve nem értem
Rendeljem meg újra hogy küldjön ajándékot?Vagy ezt hagyjam annyiban és ha lejárt az idő akkor refund mert nem jött meg?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
axlfsi
veterán
válasz axlfsi #42862 üzenetére
... kezdek aggódni; ma már harmadik munkanapja lesz, hogy semmi többet nem kaptam, csak az automatikus válaszlevelet.
Elképzelhető, hogy ha minden rendben és elfogadják a vámmentességi kisérőlevelemet, akkor automatikusan küldik is és már nem kapok semmit levélben?
A TN alapján is még csak itt tartunk:Szerintetek? Szokott olyan lenni, hogy az automatikus válaszlevél után már semmi értesítés nélkül, egyszer csak csenget a postás? (btw, nem hinném, hogy kihozzák, mert manapság már egy telefon TG ami hungarocellbe csomagolva érkezik, postára kell menni érte (értesítenek).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Topikgazda
válasz axlfsi #42890 üzenetére
Sok munkájuk van, hiába csinálja meg a vámos rövid időn belül, a postának foglalkozni kell a csomagoddal.
Az ajánlott levelet mindig küldik, de mivel már beküldted az aláírt nyomtatvány és az igazolásokat azzal nem foglalkozol. Külön értesítés nem megy akár kell fizetni, akár nem a Posta a csomagodat kézbesíti, persze a nyomkövetésben látod a folyamatot.
Az Összefoglalóban ott a telefonszám ha érdeklődni akarsz, de ez a folyamat nem mindig 1-2 nap, szerintem még időben van, a hivatalos max 21 nap vámolási időhöz viszonyítva.Magyar Posta
Vámkezelési kérdésekkel kapcsolatos hívásokat a Magyar Posta ügyfélszolgálata hétfőtől csütörtökig 08:00-16:00 és pénteken 08:00-12:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon fogadja -
veze
őstag
válasz axlfsi #42890 üzenetére
én nem aszoktam kapni utána már semmit. Egyszer csak jön a csomag és rajta a cetli hogy mennyit kell fizetni (vagy az is ha nem kell) és a "három nap ota nem történt semmi" az egyáltalán nem vészes. Nekem volt olyan hogy egy hétig nem történt semmi. aztán hozta a posta
-
axlfsi
veterán
Köszi mindkettőtöknek a gyors választ, lenyugszom a pcsb, és keresek magamnak más elfoglaltságot addig is ... majd megjön!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Manus4
tag
Mindenesetre úgy tűnik, bár nekem nincs még nagy tapasztalatom, hogy nem igazán vevőbarát hozzáállásuk van, másrészt elég sok energiát vesz el az embertől, hogy itt levelezgessen csatolgasson állományokat ami kisebb összegeknél "nem is éri meg a befektetett energiát", aztán meg hülye válaszokat kap.ha már belinkelte nekem a magyar nyomkövetési oldalt azt is megnézhetné, hogy nem mutat semmit de már inkább nem mondok semmit.
Tudnál segíteni, mert még ezt így nem csináltam: tegnap este edit-tel válaszoltam az eladónak, továbbra is visszatérítést kértem, feltöltöttem hogy a magyar posta nyomkövető sem mutat semmit, de nem nyomtam az ő válaszára reject-tet, ez így jó?Még 2 nap van 15 napból, ha nem válaszol, akkor nyomjam meg a reject gombot vagy nem szükséges, megy tovább a folyamat.
köszönöm
-
Topikgazda
válasz nünüke1975 #42896 üzenetére
Azért érdemes a reklámblokkolót kikapcsolni vagy átengedni az AliExpress-t, hiszen nincs semmi olyan reklám náluk. Kábellel direktbe nem lehet kötni legalább egy próba erejéig a routerhez a számítógépet? A stick is bekavarhat.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nünüke1975 #42898 üzenetére
Hát pedig valahogy ezt a "belső" vonalat is le kellene ellenőrizni.
Ez a kettő azért van hogy ne tudjanak azonosítani az Internet használata közben, nem látják a valódi ip címed. Neked kell bekapcsolni, számítógépen, a routeren vagy a csatlakozó eszközön beállítani.Az anonim böngészést amikor a böngészőben privát vagy inkognitó ablakot kapcsolsz arra is értem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!