- Három célcsoportra fókuszál az Edge 50 széria
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
it A DSA keretében a Pornhubot, a Stripchatet és az XVideost is szigorú szabályokkal állítja szembe az EU.
-
A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
ph A keleti nagyhatalom ezzel valamennyire ellensúlyozza az USA korlátozásait.
-
Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
ma Egy finn forgalmazó viszont véletlenül már ma kilőtte a termékoldalt árakkal, specifikációval.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Kezd a hócipőm tele lenni a Cainiao-val, holland nyomkövetési számnál az elküldés után ezt olvasom: Linehaul Arrival Liege, Belgium.
Ezt nagyon egyezik ezzel:
Origin Kína Destination Magyarország
Eddig egyenest Hollandiából idejött, lehet hogy Liege után Vilnius lesz a következő hely.
A jelenlegi szállításokat itt is nézve ezeknek halványlila gőzük sincs hogy melyik ország hol van Európában.
Jobb volt akkor amikor még az eladók maguk intézték a szállítást és nem kellett a Cainiao-ra hagyatkozniuk, a kötelezővé tétellel itt is bejött hogy a központosítás nem igazán működik.[ Szerkesztve ]
-
KeFer
tag
Igen, tegnapi dátummal van írva. Az időpont szinte percre megegyezik a te szállitmányod átvételi időpontjával. Érdekességképpen nekem ''delivery successful'' van írva, de a lényeg ugyanaz.
Tennél egy próbát a dispute-ra? Csak addig, amig a ''No'' választókapcsolóra kattintasz. -
KeFer
tag
Most teljesen ledöbbentem. Tettem egy próbát egy másik küldeményemmel, ami kb. egy hete érkezett, és természetesen azonnal leigazoltam az átvételét. Ennél megengedi a dispute nyitását.
Az lenne a megoldás, hogy ennél a kérdéses szállítmánynál is le kellene igazolnom az átvételt? Ez logikátlan, mert épp az a dispute oka, hogy nem kaptam meg. És ha leigazolnám az átvételt, és mégsem engedné a vitát, akkor már nincs visszaút. Mi a véleményed? -
Topikgazda
Kézbesítve van már az AliExpress szerint? Ha igen és továbbra sem engedi akkor ezt javasoltam volna amit írsz. Engedi és jelölheted hogy nem kaptad meg.
Annyira nem logikátlan, mert hiába várnál októberig, novemberig ez másnak lett kézbesítve, így te azt igazolod le hogy ezt a számú csomagot átvették. -
KeFer
tag
Sikerült elküldenem, de azonnal jött a válasz a 0 összegű visszatérítésre a szokásos blablával (beszéljek a Postával, családtagokkal, nyútsak be bizonyítékokat,stb.) Mindez annak ellenére, hogy világosan megírtam nekik, hogy a Posta visszaigazolta, hogy nem én vagyok a címzett, csatoltam az általad javasolt dokumentumokat. 3 napot adtak, hogy válaszoljak, de nem tudom, hogy milyen módon tudnám megtenni. Semmiféle válaszgombot nem találok sem a Web felületen, sem az email-ben. Kérlek, navigálj el, hogy hol találom a válasz gombot, amire rákattinthatok.
-
Topikgazda
Elsőként az eladó válaszol.
Nincs ott egy Reject vagy Accept gomb jobb szélen? Bal szélen meg evidence feltöltés, bár lehet látni az eredeti képet is a bizonyíték listában. De mindig az a bizoníték hogy nyomkövetésben látszik a máshol kézbesítés és a térképen a két település közti távolság és az hogy a címzett vette át akármikor is kérné valaki.
A My Orders, Refund & Disputes és a vásárlásnál a Arbitration ID View details ahol nézed?[ Szerkesztve ]
-
KeFer
tag
Mivel AliExpress Shipping volt, közvetlenül ők kezelik az ügyet, kihagyva az Eladót.
Ott nézem, ahol mondod. Az email-ben lévő link is ideirányított.
A My Proposal fejezetben megtalálható az a szöveg, amit eredetileg írtam. Alatta van egy ''Edit'' gomb. Erre kattintva folytatni tudnám a szöveget, de így is az 512 karakter közelében vagyok már. Vagy most már több is lehet? Ez alatt találhatóak a Cancel Dispute és az Uploading Evidence gombok. Törölni egyáltalán nem akarom a vitát, újabb bizonyítékot nem akarok feltölteni, mert az eddigiek egyértelműek.
Ez alatt van az '' Order Details'', majd a '' Dispute History'' fejezet, ami azzal fejeződik be, hogy 0 EUR refundot javasolnak.
Az még furcsa, hogy nics az egész felületen egy gomb sem, amivel el tudnám küldeni az esetleges módosításokat. Szerinted hogyan lehetne ezt megtenni? -
musli26
tag
Lejárt az idő.
Nem kaptam meg a csomagokat.
Dispute nyitok:*Reason for refund request
Mit válasszak?*Please write your request detail:
Mit írjak?Köszi
Dell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold
-
Voice24
őstag
Jelentem, ma befutott a régebbi vilniusi csomagom, meghozta a postás néni. A július 9-i vilniusi és az augusztus 26-i magyarországi bejegyzés között az égvilágon semmi nincs, tehát vagy tényleg ott dekkolt másfél hónapig, vagy valamilyen titkosított útvonalon közelített meg minket.
A másik ilyen csomagom július 20. óta van Vilniusban (azóta semmi hír róla), miközben a jelenlegi legrégebbi rendelésem (ezt a vilniusit nem számítva) július 27-i. A korábbi júliusi rendelések már mind megjöttek. -
pappsy62
tag
A Vilniusban rekedt csomagot várók ne csüggedjenek, júnis 15.-e óta semmi hír. Ma hozta ki a Posta, március 05.-ei rendelés.
-
Topikgazda
Mivel AliExpress Shipping volt, közvetlenül ők kezelik az ügyet, kihagyva az Eladót. Ez számomra tejesen új információ, az elmúlt évek alatt ilyen nem fordult elő, viszont a dispute-nál még mindig az a sorrend hogy egyezkedjek az eladóval és ha nem sikerül megegyezni forduljak hozzájuk.
Ha minőségi problémád van akkor is ők intéznék kihagyva az eladót?
De az összes szállítási fajtát az AliExpress intézi a Cainao-val.
Nem tudom milyen e-mailről beszélsz, én nem szoktam kapni, az alkalmazásban sem nézem a dispute dolgait, a böngészős oldalon a dispute-nál nézem és rendezem a dolgokat.
Tehát jobb oldalt nincs elfogad vagy elutasít gomb? Az is új információ számomra.
Igazolja a kereskedő hogy kézbesítette, nehogy már én szaladgáljak igazolásárt, hogy nem kaptam meg. Nem egészen értem ezt a helyzetet
Töltsd fel újból a bizonyítékot ha már azt írta valaki.
Magyar a regisztrációd? Megadnád a nyomkövetési számot? -
KeFer
tag
Nyomkövetési szám: RB996065739SG. Erről már beszéltünk. A feladáskor már láttam a gépemen, hogy más a rendeltetési hely. Furcsáltad is, hogy ilyen létezik.
Én győri vagyok, az átvétel pedig hivatalosan Siklóson történt. A címzés pedig egy Siklós vonzáskörzetebeb lévő kis falu volt szerintem. Itt csak mobil posta van, ezért Siklós a hivatalos átadási pont. Erről persze nem írtam Ali részére, mert még jobban megkeverednének.
Engem a legjobban az zavar, hogy nincs olyan aktiváló gomb, amivel el tudnám küldeni az esetleges válaszomat. -
KeFer
tag
Ezt sikerült kimásolnom a döntés elejéről:
Because your order was sent by AliExpress Shipping, your refund request will
be automatically handled by us instead of the seller.
Please select if would like to 'Accept' the proposal we provided, or if you
prefer to 'Upload Evidence' of the product to support your case. Please note
that if this request is determined to be unrelated to logistics, we will
hand over the refund request to the seller. For more information, please
check the 'AliExpress' Judgment Details' or your email inbox.A legszebb az egészben, hogy nincs 'Accept' gomb, így akkor sem tudnám elfogadni a javaslatukat, ha akarnám.
Úgy beszél, mint ha nem töltöttem volna fel a bizonyítékokat. -
fairi
addikt
Igazából nekem azért fura az egész, hogy Aliexpress még saját csomagjainál se tudja hogy valójában tényleg a te címedre megy a csomag.
Szállítási cím ismert általuk, nyomkövetett csomag hova megy azt is kellene tudnia a rendszernek. Ám mégse áll össze az egész.nekem azt tűnik kereskedő bármilyen számot ad meg a neved alá, azt automatikusan a te csomagod lesz. Vért kell izzadnod ritkán hogy elhiggyék ez más emberé, nem a tied.
-
MODERÁTOR
Köszönöm a válaszokat!
Természetesen nem akarom elsunnyogni, ha fizetnem kell, akkor fizetek. Csak gondoltam, rákérdezek, hátha van valamin "trükk".Kérdés.
40,56 dollárt fizettem a cipőért.
Az itteni összefoglaló alapján (ha jól értem), nem kellene ÁFÁ-t fizessek, a https://www.posta.hu/vam oldalon viszont 22 euró felett már kell.
Most akkor mizu? Cégtől vásároltam.Bocsi, egyszer volt vámkezelésen cuccom, akkor olcsó volt, így nem kellett fizetnem semmit.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #42669 üzenetére
Az van amit az Összefoglalóba is beírtam, kellene fizetni áfát 22,1-150 € közt, de azzal kitétellel ha az nem haladja meg 10 €-ot akkor elengedik.Ezt ők most 35,47 €-ig veszik figyelembe. Ez az átszámolt 42,35 $
Ami a leírásban van azokat kell beküldened, mellékeld azt a kérelmet bár most már az értékhatárt a vámosok programja automatikusan figyelembe veszi, így még augusztusban történő vámolás esetén is elengedték volna az áfát, akkor az értékhatár 40,79 $ volt most pedig 42,35 $. Mindegy kitől vásárolsz. Az adatbekérésről kaptál már értesítést?[ Szerkesztve ]
-
KeFer
tag
Ali válaszából látszik, hogy el sem olvassák az általam írtakat. Valószínűleg egy robot válaszolgat. Addig kellene eljutnom, hogy egy élő ember foglalkozzon az üggyel. Ő egy pillanat alatt megértené. De egyszerűen nem tudok reagálni a válaszukra, mert nem találok küldési parancs gombot.
-
KeFer
tag
Szerintem azt meg tudnám oldani, hogy mégegyszer csatoljam ugyanazt (arra látok gombot), de azt követően nem tudom elküldeni. A böngészővel kapcsolatban azért nem tudok semmit sem mondani, mert számítástechnikai ismereteim elég hiányosak.
Ali válasza tartalmazza az általam már elküldött bizonyítékokat. Pont mellé tudnám csatolni ugyanazokat. A megjegyzések piros színnel való beírása jó ötlet. Eddig csak bekereteztem a lényeget. Ezzel a kiegészítéssel ismét csatolom azokat. Csak tudjam elküldeni. Meg hát valaki olvasná el. -
KeFer
tag
Most már minden mindegy alapon elkezdtem próbálkozni. Az általam leírt tényállás alatt van egy ''Edit'' gomb. Rányomtam, és megengedte a szöveg módosítását. Mellette pedig megjelent egy''Submit'' gomb. Elkezdtem folytatni az előzőleg leírt tényállást, de néhány szó után figyelmeztetett az512 karakteres határ túllépésére. Nem volt mit tennem, töröltem a teljes délelőtti szöveget, és beírtam új tényeket. Majd rákattintottam a ''Submit'' gombra, és csodák csodájára a mostani bejegyzésemet új fejleménynek vette. A status az eddigi ''Dispute escalated - Processing''. helyett
''Dispute escalated - Investigation pending'' -re változott.
Nem tudom, hogy ez jót jelent-e. Ezen túl az időbeli folyamatábra bővült a bejegyzésemmel. Azaz megmaradt a délelőtti bejegyzésem (annak ellenére, hogy töröltem az új bejegyzés beírása előtt). A mostani reakciómpedig új elemként bekerült a folyamatábrába.
Nem tudom, hogy mi lesz ebből, de az már bíztató, hogy nem jött egy azonnali automatikus válasz, mint délelőtt. Talán valami emberi lény el fogja olvasni? -
KeFer
tag
Valószínűleg élő emberhez került az ügy, mert értelmes választ kaptam. Elismerték, hogy nem kaptam meg az árut. Azt azért nem írták le, hogy az Eladó hazudott, és fel sem adta. Új javaslatuk, hogy megkérik az Eladót az újraküldésre. Ha nem megy, akkor refund. Én visszaigazoltam, hogy elfogadom, csak a nyomkövethető szállítási módhoz ragaszkodom, mert nem bízom az Eladóban.
Új statusz: Waiting for both parties to respond -
veze
őstag
egy off kérdés , de nem tudok rájönni...
aliexpress , message ablak , üzenetet írok..
hogyan tudok közben sort váltani, új bekezdést irni??
control + enter, shift+enter, alt+enter, egyik sem működik..
ha notepadban nyomok egy entert ( gyakorlatilag semmi nem látszik ilyenkor a jegyzetttömben, de be tudom másolni a message ablakba az addig megírt szöveg után, akkor sort vált és új bekezdéssel folytatja. csak így lehet? vagy én vagyok ennyire béna
más: mostanában nem egyszer előfordult hogy a küldeményem máshol kézbesitik, más városban. dispute utan eddig meg is kaptam a refundot mindig. de az eladok probalkoznak azzal hogy vonjam vissza és nyissak ujat, be személyes okbol, visszautaltak így is és gyorsabban. Az ha gyakran nyujtok be személyes okbol refundot az ront majd az énb megitélésemen? mert ugye az eladó azért szeretné ezt a módót hogy az ö megitélése ne romoljon, pl egy téves postázás miatt..
persze még ott van az a kockázat is a személyes oknál hogy visszaküldést be kell válallni, amiről az eladó persze lemond, és azonnal visszautal. Ha nem tenné meg ezt több napot várva, akkor persze döntés előtt vissza lehetne ezt is vonni[ Szerkesztve ]
-
jozsohaver
tag
Üdv!
LVS-nél Brest után mi a következő megálló ? Egyenesen ide jön ? Köszönöm! -
sambenez
addikt
válasz jozsohaver #42683 üzenetére
LVS nem követhető csak belgiumig.
-
Topikgazda
válasz jozsohaver #42683 üzenetére
Liège városa Belgiumban.
-
Voice24
őstag
válasz Voice24 #42660 üzenetére
Ma megjött egy csomag, így már csak augusztusi rendeléseim vannak függőben, természetesen az 1 db még mindig Vilniusban lévő régebbin kívül. Ez utóbbinál tovább nyaggatom az eladót, legutóbb a logisztikai infók lassúságával jött. De az előző vilniusi csomagom is mutatja, hogy nem az infó jön lassan, hanem bizony maga a csomag. Írtam neki, hogy a megrendelt cuccot most is úgy hirdetik, hogy China Post Registered Air Mail, delivery time 20-31 day, és ehhez képest az én csomagom már ennél hosszabb ideje van Vilniusban.
-
barni1122
tag
Augusztus 9-i könyveletlen rendelést (SunYou Economic Air Mail) ma már meg is hozta a postás. Kissé meg is vagyok lepődve, nem számítottam a topikba beleolvasás után ilyen sebességre.
[ Szerkesztve ]
-
jozsohaver
tag
Az egységképző érkeztetése mindenképp Mo-t jelent ? Mert a parcelsapp-on is kírja, nem csak a magyar posta oldalán, bejelentkezés után! Ez nekem eddig új!
-
fairi
addikt
válasz jozsohaver #42693 üzenetére
Mindig vannak fura változások. Elvileg Mo-t jelent...
-
Topikgazda
válasz jozsohaver #42693 üzenetére
Igen, ez itt van.
-
senior tag
Nekem ma jött meg egy március közepén rendelt neoprén tablet tok. Már el is felejtettem és a refund is megvolt. Nem kapkodták el. Bónusz, hogy kisebb méret mint amit rendeltem, tehát ugyanúgy refund lett volna.
Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Gyúrósok ide!
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Három célcsoportra fókuszál az Edge 50 széria
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...